Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Ik heb boodschappen en een nieuwe lift in ons appartementencomplex en dat is stiekem alweer een paar dagen maar ik heb het nog even voor mezelf gehouden. ![]()
|
Verwijderd
|
Veel.
- Cadeautje voor de moeder; 100ml Dior pure poison EdP. - Cadeautje voor de vader; bijna 1kg Lindt chocolade. - Donkergrijze Lacoste polo (slim fit). - Donkerblauwe Levi's red jeans. - Groen Converse t-shirt met oranje "Orlando"-opdruk. - Hoge allstars Stars and stripes. - Baldessarini 50ml EdC rechargeable. Edit: Hoe kon ik dat potje ZMA capsules nou vergeten? Ter bevordering van slaap, fitheid, libido en huidherstel. Hopelijk werkt het ook. ![]() Laatst gewijzigd op 29-12-2007 om 04:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() - - - - OV - de schattigste stofzuiger ooit - keukenweegschaal - groen dekentje - afwasborstels [edit] En net binnen met de post, deze ringen: ![]() ![]() Ik had ook nog een net zo walgelijk foute Darth Vader ring besteld, alleen was die er kennelijk niet meer dus kreeg ik een Hello Kitty ring die ik niet moest. Gelukkig is 'ie ook kapotgegaan in de post. ![]() Laatst gewijzigd op 29-12-2007 om 15:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nieuw: bril! eiiindelijk. & om precies te zijn; deze: ![]() maar ik krijg m pas de 3e week van januari, grr. & ook nog: blusher weltrusten thee (van m'n bazin gekregen) wattenstaafjes stickers ![]() 2 kleine schilders doekjes acrylverf sleutelhanger echt, 1 euro winkels zijn zó slecht voor mijn portomonnee gelukkig heb ik ook nog 250 euro loon gekregen vandaag ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() @Mijns: Nee, pasfoto's van de middelbare school. Die man heeft ook de foto verkeerd afgesneden waardoor er nu een reepje papier los naast de foto hangt. ![]() ![]() |
![]() |
|
een muis voor de kat, hij piept dmv een microchip bij beweging maar mijn kat zag er de lol niet meer van in toen bleek dat hij er zijn sadistische trucjes niet op kon toepassen. het beest pieptiets te sympathiek denk ik.
oh en ik heb bengaalse lucifers en die zijn leuk! dit is tevens het eerste vuurwerk wat ik in mijn leven heb gekocht http://www.crazybomberman.nl/filmpje...lauw_lesli.jpg
|
![]() |
kruiswoordpuzzel all stars
30 zakjes pop rocks verschillende diners in het beste hotel van schotland bong booze gratis verblijf in het mooiste huis dat ik ooit heb gezien veronica mars serie 2 en 3 banksy boek wall en piece porkpie t shirt knocked up dvd mod jurk 8 verschillende soorten lipsmackers kerst was een n1 dit jaar |
![]() |
|
Leuke kerstcadeautjes waaronder het speciale YOUP. magazine, shotglaasjes van de All Blacks, boxers, Bijenkorfcard en geld, en voor mezelf nieuwe schoenen gekocht.
Met O&N een lekker flesje Cava en wat lekkere sigaartjes en daarna nog heel veel bier en een kater.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe volg jij het nieuws? Kitten | 21 | 28-05-2009 19:06 | |
Films, TV & Radio |
Nieuw Dier Verwijderd | 36 | 08-10-2006 13:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Slappe rol VN bij bestuursoverdracht Nieuw-Guinea T_ID | 8 | 14-11-2005 19:26 | |
Films, TV & Radio |
Nieuw Nieuw Anime Topic.. AJMouse | 500 | 04-11-2004 23:52 | |
Muziek |
Nieuws nieuws nieuws nieuws 86dagreed | 10 | 08-03-2003 00:22 |