![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind je wel een type voor Joy division. Film over Ian Curtis van Joy Division, gemaakt door Anton Corbijn. http://www.imdb.com/title/tt0421082/ |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dank jullie wel Sterrenmeisje en Minke!
Een tijdje geleden heb ik inderdaad al wat dingen opgeschreven, en dat helpt wel, als het alleen in je hoofd zit lijkt het allemaal veel meer en veel erger. Ik ben ook gewoon niet gemotiveerd genoeg denk ik. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je trouwens een idee wil hebben van hoe ongelofelijk invloedrijk The Doors waren: ik heb 4 covers van Light My Fire - één van Amorphis (een deathmetalband), één van Birth Control (een krautrockband), één van Ananda Shankar (een Indiase sitarspeler) en één van Nigel Kennedy (violist) met het Praagse filharmonisch orkest.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb vorig jaar wel mijn propedeuse gehaald, dus ik zou nu naar de Universiteit kunnen. Ik zit erover te denken om kunstgeschiedenis te gaan doen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
kunstgeschiedenis lijkt me best nutteloos, maar dat ben ik. maar het maakt niks uit wat ik ervan vind, als jij niet tevreden bent en pas in jaar2 zit, zou ik gewoon iets anders gaan doen, maar wel goed erover nadenken. je kan zelfs nu stoppen, collegegeldhelft terugkrijgen, even werken en dan in september goed voorbereid weer door
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Ik twijfelde vorig jaar ook om te stoppen met mijn opleiding. Nu ben ik erachter dat ik twijfelde omdat ik met mezelf in de knoop zat. Je kan het beste eerst alles goed op een rijtje zetten en dan beslissen wat je wilt gaan doen. Misschien helpt het ook als je er met iemand over praat.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() En met jou? We gingen eerst naar 2 voorstellingen in het omniversum. We hadden nog tegoedbonnen voor gratis kaartjes. En sowieso is de tweede voorstelling op dezelfde dag de halve prijs. Dus we zijn voor de prijs van een half kaartje naar 2 voorstellingen geweest ![]() ![]() En ik mocht rijden ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #212 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 19:19 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
"Wat saai zeg." "Bron?" #174 Verwijderd | 500 | 10-04-2008 17:23 | |
De Kantine |
Voor de verandering: Wat saai zeg! #165 Missy | 500 | 01-04-2008 11:43 | |
De Kantine |
Lucky there's a family saai #164 Uice | 502 | 31-03-2008 20:27 |