Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2008, 21:24
Verwijderd
tyfus. dus en ik vind het zielig hoe ik in het verhaal drukknoopje doodmaak

maar aila: super meis! en de geliefden eruit

ik ben even sprakeloos. mag dat?
Advertentie
Oud 13-01-2008, 21:28
TRA
TRA is offline
Wat een verhaal.

Goede avond verder, drie schurken dood.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 13-01-2008, 21:36
TopDrop
TopDrop is offline
cool
Oud 13-01-2008, 21:50
Verwijderd
Goed bezig
zei ik vanuit den hemel.
Oud 13-01-2008, 22:39
drukknoopje
drukknoopje is offline
Haha en lekker niemand die me verdacht. stelletje schapen! Succes @ de laatste twee wolven!

Verder snap ik overigens niks van de vorige pagina behalve de uitslag. Ik heb schijnbaar heel wat gemist. PM's/wat meer uitleg hierover zijn van harte welkom.
Oud 13-01-2008, 22:57
Verwijderd
Voor mij was je wel verdacht, maar ik ging er al vanuit dat aila je al neer zou schieten.
Oud 13-01-2008, 22:59
Femic
Femic is offline
Wat is er in vredesnaam op de vorige pagina gebeurd??

Citaat:
Lisaaah schreef:
Twinkebel - Wolf
Eh. Jij bent wolf en gaat vertellen wie jij dénkt dat een andere wolf is? Dat wéét je toch gewoon?! Of moeten we twinkebel nu juist níet verdacht gaan vinden?

Spannend verhaal trouwens! En goeie score.
Oud 13-01-2008, 22:59
Verwijderd
ik verdacht je echt helemaal niet drukknoopje. best dom, maar goed
Oud 13-01-2008, 23:34
crazygirlsacha
crazygirlsacha is offline
Citaat:
Wat is er in vredesnaam op de vorige pagina gebeurd??

Eh. Jij bent wolf en gaat vertellen wie jij dénkt dat een andere wolf is? Dat wéét je toch gewoon?! Of moeten we twinkebel nu juist níet verdacht gaan vinden?

Spannend verhaal trouwens! En goeie score.
dat was de verwijderde post van DP.. en nu ben ik weer weg en hou ik echt mn bek
Oud 14-01-2008, 08:17
Sherco
Sherco is offline
Wiehie! Een betere uitslag had ik niet voor mogelijk gehouden
Nog 7 spelers, 2 wolven en 1 tovenaar, dat klinkt al een stuk beter dan hiervoor. Ik vind die verwijderde post van DP erg interessant, hoewel er dus al een duidelijke fout in zit omdat KN niet de verrader was...
Maar ik ga niet veel meer zeggen, want het is eerst aan de (arme, eenzame, van hun helpers ontdane ) laatste twee wolven om te eten
Oud 14-01-2008, 09:03
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Hmm, zat ik er toch naast met Kazet.....
Oud 14-01-2008, 09:41
Verwijderd
Netjes.
Oud 14-01-2008, 11:22
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Haha en lekker niemand die me verdacht. stelletje schapen! Succes @ de laatste twee wolven!

.

oh toch wel eerst was ik er niet helemaal van overtuigd bij jou maar naarmate het spel vorderde raakte ik steeds meer overtuigd van jouw slechtheid. Dus maakte ik je verdacht en hoopte dat de dorpelingetjes achter me aan zouden komen. Maar dat deden ze niet Ik moest steeds grover geschut gebruiken en uiteindelijk zei ik gwn rechtstreeks dat je een wolf was maar nee. Mogen ze een keer schapen, doen ze het niet!

Dus nog een gelukje dat ik iemand mocht doodmaken, dan kon ik het tenminste zelf doen aangezien de dorpelingetjes je niet wilden ophangen

Edit: maar je hebt het goed gedaan. Vrijwel niemand verdacht je. In het vorige spel dat ik speelde op een ander forum (mn allereerste spel) was ik ook verrader en toen was ik er direct uit omdat ik compleet niet wist hoe ik dat moest aanpakken
Oud 14-01-2008, 11:58
Femic
Femic is offline
Je was zelf ook een gewone dorpeling zonder meer kennis dan de anderen... Plus je bent dood en het is hier de gewoonte dat de doden zwijgen.
Oud 14-01-2008, 12:55
Sherco
Sherco is offline
Ik heb even van de laatste 4 stemrondes van de dorpelingen een lijstje gemaakt met op wie iedereen zei te stemmen en wat iedereen was, aangevuld met wie er van degenen die nu nog meespelen niet zijn stem heeft doorgegeven (je vraagt je toch af wat ik zit te doen op mijn stage he ). Wat er precies uit te halen is heb nu niet niet echt tijd voor om te bekijken (het maken van die lijstjes was al prutswerk zat )...

Crazygirlsacha
- Kazet (?)
- flyaway
- Sherco
- femic
- drukknoopje <-- VERRADER
- dark phoenix<-- HEKS
- PixelDansje <-- WOLF
- Lisaah (?) <-- WOLF
- Flowtje <-- DORPELING
- Twinkebel
- Stefanootje <-- DORPELING

[B]Pippeloen[/B[ <-- DORPELING
- sterrenmeisje
- crazygilrsacha <-- DORPELING
- TopDrop

------> CGS (dorpeling) eruit
Niet gestemd: Kazet (?), TRA

Lisaaah <-- WOLF
- Sherco
- Stefenootje <-- DORPELING

Femic

drukknoopje <-- VERRADER
- Kazet (?)
- aila <-- JAGER

PixelDansje <-- WOLF
- Femic
- flyaway
- TopDrop
- Twinkebel

Stefenootje <-- DORPELING
- Dark Phoenix <-- HEKS
- Lisaaah (?) <-- WOLF
- TRA

-------> PixelDansje (wolf) eruit
Niet gestemd: Kazet (?), Sterrenmeisje

Flowtje <-- DORPELING
- Sherco
- Sterrenmeisje
- Femic
- flyaway

Drukknoopje <-- VERRADER
- Aila <-- JAGER
- Kazet
- Twinkebel
- TopDrop

Kazet Nagorra
- Drukknoopje <-- VERRADER

Twinkebel
- Dark Phoenix <-- HEKS
- Lisaaah (?) <-- WOLF
- Flowtje <-- DORPELING

-------> Flowtje (dorpeling) eruit
Niet gestemd: TRA

Twinkebel
- femic?
- Dark Phoenix <-- HEKS

Lisaaah <-- WOLF
- Twinkebel
- Kazet Nagorra
- flyaway
- TopDrop

-------> Lisaah (wolf) & DP (heks) eruit
Niet gestemd: Femic (?), Sherco, TRA, sterrenmeisje
Oud 14-01-2008, 14:22
Verwijderd
En de vrouwelijke variant van Daniel is ook gevonden
Oud 14-01-2008, 14:29
Verwijderd
aan dat lijstje te zien ben ik echt een slechte stemmer

maar ik snap niet helemaal wat we ermee moeten eigenlijk...

ow wacht even:

Flowtje <-- DORPELING
- Sherco
- Sterrenmeisje
- Femic
- flyaway

Drukknoopje <-- VERRADER
- Aila <-- JAGER
- Kazet
- Twinkebel
- TopDrop

Kazet Nagorra
- Drukknoopje <-- VERRADER

Twinkebel
- Dark Phoenix <-- HEKS
- Lisaaah (?) <-- WOLF
- Flowtje <-- DORPELING

-------> Flowtje (dorpeling) eruit
Niet gestemd: TRA

als je kijkt naar die eerste twee rijtjes, staan daar evenveel namen in. toch ging flowtje er uit. als twinkebel idd een weerwolf is dan zijn er twee opties: óf er staat in het flowtje-rijtje ook een wolf en tra heeft op flowtje gestemd. óf tra is een wolf.

ow wacht,... drukknoopje heeft ws gewoon niet op kazet gestemd, maar op flowtje, om haar eigen hachje te redden. nou ja, zover met mijn theorie...

en als twink geen wolf is dan is mijn theorie helemaal butt. en ik weet het nog niet helemaal... ik vind idd dat hij raar speelt, of anders dan anders, en hij is op zich de beste kandidaat voor wolf, maar aan de andere kant: lisaaah en dp waren wolf en heks, dus eigenlijk waren ze wel voor de bad guys. dus waarom zouden ze twink dan outen? maar ja, als geliefden ben je idd wel een heel eigen team, dus wat dat betreft klopt het niet meer....

waarom zit ik dit soort vage dingen hier te posten?
Oud 14-01-2008, 15:21
Femic
Femic is offline
Citaat:
Twinkebel
- femic?
Niet gestemd: Femic (?)[/SIZE]
Ik had inderdaad op twinkebel gestemd.

Citaat:
en als twink geen wolf is dan is mijn theorie helemaal butt. en ik weet het nog niet helemaal... ik vind idd dat hij raar speelt, of anders dan anders, en hij is op zich de beste kandidaat voor wolf, maar aan de andere kant: lisaaah en dp waren wolf en heks, dus eigenlijk waren ze wel voor de bad guys. dus waarom zouden ze twink dan outen? maar ja, als geliefden ben je idd wel een heel eigen team, dus wat dat betreft klopt het niet meer....
Hier zat ik dus ook over te denken. De wolven waren aan de winnende hand, dus je zou denken dat ze de wolven wilden laten winnen en ondertussen zelf levend blijven, zodat zij zouden winnen. Dan ga je niet een wolf verdacht zitten maken.
Aan de andere kant vind ik twinkebel nog steeds wolvig en zit ik met DP's laatste post, die kan natuurlijk onzin zijn, maar misschien ook niet. Hij kan hoe dan ook niet meer winnen, dus miss maakt het hem niks uit wie er wint en vindt ie het gewoon leuk discussie aan te wakkeren. Maar dan weet je dus alsnog niet in hoeverre zijn gedachtegangen aannemelijk zijn.

Nou ja, even afwachten maar, misschien word ik wel opgegeten, dan hoef ik m'n hoofd niet meer te breken over de vraag wie de laatste wolven zijn.
Oud 14-01-2008, 15:26
flyaway
flyaway is offline
Wow lekker dan!
Maar: ik snap niet waarom Lisaaah die dingen allemaal uit. Waarschijnlijk dus een valsstrik...? En hoe kunnen ze nou weer 'weten' wie wie allemaal is. Sowieso vind ik het raar dat dit mag, Lisaaah had net zo goed alle wolven kunnen noemen, spelleider?
Oud 14-01-2008, 15:55
Femic
Femic is offline
Dat waren dus dingen die DP had gezegd, maar dat was weer verwijderd ofzo en toen heeft Lisaaah het weer gepost. Het zijn dus gedachten van DP (en die wist alleen de functie van Lisaaah, tenzij - en dat kan natuurlijk best - Lisaaah hem verteld heeft wie de andere wolven waren, ze waren immers geliefden).
Oud 14-01-2008, 17:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zal aan het einde van het spel alles even uitleggen, voor wie het dan nog wil weten.
Oud 14-01-2008, 17:30
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
En de vrouwelijke variant van Daniel is ook gevonden
Ik zou niet snel zo'n lijstje publiceren

Al zoek ik het wel soms eens na als ik ineens een gevoel bij iemand krijg

Wat er op de vorige pagina gebeurd is, kunnen we op dit moment niet uitleggen. Sorry. Het enige dat we op dit moment kunnen zeggen is dat we een meningsverschil hadden dat inmiddels is bijgelegd. Eigenlijk was het niet de bedoeling dat er nog meer mensen betrokken bij zouden raken.
Oud 14-01-2008, 18:11
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
maar ik snap niet helemaal wat we ermee moeten eigenlijk...
De conclusie trekken dat ik alle stemrondes in die lijstjes goed zat

Citaat:
Ik zal aan het einde van het spel alles even uitleggen, voor wie het dan nog wil weten.
Ik!
Oud 14-01-2008, 18:13
Spelleider
Spelleider is offline
Het verhaal komt vandaag later. Een spelleider wordt bedolven onder de deadlines
Oud 14-01-2008, 18:18
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat waren dus dingen die DP had gezegd, maar dat was weer verwijderd ofzo en toen heeft Lisaaah het weer gepost. Het zijn dus gedachten van DP (en die wist alleen de functie van Lisaaah, tenzij - en dat kan natuurlijk best - Lisaaah hem verteld heeft wie de andere wolven waren, ze waren immers geliefden).
Uiteraard wist dp de functies die lisaaah ook wist. Als geliefden overleg je alles en doe je er alles aan om te winnen. Ik denk trouwens dat ze wel gelijk hebben over twinkebel.
Oud 14-01-2008, 18:38
Magican
Magican is offline
Hoi, ik wil me bij deze even excuseren voor mijn verbanning en voor de oponthoud in het spel. Sorry.
Oud 14-01-2008, 19:32
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik wil meteen even wat in de groep gooien. Na enig overleg met Drukknoopje zijn wij tot de conclusie gekomen dat we best eens samen willen spelleiden. Echter, voor ons beide is het verhaal een beetje een probleem. Zij ziet er tegenop om verhalen te schrijven en ik werk 3 dagen achter elkaar, waardoor ik dan geen verhaal kan schrijven. Nou wil ik voorstellen om volgend spel weer eens een spel te doen zonder verhaal, waardoor wij kunnen spelleiden.

Wat vinden jullie daarvan? Is dat voor een keertje aanvaardbaar, zijn jullie enorm gehecht aan een verhaal elke ronde of willen jullie ons überhaupt niet als spelleiders?

Geef jullie mening, alsjeblieft!
Oud 14-01-2008, 19:34
TopDrop
TopDrop is offline
Ik heb dit weerwolfspel nog geen enkel verhaal gelezen

'nuff said
Oud 14-01-2008, 19:36
twinkebel
twinkebel is offline
geen probleem dat geen verhaal. Vind jouw alleen wel een beetje dubieus maar als de rest er geen problemen mee heeft is het prima.
Oud 14-01-2008, 19:40
TRA
TRA is offline
Het verhaal vind ik altijd wel leuk om te lezen.
Oud 14-01-2008, 19:41
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
geen probleem dat geen verhaal. Vind jouw alleen wel een beetje dubieus maar als de rest er geen problemen mee heeft is het prima.
jou
Oud 14-01-2008, 19:47
Sherco
Sherco is offline
Ik lees de verhalen eigenlijk alleen als ik verder niks te doen heb, meestal kijk ik alleen naar de uitslag. Wat mij betreft is het dus prima, helemaal omdat de uitslagen dan niet op zich laten wachten omdat het verhaal nog geschreven moet worden (no offence naar de huidige spelleiders, de verhalen zijn super, het is alleen soms een beetje irritant dat het steeds later komt...)
Oud 14-01-2008, 20:04
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Ik wil meteen even wat in de groep gooien. Na enig overleg met Drukknoopje zijn wij tot de conclusie gekomen dat we best eens samen willen spelleiden. Echter, voor ons beide is het verhaal een beetje een probleem. Zij ziet er tegenop om verhalen te schrijven en ik werk 3 dagen achter elkaar, waardoor ik dan geen verhaal kan schrijven. Nou wil ik voorstellen om volgend spel weer eens een spel te doen zonder verhaal, waardoor wij kunnen spelleiden.

Wat vinden jullie daarvan? Is dat voor een keertje aanvaardbaar, zijn jullie enorm gehecht aan een verhaal elke ronde of willen jullie ons überhaupt niet als spelleiders?

Zou deze discussie ook aan het einde van dit spel kunnen worden gevoerd. We hebben dan nog twee weken om te beslissen. Anders gaat dadelijk alles door elkaar lopen en is het topic dadelijk vol.
Oud 14-01-2008, 20:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik zeg het nu omdat anders die plek weer is ingepikt enzo, je kent het wel.
Oud 14-01-2008, 20:10
Vlindertje
Vlindertje is offline
Het loopt ook echt altijd storm

Edit: en nu ga ik weer verder met al mijn opdrachten.
Oud 14-01-2008, 20:54
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Ik vind het geen probleem
Oud 14-01-2008, 21:21
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik lees de verhalen eigenlijk alleen als ik verder niks te doen heb, meestal kijk ik alleen naar de uitslag. Wat mij betreft is het dus prima, helemaal omdat de uitslagen dan niet op zich laten wachten omdat het verhaal nog geschreven moet worden (no offence naar de huidige spelleiders, de verhalen zijn super, het is alleen soms een beetje irritant dat het steeds later komt...)
Het is inderdaad wel een voordeel dat de uitslag dan vaker op tijd is
Oud 14-01-2008, 21:32
Spelleider
Spelleider is offline
In de buurt van het Duits hoofdkwartier, New York City, 1955
‘We moeten toch maar eens langzaam teruggaan’ merkte Fly voorzichtig op. ‘Hmm, het moet maar’ zei TRA een beetje teleurgesteld. Hij had wel zin in nog een nummertje. Fly startte de auto en reed weg in de richting van Angels bar. TRA keek ondeugend naar Fly, hij had nog wel een leuk plannetje in petto voor haar. Voorzichtig legde hij zijn hand op Fly’s bovenbeen en begon zachtjes haar been te strelen. Fly giechelde een beetje. TRA ging nog een stapje verder en maakte de broek van Fly los. ‘TRA toch, doe dat nou niet’ giechelde Fly. ‘Wat doe je nou?’ TRA deed langzaam zijn hand in de broek van Fly. ‘Oja, TRA’ kreunde ze. ‘Stop vooral niet.’ TRA moest lachen om de reactie van Fly. Wat ze echter niet in de gaten hadden, was dat ze recht op een wolkenkrabber afreden. De auto knalde met een harde klap tegen de wolkenkrabber. Na een tijdje bewoog TRA zich een beetje versuft. ‘Wat ruik ik toch’ dacht hij. ‘Het ruikt als benzine.’ Toen schrok hij op. ‘De auto gaat ontploffen!’ dacht hij. Hij maakte snel zijn gordel los en deed de deur open. Wanhopig probeerde hij daarna om Fly te bevrijden, maar dit lukte hem niet. De benzinelucht werd steeds erger. ‘Ik moet er nu uit’ dacht hij gefrustreerd. ‘Anders ben ik dadelijk dood.’ Hij kroop uit de auto en strompelde weg. Toen werd hij de lucht ingesmeten en viel hij een paar meter verder op de grond. De auto was ontploft. Met tranen in zijn ogen keek hij naar de auto. ‘Arme Fly’ dacht hij spijtig.

1) Pippeloen (dorpeling)
2) PixelDansje (weerwolf)
3) Flowtje (dorpeling)
4) Femic
5) Daboman (ziener)
6) Kazet Nagorra
7) Minke (leerlingziener)
8) Lisaaah (weerwolf)(geliefde)
9) Sherco
10) TRA
11) TopDrop
12) twinkebel
13) x-spekkie-x (dorpeling)
14) crazygirlsacha (dorpeling)
15) Stefenootje (dorpeling
16) Coolkast (dorpeling)
17) Racing Dutch (dorpeling)
18) sterrenmeisje
19) Dark Phoenix (heks)(geliefde)
20) ***ailá*** (jager)
21) Flyaway (tovenaar)
22) drukknoopje (verrader)

Opgehangen
Opgegeten
Doodgeschoten
Gestorven aan liefdesverdriet

Jammer genoeg is Flyaway voor de tweede keer dit spel gestorven. Laat het een troost zijn voor de dorpelingen dat de tovenaar op het moment niet meer veel invloed had op het spel. Sorry, dat het verhaal zo laat en kort is, maar ik heb het op het moment veel te druk. Ik heb mijn best gedaan om toch nog een verhaaltje te leveren en nu moet ik nog twee opdrachten gaan maken voor 12 uur vannacht, tig mailtjes rondsturen en dingen regelen. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om te stemmen.
Oud 14-01-2008, 21:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik wist het.
Oud 14-01-2008, 21:34
Spelleider
Spelleider is offline
Jij bent dood en moet dus jouw mond houden.
Oud 14-01-2008, 21:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het plaatsen van één commentaarberichtje na een uitslag is toegestaan, lieverd.
Oud 14-01-2008, 21:37
Verwijderd
Jammer.

Nou goed, de vraag is nu wie we er nu uit moeten stemmen. Twinkebel lijkt een voor de hand liggende keuze, maar goed, DP zat er qua het verrader-zijn van mij ook al naast (al dan niet opzettelijk), maar aan de andere kant wist hij natuurlijk via Lisaaah gewoon wie de wolven waren en wist hij niet wie verrader was. En verder is er niet echt iemand die heel verdacht is, behalve TRA wellicht, omdat hij niet echt in ons voordeel heeft gestemd en vaak helemaal niks zegt.
Oud 14-01-2008, 21:38
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Het plaatsen van één commentaarberichtje na een uitslag is toegestaan, lieverd.
Ik ben niet jouw lieverd en ik had gehoopt dat je het juiste voorbeeld zou geven voor andere spelers als ex-spelleider zijnde.
Oud 14-01-2008, 21:45
Femic
Femic is offline
Twinkebel is op dit moment nog steeds verdachte nummer 1 voor mij, hoewel ik de achtergrond van DP's bericht niet helemaal begrijp. Wellicht is er onderling ruzie/discussie geweest tussen de wolven ofzo en wil DP daarom niet dat de wolven winnen. Nu de geliefden zelf niet meer kunnen winnen, hebben ze er op zich niet heel veel belang bij wie er wint toch?

De overige wolf kan wat mij betreft iedereen zijn, ik heb echt geen idee. Hoewel ik denk dat TopDrop cupido is.
Oud 14-01-2008, 22:00
TRA
TRA is offline
Edit: lezen.
Oud 14-01-2008, 22:02
Verwijderd
Fly was de tovenaar
Dat ze voor de tweede keer is doodgegaan, is omdat ze aanvankelijk niet meedeed aan het spel en toen doodging in het openingsverhaal, maar toen Magican geband werd heeft ze zijn plaats overgenomen.
Oud 15-01-2008, 09:30
Sherco
Sherco is offline
Aww, onze tovenaar...
Goed, ik vind TRA verdacht, want hij post weinig en zegt niet op wie hij stemt, en komt niet met nieuwe theorieen. Ik dacht dat hij misschien de tovenaar was en buiten beeld wilde blijven, maar dat is dus zeker niet zo.
Verder krijg ik een raar gevoel bij Sterrenmeisje, wat misschien nergens op gebaseert is, maar met nog 7 spelers waarvan 2 wolven is elke aanwijzing er 1...
Twinkebel weet ik niet of ik die verdacht vind. Er zaten wel meer fouten in DP's post, en ik vind hem op zich vrij normaal spelen (voor zover ik dat kan zeggen). Maar ik heb er al vaker naast gezeten met mijn verdenkingen (sorry Flowtje ), dus ik hoop dat anderen met ideeen komen die wat meer hout snijden...
Oud 15-01-2008, 12:17
flyaway
flyaway is offline
Helaas Maarja had dit al verwacht en ik mag mezelf niet beschermen *tovenaarskledij aan wilgen hang doe*

En dit moet Lisaaah geweten hebben dus aan de wolven gemeld hebben.

*weer stil gaat liggen*
Oud 15-01-2008, 12:21
TRA
TRA is offline
Ik heb niet echt een idee op wie ik moet gaan stemmen vandaag.

Begin van vanavond de laatste pagina's maar eens gaan lezen.

Kazet vind ik wel anders spelen dan de vorige keer, maar dat had hij al aangegeven. Daardoor is het lastig om een vergelijking te maken.
Oud 15-01-2008, 16:32
Verwijderd
femic, kazet, sherco, TRA, topdrop, twinkebel en ik zijn nog over en ik heb géén idee meer wie nou de bad guys zijn. kazet vind ik niet echt verdacht, maar idd, wat TRA al zegt; hij speelt anders dan de vorige keer, dus echt vergelijkbaar is het niet. femic heb ik eigenlijk nooit verdacht. sherco weet ik niet. aan de ene kant schreeuwt alles: dorpeling die heel goed haar best doet, maar ze vindt wel mij verdacht *pruil*. maar de reden waarom kan ik wel begrijpen. ik word ook helemaal para van dit spel
topdrop cupido vind ik idd wel geloofwaardig. al zouden tra of kazet eventueel ook wel dp aan lisaaah kunnen koppelen. ik denk dat ik het zelf ook zou hebben gedaan hihi. en topdrop heeft idd elke keer op de goede (of dus juist slechterik) gestemd
twinkebel lijkt mij het meest voor de hand liggend, maar ik blijf het een moeilijke keuze vinden...
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten