Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wiehie! Een betere uitslag had ik niet voor mogelijk gehouden
![]() Nog 7 spelers, 2 wolven en 1 tovenaar, dat klinkt al een stuk beter dan hiervoor. Ik vind die verwijderde post van DP erg interessant, hoewel er dus al een duidelijke fout in zit omdat KN niet de verrader was... Maar ik ga niet veel meer zeggen, want het is eerst aan de (arme, eenzame, van hun helpers ontdane ![]() ![]()
||
Citaat:
oh toch wel ![]() ![]() ![]() ![]() Dus nog een gelukje dat ik iemand mocht doodmaken, dan kon ik het tenminste zelf doen ![]() Edit: maar je hebt het goed gedaan. ![]() |
![]() |
|
Ik heb even van de laatste 4 stemrondes van de dorpelingen een lijstje gemaakt met op wie iedereen zei te stemmen en wat iedereen was, aangevuld met wie er van degenen die nu nog meespelen niet zijn stem heeft doorgegeven (je vraagt je toch af wat ik zit te doen op mijn stage he
![]() ![]() Crazygirlsacha - Kazet (?) - flyaway - Sherco - femic - drukknoopje <-- VERRADER - dark phoenix<-- HEKS - PixelDansje <-- WOLF - Lisaah (?) <-- WOLF - Flowtje <-- DORPELING - Twinkebel - Stefanootje <-- DORPELING [B]Pippeloen[/B[ <-- DORPELING - sterrenmeisje - crazygilrsacha <-- DORPELING - TopDrop ------> CGS (dorpeling) eruit Niet gestemd: Kazet (?), TRA Lisaaah <-- WOLF - Sherco - Stefenootje <-- DORPELING Femic - drukknoopje <-- VERRADER drukknoopje <-- VERRADER - Kazet (?) - aila <-- JAGER PixelDansje <-- WOLF - Femic - flyaway - TopDrop - Twinkebel Stefenootje <-- DORPELING - Dark Phoenix <-- HEKS - Lisaaah (?) <-- WOLF - TRA -------> PixelDansje (wolf) eruit Niet gestemd: Kazet (?), Sterrenmeisje Flowtje <-- DORPELING - Sherco - Sterrenmeisje - Femic - flyaway Drukknoopje <-- VERRADER - Aila <-- JAGER - Kazet - Twinkebel - TopDrop Kazet Nagorra - Drukknoopje <-- VERRADER Twinkebel - Dark Phoenix <-- HEKS - Lisaaah (?) <-- WOLF - Flowtje <-- DORPELING -------> Flowtje (dorpeling) eruit Niet gestemd: TRA Twinkebel - femic? - Dark Phoenix <-- HEKS Lisaaah <-- WOLF - Twinkebel - Kazet Nagorra - drukknoopje <-- VERRADER - flyaway - TopDrop -------> Lisaah (wolf) & DP (heks) eruit Niet gestemd: Femic (?), Sherco, TRA, sterrenmeisje
|
Verwijderd
|
aan dat lijstje te zien ben ik echt een slechte stemmer
![]() maar ik snap niet helemaal wat we ermee moeten eigenlijk... ow wacht even: Flowtje <-- DORPELING - Sherco - Sterrenmeisje - Femic - flyaway Drukknoopje <-- VERRADER - Aila <-- JAGER - Kazet - Twinkebel - TopDrop Kazet Nagorra - Drukknoopje <-- VERRADER Twinkebel - Dark Phoenix <-- HEKS - Lisaaah (?) <-- WOLF - Flowtje <-- DORPELING -------> Flowtje (dorpeling) eruit Niet gestemd: TRA als je kijkt naar die eerste twee rijtjes, staan daar evenveel namen in. toch ging flowtje er uit. als twinkebel idd een weerwolf is dan zijn er twee opties: óf er staat in het flowtje-rijtje ook een wolf en tra heeft op flowtje gestemd. óf tra is een wolf. ow wacht,... drukknoopje heeft ws gewoon niet op kazet gestemd, maar op flowtje, om haar eigen hachje te redden. ![]() en als twink geen wolf is dan is mijn theorie helemaal butt. en ik weet het nog niet helemaal... ik vind idd dat hij raar speelt, of anders dan anders, en hij is op zich de beste kandidaat voor wolf, maar aan de andere kant: lisaaah en dp waren wolf en heks, dus eigenlijk waren ze wel voor de bad guys. ![]() waarom zit ik dit soort vage dingen hier te posten? ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Aan de andere kant vind ik twinkebel nog steeds wolvig en zit ik met DP's laatste post, die kan natuurlijk onzin zijn, maar misschien ook niet. Hij kan hoe dan ook niet meer winnen, dus miss maakt het hem niks uit wie er wint en vindt ie het gewoon leuk discussie aan te wakkeren. Maar dan weet je dus alsnog niet in hoeverre zijn gedachtegangen aannemelijk zijn. Nou ja, even afwachten maar, misschien word ik wel opgegeten, dan hoef ik m'n hoofd niet meer te breken over de vraag wie de laatste wolven zijn. ![]()
|
Dat waren dus dingen die DP had gezegd, maar dat was weer verwijderd ofzo en toen heeft Lisaaah het weer gepost. Het zijn dus gedachten van DP (en die wist alleen de functie van Lisaaah, tenzij - en dat kan natuurlijk best - Lisaaah hem verteld heeft wie de andere wolven waren, ze waren immers geliefden).
||
Citaat:
![]() Al zoek ik het wel soms eens na als ik ineens een gevoel bij iemand krijg ![]() Wat er op de vorige pagina gebeurd is, kunnen we op dit moment niet uitleggen. Sorry. Het enige dat we op dit moment kunnen zeggen is dat we een meningsverschil hadden dat inmiddels is bijgelegd. Eigenlijk was het niet de bedoeling dat er nog meer mensen betrokken bij zouden raken.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
|
Ik wil meteen even wat in de groep gooien. Na enig overleg met Drukknoopje zijn wij tot de conclusie gekomen dat we best eens samen willen spelleiden. Echter, voor ons beide is het verhaal een beetje een probleem. Zij ziet er tegenop om verhalen te schrijven en ik werk 3 dagen achter elkaar, waardoor ik dan geen verhaal kan schrijven. Nou wil ik voorstellen om volgend spel weer eens een spel te doen zonder verhaal, waardoor wij kunnen spelleiden.
Wat vinden jullie daarvan? Is dat voor een keertje aanvaardbaar, zijn jullie enorm gehecht aan een verhaal elke ronde of willen jullie ons überhaupt niet als spelleiders? Geef jullie mening, alsjeblieft!
||
Citaat:
|
Ik lees de verhalen eigenlijk alleen als ik verder niks te doen heb, meestal kijk ik alleen naar de uitslag. Wat mij betreft is het dus prima, helemaal omdat de uitslagen dan niet op zich laten wachten omdat het verhaal nog geschreven moet worden (no offence naar de huidige spelleiders, de verhalen zijn super, het is alleen soms een beetje irritant dat het steeds later komt...)
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
In de buurt van het Duits hoofdkwartier, New York City, 1955
‘We moeten toch maar eens langzaam teruggaan’ merkte Fly voorzichtig op. ‘Hmm, het moet maar’ zei TRA een beetje teleurgesteld. Hij had wel zin in nog een nummertje. Fly startte de auto en reed weg in de richting van Angels bar. TRA keek ondeugend naar Fly, hij had nog wel een leuk plannetje in petto voor haar. Voorzichtig legde hij zijn hand op Fly’s bovenbeen en begon zachtjes haar been te strelen. Fly giechelde een beetje. TRA ging nog een stapje verder en maakte de broek van Fly los. ‘TRA toch, doe dat nou niet’ giechelde Fly. ‘Wat doe je nou?’ TRA deed langzaam zijn hand in de broek van Fly. ‘Oja, TRA’ kreunde ze. ‘Stop vooral niet.’ TRA moest lachen om de reactie van Fly. Wat ze echter niet in de gaten hadden, was dat ze recht op een wolkenkrabber afreden. De auto knalde met een harde klap tegen de wolkenkrabber. Na een tijdje bewoog TRA zich een beetje versuft. ‘Wat ruik ik toch’ dacht hij. ‘Het ruikt als benzine.’ Toen schrok hij op. ‘De auto gaat ontploffen!’ dacht hij. Hij maakte snel zijn gordel los en deed de deur open. Wanhopig probeerde hij daarna om Fly te bevrijden, maar dit lukte hem niet. De benzinelucht werd steeds erger. ‘Ik moet er nu uit’ dacht hij gefrustreerd. ‘Anders ben ik dadelijk dood.’ Hij kroop uit de auto en strompelde weg. Toen werd hij de lucht ingesmeten en viel hij een paar meter verder op de grond. De auto was ontploft. Met tranen in zijn ogen keek hij naar de auto. ‘Arme Fly’ dacht hij spijtig. 1) Pippeloen (dorpeling) 2) PixelDansje (weerwolf) 3) Flowtje (dorpeling) 4) Femic 5) Daboman (ziener) 6) Kazet Nagorra 7) Minke (leerlingziener) 8) Lisaaah (weerwolf)(geliefde) 9) Sherco 10) TRA 11) TopDrop 12) twinkebel 13) x-spekkie-x (dorpeling) 14) crazygirlsacha (dorpeling) 15) Stefenootje (dorpeling 16) Coolkast (dorpeling) 17) Racing Dutch (dorpeling) 18) sterrenmeisje 19) Dark Phoenix (heks)(geliefde) 20) ***ailá*** (jager) 21) Flyaway (tovenaar) 22) drukknoopje (verrader) Opgehangen Opgegeten Doodgeschoten Gestorven aan liefdesverdriet Jammer genoeg is Flyaway voor de tweede keer dit spel gestorven. Laat het een troost zijn voor de dorpelingen dat de tovenaar op het moment niet meer veel invloed had op het spel. Sorry, dat het verhaal zo laat en kort is, maar ik heb het op het moment veel te druk. Ik heb mijn best gedaan om toch nog een verhaaltje te leveren en nu moet ik nog twee opdrachten gaan maken voor 12 uur vannacht, tig mailtjes rondsturen en dingen regelen. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20.30u de tijd om te stemmen.
|
Verwijderd
|
Jammer.
![]() Nou goed, de vraag is nu wie we er nu uit moeten stemmen. Twinkebel lijkt een voor de hand liggende keuze, maar goed, DP zat er qua het verrader-zijn van mij ook al naast (al dan niet opzettelijk), maar aan de andere kant wist hij natuurlijk via Lisaaah gewoon wie de wolven waren en wist hij niet wie verrader was. En verder is er niet echt iemand die heel verdacht is, behalve TRA wellicht, omdat hij niet echt in ons voordeel heeft gestemd en vaak helemaal niks zegt. |
![]() |
||
Citaat:
|
Twinkebel is op dit moment nog steeds verdachte nummer 1 voor mij, hoewel ik de achtergrond van DP's bericht niet helemaal begrijp. Wellicht is er onderling ruzie/discussie geweest tussen de wolven ofzo en wil DP daarom niet dat de wolven winnen. Nu de geliefden zelf niet meer kunnen winnen, hebben ze er op zich niet heel veel belang bij wie er wint toch?
De overige wolf kan wat mij betreft iedereen zijn, ik heb echt geen idee. Hoewel ik denk dat TopDrop cupido is.
|
Aww, onze tovenaar...
Goed, ik vind TRA verdacht, want hij post weinig en zegt niet op wie hij stemt, en komt niet met nieuwe theorieen. Ik dacht dat hij misschien de tovenaar was en buiten beeld wilde blijven, maar dat is dus zeker niet zo. Verder krijg ik een raar gevoel bij Sterrenmeisje, wat misschien nergens op gebaseert is, maar met nog 7 spelers waarvan 2 wolven is elke aanwijzing er 1... Twinkebel weet ik niet of ik die verdacht vind. Er zaten wel meer fouten in DP's post, en ik vind hem op zich vrij normaal spelen (voor zover ik dat kan zeggen). Maar ik heb er al vaker naast gezeten met mijn verdenkingen (sorry Flowtje ![]()
|
Ik heb niet echt een idee op wie ik moet gaan stemmen vandaag.
Begin van vanavond de laatste pagina's maar eens gaan lezen. Kazet vind ik wel anders spelen dan de vorige keer, maar dat had hij al aangegeven. Daardoor is het lastig om een vergelijking te maken.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Verwijderd
|
femic, kazet, sherco, TRA, topdrop, twinkebel en ik zijn nog over en ik heb géén idee meer wie nou de bad guys zijn. kazet vind ik niet echt verdacht, maar idd, wat TRA al zegt; hij speelt anders dan de vorige keer, dus echt vergelijkbaar is het niet. femic heb ik eigenlijk nooit verdacht. sherco weet ik niet. aan de ene kant schreeuwt alles: dorpeling die heel goed haar best doet, maar ze vindt wel mij verdacht *pruil*. maar de reden waarom kan ik wel begrijpen. ik word ook helemaal para van dit spel
![]() ![]() topdrop cupido vind ik idd wel geloofwaardig. al zouden tra of kazet eventueel ook wel dp aan lisaaah kunnen koppelen. ik denk dat ik het zelf ook zou hebben gedaan hihi. en topdrop heeft idd elke keer op de goede (of dus juist slechterik) gestemd ![]() twinkebel lijkt mij het meest voor de hand liggend, maar ik blijf het een moeilijke keuze vinden... ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #43 Dark Phoenix | 500 | 08-01-2008 20:11 |