Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2008, 19:43
Verwijderd
en nu ophouden kinders!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2008, 20:52
I C U
I C U is offline
Citaat:
en nu ophouden kinders!
Goed zo, schop ze maar in het gareel!

Anyway, leuk gesprek weer En ik hoop dat haar date goed gaat vanavond Hihi. Alleen waarom ik hem nou moest smsen... Joost mag het weten.
Oud 27-01-2008, 21:36
Verwijderd
13 maandjes samen, superfijn weekend gehad . (En eigenlijk zie ik hem asap weer omdat ik nu toch niks druks heb deze week, wat eigenlijk best obsessief is)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 21:41
Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeetje, moe en brakheid ten top! Paar dagen flink ziek geweest, vrijdagavond ruzie gehad. Zaterdag was het nog wat vaag tussen ons. Voelde ons allebei nog wel kut, dus beetje ons eigen ding gedaan. 's Avonds naar de film met een stel vrienden en daarna met andere vrienden nog wezen stappen. Stond al gepland, maar was erg gezellig en deed vriendlief en mij wel goed. Was voor mij alleen nog een beetje te veel van het goede na het ziekzijn, dus ben ik op gegeven moment alvast naar huis gegaan terwijl de rest nog door ging. Vanmorgen weer enigszinds optijd eruit, klussen op de club. Snel weer naar huis en mijn ouders even op bezoek gehad.

En nu dus mega brak en moe (zit al in een dip sinds vanmiddag 4 uur ofzo) en morgen gewoon weer werken...
Maar tussen ons alles wel weer oke, dus is het goed. Zo lekker tegen elkaar aankruipen in bed en heerlijk slapen
Oud 27-01-2008, 21:52
Qimm
Qimm is offline
Ik ben echt geshockeerd Mijn koppelskillz zijn best goed *grijns* Whahaha, oh. Ja leuk, leuk!

Allemachtig wat een apart (positief!) weekend was dit. I liked it!
Oud 27-01-2008, 22:08
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik weet vrijwel zeker dat hij de persoon is met wie ik oud wil worden, en nee... nooit gedacht dat ik ooit zulke burgerlijke trekjes zou gaan vertonen. Ik kan me namelijk nog heel goed herinneren dat ik mij hevig heb verzet tegen de burgerlijke wensen van mijn ex-vriend. Maar bij hem is het gewoon goed, hebben we het over kindjes, over trouwen en over tal van dingen meer. Ik voel me gewoon comfortabel bij het idee van iets meer zekerheid en structuur in mijn leven, en hij maakt me zo gelukkig...
Oud 27-01-2008, 22:22
ZerO
ZerO is offline
omgzzz je bent 18, je draait nog wel bij!

ot:
Oud 27-01-2008, 22:30
Fayette
Ik lach ons echt keihard uit. We doen wedstrijdjes met metaforen over wie de ander het meeste mist. Ja, ik ben rijp voor het gekkenhuis!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2008, 23:18
WolterB
WolterB is offline
Om nog even terug te komen op mijn vorige post:

Ik heb geloof ik nog nooit zoveel ongeplande spontane acties in zo'n korte tijd uitgevoerd, maar dit mag wat mij betreft best vaker gebeuren
En een weekend afsluiten met een tof concert is natuurlijk altijd goed.
Oud 27-01-2008, 23:37
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
omgzzz je bent 18, je draait nog wel bij!

ot:
Haha, nee toch niet. We hebben er niet voor niets (heel bewust) voor gekozen om op deze leeftijd samen te gaan wonen en samen een huis te kopen. Komt goed
Oud 27-01-2008, 23:51
Bloompje
Bloompje is offline
Deze week was minder. Ik was weer gammel en snel aan het janken en hij voelde zich niet lekker. Donderdag heftig telefoongesprek gehad. Het bleek dat hij dingen niet altijd eerlijk vertelde (dat hij soms met mij afspreekt terwijl hij eigenlijk liever thuis blijft, dat soort dingen) en ik dacht gelijk in rampscenario's dat hij het uit wilde maken enzo. Dit omdat bij vorige relaties het gebeurde dat er ineens dingen gezegd werden en het dan over was. Maar hij heeft me wel weer gelijk gerust gesteld en zei dat ik echt niet zo makkelijk van hem af kwam en dat hij nog steeds hartstikke gek op mij is. Hij vertelde dat hij dat meer voor mij deed omdat ik de laatste tijd neit helemaal lekker in mijn vel zit en hij er dan liever voor mij is ipv aan zichzelf denkt. Ook dat maakte me natuurlijk weer aan het janken maar dan in een positieve manier. Dus hij heeft beloofd dat hij dingen voortaan eerlijk zegt en hij begrijpt nu ook wel dat het me meer kwetst om dat soort dingen achteraf pas te horen dan op het moment zelf.

En we hebben besloten om samen op vakantie te gaan! Hij wist eerst niet zeker of hij dat wilde maar hij heeft er over na gedacht. Hij is nog nooit met een van zijn exen op vakantie geweest en we zijn laatst al een paar dagen weggeweest en dat ging echt geweldig, dus hij kon geen reden bedenken waarom hij het niet zou doen.

Ben nog steeds zo blij met die jongen
Oud 28-01-2008, 08:46
Verwijderd
Hahaha. 32.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 09:11
stout!
stout! is offline
Goed, het gaat goed. Gisteravond supergoed gepraat, vind t allemaal even moeilijk omdat ik niet zo goed weet wat ik wil met mijn leven. En hij mist Italie soms en heeft nog niet echt een doel hier (studie nog niet begonnen). Maar we kunnen er zo goed over praten. Ik moet niet teveel nadenken maar gewoon een beetje doorleven.
Oud 28-01-2008, 09:23
Dott
Dott is offline
Citaat:
Hahaha. 32.
dat heeft toelichting nodig

ot: Donderdag, donderdag, donderdag <3
's avonds met hem in mn huisje bezig waarschijnlijk, en samen met mn moeder.. denk ik.
Vrijdag met 2 vriendinnetjes schilderen, en ik heb er allemaal zo'n zin in.
Eindelijk weer mail terug van de kerel van mijn poezels het gaat allemaal door, en ik krijg binnenkort nieuwe foto's heerlijk..
Het is dat het een beetje raar staat om foto's te posten hier ^^ hihih
Ik ben verliefd op mn poezels denk ik
Vandaag internet en telefoon en tv bestellen dan heb ik ALLES geregeld om er te kunnen wonen *danst rondje*
Ik voel me best heel gelukkig momenteel.. alleen de altijd en eeuwige vraag in mijn leven is.. hoe lang..
Oud 28-01-2008, 09:32
Verwijderd
Citaat:
dat heeft toelichting nodig

Nou, ik heb op een avond met 32 jongens gekust.
Nee. Geintje. Flauw.
Ik ben zaterdagavond met mijn twee beste vrienden uitgeweest en ik had dikke sjans van een jongen/man/onverklaarbaarmaarwelmannelijk van 32. Best heftig, ik bedoel.... Hallooo.... Fuck, ben een beetje wazig. Weetje, hij was (of deed iig goed alsof) wel heel jong van geest enzo, maar de leeftijd klinkt zo oud, 32. Hij had bij wijze van mijn vader kunnen zijn ofzo.
Verder niks bijzonders, maar ergens vond ik het wel grappig!
Omg, Dott, heb jij eigenlijk een vriendje ofzo? En ik ben heel benieuwd naar je huisje, wel foto's laten zien!
En vraag je niet af hoe lang dit gelukkigheidsgevoel gaat duren, maar geniet gewoon van het feit dat het er is. Want zodra je je af gaat vragen hoe lang dit duurt, werpt dat ook weer een schaduw op je geluk en dat is het laatste wat je wil. Doe alles wat je kunt om dit zo te houden, maar vraag je niet af voor hoelang!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 10:12
Verwijderd
"Je bent écht mooi."

<3
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 10:25
Dott
Dott is offline
Citaat:

Nou, ik heb op een avond met 32 jongens gekust.
Nee. Geintje. Flauw.
Ik ben zaterdagavond met mijn twee beste vrienden uitgeweest en ik had dikke sjans van een jongen/man/onverklaarbaarmaarwelmannelijk van 32. Best heftig, ik bedoel.... Hallooo.... Fuck, ben een beetje wazig. Weetje, hij was (of deed iig goed alsof) wel heel jong van geest enzo, maar de leeftijd klinkt zo oud, 32. Hij had bij wijze van mijn vader kunnen zijn ofzo.
Verder niks bijzonders, maar ergens vond ik het wel grappig!
Omg, Dott, heb jij eigenlijk een vriendje ofzo? En ik ben heel benieuwd naar je huisje, wel foto's laten zien!
En vraag je niet af hoe lang dit gelukkigheidsgevoel gaat duren, maar geniet gewoon van het feit dat het er is. Want zodra je je af gaat vragen hoe lang dit duurt, werpt dat ook weer een schaduw op je geluk en dat is het laatste wat je wil. Doe alles wat je kunt om dit zo te houden, maar vraag je niet af voor hoelang!

Nee, heb geen vriendje hhahahaha.
Ben gewoon onwijs verliefd, en gelukkig is het wederzijds.
Maar ja, een relatie zit er gewoon niet in.. als je behoefte hebt aan details moet je maar ff pm-en
mannen van 32 hahaha zijn soms best grappig..
Ik heb het al 2 jaar met een vent van 29, die ik echt niet zie zitten.. maar hij heeft kennelijk een plaat voor zn kop
Ja, ik ga donderdag meteen foto's maken, voor en na whoej
en je moet maar gewoon een keer komen kijken
Oud 28-01-2008, 10:31
Verwijderd
Citaat:
Nee, heb geen vriendje hhahahaha.
Ben gewoon onwijs verliefd, en gelukkig is het wederzijds.
Maar ja, een relatie zit er gewoon niet in.. als je behoefte hebt aan details moet je maar ff pm-en
mannen van 32 hahaha zijn soms best grappig..
Ik heb het al 2 jaar met een vent van 29, die ik echt niet zie zitten.. maar hij heeft kennelijk een plaat voor zn kop
Ja, ik ga donderdag meteen foto's maken, voor en na whoej
en je moet maar gewoon een keer komen kijken
Dan moet je me pm-en, want ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen. Wel verliefd en wederzijds enzo, maar geen relatie. Om de een of andere reden lukt mij dat nooit.
Ik vond het echt ontzettend grappig. Nu heeftie me toegevoed op Hyves. Ben benieuwd.

Wanneer ik een keer tijd heb, kom ik kijken! Maar je moet die foto's wel posten!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 10:42
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dan moet je me pm-en, want ik vraag me altijd af hoe mensen dat doen. Wel verliefd en wederzijds enzo, maar geen relatie. Om de een of andere reden lukt mij dat nooit.
Ik vond het echt ontzettend grappig. Nu heeftie me toegevoed op Hyves. Ben benieuwd.

Wanneer ik een keer tijd heb, kom ik kijken! Maar je moet die foto's wel posten!
jaja, komt goed..
ik zal je ff pm-en.
ik had dat een hele tijd terug ook met een vent, die kocht ook allemaal beltegoed voor me en alles vent was echt maf
Oud 28-01-2008, 11:07
Verwijderd
Citaat:
jaja, komt goed..
ik zal je ff pm-en.
ik had dat een hele tijd terug ook met een vent, die kocht ook allemaal beltegoed voor me en alles vent was echt maf
Wow... Freak! Dat lijkt me echt zo eng, van die stalkers die alles voor je doen enzo. Mijn ex zei eens: 'Ja, jij kunt je rijbewijs niet betalen, waarom zou ik dat niet voor je doen? Ik kan dat makkelijk betalen.' Uhmm... Nee. Ik word daar altijd een beetje kriegelig van, net alsof ik niet goed voor mezelf kan zorgen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 11:12
Dott
Dott is offline
Citaat:
Wow... Freak! Dat lijkt me echt zo eng, van die stalkers die alles voor je doen enzo. Mijn ex zei eens: 'Ja, jij kunt je rijbewijs niet betalen, waarom zou ik dat niet voor je doen? Ik kan dat makkelijk betalen.' Uhmm... Nee. Ik word daar altijd een beetje kriegelig van, net alsof ik niet goed voor mezelf kan zorgen ofzo.
Inderdaad, zo ben ik ook.. ik ben wat dat aan gaat ook heel zelfstandig enzo.
Een bios ofzo mag wel, of uit eten, of concertkaartjes.
Maar meer dan dat ook absoluut niet!!

stiekem baal ik een klein beetje.. hij heeft afgesproken met een meisje waar ie verliefd op is geworden terwijl ie wat met mij had en met wie ie op me vreemd is gegaan..
Dat is echt een rotgevoel.. maar ja, er zal denk ik niks gebeuren.. maar toch..
Beetje kriegel.. ik ben raar.. en al zou er wat gebeuren..
Hij is vrijgezel.. hij doet maar..
Oud 28-01-2008, 11:18
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, zo ben ik ook.. ik ben wat dat aan gaat ook heel zelfstandig enzo.
Een bios ofzo mag wel, of uit eten, of concertkaartjes.
Maar meer dan dat ook absoluut niet!!

stiekem baal ik een klein beetje.. hij heeft afgesproken met een meisje waar ie verliefd op is geworden terwijl ie wat met mij had en met wie ie op me vreemd is gegaan..
Dat is echt een rotgevoel.. maar ja, er zal denk ik niks gebeuren.. maar toch..
Beetje kriegel.. ik ben raar.. en al zou er wat gebeuren..
Hij is vrijgezel.. hij doet maar..
Psies.

Hmmm... Kan me voorstellen dat je ervan baalt.... Voelt hij nou nog wat voor dat meisje? En theoretisch gezien issie vrijgezel, maar praktisch gezien gaattie wel bijna met jou, dus je mag je er best kut over voelen. Weet hij dat je je er zo over voelt? Succes
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 11:33
Rob
Rob is offline
Right. Om de één of andere manier vind ik het altijd wel jammer als ik geen SMS zie van d'r wanneer ik wakker word.
En ik ben, voor mijn gevoel, gemeen tegen d'r zonder dat 't mijn bedoeling is.

En eigenlijk weet ik 't allemaal niet meer. :\ Ik denk teveel.
Oud 28-01-2008, 11:35
Dott
Dott is offline
Nee, hij voelt niks meer voor dr, en zij ook niet meer voor hem geloof ik.
Maar je weet nooit.
Al zegt ie zelf dat er niks zal gebeuren.
Heb hem wel verteld dat ik een beetje een rotgevoel erbij had, en dat begreep hij wel gelukkig.
Ach, dinsdagavond zie ik hem.. dus merk ik het vanzelf wel..
En hij gaat niet bijna met mij hoor.. zal ook niet meer gebeuren, het is gewoon wachten op het moment dat dit gevoel over gaat, of 1 van ons verliefd word op een ander.
Oud 28-01-2008, 11:36
Dott
Dott is offline
Citaat:
Right. Om de één of andere manier vind ik het altijd wel jammer als ik geen SMS zie van d'r wanneer ik wakker word.
En ik ben, voor mijn gevoel, gemeen tegen d'r zonder dat 't mijn bedoeling is.

En eigenlijk weet ik 't allemaal niet meer. :\ Ik denk teveel.
*doet rob knuffel*
Oud 28-01-2008, 11:46
Rob
Rob is offline
Citaat:
*doet rob knuffel*
*knuffel terug* Want ik kan er wel één gebruiken.
Bah en omdat ik mij dus (soms) stierlijk verveel ga ik (teveel) nadenken en aan alles twijfelen. En da's al helemaal niet goed, want nu geniet ik totaal niet van wat ik heb. Sterker nog, ik ben eerder flink bezig om het de tering in te helpen door mijn vervelend cynische karakter en niets van mij te laten horen. :')
Oud 28-01-2008, 11:58
Dott
Dott is offline
ik ken het, met opzet niks van je laten horen om te kijken of d ander het doet.
En als de ander het dan doet en het is niet lief genoeg ga je twijfelen.. weet je dt soort dingen
Oud 28-01-2008, 12:08
Rob
Rob is offline
Dat vooral, ja. Het is een ongelofelijke kuteigenschap van mij, want ik trek het, onbedoeld, tot in het uiterste door. En eigenlijk wil ik dat niet. Ik wil haar niet op zo'n manier pijn doen, ongerust laten worden of iets anders maar het is een slechte automatische reactie van mij. Maar ik vind altijd wel een stomme reden om mijzelf niet tegen te houden.
Oud 28-01-2008, 12:11
Cethlion
Cethlion is offline
Hmm heb me toch weer een beetje laten inpakken door die sukkel . Maar hij deed zo aanhankelijk en lief en toen kon ik hem niet meer weerstaan. Hij vond het alleen niet leuk toen ik hem naar huis stuurde, hah. Eigen schuld. Ben wel 'heel leuk' maar niet genoeg om een relatie mee te hebben. Maar gelukkig was ik genoeg bij mn verstand om geen dingen te doen waar ik spijt van zou gaan hebben.
Verder was het feest echt helemaal leuk hip geweldig . Tijdens het opruimen nog foute liedjes gezongen en op de terugweg gierend naar huis wankelen terwijl er eentje nog gedesoriënteerd op zijn accordeon rammelde.

En ojee. Nu mag ik volgend jaar echt 5 maanden in Noorwegen gaan studeren. Eng, spannend maar wel leuk. Leer ik wat beter met heimwee omgaan, hoop ik. Nieuwe mensen, nieuwe omgeving, nieuwe.. alles. Oeh heb er wel al zin in.
Oud 28-01-2008, 12:16
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat vooral, ja. Het is een ongelofelijke kuteigenschap van mij, want ik trek het, onbedoeld, tot in het uiterste door. En eigenlijk wil ik dat niet. Ik wil haar niet op zo'n manier pijn doen, ongerust laten worden of iets anders maar het is een slechte automatische reactie van mij. Maar ik vind altijd wel een stomme reden om mijzelf niet tegen te houden.
*slapt Rob* hou ik je nu tegen?
Ik denk dat als ze je eht zo goed snapt als je hier steeds beschrijft ze er wel begrip voor heeft..

ot edit: mijn vrienden zijn lief, van 1 van hun krijg ik een dvd speler voor in mn huis <3
Oud 28-01-2008, 12:28
Rob
Rob is offline
Citaat:
*slapt Rob* hou ik je nu tegen?
Ik denk dat als ze je eht zo goed snapt als je hier steeds beschrijft ze er wel begrip voor heeft..
Dat mag ik hopen. Vast wel, eigenlijk. Ik maak mij meer druk om mijzelf want ik weet hoe ik nu ben.
Oud 28-01-2008, 12:46
Verwijderd
Haha, drie gemiste oproepen toen ik wakker werd en toen maar meteen teruggebeld. Wel vreemd om met een hese stem aan de telefoon te hangen en dat te praten over niks, maar wel een leuke manier om wakker te worden. En als ze op het werk niet zo stom doen en hem dubbel inplannen gaan we morgen iets leuks doen ('eindelijk geregeld) en daar heb ik zin in.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 12:47
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Dat mag ik hopen. Vast wel, eigenlijk. Ik maak mij meer druk om mijzelf want ik weet hoe ik nu ben.
Als het echt goed zit tussen jullie, overleven jullie dat ook wel. Heb vertrouwen, ook in jezelf. En blijf open naar haar toe. Dan komt het allemaal best goed. *knuf*

ot;
Hmja, ik voel me goed. ik heb lieve fijne vrienden, en weer een boel afspraken staan voor de komende week/weken.
En nog 11 dagen!
Oud 28-01-2008, 12:50
Dott
Dott is offline
Citaat:
Als het echt goed zit tussen jullie, overleven jullie dat ook wel. Heb vertrouwen, ook in jezelf. En blijf open naar haar toe. Dan komt het allemaal best goed. *knuf*

ot;
Hmja, ik voel me goed. ik heb lieve fijne vrienden, en weer een boel afspraken staan voor de komende week/weken.
En nog 11 dagen!
11 dagen? en dan??
*nieuwsgierig aagje*
Oud 28-01-2008, 12:55
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
11 dagen? en dan??
*nieuwsgierig aagje*
Ga ik vriendjelief verassen met een weekendje weg.
Oud 28-01-2008, 12:59
Verwijderd
Jeetje wat ben ik lief! Ik had vanmorgen om 8 uur ineens bedacht dat we tegelijkertijd ongeveer op een treinstation zouden zijn, dus ik smste hem met dit handige nieuws. En toen heeft hij daar gewacht en 'perongeluk' zijn trein gemist, zodat we elkaar nog even konden zien.

Okee, eigenlijk is hij heel lief, maar ik kwam met het plan!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 13:09
Verwijderd
Citaat:
zal wel een heel heet weekendje worden
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 13:12
Dott
Dott is offline
Citaat:
oh ja, leuk ^^
Oud 28-01-2008, 13:13
Verwijderd
ahh ondanks dat we elkaar leuk vinden net n stel zijn hebben we geen relatie. Van t weekend maar weer ff duidelijk gezien waarom.
Hij zei heel dapper dattie zaterdagavond misschien wel kwam helpen met meubels in elkaar zetten en inruimen enzo. Natuuuurlijk nix meer gehoord tot zaterdagavond 23:00 uur met de mededeling dattie nog n te erge kater had om te komen. Oftewel; hij wou zn nieuwe PS3 niet verlaten.
Ondanks dat ik al bijna nix meer verwacht klonk het nu echt alsof hij naar me toe zou komen. Dus toch een kleine teleurstelling..uiteindelijk was het maar beter want zondag kwamen mn ouders en beste vriendinnetje helpen en die kunnen em niet uitstaan

Vanavond komt hij weer naar de kazerne en gaan we ergens eten. Wel leuk en gezellig..al zou ik em om de één of andere onverklaarbare reden ff op zn smoel willen stompen Maar t is toch weer leuk als ik em zie <3

Whiehie mn huis staat nu vol met meubeltjes. Nu mn boeken weer op de planken staan voel ik me echt helemaal thuis. Al mn spulletjes zijn 2 jaar geleden in verhuisdozen gegaan, toen ik en mn ex uit elkaar gingen. Nu ik ze allemaal weer terug zie, lijkt het alsof ik mezelf weer n beetje terug heb. Voelt goehoed!!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 13:13
Rob
Rob is offline
Citaat:
Daarom. *knuf* Komt ook wel goed, maar in dat soort buien klap ik juist helemaal dicht en gaan mijn muren helemaal omhoog. >.<;
Naja, ik voel mij iig weer wat beter en moet mij niet zo aanstellen. Volgens mij heb ik wat in te halen van de afgelopen paar dagen.
Oud 28-01-2008, 13:22
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Bluh, (stief)opa is net overleden en nu wil ik hem hier om te knuffelen maar hij zit nu op school.
Oud 28-01-2008, 13:32
Verwijderd
@Ohmygosh!: Sjemig kut zeg! Sterkte!

OT: Hmm we hadden afgesproken dat we samen een weekendje naar Parijs gaan in de zomer owso. Nou lijkt mij spontaan vertrekken enzo niet zo handig vanwege hotel e.d. Gisterenavond zei ik dat tegen em.. en hij begon helemaal terug te krabbelen.
Ik ben heel erg van t plannen en hij helemaaaaaal niet, maar lijkt me toch logisch om dit wel te plannen! Maar zodra het woord boeken dus viel, was t mis. Hij is helemaal niet van t afspraken nakomen of plannen uitvoeren (zie vorige reactie), dus ik denk dat dit mss ook wel in t water gaat vallen. En ja.. hij is dr al 3 keer geweest.. ik nog nooit. Misschien dat ik toch maar alleen ga. Ik ga gewoon boeken.. wil hij niet boeken.. boek ik wel voor mezelf en dan ga ik alleen.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 13:48
metallica
metallica is offline
Damn, qua redeneren over relaties lijkt de zus van mijn ex precies op hem. Zal wel in de familie zitten ofzo...

Voor de rest... naja, hem bijna twee weken helemaal niet gezien of gesproken. Ondanks dat ik die rust nog steeds voel, voelt het ook wel weer heel vreemd. Als het aan mij gelegen had waren we over twee dagen een jaar bij elkaar geweest, had ik een lief verjaardagskadootje voor hem gekocht en en en... Ik denk dat ik nu inmiddels wel enigzins op een rijtje heb waar het mis is gegaan en ik zou zo graag de kans krijgen om het nu goed te doen. Mja, wat doe je eraan, jezelf naar de klote helpen ja. Ik ben opgehouden met voelen, maar tegelijkertijd weet ik gewoon dat ik hem mis.
Oud 28-01-2008, 13:49
Pluis
Pluis is offline
Knuffel voor Ohmygosh! Sterkte, zulke dingen zijn altijd weer vreselijk

En op mijn relationeel gebied: sommige tradities van mijn roeivereniging zijn toch wel leuk, hihi. Dit jaar moeten de dames de heren meevragen naar het gala (en alles betalen) en dat moet niet zomaar, maar middels een roze brief met gouden letters (en dan krijg ik als het goed is een blauwe brief met zilveren letters terug) Stiekem ben ik best een beetje zenuwachtig over of ik er überhaupt wel eentje terug ga krijgen... (en ja dit gaat over een andere jongen dan waar ik mee "scharrel")
Oud 28-01-2008, 15:16
Signy
Signy is offline
Citaat:
Misschien dat ik toch maar alleen ga. Ik ga gewoon boeken.. wil hij niet boeken.. boek ik wel voor mezelf en dan ga ik alleen.
stoere actie
Oud 28-01-2008, 15:20
Rob
Rob is offline
Citaat:
Bluh, (stief)opa is net overleden en nu wil ik hem hier om te knuffelen maar hij zit nu op school.
och jeetje. Succes ermee, meid. *knuffelop*
Oud 28-01-2008, 15:55
niña
niña is offline
Ik krijg het helemaal warm door 'ik ook van jou' <3
Oud 28-01-2008, 16:00
Verwijderd
ahh ik zag hem dit weekend niet en toen vanmorgen weer en ahhhhh honderdduizendhartjes
Met citaat reageren
Oud 28-01-2008, 17:34
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb vandaag echt een shop-till-you-drop-dagje achter de rug. En ik vond het echt geweldig om weer eens samen met mijn mama op pad te gaan... Nu ik erover na denk ben ik wel heel erg aan het SOG'en geweest.

Bierglazen, wijnglazen, cognac glazen, longdrinkglazen, drinkglazen, keukenmessen, steakmessen, aardappelmesjes, pizzasnijder, stampot uhh... stamper?, snijplanken, schoonmaakrotzooi, pollepels, bestekbak, dweil&emmer, kaarsen, afwasborstel, placemets, dekbedovertrek, matrashoezen... Gekeken naar een vloerkleed, schilderijen, accesoires, kleding en kleding, wasmachines en drogers. En nu pas besef ik dat er zo verfuckte veel komt kijken bij een eigen huis
Oud 28-01-2008, 17:41
sandelaaatjuh
sandelaaatjuh is offline
Blegh, na bijna 4 jaar samen te zijn is het nu uit Ik ben er echt helemaal kapot van. Ik zag het wel aankomen, maar toch.. en nu is het uit en ineens stuurt hij hele lieve smsjes, terwijl hij dat al n hele tijd niet meer deed, althans niet zo spontaan en nu ben ik in de war. Hij wil nog mijn beste vriendje blijven en hij wil me nog zien en leuke dingen met me doen als ik dat ook wil en dat wil ik ook allemaal heel graag, maar het is zo moeilijk. Waarom wil hij dan niet meer mijn vriendje zijn als ie al die dingen nog wil??? Ik heb het ook aan hem gevraagd.. hij zei dat t nu ongedwongen voelde en dat ie nu meer kon zeggen wat ie dacht enzo. Das opzich heel fijn, maar ik weet het niet en ik weet ook even niet wat ik wil en ik wou dat de tijd wat opschoot en dat m'n leven niet zo op z'n kop stond (niet alleen hierdoor, maar ben in november gestopt met m'n opleiding was derdejaars en ik ga in september een nieuwe opleiding beginnen en voor het eerst op kamers) Zucht
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten