Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2008, 20:56
Signy
Signy is offline
Citaat:
En Jan, ja, ik vind hem maar dom en hij verdraaide de waarheid ook nogal. Vraagt Henk waarom het bij hem mis is gelopen, zegt hij dat ze alledrie niks voor elkaar voelden..terwijl hij gewoon een blauwtje had gelopen bij Siepie.
Ja pcies! Ik vond het al zo raar dat Yvon daar niet op inging! Die Jan is maar een rare vent.

Agnes en Jurre zijn wel voorzichtig hoor.
Oud 18-02-2008, 22:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
verwend klein kind is die jan
Oud 19-02-2008, 08:16
Verwijderd
Ja, ik dacht echt dat Yvon nog ging zeggen dat het eigenlijk anders was gegaan, maar die man zal zich wel zo slecht voelen dat hij het een beetje moest verdraaien ofzo
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 12:39
Verwijderd
Geniale opmerking van Frans, "Maar goed dat je moeder erbij was dan om de boel een beetje te sussen."
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 13:15
Uice
Uice is offline
Ik kijk het niet, maar ik was laatst wel trots dat ik een echte grap had bedacht, namelijk dat er een Italiaanse neorealistische versie komt genaamd Boer Zoekt Touw.
Oud 20-02-2008, 14:29
Verwijderd
Citaat:
Geniale opmerking van Frans, "Maar goed dat je moeder erbij was dan om de boel een beetje te sussen."
Dat was idd geniaal
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 20:14
Verwijderd
Haha, ik vond het echt zo sprekend voor de 'relatie' van Agnes en Jurre: Agnes geeft hem een zoen, Jurre draait gauw zn gezicht zodat ze niet op zijn mond zoent, maar op z'n wang Ik heb ze echt nog niets intiems zien doen, in tegenstelling tot de andere boeren...
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 20:51
indigo
indigo is offline
Haha, het is idd wel erg jammer dat Agnes en Jurre zo 'praterig' zijn. Ze moeten iets meer durven. Maar ik vind ze desondanks wel erg schattig .
Wat vaag trouwens dat Gerard ineens zo twijfelt .
Oud 24-02-2008, 21:06
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha die frans dat ie ronella zegt dat ze ook drie meter achter hem moet lopen hahahaha, held
Oud 24-02-2008, 21:25
Verwijderd
Hm, ik heb bij Ronella steeds meer het idee dat ze Frans helemaal niet zo leuk vindt en alleen meedeed om te winnen ofzo. Ze doet echt best stom tegen hem. Ja natuurlijk is hij irritant, maar dat wist je tijdens die week ook al, als je dat niet leuk vindt moet je niks met hem beginnen want zo is hij nou eenmaal.

Briljant Engels van die gast trouwens Zo kan mijn vader ook Engels praten.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik vond het echt zo sprekend voor de 'relatie' van Agnes en Jurre: Agnes geeft hem een zoen, Jurre draait gauw zn gezicht zodat ze niet op zijn mond zoent, maar op z'n wang Ik heb ze echt nog niets intiems zien doen, in tegenstelling tot de andere boeren...
Misschien houden ze dat wel gewoon buiten de camera's.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 22:05
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Hm, ik heb bij Ronella steeds meer het idee dat ze Frans helemaal niet zo leuk vindt en alleen meedeed om te winnen ofzo. Ze doet echt best stom tegen hem. Ja natuurlijk is hij irritant, maar dat wist je tijdens die week ook al, als je dat niet leuk vindt moet je niks met hem beginnen want zo is hij nou eenmaal.

Ik vind ze trouwens allebei wel vervelend. Echt, ze lusten niets (ieeeuw wat is dat, gatver olijven, ik wil een hamburger), sjonge he. Wat dat betreft passen als geen ander beter bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 23:55
Verwijderd
Die jas van Gerard.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 12:36
Verwijderd
Godsamme.
Die Gerard en zn vrouw zijn wel echt 2 boeren op vakantie.
'Wat is dit nou weer.. *poert in broodje*..'
Met zn kisten op t bed. ;x

Hoppaaaa.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 14:16
Verwijderd
Dat eten vond ik echt grappig 'Oeh, lust jij olijven?' Ik zat helemaal te watertanden bij al dat lekkers dat ze kregen en zelf zaten ze telkens te pulken en te poeren in het eten om te kijken of het wel bekend was En ook dat geneuzel over dat Istanbul niet echt een romantische stad was... tjaa, dat moet je er toch echt zelf van maken he
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 18:03
duivelaartje
duivelaartje is offline
Zo zie je maar, wat de boer niet kent eet hij niet.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 21:07
Verwijderd
Ik vind die broer van Jan zo leuk! En jeetje, als je niet kijkt, praten ze écht exact hetzelfde. Anders ook, maar ik bedoel; dan hoor je het verschil helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 22:19
Verwijderd
Ik geloof dat Gerard zijn vrouw een beetje te klef vond, maar het is wel opeens een hele ommezwaai dat ie nu zo hard begint te twijfelen.

Frans en Ronella... tja, echte boeren ("iewl") en ik vind Frans echt te lomp. Máák er gewoon iets leuks van!

Agnes en Jurre zijn leuk, maar echt te verlegen. En dat gekeuvel de hele tijd: "ja lekker weer" "die champagne is wel lekker, ja, echt lekker" blabla. Nooit echt een diepgaand gesprek ofzo. Maar voor de rest tof stel .
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 19:57
Verwijderd
Ik heb wel het idee dat er bij Agnes en Jurre wel wat meer diepgang in komt zonder camera's erbij.. ik vind ze wel heel schattig eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Ik vind die broer van Jan zo leuk! En jeetje, als je niet kijkt, praten ze écht exact hetzelfde. Anders ook, maar ik bedoel; dan hoor je het verschil helemaal niet.
Ik zat me trouwens al te verwonderen om het feit dat Jan's broer stukken intelligenter uit zijn ogen kijkt (en er beter uitziet)
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 08:41
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel het idee dat er bij Agnes en Jurre wel wat meer diepgang in komt zonder camera's erbij.. ik vind ze wel heel schattig eigenlijk.
Ja, idd, ze hadden ook gezoend enzo, dus ja, kennelijk is er zonder camera's wel meer aan de hand
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 16:04
Signy
Signy is offline
Citaat:
Briljant? Ik zou me dood ergeren... wat een domme gast.
En ook dat van "ja op vakantie gaan is wel leuk maar ik ben liever thuis"

Ik denk dat die vrouw van Gerard idd een beetje te hard van stapel loopt en dat hij een beetje geschrokken is
Oud 27-02-2008, 19:07
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Briljant? Ik zou me dood ergeren... wat een domme gast.
En ook dat van "ja op vakantie gaan is wel leuk maar ik ben liever thuis"
Toen ze te horen kregen waar ze heen gingen op vakantie dacht hij ook dat Istanbul in Egypte lag, hij had het over piramides kijken.

Ach, ik vind hem wel grappig, maar niet mijn typ, te dom en ik versta hem echt 9 van de 10x niet.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2008, 08:20
synclinorium
synclinorium is offline
Nieuwtje van de site:

Klaas ( van agnes) onthult op wie hij zijn oog heeft laten vallen. En inderdaad... het is Jessica, één van de vrouwen van Frans.
Oud 29-02-2008, 13:42
JohnnyF.
JohnnyF. is offline
Hihi, op de ijsbaan zei Agnes "Ja Jurre kan zo goed schaatsen, daar kan ik gewoon niet tegen op, dan voel ik me maar een houten kl..bezemsteel bij 'm"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2008, 08:35
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:

Iedereen heeft het over 2 maart, is er volgende week geen uitzending?

inmiddels heb je t vast gemerkt.. er was gewoon een uitzending maar 2 maart komen de boeren voor t laatst bij elkaar en vertellen ze wie er nog bij elkaar zijn..

niet dat t 2 maart nog relevant is maar goed
Oud 02-03-2008, 19:54
Velma
Velma is offline
Ja hoor, Ronella en Frans inderdaad uit elkaar. Arm meisje.
Oud 02-03-2008, 20:25
Verwijderd
Jeetje, alleen Agnes en Jurre nog samen! Ik ben benieuwd waar de anderen allemaal nog uit gaan komen en of er mensen stiekem nog spijt hebben van hun keuze
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:35
indigo
indigo is offline
Wow, Agnes en Jurre nog bij elkaar, dat vind ik echt tof . Ik ben wel heel benieuwd met wie Henk nou aan het daten is (Klarijn? ).

Edit: en oja, rare kwast, had Gerko het nou over jou met die handgeschreven brief?
Oud 02-03-2008, 20:44
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
arme ronella en frans ik vond ze echt leuk en ze waren echt helemaal gedesillusioneerd wel heel lief van dat armbandje
Oud 02-03-2008, 21:23
Verwijderd
Ik had echt verwacht dat Ronelle het had uitgemaakt ipv Frans wel lief van dat armbandje ja
En ik hoop dat Henk met Klarijn aan het daten is ja, maar dat zal wel niet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 21:37
fib
fib is offline
Citaat:
Ik had echt verwacht dat Ronelle het had uitgemaakt ipv Frans wel lief van dat armbandje ja
En ik hoop dat Henk met Klarijn aan het daten is ja, maar dat zal wel niet.
Waarom had ze Frans aan de kant gezet?
Oud 02-03-2008, 21:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee frans had haar aan de kant gezet omdat hij toch zijn twijfels had over 'verliefdheid' en 'de afstand'
Oud 03-03-2008, 03:23
Verwijderd
Die ene vriendin van de afgevallen boer (die met die hond) was ECHT ENG.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 05:32
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Wow, Agnes en Jurre nog bij elkaar, dat vind ik echt tof . Ik ben wel heel benieuwd met wie Henk nou aan het daten is (Klarijn? ).

Edit: en oja, rare kwast, had Gerko het nou over jou met die handgeschreven brief?
\

zou wel tof zijn als henk met klarijn date.. ze wil absoluut niet op tv dus t zou kunnen..

en ja that was me
Oud 03-03-2008, 05:41
Verwijderd
Citaat:
Die ene vriendin van de afgevallen boer (die met die hond) was ECHT ENG.
Zeg dat wel! Ik vond ze overigens wel goed bij elkaar passen .
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 09:51
Verwijderd
Jeuj! Agnes en Jurre zijn echt heel lief bij elkaar, ik vind ze heel schattig.
Frans vond ik vanaf het begin wel schattig, maar zo ontzettend lomp. Ik had ook wel verwacht dat Ronella het uit zou maken. Ik vond het bij Frans nog wel mee vallen, maar ik vond Ronella echt heel zielig. Helemaal verdrietig enzo. En Henk, werkelijk. Knuppel. Ik vind hem maar stom. En Jan ook wel een beetje, volgens mij is hij echt eeuwige twijfelkont, maar wel lief. En Gerard en zijn vrouw (Leonie?) waren wel heel leuk bij elkaar, ik vind het maar jammer dat ze uit elkaar zijn. Maar ik vond Leonie wel irritant aanwezig.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 10:02
indigo
indigo is offline
Citaat:
\
en ja that was me
Cool. Hij vertelde wel heel lief over jou, vond ik.

En oh ik ben debiel maar ik vind het echt zo tof dat Agnes en Jurre nog bij elkaar zijn (ofja, nog steeds? wie weet ), van hun had ik het echt niet zo verwacht. Vooral niet vanwege die eerdere roddels.
Spoiler

Ik dacht dat Gerard en Leonie nog wel bij elkaar zouden zijn, maar ik vond die twijfels van Gerard aan het eind vorige week al zo raar.
En trouwens, waar staat dat Klaas nou met Jessica is?
Oud 03-03-2008, 10:04
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Dat staat op de site van Boer zoekt vrouw zelf
Oud 03-03-2008, 10:46
Verwijderd
Oh Frans heeft Ronella gedumpt? Wat raar, had gedacht dat het andersom zou zijn ja. Nou ja dan moet ie nu maar met Joyce gaan daten ;D Ik heb het helemaal gemist gister, zonde.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 11:48
fib
fib is offline
Jasses... dat armbandje gaf hij vanwege een groot schuldgevoel
Oud 03-03-2008, 13:53
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Was jij het ook op die foto die ze erbij lieten zien? Van een meisje met blond lang haar?

Ik vond die vrouw van die boer waar Noodles het over heeft ook wel eng. Hoe ze daar aan tafel zat, hele vreemde houding. Maarja, als het goed klikt tussen hen..

En Agnes en Jurre () zijn leuk samen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 15:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Was jij het ook op die foto die ze erbij lieten zien? Van een meisje met blond lang haar?

Ik vond die vrouw van die boer waar Noodles het over heeft ook wel eng. Hoe ze daar aan tafel zat, hele vreemde houding. Maarja, als het goed klikt tussen hen..

En Agnes en Jurre () zijn leuk samen.

ik vond die vrouw ook best eng... brrr

en nee dat was niet mijn foto, dat was de foto van Jolanda, waarmee hij toen gebeld heeft
Oud 03-03-2008, 18:17
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ik zou echt zweren dat die ene vrouw van die afgevallen boer vroeger een vent is geweest...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2008, 19:25
Signy
Signy is offline
frans neemt een liedje op.
Oud 05-03-2008, 09:01
Verwijderd
Citaat:
frans neemt een liedje op.
Ohno
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 12:46
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
ik zou echt zweren dat die ene vrouw van die afgevallen boer vroeger een vent is geweest...
Ik dacht echt precies hetzelfde, ze had ook zo'n enorme bochel. Echt een ontzettend raar iemand om te zien. Ik snap niet waar ze het zelfvertrouwen vandaan heeft gehaald om die boer te bezoeken, knap

En frans wordt ook haast een loser he. Hij heeft niet echt veel persoonlijkheid volgens mij. Dat liedje opnemen is gewoon kansloos. Hij weet niet wat hij wil.
Oud 05-03-2008, 13:08
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
´k ben boer frans, kom uit Lutte en zoek verkering....

ai ai ai...
Met citaat reageren
Oud 05-03-2008, 17:55
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omgawd
Oud 06-03-2008, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht echt precies hetzelfde, ze had ook zo'n enorme bochel. Echt een ontzettend raar iemand om te zien. Ik snap niet waar ze het zelfvertrouwen vandaan heeft gehaald om die boer te bezoeken, knap
Simpel, de competitie was ook om te huilen zo eng Ik kreeg bijna medelijden met die boer toen hij in dat tuintje bij die vrouwen moest aanschuiven. Had ie al zo weinig reacties, zijn het ook nog eens lelijkerds Maarja, hij schijnt nu wel gelukkig te zijn (lees: slechte smaak te hebben).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten