Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou, ik heb op een avond met 32 jongens gekust. ![]() Nee. Geintje. Flauw. ![]() Ik ben zaterdagavond met mijn twee beste vrienden uitgeweest en ik had dikke sjans van een jongen/man/onverklaarbaarmaarwelmannelijk van 32. Best heftig, ik bedoel.... Hallooo.... Fuck, ben een beetje wazig. Weetje, hij was (of deed iig goed alsof) wel heel jong van geest enzo, maar de leeftijd klinkt zo oud, 32. Hij had bij wijze van mijn vader kunnen zijn ofzo. ![]() Verder niks bijzonders, maar ergens vond ik het wel grappig! Omg, Dott, heb jij eigenlijk een vriendje ofzo? En ik ben heel benieuwd naar je huisje, wel foto's laten zien! En vraag je niet af hoe lang dit gelukkigheidsgevoel gaat duren, maar geniet gewoon van het feit dat het er is. Want zodra je je af gaat vragen hoe lang dit duurt, werpt dat ook weer een schaduw op je geluk en dat is het laatste wat je wil. Doe alles wat je kunt om dit zo te houden, maar vraag je niet af voor hoelang! |
![]() |
||
Citaat:
Nee, heb geen vriendje hhahahaha. Ben gewoon onwijs verliefd, en gelukkig is het wederzijds. Maar ja, een relatie zit er gewoon niet in.. als je behoefte hebt aan details moet je maar ff pm-en ![]() mannen van 32 hahaha zijn soms best grappig.. Ik heb het al 2 jaar met een vent van 29, die ik echt niet zie zitten.. maar hij heeft kennelijk een plaat voor zn kop ![]() Ja, ik ga donderdag meteen foto's maken, voor en na ![]() ![]() en je moet maar gewoon een keer komen kijken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond het echt ontzettend grappig. Nu heeftie me toegevoed op Hyves. Ben benieuwd. ![]() Wanneer ik een keer tijd heb, kom ik kijken! Maar je moet die foto's wel posten! |
![]() |
||
Citaat:
ik zal je ff pm-en. ik had dat een hele tijd terug ook met een vent, die kocht ook allemaal beltegoed voor me en alles ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een bios ofzo mag wel, of uit eten, of concertkaartjes. Maar meer dan dat ook absoluut niet!! stiekem baal ik een klein beetje.. hij heeft afgesproken met een meisje waar ie verliefd op is geworden terwijl ie wat met mij had en met wie ie op me vreemd is gegaan.. Dat is echt een rotgevoel.. ![]() Beetje kriegel.. ik ben raar.. en al zou er wat gebeuren.. Hij is vrijgezel.. hij doet maar..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmmm... Kan me voorstellen dat je ervan baalt.... Voelt hij nou nog wat voor dat meisje? En theoretisch gezien issie vrijgezel, maar praktisch gezien gaattie wel bijna met jou, dus je mag je er best kut over voelen. Weet hij dat je je er zo over voelt? Succes ![]() |
![]() |
|
Right. Om de één of andere manier vind ik het altijd wel jammer als ik geen SMS zie van d'r wanneer ik wakker word.
![]() En ik ben, voor mijn gevoel, gemeen tegen d'r zonder dat 't mijn bedoeling is. En eigenlijk weet ik 't allemaal niet meer. :\ Ik denk teveel.
|
Nee, hij voelt niks meer voor dr, en zij ook niet meer voor hem geloof ik.
Maar je weet nooit. Al zegt ie zelf dat er niks zal gebeuren. Heb hem wel verteld dat ik een beetje een rotgevoel erbij had, en dat begreep hij wel gelukkig. Ach, dinsdagavond zie ik hem.. dus merk ik het vanzelf wel.. En hij gaat niet bijna met mij hoor.. zal ook niet meer gebeuren, het is gewoon wachten op het moment dat dit gevoel over gaat, of 1 van ons verliefd word op een ander.
||
Citaat:
||
Citaat:
Bah en omdat ik mij dus (soms) stierlijk verveel ga ik (teveel) nadenken en aan alles twijfelen. En da's al helemaal niet goed, want nu geniet ik totaal niet van wat ik heb. Sterker nog, ik ben eerder flink bezig om het de tering in te helpen door mijn vervelend cynische karakter en niets van mij te laten horen. :')
|
Dat vooral, ja. Het is een ongelofelijke kuteigenschap van mij, want ik trek het, onbedoeld, tot in het uiterste door. En eigenlijk wil ik dat niet. Ik wil haar niet op zo'n manier pijn doen, ongerust laten worden of iets anders maar het is een slechte automatische reactie van mij. Maar ik vind altijd wel een stomme reden om mijzelf niet tegen te houden.
|
Hmm heb me toch weer een beetje laten inpakken door die sukkel
![]() Verder was het feest echt helemaal leuk hip geweldig ![]() En ojee. Nu mag ik volgend jaar echt 5 maanden in Noorwegen gaan studeren. Eng, spannend maar wel leuk. Leer ik wat beter met heimwee omgaan, hoop ik. Nieuwe mensen, nieuwe omgeving, nieuwe.. alles. Oeh heb er wel al zin in. ![]()
||
Citaat:
![]() Ik denk dat als ze je eht zo goed snapt als je hier steeds beschrijft ze er wel begrip voor heeft.. ot edit: mijn vrienden zijn lief, van 1 van hun krijg ik een dvd speler voor in mn huis <3
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Haha, drie gemiste oproepen toen ik wakker werd en toen maar meteen teruggebeld. Wel vreemd om met een hese stem aan de telefoon te hangen en dat te praten over niks, maar wel een leuke manier om wakker te worden.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ot; Hmja, ik voel me goed. ![]() En nog 11 dagen! ![]()
||
Citaat:
*nieuwsgierig aagje*
|
Verwijderd
|
Jeetje wat ben ik lief! Ik had vanmorgen om 8 uur ineens bedacht dat we tegelijkertijd ongeveer op een treinstation zouden zijn, dus ik smste hem met dit handige nieuws. En toen heeft hij daar gewacht en 'perongeluk' zijn trein gemist, zodat we elkaar nog even konden zien.
![]() Okee, eigenlijk is hij heel lief, maar ik kwam met het plan! ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ahh ondanks dat we elkaar leuk vinden net n stel zijn hebben we geen relatie. Van t weekend maar weer ff duidelijk gezien waarom.
Hij zei heel dapper dattie zaterdagavond misschien wel kwam helpen met meubels in elkaar zetten en inruimen enzo. Natuuuurlijk nix meer gehoord tot zaterdagavond 23:00 uur met de mededeling dattie nog n te erge kater had om te komen. Oftewel; hij wou zn nieuwe PS3 niet verlaten. Ondanks dat ik al bijna nix meer verwacht klonk het nu echt alsof hij naar me toe zou komen. Dus toch een kleine teleurstelling..uiteindelijk was het maar beter want zondag kwamen mn ouders en beste vriendinnetje helpen en die kunnen em niet uitstaan ![]() Vanavond komt hij weer naar de kazerne en gaan we ergens eten. Wel leuk en gezellig..al zou ik em om de één of andere onverklaarbare reden ff op zn smoel willen stompen ![]() Whiehie mn huis staat nu vol met meubeltjes. Nu mn boeken weer op de planken staan voel ik me echt helemaal thuis. Al mn spulletjes zijn 2 jaar geleden in verhuisdozen gegaan, toen ik en mn ex uit elkaar gingen. Nu ik ze allemaal weer terug zie, lijkt het alsof ik mezelf weer n beetje terug heb. Voelt goehoed!! |
![]() |
||
Citaat:
Naja, ik voel mij iig weer wat beter en moet mij niet zo aanstellen. Volgens mij heb ik wat in te halen van de afgelopen paar dagen. ![]()
|
Verwijderd
|
@Ohmygosh!: Sjemig kut zeg! Sterkte!
OT: Hmm we hadden afgesproken dat we samen een weekendje naar Parijs gaan in de zomer owso. Nou lijkt mij spontaan vertrekken enzo niet zo handig vanwege hotel e.d. Gisterenavond zei ik dat tegen em.. en hij begon helemaal terug te krabbelen. Ik ben heel erg van t plannen en hij helemaaaaaal niet, maar lijkt me toch logisch om dit wel te plannen! Maar zodra het woord boeken dus viel, was t mis. Hij is helemaal niet van t afspraken nakomen of plannen uitvoeren (zie vorige reactie), dus ik denk dat dit mss ook wel in t water gaat vallen. En ja.. hij is dr al 3 keer geweest.. ik nog nooit. Misschien dat ik toch maar alleen ga. Ik ga gewoon boeken.. wil hij niet boeken.. boek ik wel voor mezelf en dan ga ik alleen. |
![]() |
|
Damn, qua redeneren over relaties lijkt de zus van mijn ex precies op hem. Zal wel in de familie zitten ofzo...
Voor de rest... naja, hem bijna twee weken helemaal niet gezien of gesproken. Ondanks dat ik die rust nog steeds voel, voelt het ook wel weer heel vreemd. Als het aan mij gelegen had waren we over twee dagen een jaar bij elkaar geweest, had ik een lief verjaardagskadootje voor hem gekocht en en en... Ik denk dat ik nu inmiddels wel enigzins op een rijtje heb waar het mis is gegaan en ik zou zo graag de kans krijgen om het nu goed te doen. Mja, wat doe je eraan, jezelf naar de klote helpen ja. Ik ben opgehouden met voelen, maar tegelijkertijd weet ik gewoon dat ik hem mis.
|
Knuffel voor Ohmygosh! Sterkte, zulke dingen zijn altijd weer vreselijk
![]() En op mijn relationeel gebied: sommige tradities van mijn roeivereniging zijn toch wel leuk, hihi. Dit jaar moeten de dames de heren meevragen naar het gala (en alles betalen) en dat moet niet zomaar, maar middels een roze brief met gouden letters (en dan krijg ik als het goed is een blauwe brief met zilveren letters terug) Stiekem ben ik best een beetje zenuwachtig over of ik er überhaupt wel eentje terug ga krijgen... (en ja dit gaat over een andere jongen dan waar ik mee "scharrel")
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Ik heb vandaag echt een shop-till-you-drop-dagje achter de rug. En ik vond het echt geweldig om weer eens samen met mijn mama op pad te gaan... Nu ik erover na denk ben ik wel heel erg aan het SOG'en geweest.
![]() Bierglazen, wijnglazen, cognac glazen, longdrinkglazen, drinkglazen, keukenmessen, steakmessen, aardappelmesjes, pizzasnijder, stampot uhh... stamper?, snijplanken, schoonmaakrotzooi, pollepels, bestekbak, dweil&emmer, kaarsen, afwasborstel, placemets, dekbedovertrek, matrashoezen... Gekeken naar een vloerkleed, schilderijen, accesoires, kleding en kleding, wasmachines en drogers. En nu pas besef ik dat er zo verfuckte veel komt kijken bij een eigen huis ![]() ![]()
|
![]() |
Blegh, na bijna 4 jaar samen te zijn is het nu uit
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|