Advertentie | |
|
![]() |
|
@ Nijn: heel knap dat je het nu durft te gaan vertellen. Uitspreken waar je al zo lang mee rondloopt, lucht heel erg op en het is de eerste stap naar behandeling.
![]() OT: Whieie de zon schijnt! ![]() ![]() Maar goed, vanavond komt m'n broertje langs, morgenochtend moet ik als het goed is werken, morgenavond repetitie, donderdag naar de universiteit en vrijdagochtend weer werken en 's avonds komt hij al weer. En nu moet ik echt weer aan Plato, hoop dat ik nu wat meer concentratie heb dan gister. En ik moet nog steeds beginnen aan m'n verhaal voor Write Now! Ik wil echt mee doen, maar ik ben zo inspiratieloos. En morgen is van veel regio's de deadline. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Nijn* en Redhair: Super meiden, echt heel erg goed! Jullie mogen trots op jezelf zijn, dit hebben jullie na alles wel verdiend. Echt super!
ot: Jeuj, ik ben levend op school aangekomen, met brommer en al. En alles is nog compleet ook! Hoera! Dalijk weer terug en vanavond drummen bij de doedelzakband en ik vind het wel spannend want ik kan nog helemaal niks maar dat geeft niet want ik ga hte leren. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
oh redhair, was ik helemaal vergeten op jou te reageren. Vind het echt leuk om te lezen hoe goed je je nu voelt! Je schrijft nog steeds even mooi en verwoordt alles nog even goed, en nu je zo positief schrijft is het echt léuk om te lezen ook.
OT: ik ben blij dat ik mezelf nog toe kan spreken, door o.a. te denken aan wat ik een tijdje terug schreef. want het is nog steeds waar, het kán. Als ik wil dan kan het. Maar wil ik wel genoeg? Ik moet het willen. Citaat:
En nu ga ik opruimen. En straks toch maar gewoon lunchen. En met de trein, en ook voor dan nog iets van brood mee. Ik kan beter teveel gezonde dingen eten dan teveel ongezonde dingen. |
![]() |
|
![]() |
Dank jullie wel, Yana en Ave. Wat lief, hier zo een steunende reactie. Ik hoop dat jullie ook goed voor jullie zelf zorgen… Ja, Ave, je hebt gelijk, er moet zoiets zijn als de geruststelling dat je telkens opnieuw kunt kiezen. Aan de ene kant is dat moeilijk, want je kunt telkens weer die verleiding van het verkeerde ervaren, aan de andere kant stelt het gerust, dat nú verkeerd, niet per se morgen ook verkeerd hoeft te zijn. (En dan vooral dit zelf ook proberen geloven.
![]() Gisteren middernacht wel erg verkeerd. Vanochtend met tegenzin, maar toch, ontbeten. Dadelijk misschien hardlopen, hoewel ik erg moe ben. Weet nog niet. Moet nog veel doen, krijg het allemaal eigenlijk niet echt voor elkaar. Verder wil ik voor nu even proberen bepaalde mensen, op wie ik misschien nooit reageerde, maar ik als wel wat jullie schrijven, wat hoop in te blazen. ![]() Heksjuh natuurlijk en Redhair die inderdaad mooi en met een goede instelling schrijft. Gewoonik, die het (herkenbare) alles niet, niets nog wel, willen momenteel ervaart, Lienepien die een vervelende nacht had, Morgan voor wie hopelijk binnenkort door de winterwolken toch een zonnetje gaat schijnen, Sidhe voor wie alle dagen soms een opgave zijn – dat die van vandaag toch maar een mooie uitkomst mag hebben. Nijn* die een ontzettend dapper verhaal heeft verteld, die nu hopelijk een beetje adem kan halen en trots is op zichzelf. En eigenlijk iedereen die een beetje hoop gebruiken kan. Alsjeblieft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat ik het was die het op papier had gezet, en het had laten lezen aan mijn therapeute. Knap van je ![]() Sterkte! |
![]() |
|
Ik wil eigenlijk graag op diverse berichtjes reageren, maar heb weinig tijd en stuiter zelf nog van de adrenaline van vandaag
![]() Mijn stage zit er nu echt op. En ik heb echt superlieve reacties en tekeningen/teksten gekregen van mijn stageklas vandaag, en ook van het personeel op school. Echt super. En ik zit nu nog in dubio of ik ga trainen of niet. |
![]() |
|
@Nijn*, op jou ben ik ook trots.
![]() Ik ben zo moe. Vier uur hoorcollege over evolutie en ik vind het zo saai en totaal niet boeiend. In de trein heb ik half zitten slapen en nu doe ik allemaal simpele dingetjes op wat bij te komen. Straks moet ik van mezelf 2 hoorcolleges uitwerken en het practicum van gister. Oh, ik ga vast zo lekker slapen vannacht. Morgen vroeg op enenene ik heb een meeloop-kindje. Jeej, vet lief. <3 |
![]() |
|
Dankjewel Yana en Heksjuh
![]() ![]() Jeej, ondanks dat ik de hele tijd afdwaalde met mijn hoofd toch nog redelijk wat gedaan, ook niet-studie-dingen die nog moesten ![]()
|
Verwijderd
|
Ik hoop hoop hoop hoop dat ik nog 6 weken langer in mijn appartementje mag blijven! Flink slijmen dan maar. En daarna mag ik zowieso naar het andere appartementje midden in het centrum. Fijn!
En dan ja...hij. Vandaag gaan we goed, gisteren gingen we goed en samen met mijn buurvrouw hebben we het zo hilarisch gehad. En volgende week kan ik lekker even 2 weekjes naar Bolivia. We gaan het echt hilarisch krijgen. En ik weet nu al dat ik het heel heel heel moeilijk ga krijgen. Ik heb het vorige week gezien. Tu sabes que te amo; te amo MAS |
![]() |
||
Verwijderd
|
@Ave: deze moet ik ook onthouden...
Citaat:
OT: Vandaag begon rot, maar de rest van de dag is best goed verlopen. Ik moet wel nog (heel) veel doen vanavond ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien moet ik volgend jaar een half jaartje niets doen. Of minder, dus geen colleges, wel werken maar niet van die vreemde dingen. Want zo kan het ook niet natuurlijk. Ik weet het nog niet
![]() Vandaag heb ik mijn propedeuse opgehaald, dat is dan wel weer goed. Op zich. Achja. Het papiertje dus, opgehaald Je spreekt het vloeiend zo te horen, ik heb een vermoeden wie dat was. Ik had niet gedacht dat jij nu nog alleen zou zijn. Ik wil je zo graag zeggen wat ik toen niet kon die dag, zeggen wat ik eigenlijk niet mag.. |
![]() |
|
Ik moet me soms gewoon niet zo druk maken, want alles komt altijd wel weer op zijn pootjes terecht
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Morri: Heel erg bedankt dat je gereageerd hebt. Het is ook wel fijn om te lezen dat iemand me begrijpt en weet hoe het voelt.
@Nijn: supergoed dat je het vertelt hebt! Vandaag gaat al weer beter. ![]() ![]() ![]() Gisteravond was ik aan het slaapwandelen, m'n ouders gingen naar bed en toen kwam m'n moeder mij tegen op de gang. Ik was er helemaal van overtuigd dat ik me verslapen had en dat ik moest haasten, maar het was half 12 's avonds. ![]() |
![]() |
|
Het is echt lang geleden maar ik zit hier echt gewoon ff een potje te huilen. Ik vind het allemaal echt ff niet meer leuk. Ben gisteren begonnen met m'n stage maar al twee dagen minstens een half uur te laat omdat het OV niet meewerkt. Vanmorgen 50 minuten in de regen op de bus staan te wachten en vanavond weer tien minuten waardoor ik bijna m'n Randstadrail miste. Ik vind m'n stage ook (nog) niet echt leuk ofzo. M'n stagebegeleidster is vanmorgen even gedag komen zeggen maar heeft zich de rest van de dag niet laten zien. Ze doen niets met ons, we moeten alleen maar lezen. Vind het echt niet leuk. Ben om vijf uur weggegaan omdat ik het niet meer trok en omdat ik het overmacht vond dat ik er pas om negen uur was, daar kan ik toch niets aan doen?
En dan kom je om zes uur thuis en ik had opgeschreven dat ik thuis zou eten en om zes uur thuis zou zijn en dan gaan je huisgenootjes net eten en ze hebben dan ook geen eten voor jou en ze wachten ook niet even vijf minuten op je ofzo. Dan blijkt ook dat ze vanmiddag vergaderd hebben want 'jij bent toch nooit thuis' naja, ben er elke avond, maar goed. Krijg ik een hele hoop gezeik over me over vuilnis en afwas en schoonmaken enzo terwijl ik nu als eerste m'n schoonmaaktaak gedaan heb en zondag nog m'n bed uitgekomen ben om het vuilnis buiten te zetten. Word er een beetje moe van en baal er van dat nu alles ff tegenzit. Ik heb echt geen zin meer in m'n stage zo en de sfeer hier thuis is ook echt super nu. Wil m'n vriend weer zien want die zie ik nu ook maar heel weinig al zie ik hem morgen weer.
|
Verwijderd
|
Ik wil weer geneeskunde gaan doen. Argh. Vraag me een beetje af waarom ik eigenlijk in godsnaam ooit biologie ben gaan doen. Maar misschien ben ik ook wel helemaal niet geschikt als arts en moet ik dat hele idee van me af zetten, weet ik het. Kan het gevoel niet van me afzetten dat ik een fout heb gemaakt, twee jaar geleden,
Vanavond maar vroeg gaan slapen. Ik voel me niet zo fijn. |
![]() |
|
![]() |
Ik ben blij dat ik gegaan ben, nu weten we het tenminste. Maar verder is het best wel mis, zo goed als zeker botkanker. Ik ben nu thuis, maar ook pas sinds half 8.. Verder ben ik vandaag de grootste tijd in het ziekenhuis geweest voor allemaal onderzoeken en morgen weer, maar dat wordt een opname. Eigenlijk wilden ze me vandaag al opnemen, maar omdat ik zoveel vrienden op zo'n grote afstand heb door de verhuizing aan wie ik het wilde vertellen op een manier (mijn heel erg korte mail ging aan heel erg veel contactpersonen...) en omdat ik nog heel graag thuis wilde slapen mag ik morgenochtend terug komen. Oh, en haar erover vertellen was echt het meest k*tte wat ik ooit heb moeten doen, samen met het afscheid nemen van haar toen ik ging verhuizen... Ik ben bang
![]() ![]() En sorry voor het vage verhaal... En lieve mensen, hou dat positieve vast! Nijn, je kunt het! Je bent hier al zó dapper voor geweest, het gaat je lukken meis ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Little_lady, ik schrik van je post. Heel veel sterkte. ({)
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vooral ook naar dat iedereen die je kent zo ver weg woont. Je kan niet zomaar meer even je verhaal bij ze kwijt. Je mag bang zijn en het hier ook gewoon posten. Het is ook ontzettend eng. Heel veel sterkte. Hopelijk ben je er op tijd mee naar dokter gegaan. Vast wel toch? Want je bent binnen een week naar de arts gegaan. *hoopt* Is botkanker niet erg zeldzaam? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Sterkte Little_lady! Hopelijk ben je er op tijd bij geweest... maar heftig zeg.
![]() @OT: Heb uiteindelijk nog wat leeswerk gedaan, en dat was wel goed. Helaas ook nog teveel gegeten. Ben vandaag twee keer in een eetbuiroes naar de winkel gesneld, terwijl ik vanmorgen zo zeker wist dat het vandaag niet mis zou gaan. Ik ben het zó zat. Mijn vriend heb ik niet eens meer gesproken over de groep, over het eten, over mijn intens eenzame gevoel. Ik heb hem zelfs nog niet kunnen vertellen dat ik een 9 had voor mijn historische essay... maar ach, dat valt toch in het niets bij alle kutgevoelens. Ik kruip mijn bed in, het is mooi (haha ![]()
|
@ Little_Lady: Mijn god, meisje. *knuff* Heel veel sterkte, laat je er niet onder krijgen he!! Kom op!
@ iedereen: wow, wat een reacties, dankjewel allemaal. ![]() OT: Ja nu durf ik niet meer zo goed iets negatiefs te posten maar eigenlijk gaat het niet goed. Ik voel me vreselijk, die deur is weer open gezet en meteen komt er een stortvloed aan herinneringen boven. En ik moet steeds terug denken aan het gesprek, hoe ze me aankeek, hoe ze reageerde. Ik ga morgen bellen of ze vrijdag nog een gaatje heeft, ik vind het zo kut dat ik anders tot maandag moet wachten. Jezus, ik wist niet dat ik me zo ging voelen. Ik heb ontzettende drang tot am maar ik durf het niet meer. Ik durf niet, maar wil het wel, ik wil het niet, wat een warboel. Ik moet iets met die gevoelens, ik kan ze niet meer uitspreken maar moet ze kwijt. Ik ben zo verward, voel steeds iets anders, waarom moet ik hier doorheen? De pijn, het gevecht in mijn kop. Ik wil am. Verdomme, waarom ben ik nu weer alleen? ![]()
||
Citaat:
Bij een stage is alle begin moeilijk, zeker als je door overmacht dan ook nog bijvoorbeeld te laat komt. Je vat dingen dan snel 'erger' op dan ze zijn. Probeer het nog even aan te zien en spreek je begeleider anders eens aan op het feit dat je je niet prettig voelt bij deze werkwijze. Meestal (tenminste, bij mij) wordt een stage pas leuk als je wat dingen echt kunt doen en ook wat meer en persoonlijker contact met je begeleider krijgt, maar dat moet groeien. OT: ik baal echt van dat autoritje daarstraks, al kon ik aan de helft niks doen en kwam de andere helft door alle stress die ik in de eerste helft opgelopen had. Maar toch. Volgende keer als ik laat ben en er is weer een concert, dan ga ik gewoon niet trainen. Dan gaat het ook niet bijna-mis. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat verschrikkelijk, Little_lady, heel veel sterkte. Ik ben hier best van geschrokken. Ik weet niet echt wat ik moet zeggen, kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat alles goed komt en je alle sterkte en liefs van de wereld wensen. En bedankt. ({) Dikke knuffel.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik had mezelf duidelijk voorgenomen niet meer te posten, maar Little_lady, ik moet je toch even heel erg veel sterkte toewensen. Alleen de diagnose al is zo onverwacht, logisch dat je het eng vindt! Ik hoop dat het morgen allemaal goed gaat, ik zal in ieder geval aan je denken
![]() En ik vind het werkelijk bewonderenswaardig dat je zo positief bent, hou dat ook maar goed vast! @Nijn*: na wat je hebt verteld is zo'n gevoelens'uitbarsting' helemaal niet zo gek. Hopelijk kan je vrijdag nog even langs. Goed dat je het verteld hebt, dat is een weer een stapje verder!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |