Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is gelijkspel. Het is wachten tot de wolven kiezen welke van de geselecteerde kandidaten ze kiezen deze hangronde.
Het verhaal komt er zo aan. Doe mn best om iedereen er weer fatsoenlijk in de schrijven en te zorgen dat het verhaal weer logisch loopt en alles weer een beetje klopt XD Dus daarom duurt het iets langer. Maar het word in ieder geval mooi ![]()
|
Ik volg je omdat ik denk dat je een wolf bent, en op wolven wordt natuurlijk extra gelet
![]()
|
Het was maar een nachtmerrie?
Met een ruk schoot Sterrenmeisje wakker. Het zweet droop haar van het voorhoofd. “Flowtje!” Riep ze, en ze sprong uit haar bed. Deze kreet maakte ook x-spekkie-x, die in het bed naast haar slaapte, wakker. Half versuft wreef x-spekkie-x het slaap uit haar ogen “Wat, Sterrenmeisje? Wat is er met Flowtje?” “Ik....Ik had een droom. Flowtje werd onder water getrokken en en en drukknoopje was er ook en. We moeten kijken of alles nog goed met ze is!” Haastig renden de twee meisjes naar de lerarenhut en maakten de deur open. Flowtje. De bedden van Martino en TopDrop waren leeg. Onder de bedden van Flowtje en drukknoopje lag een plas water. Nope..... Het levensloze lichaam van Flowtje staarde naar het plafond. Sterrenmeisje slaakte een kreet. Hierdoor werd ook drukknoopje wakker. “Wat is er?” Toen zag ook zij het lichaam van Flowtjw. Drukknoopje trok bleek weg en draaide zich naar het bed van Martino. Die was helaas leeg....”Wa...waar is Martino?” Drukknoopje, Sterrenmeisje en x-spekkie-x liepen naar buiten. Van Martino was geen spoor. Ook Rubykuby en Magican waren spoorloos verdwenen. Martino, RubyKuby en Magican Deze drie heren waren immers zwaar onder de invloed van paddo’s de geest aan het volgen die RubyKuby had gespot, en waren inmiddels aangekomen bij een hoge toren in het midden van het bos. “Uhm...” Rubykuby stond stil “Volgens mij zijn de paddo’s uitgewerkt, ik zie haar niet meer” Martino krabte zich op het hoofd “Ja hier ook” Hij draaide zijn hoofd naar Magican. Die met een grijns op zijn gezicht achter de andere twee stond “Oh nee nee, trek je niets van mij aan, ik zit al jaren in dezelfde trip” Giegelde hij. Martino opende de deur van de toren. Binnen was het erg donker. Slechts een enkele kaars verlichtte de ruimte genoeg om te zien dat er een enorme wentertrap omhoog liep. De drie besloten e trappren te bestijgen, aan de muur hingen schilderijen met diverse scenario’s die zich in het Kospo bos leken af te spelen. Ze zagen schilderijen van een jongen die opgehangen was aan de tak van een boom, een meisje dat door een wolf werd verscheurd, een man die brandend door het bos liep, de onweer die insloeg in de schedel van een andere jongen en nog veel meer. Na deze schilderijen volgde een hele reeks schilderijen waarop wolven bleken geportretteerd en daarna... “Jongens....kijk hier eens!” Riep Martino, Magican staarde naar he schilderij was Martino aanwees. Op het schilderij stond trophus met een donkere mantel star voor zich uit te staren en daarnaast was een ander schilderij. Hierop stond Daboman met een kwaadaardige grijns. “Dit is ERG verdacht” mompelde RubyKuby, en sloffend besteeg hij de trap verder omhoog. De andere twee volgen. Urvu Minke en TRA waren inmiddels een flink eind gelopen over het vage bospad dat richting het Urvu hotel zou moeten leiden. En eindelijk kwamen ze aan. Daar was het Urvu hotel. Het was een prachtig en goed onderhouden idyllisch ogend hotelletje. Ze liepen naar binnen en TRA sloeg met zijn hand op de bel. Een vrolijke man stond binnen twee seconden aan de balie, met een vreemde blik staarde hij de twee aan “Hallooooooo” zei hij met een eng stemmetje “Mijn naam is Urvu, waar kan ik deze twee lieve lieve lieve consumentjes mee helpen?” “Wij vroegen ons af of u ook een telefoon heeft” meldde TRA de man. “Maar zeker, de trap op en dan de derde deur aan je linkerhand” De twee bestegen de trap, liepen de gang door en betreden de derde kamer aan hun linkerhand. De kamer was leeg. Geen telefoon of ander meubilair. “Hij zal zich wel vergist hebben, we vragen het nog een keer” Zei Minke met een glimlach op haar gezicht. En de twee liepen terug naar de trap. Maar de trap omlaag was weg. In plaats daarvan was er nu nog een trap omhoog. Verbaasd draaiden de twee zich om. De kamer waar de telefoon had moeten zijn was ook verdwenen en in de plaats was nu een andere gang gekomen. “Wa.....wa....wat is hier aan de hand?” Vroeg Minke met een stokkende stem. “Het lijkt er op...dat dit hotel de hele tijd veranderd” Antwoorde TRA aarzelend “Maar dat is technisch helemaal niet mogelijk......echt.....wat nu?” Bevend stonden de twee in het almaar veranderende hotel.... 3 dames, 1 doel Klagend, hongerig, streunend en kreunend strompelden Sherco, Pixeldansje en Femic inmiddels verder. “Echt....ik HAAT jullie” zei pixeldansje “stelletje lompe lui, het is JULLIE schuld dat we zijn verdwaald” Femic was nog steeds ontdaan over de dood van TopDrop en negeerde de negatieve uitspattingen van Pixeldansje. Ze pakte haar ratje uit haar zak en aaide het. “Jij moppert niet op me he Snuggles?” Zei ze met een zacht stemmetje en plakte een kusje op het kopje van de rat. “Bah, waarom sleep je dat smerige beest altijd met je mee?” zei Sherco haar met walging en minachting in haar stem. “Wat DOE ik tussen deze twee? Ze me dat.... echt..” “Bah, waarom neuk je elke man die je tegenkomt?” mopperde Femic. “De klasse-slet heeft ook weer eens kritiek hoor....puh” Woedend draaide Sherco zich om “He, omdat ik lekker ben en jongens kan krijgen betekent nog niet dat ik automatisch een slet ben! Neem het terug!” Pixeldansje rolde met haar ogen “Als we evenveel energie zouden stoppen in het terugvinden van het kamp als in het afzeiken van elkaar waren we er misschien al! En dan kon ik wegzakken in de armen van Yoshi!”. Pixeldansje begon te blozen “Oh Yoshi! Je t’aime!” “Dream on hypocriet!” Mopperde Sherco “He Femic, jij bent toch helemaal into natuur enzo? Fix even de weg terug met behulp van mos of sterren of hoe jullie dat ook doen” “Mijn interesse ligt in BIOLOGIE!” Schreeuwde Femic, duidelijk gekwetst “Het is niet allemaal hetzelfde hoor! En ik weet niet of het je is opgevallen maar ik volg nu al 3 uur lang een spoor door te kijken aan welke kant van de bomen het mos groeit” Femic wijst naar de onderkant van de bomen “Maar ik weet niet hoe het werkt, het is mijn interesse, niet mijn beroep! Ik heb opgelet hoe het mos op de bomen van het kamp stond en....” “Jaja spaar me de details, leid ons gewoon terug naar het kamp, hup! Daar zal de rest op ons zitten te wachten. We hebben ze heel wat te vertellen” En voorts gingen de dames, door het bos.... Een nieuw doel? Trophus was inmiddels Yoshimare en Eye Of Sauron tegen het lijf gelopen “Ha! Goed dat ik jullie vind! Ik ben al dagen naar jullie twee op zoek! Waar is die andere jongen?” Eye of Sauron staarde naarde grond “Hij...hij is er niet meer” Snikte hij. “Oh? Hoe dat zo? Hoe is het gegaan?” Vroeg trophus nieuwsgierig. Net als Eye Of Sauron wil antwoorden stapt Yoshimare er tussen “Ho! Wacht eens even! Jij bent wel ERG nieuwsgierig! Waarom wil je dit zo graag weten?” Boos kijkt trophus yoshimare aan “Toon in potverdomme wat interesse is het niet goed, laat maar dan. Er gebeuren hier rare dingen en ik probeer er achter te komen wat er aan de hand is” Geirriteerd draait hij zich om en loopt weg van de twee jongens. “Wacht!” Yoshimare rent achter trophus aan en legt zijn hand op zijn schouder “Twinkebel vertelde ons dat jij en Daboman meer wisten van de dingen die hier gebeuren, Vertel ons wat je weet. We hebben het nodig!” Trophus draaide zich om “Al zolang ik hier werk gebeuren er rare dingen maar de laatste tijd word het steeds erger. Volg mij, ik heb een vreemd monument gevonden, gemaakt van rotsen helemaal volgekerft met runen en andere vreemde tekens. Het lijkt haast op een soort van ritueel locatie voor heksen of tovenaars. Misschien worden jullie er wijzer uit” En zo liepen Yoshimare en Eye Of Sauron achter trophus aan, dieper het bos in. Zullen drukknoopje, sterrenmeisje en x-spekkie-x het kamp verlaten op zoek naar de rest? Of wachten ze tot iemand thuis komt? Wat zullen Rubykuby, Martino en Magican bovenin de toren aantreffen? Hoe komen TRA en Minke uit het hotel? Of zitten ze voor eeuwig vast? Vinden Sherco, Pixeldansje en Femic de weg terug? Of zullen ze iets anders vinden? Wat zal er gebeuren met Yoshimare, Eye Of Saron en Trophus in de ruituele rotsformaties? Welke twee verse slachtoffers kiezen de wolven? En WAAR is Daboman? Je leest het morgen! 01) Yoshimare 02) TRA 03) Lucky Luciano (jager) 04) Sherco 05) Vlindertje (dorpeling) 06) Pixeldansje 07) sterrenmeisje 08) Lisaaah (leerling-heks) 09) MadameMinke 10) Flowtje (dorpeling) 11) Martino87 12) Pippeloen (ziener) 13) Kazet Nagorra (dorpeling) 14) Magican 15) Eye of Sauron 16) Twinkebel (tovenaar) 17) TopDrop (heks) 18) x-spekkie-x 19) Dark Phoenix (weerwolf) 20) drukknoopje 21) Femic 22) Rubykuby Blauw=Opgehangen Rood=Opgegeten Groen=Neergeschoten door de jager Gelijkspel Morgen zullen de twee slachtoffers v/d wolven bekend worden gemaakt (1 v/h gelijkspel en 1 opgegeten slachtoffer) 6 December: Eetronde #5
|
Gelijkspel
Yoshimare Eye of Sauron x-spekkie-x Minke Magican PixelDansje Martino TRA Yoshimare Sterrenmeisje Schieten we opzich niet zo veel mee op, alleen dat in beide groepen één wolf zit. Er vanuit gaande dat de rest van de lijstjes wel klopt. Sterrenmeisje vond ik heel snel wisselen. Eerst maar eens kijken naar de uitslag.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
Anders winnen de wolven/geliefden. Laatst gewijzigd op 06-12-2007 om 08:21. |
![]() |
||
Hmpf, duurt het altijd zo lang voor de uitslag bekend gemaakt wordt bij gelijkspel? Ik dacht dat er aan de wolven gevraagd werd wie het werd, en dat het dan alsnog bekend gemaakt werd. Kan zijn dat ik het fout heb, maar als het anders op die manier gaat kan het uitstel wijzen in de richting van de niet-actievelingen, Ruby, Pixel en/of Drukknoopje.
Citaat:
![]()
|
Toevallig dat ik Minke en Martino niks zie posten dan? Die hebben momenteel geen internet dus logisch dat ze niet kunnen kiezen tussen de gelijkgespeelden.
![]() En nee, ik geef een uitstekende tactiek door, met een beetje hersens snap je dat wel en luister je er dus naar, want anders is het te laat en verliezen de dorpelingen, wat ze eigenlijk ook verdienen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OMG als ik gister gestemd had dan zou ik overleven! Maar waarom stemt iedereen op mij?
||||
Als aanvulling op mijn vorige post, (waarom mensen op mij stemmen)
Citaat:
Behalve dat martino, nu dat zijn naam in het topic staat, ineens wel kan posten en daarvoor niet! Maar ik snap dat hij het druk heeft Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dus er is nog geen uitslag?
Ik ben gisteren wel even online geweest trouwens, toen zag ik al dat het gelijkspel was, maar ik zat midden in de surpriseavond thuis en ik had alleen maar even pauze omdat mijn surprise niet werkte ![]() Ik vind Yoshi trouwens echt irritant. Hij doet alsof ie het allemaal weet, en de fout die hij maakte omtrent zijn Ruby-theorie bij mij, maakt hem voor mij verdachter, maar hij walst er weer vrolijk overheen en is zogenaamd 100 % zeker dat ik wolf ben... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #61 Verwijderd | 500 | 27-07-2009 21:23 |