Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Hoofdpijn, bijholtespijn, keelpijn, draaierigheid, pijn aan mijn heup en knie, zeuren, de hele dag je neus ophalen/snuiten (allebei irritant), niet uit kunnen, koud hebben, warm hebben, er beroerd uitzien en twijfelen of je je ziek meldt voor je eerste dag met de kans dat het morgen allemaal beter is of niet ziekmelden en toch niet je bed uti komen of in iedereens eten niezen en snotteren ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je ziet nu natuurlijk ook niet dat je 'chagerijnig' hebt getypt, in plaats van 'chagrijnig'? Serieus, iedereen heeft ooit op school ABN geleerd in woord en geschrift, en als men dan de meest simpele woorden nog fout spelt, vind ik dat heel erg triest. Laatst gewijzigd op 01-12-2007 om 15:46. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik word ook chagrijnig van weinig taart. ![]()
|
Verwijderd
|
Als één of andere stomme noob met poker mijn aas-vrouw suited all-in called met een boer-negen offsuit, en dan een boer hit op de flop. Zeker als je beseft dat ik die all-in deed om mensen te doen folden.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga ook altijd met dingen smijten, zoals bierblikjes, of rammen op mijn bureau, mijn monitor een mep geven, of mijn computerkast een trap geven (1 keer gedaan, toen ging de helft(!) van mijn beeldscherm op zwart en liep ie vast). Daarentegen word ik wel weer spastisch blij als ik een megapot win, dus ik blijf pokeren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Speel je trouwens op Partypoker? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb trouwens wel eens tegen ene Pinksterhaas gespeeld, er is ook een forummer die zo heet ![]() Edit: jij vormt nu mijn volledige buddylist. Die optie kende ik niet eens. Wat is de functie ervan eigenlijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Buddylist: dat je kan zien wanneer de ander online is zodat je evt. bij elkaar aan tafel kan spelen. Of extreem slechte spelers kunt opzoeken en ze geld afhandig kan maken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee, ok. Maar waarom voel je je schuldig? Je kunt er niet zoveel aan doen lijkt me.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Als het trouwens je linker zijspiegel is mag je niet meer rijden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
[Vriendschap] Mijn 'beste vriend.' Au | 131 | 02-09-2008 18:09 | |
De Kantine |
omg #3 Verwijderd | 500 | 22-04-2008 02:11 | |
De Kantine |
Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #3 Lethe | 500 | 18-03-2008 18:43 | |
De Kantine |
Waar word jij ontzettend chagrijnig van? #2 Lethe | 500 | 17-01-2008 14:05 | |
Verhalen & Gedichten |
POLL WEDSTRIJD XII - Pied de Poule CSN | 223 | 02-05-2006 10:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal dat ik al eerder heb geplaatst, met aanvulling. Flipje het Kipje | 126 | 06-09-2002 14:49 |