Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2007, 12:16
Nyawa
Gisteren was heel leuk en gezellig, ben echt blij dat ik het contact met mijn vriendinnen van de middelbare nog zo goed is . Alleen blegh, nu weer stressen vanwege mijn essay en Sinterklaassurprise. Ik ben gewoon zo slecht in knutselen en ik wil helemaal niet dat hij een niet-mooie surprise krijgt, maar hoe ik m'n best ook doe, het wordt maar niet zoals ik wil. Lange gedichten schrijven gaat me dan gelukkig wel goed af. En dat essay moet gewoon écht goed zijn, anders word ik straks tijdens dat congres compleet afgebrand tijdens het co-referaat, maar voor één van mijn deelvragen is nauwelijks wat te vinden en het niveau is echt niet veel hoger en wetenschappelijker dan mijn essay uit mijn eerste jaar. Nu ja, straks maar even de laatste cadeautjes kopen, flink aan de slag met de surprise en vervolgens die laatste deelvraag zo veranderen dat ik er wel een goed verhaal van kan maken.

Maar ik ben overmorgen wel twee jaar samen met mijn vriendje en dat is tof, want het gaat nog steeds zo goed .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-12-2007, 12:18
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
van je vrienden moet je het maar weer hebben..
Vorig weekend had ze me nodig, dus ik kwam. Nu laat ze mij stikken. Zelf mijn sing star dvd's "legt ze wel even in mijn brievenbus"
Blijkbaar is het te erg om mij even te zien.
Stik er dan maar in, bekijk het maar lekker.
En met kerst stik je ook maar..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 14:55
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik baal echt. Gister dus voor niks bij m'n werk en ik kon het uitzendbureau de hele dag niet bereiken. Een paar keer gebeld, steeds direct de voicemail. Toen de vestiging gebeld, maar ik moest echt de Manpower-mensen die op het bedrijf zitten bellen, de telefoon stond echt niet de hele tijd uit. Nou...wel dus en ik had niet de hele middag de tijd om elke 5 minuten te bellen. Ze zei dat ik ook een mail kon sturen, dus dat maar gedaan (gister om 12uur 's middags), maar tot op heden geen reactie, niet eens een sorry ofzo. En ik heb ook m'n rooster voor komende week nog niet, dus maandag ga ik net zolang bellen totdat ik ze te pakken heb. Grrr.

Gistermiddag diploma-uitreiking van vriendin in Utrecht, was wel leuk. En ik wil ook afgestudeerd zijn en m'n diploma hebben. Nog een half jaar.

Net de laatste cadeautjes gekocht met vriendje. Ik ben nu helemaal klaar met de inkopen voor Sinterklaas. Wij vieren het volgend week, zaterdag bij mij en zondag bij hem. Ik moet alleen nog 7 gedichten ofzo. Zo maar eens aan de slag, vanmorgen had ik al veel inspiratie.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 14:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Haha, op m'n laatste kamernetreactie voor dit jaar (heb ik mezelf voorgenomen), ben ik weer eens uitgenodigd. Het houdt niet op. Ik kon alleen niet op hun tijd, maar ik mocht gewoon aangeven wanneer ik wel kon die avond. Klinkt positief, dat ze er de moeite voor namen heen en weer met mij te mailen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 15:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
*zucht*

Nou, het positieve is dat ik een nieuwe winterjas krijg en dat ik me nu op zich wel weer oké voel
Oud 01-12-2007, 15:09
Verwijderd
Ik kan niet wachten tot het kerstvakantie is. De laatste weken kom ik bijna niet meer aan mezelf toe. Ik heb het zó druk met mijn werk. Maar goed, nog een week of 3 volhouden en dan twee weken alleen maar leuke dingen doen!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 15:42
Verwijderd
Waarom kunnen mannen niet gewoon zeggen dat ze je leuk vinden ;x Dan had ik iig duidelijkheid, grrr.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 17:28
Redhair
Redhair is offline
Ooeeh gister was echt super bij die vriend. Ik had een fles rose meegenomen en hij had er ook een voor mij gehaald, en rum voor zichzelf. Eerst gingen we gewoon een beetje kletsen, toen een film kijken. Na die film hadden we nog een film opgezet maar die hebben we helemaal niet gezien. We zaten in kleermakerszit op de bank, met onze gezichten naar elkaar toe, drankje erbij, sigaretje erbij, urenlang gepraat. Over mijn jeugd en zijn jeugd en drugs en de dood en mijn vader en donor zijn en onvoorwaardelijke liefde en familie en muziek en werk en films en reizen en oorlog en corruptie en kraken en onbaatzuchtigheid en ziektes en leven met de dag. We voelden elkaar zo goed aan, vulden elkaar steeds aan, het was zo tof. Ik ken hem al jarenlang, alleen steeds was hij een vriend van mijn vrienden, maar de laatste tijd gaan we vaak met elkaar om.
We hebben nu plannen om te gaan sparen voor een reis door Chili. Of we die reis ooit gaan maken is de vraag natuurlijk, maar ik ga nu zeker nog harder op zoek naar werk en wil echt gaan sparen ja. Ja was een fijne avond en nacht.
En straks waarschijnlijk lekker met D. dansen en die vriend gaat misschien ook mee, maar er was ook weer ergens iets anders te doen. Ik zie wel wat deze avond brengt.
Oud 01-12-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Waarom kunnen mannen niet gewoon zeggen dat ze je leuk vinden ;x Dan had ik iig duidelijkheid, grrr.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2007, 19:19
Nijn*
Nijn* is offline
Eindelijk een weekend waarin ik niet elke dag van hot naar her hoef te gaan, maar moet ook zoveel voor school doen dus dat komt mooi uit. Dit moet ik aan het eind van het weekend écht af hebben van mezelf:
- Wiskunde par. 1.6 maken
- Engelse grammatica maken
- Geschiedenis par. 2 + 3 maken
- 2 duitse brieven schrijven
- Aardrijkskunde maken
- Franse oriëntatietoets maken / Molière uitlezen
- Schrijfopdracht voor Engels afmaken
- PWS verbeteren naar aanleiding van opmerkingen van de docent
- Beginnen aan boekverslag 10

Dus wil vanavond in ieder geval nog aan frans of schrijfopdracht beginnen en dan ben ik een eind op weg. Zie je, ik kán wel werken voor school! Het is tijd dat ik alles inhaal en weer op schema ga lopen, dan voel ik me toch een stuk relaxter
Ik kan het wel!
Oud 01-12-2007, 23:23
Verwijderd
Ja nou nee zo grappig is het niet :x

Ja leuk! Goed, geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 01:26
coopergirl
coopergirl is offline
ik ga wel naar bed, ik ga niet naar bed, ik ga wel naar bed, ik ga niet naar bed.. Keuzes, ze blijven moeilijk

Vandaag 1,5 uur gesport, kon hier lekker m'n frustraties in kwijt
Oud 02-12-2007, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Ja nou nee zo grappig is het niet :x

Ja leuk! Goed, geloof ik.
sorry het kwam zegmaar als een bevestiging waar ik mezelf al weken over frustreer, vandaar, herkenning
succes ermee snoes
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 02:33
Verwijderd
harry potter uit! <3 en nog helemaal geen slaap

Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 09:47
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Ik kom voor van alles tijd te kort en moet gaan snijden in activiteiten maar stiekem wil ik dat niet, al stort ik soms nu half in en geeft men vriend heel terecht aan mij vaker te willen zien als alleen slapend in bed...

Heb besloten minder te gaan werken, en iets minder scouting op vrijdagavond zodat ik dan men studie kan doen en op zondag nog wat ander tijd over hou... Zit nu namelijk al vanaf half 8 aan school te werken omdat ik nog moet werken en cadeautjes moet kopen vandaag....

Iets meer tijd zou fijn zijn maar waar en men werkgroep op school doet stom, ben ik ziek moet ik ineens een flap gaan maken terwijl ik dat net al gedaan had bij de vorige taak stiekem wil ik het niet doen maar ben bang voor een onvoldoende....
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 10:37
Redhair
Redhair is offline
Hihi, wat een nacht weer zeg. Eerst normaal uitgaan, waar mijn 'exscharrel' toch nog gewoon mijn scharrel blijkt te zijn. Tenminste, als het aan hem ligt. Van mezelf weet ik het niet zo. Ik dacht dat het over was, omdat hij nooit kon en nooit belde en het verhaal met N.. Maar vannacht weer gezoend en hij wilde met me mee naar huis.
Maar D. en ik zouden ook nog naar een feestje van mijn krakersvriendjes gaan. We lopen het pandje binnen en ik zie meteen N. staan. Dat was niet de bedoeling, hem verwachtte ik niet, hij hoorde er niet te zijn. Toen hij mij zag schrok hij ook even. We begonnen met het negeershowtje. Het ging me gemakkelijker af dan ik verwacht had. Ik wist dat dit zou komen, dat we elkaar zouden gaan negeren. Dat hij dat tenminste bij mij zou doen, niet om mij te kwetsen overigens.
Uiteindelijk toch nog een paar woorden gewisseld, met het initiatief aan zijn kant.
Het was wel raar om nu zo afstandelijk te doen, te zijn. Vorige week was het nog heel anders. Maar dat is voorbij.
Ik vraag me af hoe hij zich bij de hele situatie voelt. Vannacht was zijn vriendin er ook.

Maargoed, het was wel een leuke nacht. Ondanks het gedoe met N. was het een geslaagd feestje, weer veel loze, leuke gesprekken gevoerd.
Oud 02-12-2007, 11:24
Verwijderd
En ooohhh, ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen in mezelf en de manier waarop ik beweeg. Ik vergelijk niet meer zozeer, maar kijk naar anderen hoe zij dat doen en probeer daar zelf ies van te maken. Ik ben niet meer zo onzeker over mijn lijf, over de manier waarop ik beweeg. Ik kan me niet meer zo druk maken wat anderen van me vinden want ik heb het naar mijn zin.
En dat is goedddddd!
Dalijk werken, daarna sinterklaas hier. Ik ben erg benieuwd en heb zelfs zin om te gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 11:50
Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, de hele nacht niet geslapen, alleen maar liggen denken. Fucking kut cola. Had zelfs maar drie glazen op in 6 uur ofzo Echt niet leuk meer. En ook nog eens over de lompste dingen zitten nadenken waardoor ik vannacht in een fucking dip zat. Vanmorgen 7 kantjes daarover zitten typen op mijn laptop en dat ga ik laten lezen aan de drie beste vrienden die ik heb, aangezien ik daar met hun over kan praten. En dan ben ik nog meer dan de helft vergeten, omdat ik die informatie niet meer uit mijn hoofd kon halen. Zoveel zitten nadenken dat mijn hersenen gewoon letterlijk op uit staan, kan me nergens op concentreren enzo, alles gaat langs me af, ben moe, zwak, misselijk, voel me kut.

Hopelijk gaat het morgen een beetje beter.

Oh en dan ben ik nog vergeten dat ik vandaag nog 5 uur huiswerk ofzo zou moeten maken, wat niet gaat lukken omdat mijn hersenen op uit staan.
Oud 02-12-2007, 11:51
kroot
kroot is offline
Dalijk oefenen met mijn muzikale wederhelft Duo Penotti!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 12:11
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oh ik ben ook weer lekker dom hè, zeg ik tegen iedereen dat het pw is verschoven, kom ik er nu achter dat het misschien helemaal niet zo is. Hhahaa lekker handig weer . En nou kan ik ook al niet op de site om zeker te weten dat het niet voor ons is. Omg echt. Bah, ik hoop maar dat het wel verschoven wordt, anders heb ik de helft van mijn klas op mijn nek.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 12:19
Stefanie
Stefanie is offline
Opnieuw ingeschreven en hopelijk heb ik net zoveel geluk als die vriendin!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 13:07
Rob
Rob is offline
Ik weet 't niet. :\ Ik voel me zo gemengd. Op liefdesgebied voel ik mij raar en weet ik niet wat ik er allemaal mee aanmoet. Duidelijkheid en finaliteit zou fijn zijn.
Op vriendschappelijk relationeel gebied voel ik redelijk prima (December staat niet voor niets akelig vol) en op psychisch gebied heb ik 't idee dat ik aan het wegglippen ben en komt mijn duistere kant weer naar boven borrelen.
Gelukkig gaat 't weer over, zoals altijd. Ik ben de terugkeer hiervan alleen spuugzat want ik ben dan meestal redelijk gemeen en apathisch en hebben mensen niet echt wat aan mij. Als iemand mij wakker kan schudden, is 't ook heel fijn.

We doen natuurlijk weer niets met Sinterklaas omdat niemand er meer in gelooft. Dus zien ze 't nut er niet van in. Typisch.
Oud 02-12-2007, 13:55
Verwijderd
Gisteren vervroegd sinterklaas thuis, was best tof Ennn ik ga vanmiddag nog even niks doen, morgen nieuw nummer instuderen en gitaar fixen en verslag afschrijven en hem weer zien, en haar zien wat ook te lang geleden is, dus ja, best lekker.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 15:47
rare kwast
rare kwast is offline
bah ik ben weer (nog steeds) zoo moe...
ik word gek van mijn gedachtes en en ik wil nog zoveel vertellen maar ik kan geen woorden vinden om dat te verwoorden
Oud 02-12-2007, 15:57
Yana
Yana is offline
We hebben uren gepraat net. Over relaties, over keuzes maken, over ons verleden en onze ouders. Over individualisme tegenover gastvrijheid en de waarden van het gezin. God, wat verlangen we daar allebei naar. Waarom hebben wij dat nooit gehad? Waarom ken ik alleen nog maar het leven waarin iedereen langs elkaar heen leeft? Het te gemakkelijk is om "weg" te zijn, niet mee te eten, niet te vertellen waar je bent en wat je doet. Desinteresse. Dat is het grote mankement van deze maatschappij. Ons "gezin" is een product van deze maatschappij. Alleen hij en ik kijken verder. Want nooit, nóóit willen we worden zoals zij. Zij, onze ouders, die niet weten wie wij zijn. "Zie mij, zie mij!" heb ik zolang geroepen. Maar ze zien me niet. Ze weten niet eens wie ze zelf zijn.

Verschillende keren lag het ook op het puntje van mijn tong om hem te vertellen waar ik maandagavond ben. Waarom ik werkelijk in therapie zit. Waarom ik zo panisch reageerde toen hij ineens had geregeld dat we bij mijn tante gingen eten. Waarom ik vandaag op alles nee zei dat hij me aanbood. Ik weet zo zeker dat hij niets vermoedt, omdat ik nog zo vaak zoveel eet in hun bijzijn. Ze zijn er zo vaak niet dat het niet eens opvalt. Hij weet niet wat een moeite het me naderhand weer kost. Samen praten we over de waanzin van Sonja Bakker, terwijl mijn dieetmethode vele malen idoter is. Ik leid een dubbelleven, en ik durfde het zelfs aan hem niet te vertellen. Bang dat ik zelfs dit laatste beetje controle opgeef. Dat zelfs hier zonder mn vriend er iemand is die let op wat ik eet. Zucht. Ik wil zo graag dat ik anders was dan wie ik ben. Ik weet dat het een keuze is, maar ik durf die keuze niet te maken. Ik leef nog steeds in en naar angst. Maar zo zal het niet eeuwig zijn. Ik ga gezond worden. Ooit.
Oud 02-12-2007, 16:17
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik ga gezond worden. Ooit.
Ooit ja. Ik weet dat het slecht is, maar overgeven kan ook zo fijn zijn. Dan hoef je niet te voelen, je gooit alles er gewoon even uit en klaar. Of nou ja, niet helemaal klaar, maar nu voel ik me wel gewoon rustig en oké en ik heb zelfs redelijk goed kunnen eten tot nu toe. Er zitten voordelen aan. Ja.

En nu ga ik echt even huiswerken, want ook al is het ook wel goed en leuk om naar Coppelmans te gaan en Libelles te lezen en legpuzzels te maken, dat moet ook gebeuren
Oud 02-12-2007, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Alweer een jaar geleden dat ik halsoverkop Amsterdam verliet met dat rotbericht. Een jaar geleden dat ik mijn eerste Peru reis boekte, een jaar geleden dat ik nog 8 kilo lichter was, een jaar geleden dat alles ongeveer nog koek en ei was met iedereen, een jaar geleden dat ik aan mijn taks zat.

kortom: een jaar geleden toen alles helemaal niet goed ging.
Voor jou misschien. Het ging mij er alleen om dat zo'n jaar fucking snel gaat.
Niet hoe klote het toen allemaal was.

Het is kloteweer hier, maar des te beter voor een spelletje Catan met z'n vijven. DUs dat gaan we nu ook doen. Ik heb wel weer zin om te werken morgen. En ik ga niet naar college, ha! Sounds all good to me.
Ik heb weer zo'n mooi liedje gevonden.

Eigenlijk ben ik best gelukkig nu. Het is beter nu iedereen gezegd heeft wat ie wil zeggen. En dat er dus ook dingen gebeuren nu eindelijk.

En die stomme moeder, die vies zit te stinken thuis.

I remember that time that you told me, you said:
Love is touching souls, surely you touched mine.
Cause part of you pours out of me, in these lines from time to time.
I could drink a case of you.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 17:00
Verwijderd
Hè, ik zit bij mijn ouders en mijn vriendje bij zijn eigen familie maar eigenlijk wil ik daar zijn want daar is het veel leuker. En ik heb geen zin om naar huis te gaan zo. Was het maar vast vakantie, dan hoefde ik niet meer na te denken over werkstukken en presentaties.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Voor jou misschien. Het ging mij er alleen om dat zo'n jaar fucking snel gaat.
Niet hoe klote het toen allemaal was.
Neem me niet kwalijk. Ik wist niet dat je boos werd.

ontopic: Ik ben nu heel ziek. Ik koop straks een ticket van fucking 400 dollar en vlieg terug naar Cusco. En daar kijken of ik me kan laten opnemen. Het zij zo.
En ik weet al precies van wie ik in NEderland allemaal afscheid ga nemen. En ik kan er niet eens om rouwen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 17:49
kroot
kroot is offline
Morgen gezinsgesprek en ik zie er heeel erg tegen op
Vandaag vroeg weer iemand of ik zwanger was. NEE ik ben niet zwanger. Ik kom alleen maar aan van mijn medicijnen en mijn gekloot met eten. Ik moet nu volgens mijn schema 1300 per dag eten. Dat is niet eens veel, aarom lukt het me dan niet??? En waarschijnlijk ga ik daar ook nog van afvallen, iig blijft mijn gewicht dan stabiel. Ipv mijn methode de ene dag uitermate weinig eten en de andere dag meer. Daarvan kom ik aan.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 18:01
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
De hele dag niks gedaan. Nouja, tijdschrift gelezen, voetballoting live gezien, schaatsen gekeken, daarna nog wat gezapt, spelletje met vriendje gedaan en wéér verloren (soort monopoly) en nu wilde ik nog wat gedichten gaan schrijven, maar ik vrees dat ik geen inspiratie heb.

En wat een rotweer vandaag zeg, gelukkig is het hier nu droog en hebben we het ergste gehad. Hoop dat morgen de zon weer even doorbreekt, even wat licht in huis.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 18:45
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
- Wiskunde par. 1.6 maken
- Engelse grammatica maken
- Geschiedenis par. 2 + 3 maken
- 2 duitse brieven schrijven oké, het werd er eentje.
- Aardrijkskunde maken
- Franse oriëntatietoets maken / Molière uitlezen
- Schrijfopdracht voor Engels afmaken
- PWS verbeteren naar aanleiding van opmerkingen van de docent
- Beginnen aan boekverslag 10
Nou, da's nog best wel netjes en heb ook nog m'n ipod ge-upload en m'n kamer opgeruimt én ben bezig met een verlanglijstje voor kerstmis, dus ik heb m'n dag zeker nuttig besteed. Wil na het eten nog toch nog aan een van de vier overgebleven dingen beginnen, dan ben ik helemaal trots op mezelf. Nu mag ik even lekker tv kijken en in modebladen knippen enzo. jeeej, mij-powerrr
Oud 02-12-2007, 19:01
Verwijderd
Dat ze even optyft. Ze maakt iedereen helemaal gek en godver ik word er zo chago van. GRRRR, ik wil dat het morgenavond is
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 19:24
Hawahaai
Hawahaai is offline
Waarom ben ik zo gemeen en hard?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 19:25
moon
moon is offline
Gister plotseling weer zo gehuild om haar.
Vandaag naar de fokkers geweest van de honden waar we een pup uit gaan krijgen. 7 honden en 2 katten hadden ze en ik was er niet meer van weg te slaan. De hele horde goldens kwam in 1 keer aanstuiven en ik lag meteen op de grond. Ik zat op een gegeven moment op de grond en er gingen 3 honden lief naast me zitten en eentje hing in mijn haar. Het was geweldig!! Het voelde alsof ik sinds maanden weer adem kon halen, alsof ik eindelijk weer wat lucht kreeg, weer kon leven. Ik heb vooral Noeska gemist de afgelopen maanden, maar ik heb ook een hond en dan met name een golden opzich gemist. Ik voelde me zo gelukkig toen ik weer even met goldens kon spelen en knuffelen. Het is lastig om nu weer thuis te zitten, want dat voelt alsof ik weer langzaam aan het sterven ben. Pas eind april krijgen we een pup uit het nest, wat duurt dat nog vreselijk lang.
Oud 02-12-2007, 20:04
Roosje
Roosje is offline
Jajaja nog drie dagen en dan isset Sinterklaas, nog vijf dagen en ik word zeventien. <3 Eng aan de ene kant, beter dan zestien aan de andere kant. En mn vriendje moet over anderhalf uur weg en dat is kut, maar gelukkig komtie een hele dag eerder dan gewoonlijk! Op donderdagavond al, wat een luxe. En nu lekker nog een halfuur met m onder de douche staan. Oh en ik heb lenzen en ze zijn gaaf. <3 En mn zusje kwam daarnet steeds binnenlopen terwijl ik sinterklaascadeautjes aan het inpakken was en ze gelooft nog. :x Lekker is dat. Ze had me gisteren gelukkig niet helemáál herkend als zijnde haar zus, dat was wel beter. Ik geloof dat ik nog steeds onder de zwarte schmink zit. Maargoed. (a) En mn vriendje heeft een teringhete trui van de H&M die ik m heb aangesmeerd. <33
Oud 02-12-2007, 20:35
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh ja Roosje, de drie weken waar wij even oud zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:42
Verwijderd
ja ik heb allemaal leuke sinterklaascadeautjes gekregen en ik wil in mijn nieuwe boek lezen maar dat mag pas na 12 december van mezelf. Lastig. Nu nog even hard studeren.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:00
Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
van je vrienden moet je het maar weer hebben..
Vorig weekend had ze me nodig, dus ik kwam. Nu laat ze mij stikken. Zelf mijn sing star dvd's "legt ze wel even in mijn brievenbus"
Blijkbaar is het te erg om mij even te zien.
Stik er dan maar in, bekijk het maar lekker.
En met kerst stik je ook maar..
Doe rustig aan, meid
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:17
Pruts0r
Pruts0r is offline
Nu ben ik weer enigszins bij bewustzijn en kan ik weer fatsoenlijk denken. Vandaag was echt een rotdag. Vanmiddag op de bank in slaap gevallen ofzo en ik werd nog brakker wakker dan ik al was, strompelde echt half wankel de trap op om boven wat dingen te pakken die weer mee terug moesten naar mam, maar ik wist echt niet wat ik aan het doen was. Een warme douche helpte net gelukkig goed.

Ben wel nog behoorlijk emotioneel enzo, want vannacht was dus echt heftig, met al die gedachten.
Oud 02-12-2007, 21:25
Verwijderd
Na al het 'gedoe' van vorige week was het weekend eigenlijk nog best goed. Het was goed om niet alleen thuis te blijven zitten.
Qua studie ben ik natuurlijk niet zover gekomen als ik wilde, maar ik stel waarschijnlijk ook te hoge eisen.
Morgen wordt ben ik bang een stress middag (opgaven inleveren - heel snel naar het centrum fietsen - waarschijnlijk iets te laat voor m'n afspraak - hopen dat het zo snel mogelijk afgelopen is - snel terugfietsen naar de faculteit in de hoop dat ik het laatste deel van het college nog bij kan wonen, of in ieder geval aantekeningen kopieren).

En niet vergeten Gilmore Girls op te nemen!!!!

En ik heb een paar sinterklaascadeautjes gekocht, ondanks dat we het thuis niet vieren. Het hoort er toch een beetje bij. Nou nog 'even' 2 gedichten maken....
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 21:37
Verwijderd
Doorbijten!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:06
Verwijderd
Jemig, m'n buik is echt enorm opgeblazen en eigenlijk moet ik nog een tussendoortje, maar ik krijg het echt niet meer weg.
Oh gatver, ik voel me zo naar en twijfel zo aan mezelf. Ik ga maar naar bed, morgen weer een drukke dag.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:07
Nienna*
Nienna* is offline
Godsamme, heb ik zó hard aan school gewerkt vandaag en nóg niets af. Ja, met PWS lopen we, als we morgen hard doorwerken, eindelijk weer bij: dat heb ik dit weekend gedaan. Maar boekverslag af? Nope. Natuurkunde PO af? Nope. Scheikunde af? Nope. Biologie? Nope. Al die andere belangrijke dingen? Nope.
Nog goed hard doorwerken komende dagen, misschien loop ik nog in. Wel goed van mezelf dat ik heb doorgezet en weinig heb gelambald; normaal doe ik dat veel meer.

Hm, al met al toch wel redelijk tevreden, want het was op zich een productief weekend.
En lijstjes opschrijven helpt echt voor ruimte in mijn hoofd. Ik denk dat ik een planning ga maken van wat ik allemaal moet doen tot aan de volgende toetsweek, over zo'n vier weken. Dat helpt denk ik voor ruimte en duidelijkheid en dat ik alles een beetje op tijd af heb.
Go motivatie.
En nu hoofdpijn & lezen & slapen.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:12
Nonaj
Nonaj is offline
Ik moet dinsdag een presentatie van 30 minuten houden, wie weet hoeveel pagina's getypte tekst dat ongeveer is? 6?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Ik moet dinsdag een presentatie van 30 minuten houden, wie weet hoeveel pagina's getypte tekst dat ongeveer is? 6?
hangt echt van je langdradigheid en spraaksnelheid af
30 minuten met beelden enz. erdoorheen? 10 pagina's?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:34
Nona
Nona is offline
Citaat:
Geen idee. Gewoon oefenen, dan kom je er vanzelf achter.

Nog 3 weken... Ik wil vrij en slapen en lezen en tot drie uur 's middags in bed blijven en tekenfilmpjes kijken!!!
Oud 02-12-2007, 22:42
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
hangt echt van je langdradigheid en spraaksnelheid af
30 minuten met beelden enz. erdoorheen? 10 pagina's?
Ik praat heel langzaam en ik mag er filmpjes bij zoeken ja...

Voor een presentatie van 20 minuten vorig jaar had ik iets meer dan 4 kantjes en dat was wel voldoende.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:43
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Geen idee. Gewoon oefenen, dan kom je er vanzelf achter.

Nog 3 weken... Ik wil vrij en slapen en lezen en tot drie uur 's middags in bed blijven en tekenfilmpjes kijken!!!
Daar houd ik niet zo van, als ik in mezelf ga praten denkt mijn huisgenoot waarschijnlijk dat ik gek ben
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 22:45
Nona
Nona is offline
Citaat:
Daar houd ik niet zo van, als ik in mezelf ga praten denkt mijn huisgenoot waarschijnlijk dat ik gek ben
Oefen op hem.

Ik ga roken, douchen en slapen.
Reageren

Regels voor berichten