Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2007, 17:34
Verwijderd
Lange smsjes krijgen ofzo. Maar hij is wel lief.

Vanavond uit met mijn vrienden en een vriendinnetje (voor de rest onbekend) gaat ook mee. En door gisteravond wist ik ineens weer waarom ik zo gek ben op die jongens. <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2007, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Haha, pardon?

En ja hm. Ik weet het niet. Date was best leuk, maar ik kan er niet goed tegen als iemand 'pushy' is terwijl ik al grenzen heb aangegeven.
Verder was het heel gezellig. Maar door één of twee dingetjes kan ik helemaal afknappen en dat haal ik steeds naar boven en dan is er zo'n stemmetje van 'Nee, dit wordt 'm niet.' Maar weet niet of dit nou komt omdat ik gewoon bang ben dat het nog echt wat gaat worden ook. Want dat is eng. En dan word ik bang. Nou, stiekem hoop ik wel op een vervolg. Ja.
http://www.i-n-d-e-x.de/index_NL2.html -> Ladies Night. Bwahaha Vriendin en ik hebben ons ziekgelachen en gejoeld en gekickt op foute Amerikaanse strippers, en de vriend die mee was heeft zich ziekgelachen om ons. Briljant, echt
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 17:45
Until My End
Until My End is offline
Citaat:
Was jij nou samen met Until My End, of leg ik die link verkeerd?
Helemaal goed gelegd....
Oud 24-11-2007, 18:05
Verwijderd
Ik mis hem, ik mis alles aan hem. Zijn warmte, zijn liefde, zijn humor, zijn voetbal fanatisme, zijn warme lichaam om tegenaan in slaap te vallen en op uit te huilen... Zelfs ons gekibbel en de irritaties. Eigenlijk wil ik hem heel graag terug, weer genieten en gelukkig zijn zoals toen. Maar ik weet dat het niet gaat werken, ik heb het tenslotte niet voor niets uitgemaakt.
Bah, het is afkicken na 2,5 jaar.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 18:14
Halflight
Halflight is offline
Hij is lief, echt heel erg en keer duizend. En doorgaans is hij ook intelligent, en grappig, en gezellig, en leuk. En toch twijfel ik om de minuut. Wel, niet, wel, niet. Deze minuut mis ik hem, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 18:30
TopDrop
TopDrop is offline
Ronduit kut.
Oud 24-11-2007, 19:31
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Helemaal goed gelegd....
Veel sterkte voor allebei, lijkt me best moeilijk om hier van elkaar te lezen hoe het gaat.
Al loop ik dat risico zelf trouwens ook mocht het ooit uitgaan...
Oud 24-11-2007, 19:45
Verwijderd
Ik werd eigenlijk panischer dan ik zou willen/goed voor me zou zijn toen hij niet terugsmste. Ik wist wel dat zn batterij leeg was, maar dan doe je er toch niet zo lang over.

;x kusje
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 19:59
Verwijderd
Een smsje van hem is genoeg om me helemaal te laten hyperen. Net wilde ik nog slapen, nu kan ik niet wachten tot ie klaar is met werken om even te zeggen dat ik hem lief vind en dan te gaan slapen. Wel alleen, maar toch. Dan heb ik hem toch even gesproken. We zijn en ziek stel verliefde pubers, and it feels goooooood
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 21:33
Verwijderd
Citaat:
We zijn en ziek stel verliefde pubers, and it feels goooooood
klopt
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 21:56
Verwijderd
nou hallo hee misschien komt het er ooit nog eens van
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 22:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben maandag begonnen aan m'n stage en het is echt heavy, vooral omdat ik door het OV wat erg tegenzit er steeds veel langer overdoe. Het valt ook allemaal een beetje tegen en daardoor zat ik een beetje in een dip. Woensdag was hij bij mij en ik donderdag bij hem en zijn ouders zijn zo lief. Ik kon zo aanschuiven aan tafel en hij moest vrijdag om half zeven werken maar ik mocht lekker blijven liggen in m'n bedje en lekker uitslapen daar enzo, echt heerlijk even <3 En ik vond het zo fijn om donderdag even lekker bij hem thuis te zijn, er hangt daar zo'n relaxte sfeer. Even een avond niet de chaos op mijn kamer zien en alles wat ik nog meost doen maar gewoon tv kijken met zijn ouders en 's avonds lekker heel dicht tegen hem aan in slaap vallen, zo lekker warm en zo lief. Nou zie ik hem het hele weekend niet want ik ben naar huis en hij ging stappen met vrienden maar ik zie hem sowieso woensdag en donderdag weer
Oud 24-11-2007, 22:17
Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Pietje is stom. Maar toch niet. Als ik een zwak moment heb, wil ik hem. "Maar dan dring je weer binnen, telkens onverwacht". Het wordt hem niet. Hoe graag ik ook wil. Hij wil niet. Soms wel. Maar nooit wat ik wil. Ik laat me gebruiken, ik neem genoegen met wat ik kan krijgen en dat verdien ik niet. Maar ik wil niet anders...

Pietjes vriend is weg. Op vakantie. Zie ik pas volgende week weer. Ik mis hem wel een beetje. Ik doe alleen te lullig tegen hem. Weliswaar plagen, maar ik moet misschien even iets minderen.

M'n galadate negeert me nog. Maar we zien elkaar vaak. En sowieso elke woensdag. Hij praat dan opzich wel met me mee, maar niet met me. Eens proberen toch een momentje te vinden om nog ff te praten hoe het nu zit...

En dan de zogenaamde ware voor me. Die jongen die me wel uitdaagt, die wel tegengas geeft en niet altijd mij m'n zin geeft, die me plaagt, pest en vervelend doet, maar me toch steeds weer opzoekt... Die overgens een doetje is bij zijn vriendin. Dat moet ik niet hebben. Ik moet geen jongen hebben die opeens een doetje wordt wanneer hij met mij alleen zou zijn... Maar hij blijft me aantrekken. Hij heeft me toegevoegd op msn, laat berichtjes op m'n hyves achter (waar ik mezelf kon inhouden niet meteen iets terug te sturen, pas na zijn 2e berichtje ). En hij sprak me vanmiddag meteen aan toen ik online kwam. Wieh . Er wordt een beetje geflirt en uitgedaagd, maar het is nog heel onschuldig. Dat moet het ook blijven. Aangezien hij al anderhalf jaar een vriendin heeft. En dat wil ik niet verpesten, hopelijk heb ik die macht ook niet...
Ik zou je niet verbeelden dat je enige macht kan hebben over het gedrag van een jongen.Waarschijnlijk wil hij gewoon scharrelen.Mannen die met anderen flirten/vreemd willen gaan terwijl ze een vriendin hebben zijn sowieso niet te vertrouwen.

En misschien moet je aan je eigenwaarde werken als je het oke vindt als mensen je gebruiken.
Oud 24-11-2007, 22:18
Promillage
Promillage is offline
O, ik ben ziek en mis mijn vriend Hij is geweldig<3

Oud 24-11-2007, 22:36
ilse
ilse is offline
Citaat:
Veel sterkte voor allebei, lijkt me best moeilijk om hier van elkaar te lezen hoe het gaat.
Al loop ik dat risico zelf trouwens ook mocht het ooit uitgaan...
Het is dubbel.. Aangezien we elkaar verder niet meer spreken, dit is de enige manier dat we nog iets van elkaar weten hoe t gaat.. En dat is soms ook wel fijn..

Maar de hele situatie is gewoon kut. Anders kan ik het gewoon niet noemen..
Oud 24-11-2007, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Mannen die met anderen flirten/vreemd willen gaan terwijl ze een vriendin hebben zijn sowieso niet te vertrouwen.
Nou nou.. flirten en van flirten houden hoeft absoluut niet te betekenen dat iemand niet te vertrouwen is. Kom op zeg. Vreemdgaan, okee.. echt vreemd willen gaan, okee. Maar als je zodra je een relatie hebt de rest van je leven al niet meer mag flirten vind ik het wel ver gaan.

Al is het makkelijk praten want mijn vriend kan helemaal niet flirten. Of nou, hij kan het heel goed maar dat heeft hij zelf niet door Hij doet het gewoon waar ik naast sta en die meisjes helemaal gecharmeerd zijn van hem. Ik laat ze dan altijd maar eventjes alleen, gehe.

Als hij echt gaat probeeeren te flirten, dan wordt ie al snel heel slijmerig haha.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 23:10
Nienna*
Nienna* is offline
Het dingetje met de gedachte "Don't believe his beautiful lies" werkt! Ik denk wel veel aan hem, maar dan denk ik dat en dan wil ik hem niet. En als ik hem tegenkom onverwachts ergens, kan ik normaal maar kortaf doen en weggaan, zonder weer te vervallen in oud flirtgedrag waar hij altijd mee begint en wat ik niet kan weerstaan. Het gaat wel goed zo, goed dat ik een betekenis aan dat dingetje heb gegeven als hij nou smst, sms ik niet meer terug! Goed van me
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 23:28
metallica
metallica is offline
Oke, even wat uitgebreider dan vanochtend.... Ik had vannacht weer een vreselijke droom gehad (ik lag keihard jankend op bed, terwijl mijn ex op zijn dooie gemak thee aan het zetten was en zeer nonchalant deed alsof ik er niet was). Dat was voor mij het moment dat ik besloot dat ik echt moest stoppen met hem te zien. Dus heb ik hem in een impulsieve bui gemaild dat ik het contact wilde verbreken, hoe lastig ik dat ook vind, maar dat ik er kapot aan ga op deze manier, hoe fijn ik het ook vind om bij hem te zijn.

Nu bedacht ik me nu pas dat ik het echt klote vind dat ik hem nu echt niet meer zie en dat ik doordat ik hem gemaild heb, geen kans meer heb om echt afscheid van hem te nemen. Dus was ik net weer aan een mail begonnen, om uit te leggen waarom ik het vanochtend zo heb aangepakt. Ik heb die niet gestuurd, want ik weet niet of dat nodig is. Is het nodig dat ik mezelf steeds weer opnieuw uitleg? Of is het het best om het hier gewoon bij te laten en later wel te zien hoe en wat, als er wat tijd verstreken is? Help!
Oud 24-11-2007, 23:37
Verwijderd
Misschien moet ik er met hem over praten. Misschien, want praten is ook niet alles en we hebben al zo vaak misverstanden omdat we een andere manier van communiceren hebben. En zou het überhaupt iets oplossen? En wat wil ik dan precies oplossen? Misschien moet ik het ook wel gewoon laten zoals het is en genieten van onze vriendschap. Is ook wel beter tegenover hem dan m opzadelen met mijn rare kronkels. Maar bluh, ik word er echt een beetje gek van. Niet verwacht dat ik er zo mee bezig kon zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 23:55
Rob
Rob is offline
Citaat:
Oke, even wat uitgebreider dan vanochtend.... Ik had vannacht weer een vreselijke droom gehad (ik lag keihard jankend op bed, terwijl mijn ex op zijn dooie gemak thee aan het zetten was en zeer nonchalant deed alsof ik er niet was). Dat was voor mij het moment dat ik besloot dat ik echt moest stoppen met hem te zien. Dus heb ik hem in een impulsieve bui gemaild dat ik het contact wilde verbreken, hoe lastig ik dat ook vind, maar dat ik er kapot aan ga op deze manier, hoe fijn ik het ook vind om bij hem te zijn.

Nu bedacht ik me nu pas dat ik het echt klote vind dat ik hem nu echt niet meer zie en dat ik doordat ik hem gemaild heb, geen kans meer heb om echt afscheid van hem te nemen. Dus was ik net weer aan een mail begonnen, om uit te leggen waarom ik het vanochtend zo heb aangepakt. Ik heb die niet gestuurd, want ik weet niet of dat nodig is. Is het nodig dat ik mezelf steeds weer opnieuw uitleg? Of is het het best om het hier gewoon bij te laten en later wel te zien hoe en wat, als er wat tijd verstreken is? Help!
Hij is je ex en zou je drijfveren moeten weten. Of hij zou ze in ieder geval via deductie moeten kunnen bepalen. En als hem dat echt niet lukt, leg hem dan uit dat jij er kapot aan gaat.

Ik denk dat je, in dit geval, egoïstisch moet zijn en gewoon voor jezelf moet kiezen. Alhoewel het nu fijn voelt om met hem te zijn en met hem te praten, is het op de lange duur alleen maar verkeerd voor je. Dat weet je zelf ook heel goed.
Nu is het beter om nu gewoon het contact met hem te verbreken zonder al te veel uitleg. Bij mij werkte dat toendertijd prima. Maarja... Your mileage may vary, natuurlijk. Immers, de één is de ander niet.

Maar, denk op dit soort momenten in godsnaam, alsjeblieft, aan jezelf. Egoïsme is niet verkeerd. Echt niet.

OT: Ik vind haar echt fijn en lief enzo. <3 't Komt er soms alleen wat krom en raar uit.
Oud 25-11-2007, 02:19
WolterB
WolterB is offline
Twee prima avonden gehad op vriendschappelijk gebied en de enige schade die t opgeloeverd heeft zijn 2 kapotte fietsen
Oud 25-11-2007, 06:43
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
http://www.i-n-d-e-x.de/index_NL2.html -> Ladies Night. Bwahaha Vriendin en ik hebben ons ziekgelachen en gejoeld en gekickt op foute Amerikaanse strippers, en de vriend die mee was heeft zich ziekgelachen om ons. Briljant, echt
Was dat vlak over de grens in duitsland?
Whaha, ik heb ook een keer zo'n Lady's Night gehad in duitsland (waarom altijd daar?!) Met levend buffet en strippende mannen
Oud 25-11-2007, 08:07
ST*R
ST*R is offline
Ow fijn en dan droom ik ook nog eens zo. Waarschijnlijk (hopelijk) hemel ik hem alleen maar op. En ik begin eigenlijk ook nog een beetje boos op hem te worden.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 09:15
metallica
metallica is offline
Ik moet er dus gewoon vanuit gaan dat hij mijn drijfveren wel snapt en het gewoon zo laten? Pff, ik voel me kut en ik haat dit
Oud 25-11-2007, 09:26
Neko*
Neko* is offline
Het is gewoon zoveel, ik weet niet of ik dit nog wel kan.
Oud 25-11-2007, 10:39
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Poe, ik wou ook wel mee hoor! Volgende keer gaan we weer, maar dan met z'n allen
Oud 25-11-2007, 10:49
Qimm
Qimm is offline
Oh het is overigens wel gezellig om weer wat meer tijd met mijn zus door te brengen. Ik vind haar de laatste jaren weer echt leuker worden. Weer wat losser, wat meer humor erin, niet dat stijve, gereserveerde gedoe Nee gewoon leuk-leuk.
Oud 25-11-2007, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Poe, ik wou ook wel mee hoor! Volgende keer gaan we weer, maar dan met z'n allen
Prima. En dan gaan we alles doen; schijnbaar was er ook een sauna en massages (van blote jongens hihihi) en een lovetoy tupperware party en zo ontzettend fout, daar kunnen we de jongens niet eens mee naartoe nemen denk ik
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Was dat vlak over de grens in duitsland?
Whaha, ik heb ook een keer zo'n Lady's Night gehad in duitsland (waarom altijd daar?!) Met levend buffet en strippende mannen
Nou ja vlák over de grens, vond het nogal ver rijden. Maar ja. Lekker Duitse avond, omg.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 13:24
Dott
Dott is offline
Citaat:
Pff, ik kan me voorstellen dat t geen fijne situatie is, maar ik kan me je reactie zeker voorstellen als je moeder op zo'n moment met een preek begint. Enja, het erge is dat je zelf (net zo goed als bijv. ik) wel goed weet dat ze stiekem wel gelijk heeft, maar als het zo gemakkelijk was zou je die raad helemaal niet nodig hebben. Maarja, jammer genoeg is dat niet zo...
Enja, aan de andere kant. Het is op een bepaalde manier toch ook wel lief dat ze haar bezorgdheid om je uit. Al is het misschien op de verkeerde manier en kan je het op het moment even niet horen. Ik heb van die ouders die wel heel goed zien dat t kut gaat, maar nooit eens ff door zullen vragen of uberhaupt zullen vragen hoe het nou echt gaat. En het is niet dat ze zich geen zorgen maken, ze kunnen/willen/durfen het gewoon niet te vragen. Dusja, zo kan het ook...
het is inmiddels gelukkig bijgelegd, en op dit moment voel ik me heel goed omdat ik zometeen naar Sonata Arctica (en epica) ga in de 013, en ik heb ze echt al te lang niet gezien.. lekker met Death-tears, en zullen daar ook nog heel wat mensen zijn die ik ken

Als je wilt praten.. PM-en he??
Oud 25-11-2007, 13:25
Dott
Dott is offline
oh en ik ga binnenkort ff bijlezen en Rianne, je trekt het.. ik weet dat je de kracht hebt
Oud 25-11-2007, 13:52
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Fijn gedroomd vannacht <3
Oud 25-11-2007, 13:56
Heja
Heja is offline
Ik snap er niks meer van!!!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 14:11
Until My End
Until My End is offline
Zoals al gezegd spreken we elkaar dus niet meer echt omdat dat t alleen maar ingewikkelder maakt. De gesprekken worden snel erg beladen en het uiteindelijke weggaan is onwijs moeilijk dan. Dus we lezen hier van elkaar hoe t n beetje gaat en daar ben ik ergens wel blij om. Al is het toch ook wel weer erg lastig. Ook via dingen in msnnaam enzo laten we elkaar een beetje weten van hoe en wat zonder echt contact te hebben. En ondanks dat ik haar eigenlijk heel veel wil vertellen en dingen wil delen met haar, durf ik de stap om dr op bijvoorbeeld msn aan te spreken niet te zetten. Juist omdat t dan uiteindelijk waarschijnlijk toch weer zo moeilijk en beladen wordt. Het is gewoon heel erg moeilijk en dubbel zo.... Maar t is nu zo stil hier... Dingen als een smsje voor t slapen gaan of als je iets leuks hebt gedaan, dat mis ik heel erg...
Oud 25-11-2007, 14:51
ilse
ilse is offline
never mind ook..

Laatst gewijzigd op 25-11-2007 om 15:06.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 15:06
metallica
metallica is offline
Citaat:
het is inmiddels gelukkig bijgelegd, en op dit moment voel ik me heel goed omdat ik zometeen naar Sonata Arctica (en epica) ga in de 013, en ik heb ze echt al te lang niet gezien.. lekker met Death-tears, en zullen daar ook nog heel wat mensen zijn die ik ken

Als je wilt praten.. PM-en he??
Gezellig Maar ik zal je PM-en als t nodig is ja
Oud 25-11-2007, 15:44
Verwijderd
Huhu, flirt die ene nou toch met mij? Stiekem? Ik zou het echt niet erg vinden als hij al dan niet per ongeluk verliefd op mij zou worden, geloof ik. Maar ik zie het nog niet zo heel snel gebeuren (gezien het feit dat hij een maand of wat geleden nog zei verliefd te zijn op haar, al drie jaar lang), en zo lang dat het geval is, kan er überhaupt niet met hem gedate worden. Wel echt jammer.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 16:00
Nienna*
Nienna* is offline
@ ilse: waarom heb je je bericht gewijzigd? Ja ik begreep het niet zo goed, want ik vond het juist helemaal niet overkomen alsof Until my end het nou zoveel beter vindt zonder jou, maar toen dacht ik dat er wel meer zal spelen. Alleen op dit forum afgaan heeft weinig zin natuurlijk...

OT: Hm. Ik weet het niet zo goed. Ik wil wel weer eens een leuke jongen die bij me past.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 16:13
Verwijderd
Ik was vandaag op zijn school (pabo) en ik snap nu wel meer waarom hij t juist zo leuk vindt, en ik ben er zelf ook wel een beetje enthousiaster over geworden.

Het is leuk om hem dingen te zien doen die hij leuk vindt om te doen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 16:14
ocean flower
ocean flower is offline
Het is rustig hier..
Woensdag was even moeilijker omdat t precies anderhalf jaar geleden was na de eerste zoen maar heb me ingehouden hem te smse ofzo aangzien hij me waars niet mist. Mis hem ook niet qua persoon maar meer het knuffelen en iemand onzin kunnen mailen zodat ik een lieve mail terugkrijg. Hoop wel dat ik iemand tegen kom die iig leuk genoeg is om over te fantaseren, dan ben ik iig een beetje met mijn gedachten ergens anders.
Donderdag gesurpriseshopt maar winkelcentrum werd even geevacueerd
Verder gister feest voor moeders verjaardag gehad waarbij ik echt vaak de slappe lach had en de tranen over mijn wangen liepen, echt lol ghad dus.
Nu wat spul voor uni bijgewerkt, voorbereid dalijk maar wat voorwerken
want ik ga morgen bij een vriendin eten en slapen.
Ben bezig voor een verrassing voor haar housewarming dus dat wordt lol.
Mja verder totaal geen diepe gdachten hier..al was die jongen die ik steeds
bij rijles moet ophalen wel heel leuk maar die zie ik waars niet meer
en ik durf hem toch geen nummer te vragen want hij is zo'n type dat tegen
iedereen aardig doet dus zal wel niet speciaal voor mij zijn
Boh het is koud
Wel een vooruitgang sinds 't uit is dat ik juist weer wel tegen romantische verliefde (kussende) mensen en gebaren kan, eerst werd ik een beetje jaloers omdat t bij mij niet zo leuk was allemaal maar nu moet ik steeds smilen en denk ik 'dat heb ik over een tijdje ook weer ' ach maar beter dat je niet weet wanneer je verliefd wordt, dat maakt het tenminste spannend en zorgt dat ik positief kan blijven denken.

L
Oud 25-11-2007, 16:30
ilse
ilse is offline
Citaat:
@ ilse: waarom heb je je bericht gewijzigd? Ja ik begreep het niet zo goed, want ik vond het juist helemaal niet overkomen alsof Until my end het nou zoveel beter vindt zonder jou, maar toen dacht ik dat er wel meer zal spelen. Alleen op dit forum afgaan heeft weinig zin natuurlijk...

OT: Hm. Ik weet het niet zo goed. Ik wil wel weer eens een leuke jongen die bij me past.
we spraken elkaar op msn.. geen succes. maar hij was boos dat ik dat hier had neer gezet dus vandaar. in ieder geval, ik ga er niet meer over posten, ga het er niet meer over hebben. ik wil dat het er niet meer is, en als er wel wat is wil ik niet meer dat hij het leest. ik ga het nu weer zelf doen.. klote, maar waar..

quis, ik pm je morgen terug. het is nu even op hier,..
Oud 25-11-2007, 16:56
snoopy
snoopy is offline
Hij is zo lief! Vannacht zei hij ineens dat hij me een prettig persoon vindt. Zegt ie: je bent open, eerlijk, spontaan, hartelijk en gewoon heel lief! Hij had het over mij in vriendschappen en ik vond dat super om te horen.

edit: hmm... ik lees het terug en het ziet er vaag uit, maar goed... Hij is iig lief.
Oud 25-11-2007, 17:39
Verwijderd
Hoeraaaaa! Het was gisteren echt een groot succes, zo ongeloofelijk stoer. Ik ben heel erg gek op mijn jongens, ze zijn echt geniaal. Het is fijn om te merken dat zij er zo goed tussen pastte, ik heb me doodgelachen met haar. Ze pakte alles heel goed op. Het was tohohohof en ik kan het niet uitleggen en ik heb een raampje in mijn hoofd nodig. Volgende keer gaat ze gewoon lekker weer mee.
En ik vind het nieuwe vriendje van een vriendin maar irritant. Patserrrrrrrr.

En als hij nu een kilometer of duisent deze kant op zou komen wonen.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 17:42
Verwijderd
Ja hetzelfde he.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 18:15
Luna
Luna is offline
ohoh ik heb vrijdag iemand ontmoet en we hadden zulke leuke gesprekken en hij is zó grappig en ik ben zo benieuwd naar hem maar hij heeft nog niks van zich laten horen en ik vind dat hij mij eerst moet smsen.
Oud 25-11-2007, 18:28
Poepkind
Poepkind is offline
zo gisteren gala gehad, en mijn date was echt een lieve schat. Persoonlijk zie ik daar nog relatiepotentie in, maar... ik heb het mezelf al lang afgeleerd om naar aanleiding van een leuke avond en dingen die gezegd en gebeurd zijn verwachtingen te hebben voor de toekomst. Hij nam afscheid met "ik zie je nog wel eens" Dat vond ik niet zo heel erg leuk eigenlijk, hij was namelijk blijven slapen(alleen gezoend, omdat ik niet verder wilde) en daarna is hij nog de hele middag gezellig blijven hangen en we hebben lekker gebabbeld en gelachen en geknuffeld en gezoend Dan denk ik, het was zo leuk! ik wil echt een vervolgdate, en kijken waar het schip strand. En dan hoor je zoiets ach ja afwachten maar he.
Oud 25-11-2007, 19:15
ST*R
ST*R is offline
@ Poepkind: ja had echt iets vergelijkbaars donderdag! Had zó'n leuke nacht/ochtend/middag, is het dan naif om te denken dat hij dat lieve maar speelt en je niet echt leuk vindt? Je gaat ervan uit dat hij het dan ook echt leuk vond als jij het zo zag. 'Mijne' eindigde ook met 'nou ik zie je vast nog wel in *plek waar ik m altijd zie met uitgaan*, of we spreken een keer wat af'. Maar nog niks gehoord. Ik ga wel moeite voor hem doen, want ik vind 'm eigenlijk al leuk vanaf mn 16e, en nu hij zo dichtbij is wil ik hem hebben ook. Maargoed hopelijk zie jij m snel weer!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 19:28
Verwijderd
'ik zie je wel weer is'

zeg het altijd en het betekent eigenlijk niets, behalve dan dat er nog veel dingen onzeker zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 19:45
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
'ik zie je wel weer is'

zeg het altijd en het betekent eigenlijk niets, behalve dan dat er nog veel dingen onzeker zijn.
waarom denk je dat ik het zo stom vond om dat te horen zover was ik ikzelf namelijk ook al
Oud 25-11-2007, 19:59
Verwijderd
Tsja, als ik dat eens zou weten
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten