Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
1 bandsjirt van lagwagon
1 bandsjirt van beef 1 bandsjirt van nofx 1 bandsjirt van heideroosjes 1 bandsjirt van millencolin 1 bandsjirt van pennywise 1 bandsjirt van nerf herder 1 bandsjirt van nirvana 1 bandtrui van lagwagon 1 bandtrui van pennywise mjah dassut denkik wel ![]() |
![]() |
|
uhm.. een girlie longsleeve van linkin park
een placebo t-shirt een queen girlie t-shirtje en een limp bizkit shirt, maar die heb ik nooit aan... en ik heb een blind guardian longsleeve besteld, maar die heb ik dus nog niet...
|
![]() |
Lowlands 1999 T-shirt
Waldrockvrijwillgers T-shirts van 2000. 2001, 2002 Counterpart ZLHC T-shirt (3x verschillende, ken de bassist) Ignite girlie UK-Subs girlie met 3/4 mouwen Millencolin hooded sweat The Shot Mugs girlie (Iduna vrijwilligersbloesje) Volgens mij was dat het wel ongeveer
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Shirts
Nightwish Metallica (master of puppets en verzameling van alle albums tot black album) Rammstein (longsleeve) Truien Metallica (mr. scary) Volgens mij was et dat wel... In de planning: After Forever Opeth Blind Guardian maar goed, dan moet ik eerst weer es geld hebben...
||
Citaat:
Ik ben al een hele tijd daarnaar op zoek, maar nergens maar dan ook nérgens hebben ze Silverchair-shirts!! ![]() En ik heb een Nirvana-trui en nog 2 Nirvana-shirts en een Kurt Cobain-shirt (en ik wil dus nog andere (o.a. 1 van Tool) want ik vind Nirvana nou wel genoeg ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Bandshirts xD Steff__x33 | 97 | 22-08-2006 16:19 | |
Muziek |
[fototopic]Bandshirts Destrøyer | 251 | 06-07-2005 18:04 | |
Lifestyle |
Hot or Not: Bandshirts CharismaticBass | 372 | 14-04-2005 13:58 | |