Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar de hele situatie is gewoon kut. Anders kan ik het gewoon niet noemen.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al is het makkelijk praten want mijn vriend kan helemaal niet flirten. Of nou, hij kan het heel goed maar dat heeft hij zelf niet door ![]() Als hij echt gaat probeeeren te flirten, dan wordt ie al snel heel slijmerig haha. |
![]() |
|
Het dingetje met de gedachte "Don't believe his beautiful lies" werkt! Ik denk wel veel aan hem, maar dan denk ik dat en dan wil ik hem niet. En als ik hem tegenkom onverwachts ergens, kan ik normaal maar kortaf doen en weggaan, zonder weer te vervallen in oud flirtgedrag waar hij altijd mee begint en wat ik niet kan weerstaan. Het gaat wel goed zo, goed dat ik een betekenis aan dat dingetje heb gegeven
![]() ![]() |
![]() |
|
Oke, even wat uitgebreider dan vanochtend.... Ik had vannacht weer een vreselijke droom gehad (ik lag keihard jankend op bed, terwijl mijn ex op zijn dooie gemak thee aan het zetten was en zeer nonchalant deed alsof ik er niet was). Dat was voor mij het moment dat ik besloot dat ik echt moest stoppen met hem te zien. Dus heb ik hem in een impulsieve bui gemaild dat ik het contact wilde verbreken, hoe lastig ik dat ook vind, maar dat ik er kapot aan ga op deze manier, hoe fijn ik het ook vind om bij hem te zijn.
Nu bedacht ik me nu pas dat ik het echt klote vind dat ik hem nu echt niet meer zie en dat ik doordat ik hem gemaild heb, geen kans meer heb om echt afscheid van hem te nemen. Dus was ik net weer aan een mail begonnen, om uit te leggen waarom ik het vanochtend zo heb aangepakt. Ik heb die niet gestuurd, want ik weet niet of dat nodig is. Is het nodig dat ik mezelf steeds weer opnieuw uitleg? Of is het het best om het hier gewoon bij te laten en later wel te zien hoe en wat, als er wat tijd verstreken is? Help!
|
Verwijderd
|
Misschien moet ik er met hem over praten. Misschien, want praten is ook niet alles en we hebben al zo vaak misverstanden omdat we een andere manier van communiceren hebben. En zou het überhaupt iets oplossen? En wat wil ik dan precies oplossen? Misschien moet ik het ook wel gewoon laten zoals het is en genieten van onze vriendschap. Is ook wel beter tegenover hem dan m opzadelen met mijn rare kronkels. Maar bluh, ik word er echt een beetje gek van. Niet verwacht dat ik er zo mee bezig kon zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je, in dit geval, egoïstisch moet zijn en gewoon voor jezelf moet kiezen. Alhoewel het nu fijn voelt om met hem te zijn en met hem te praten, is het op de lange duur alleen maar verkeerd voor je. Dat weet je zelf ook heel goed. Nu is het beter om nu gewoon het contact met hem te verbreken zonder al te veel uitleg. Bij mij werkte dat toendertijd prima. Maarja... Your mileage may vary, natuurlijk. Immers, de één is de ander niet. Maar, denk op dit soort momenten in godsnaam, alsjeblieft, aan jezelf. Egoïsme is niet verkeerd. Echt niet. OT: Ik vind haar echt fijn en lief enzo. ![]()
|
Twee prima avonden gehad op vriendschappelijk gebied en de enige schade die t opgeloeverd heeft zijn 2 kapotte fietsen
![]() ![]()
||
Citaat:
Whaha, ik heb ook een keer zo'n Lady's Night gehad in duitsland ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Oh het is overigens wel gezellig om weer wat meer tijd met mijn zus door te brengen. Ik vind haar de laatste jaren weer echt leuker worden. Weer wat losser, wat meer humor erin, niet dat stijve, gereserveerde gedoe
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Als je wilt praten.. PM-en he?? ![]()
|
Zoals al gezegd spreken we elkaar dus niet meer echt omdat dat t alleen maar ingewikkelder maakt. De gesprekken worden snel erg beladen en het uiteindelijke weggaan is onwijs moeilijk dan. Dus we lezen hier van elkaar hoe t n beetje gaat en daar ben ik ergens wel blij om. Al is het toch ook wel weer erg lastig. Ook via dingen in msnnaam enzo laten we elkaar een beetje weten van hoe en wat zonder echt contact te hebben. En ondanks dat ik haar eigenlijk heel veel wil vertellen en dingen wil delen met haar, durf ik de stap om dr op bijvoorbeeld msn aan te spreken niet te zetten. Juist omdat t dan uiteindelijk waarschijnlijk toch weer zo moeilijk en beladen wordt. Het is gewoon heel erg moeilijk en dubbel zo.... Maar t is nu zo stil hier... Dingen als een smsje voor t slapen gaan of als je iets leuks hebt gedaan, dat mis ik heel erg...
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Huhu, flirt die ene nou toch met mij? Stiekem?
![]() |
![]() |
|
@ ilse: waarom heb je je bericht gewijzigd? Ja ik begreep het niet zo goed, want ik vond het juist helemaal niet overkomen alsof Until my end het nou zoveel beter vindt zonder jou, maar toen dacht ik dat er wel meer zal spelen. Alleen op dit forum afgaan heeft weinig zin natuurlijk...
OT: Hm. Ik weet het niet zo goed. Ik wil wel weer eens een leuke jongen die bij me past. |
![]() |
|
Het is rustig hier..
Woensdag was even moeilijker omdat t precies anderhalf jaar geleden was na de eerste zoen maar heb me ingehouden hem te smse ofzo aangzien hij me waars niet mist. Mis hem ook niet qua persoon maar meer het knuffelen en iemand onzin kunnen mailen zodat ik een lieve mail terugkrijg. Hoop wel dat ik iemand tegen kom die iig leuk genoeg is om over te fantaseren, dan ben ik iig een beetje met mijn gedachten ergens anders. Donderdag gesurpriseshopt maar winkelcentrum werd even geevacueerd ![]() Verder gister feest voor moeders verjaardag gehad waarbij ik echt vaak de slappe lach had en de tranen over mijn wangen liepen, echt lol ghad dus. Nu wat spul voor uni bijgewerkt, voorbereid dalijk maar wat voorwerken want ik ga morgen bij een vriendin eten en slapen. Ben bezig voor een verrassing voor haar housewarming dus dat wordt lol. Mja verder totaal geen diepe gdachten hier..al was die jongen die ik steeds bij rijles moet ophalen wel heel leuk maar die zie ik waars niet meer en ik durf hem toch geen nummer te vragen want hij is zo'n type dat tegen iedereen aardig doet dus zal wel niet speciaal voor mij zijn ![]() Boh het is koud ![]() Wel een vooruitgang sinds 't uit is dat ik juist weer wel tegen romantische verliefde (kussende) mensen en gebaren kan, eerst werd ik een beetje jaloers omdat t bij mij niet zo leuk was allemaal maar nu moet ik steeds smilen en denk ik 'dat heb ik over een tijdje ook weer ![]() L
||
Citaat:
quis, ik pm je morgen terug. het is nu even op hier,..
|
Hij is zo lief! Vannacht zei hij ineens dat hij me een prettig persoon vindt. Zegt ie: je bent open, eerlijk, spontaan, hartelijk en gewoon heel lief! Hij had het over mij in vriendschappen en ik vond dat super om te horen.
edit: hmm... ik lees het terug en het ziet er vaag uit, maar goed... Hij is iig lief.
|
Verwijderd
|
Hoeraaaaa! Het was gisteren echt een groot succes, zo ongeloofelijk stoer. Ik ben heel erg gek op mijn jongens, ze zijn echt geniaal. Het is fijn om te merken dat zij er zo goed tussen pastte, ik heb me doodgelachen met haar. Ze pakte alles heel goed op. Het was tohohohof en ik kan het niet uitleggen en ik heb een raampje in mijn hoofd nodig. Volgende keer gaat ze gewoon lekker weer mee.
![]() En ik vind het nieuwe vriendje van een vriendin maar irritant. Patserrrrrrrr. En als hij nu een kilometer of duisent deze kant op zou komen wonen. ![]() |
![]() |
|
ohoh ik heb vrijdag iemand ontmoet en we hadden zulke leuke gesprekken en hij is zó grappig en ik ben zo benieuwd naar hem maar hij heeft nog niks van zich laten horen en ik vind dat hij mij eerst moet smsen.
![]()
|
zo gisteren gala gehad, en mijn date was echt een lieve schat. Persoonlijk zie ik daar nog relatiepotentie in, maar... ik heb het mezelf al lang afgeleerd om naar aanleiding van een leuke avond en dingen die gezegd en gebeurd zijn verwachtingen te hebben voor de toekomst. Hij nam afscheid met "ik zie je nog wel eens"
![]() ![]() ![]()
|
@ Poepkind: ja had echt iets vergelijkbaars donderdag! Had zó'n leuke nacht/ochtend/middag, is het dan naif om te denken dat hij dat lieve maar speelt en je niet echt leuk vindt? Je gaat ervan uit dat hij het dan ook echt leuk vond als jij het zo zag. 'Mijne' eindigde ook met 'nou ik zie je vast nog wel in *plek waar ik m altijd zie met uitgaan*, of we spreken een keer wat af'. Maar nog niks gehoord. Ik ga wel moeite voor hem doen, want ik vind 'm eigenlijk al leuk vanaf mn 16e, en nu hij zo dichtbij is wil ik hem hebben ook. Maargoed hopelijk zie jij m snel weer!
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #76 WolterB | 498 | 17-12-2007 10:25 |