Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2008, 16:10
Verwijderd
Citaat:
euh. de joffer ofzo? vet vage kroeg, niemand van ons vond het er leuk ha. normaal naar het vliegende paard enz.
Ha, de Joffer en de Bommel! Jeugdsentiment.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2008, 18:57
Verwijderd
De bommel is toch nog wel wat anders dan de Joffer
Vliegende paard vind ik nooit geweldig, maar aangezien het na de Joffer en het vliegende paard al gauw ophoudt in Zwolle ging ik daar heen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 21:45
Verwijderd
Citaat:
De bommel is toch nog wel wat anders dan de Joffer
Vliegende paard vind ik nooit geweldig, maar aangezien het na de Joffer en het vliegende paard al gauw ophoudt in Zwolle ging ik daar heen.
Tja, op stap met gasten van Celeanum en gewoon m'n eigen middelbare school vrienden.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2008, 23:25
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Heel de dag gewerkt, bus gepakt naar me folks en daar mn dvds opgehaald. bus terug genomen en met mijn broer lame smsjes heen en weer gejakkerd over pakjes boten, botox, botulisme en andersoortige boten die joran van der sloot had kunnen gebruiken en net mijn kamer opgeruimd, vuilnis buiten gedumpt en nu een beetje gamen en family guy kijken.
Oud 06-02-2008, 23:40
STP
STP is offline
Overdag de hele dag stage gelopen, oa beziggeweest toffe acts uit te zoeken voor het bevrijdingsfestival. Daarna een heerlijke Sonja Bakker maaltijd naar binnen gewerkt. Vanavond even snel een interviewtje gegeven voor de lokale radio voor een project waar ik aan meewerk. Toen bij thuiskomst in m'n mailbox het bericht gevonden dat ik in mei met één van m'n favo bands mee op tour ga naar frankrijk, spanje en portugal! Daarna kwam -als slagroom op de kers- m'n nieuwe chick langs en hebben we wederom 24 gekeken!

Het was een prima dagje!
Oud 06-02-2008, 23:46
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
welke band?
Oud 07-02-2008, 00:29
Verwijderd
gewerkt, geshopt en geijshockeyed met botte schaatsen, wat een ellende, en nou weet ik zeker dat ik dat bauer stick ga halen, morgen even t nike hq bellen of ze daar ook ijshockeyshit verkopen, scheelt weer een hoop
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 09:18
STP
STP is offline
Citaat:
welke band?
A Wilhelm Scream!
Oud 07-02-2008, 09:22
Verwijderd
Gister met vrienden in de kroeg gezeten en Koninck gedronken. Nu ben ik net wakker en daar ball ik nogal van want ik wilde een keer uitslapen en juist vandaag beginnen ze de weg open te breken
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 09:34
Verwijderd
gisteren na school dik gechilled met vrienden, negen man in een auto gepropt en het was gelukt ook haha. toen gingen we naar de smartshop want die homos wilden salvia gaan roken hahaha, ik niet hoor huhu en het had geen effect, echt zonde van t geld. goed na veel kou te hebben geleden ben ik met twee frieds naar andere friend gegaan want die is al week alleen thuis en hebben we daar film gekeken die opzich wel grappig was, maar echt te gangster, leek net saint row haha en er kwam nooit police of iets. nja na een lange tijd toch maar naar huis gegaan en thuis heb ik voor de tv gehangen en opzich nog best vroeg naar bed gegaan voor mijn doen, helaas was ik de wekker vergeten te zetten en ben ik vadaag door die domme actie afwezig op school. ben twee uur al uit, dus nog gaan schiet niet op. zometeen ga ik even wat boodschappen doen en dik lunchen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 10:13
Drez
Drez is offline
huu ik moest vanmorgen weer naar de tandarts en het was niet zo erg als de vorige keer, hoera! maar nu ben ik al uren nog aan een kant verdoofd :/ en ik durf niet te eten meh.
straks filmen en dan weet ik niet.
Oud 07-02-2008, 11:38
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
A Wilhelm Scream!
heb ze met the unseen zien spelen(wat weer een van mijn favo bands is) maar het kon me niet bekoren. iig erg tof voor je.
Oud 07-02-2008, 11:46
STP
STP is offline
Thanks. In mijn geval is het andersom, ik kan weer niets met the Unseen, hehe!

OT: Blij, want m'n kaartjes voor Dr. Lektroluv in Paard van Troje en Patronaat in maart zijn binnen!
Oud 07-02-2008, 11:58
Metal
Metal is offline
Citaat:
toen gingen we naar de smartshop want die homos wilden salvia gaan roken hahaha, ik niet hoor huhu en het had geen effect, echt zonde van t geld.
In 99% van alle gevallen werkt salvia pas bij als je het al een paar keer hebt gerookt.

"Uit eigen ervaring heb ik vernomen dat het effect heel erg kan verschillen, van niets/weinig (wat vooral de eerste paar keer zo was) tot complete out-of-body ervaringen waarbij het contact met de werkelijkheid volledig verloren was."
Oud 07-02-2008, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Tja, op stap met gasten van Celeanum en gewoon m'n eigen middelbare school vrienden.
Welke school zat je da?

OT: Het is echt fucking lente hier, omg <3333333
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 15:31
Verwijderd
ik heb m'n kamer opgeruimd! ha. zometeen komt een vriendinnetje eten, en daarna gaan we langs een jongen die gezellig was op lowlands. als dat niet leuk is gaan we vast naar de stad ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 15:49
*oma*
*oma* is offline
Over een week mogen mijn vriendje en ik een appartement bezichtigen aan de rand van het noorder plantsoen (van 80m2, een balkon, een ligbad en twee slaapkamers), maar er mogen geen huisdieren en wij hebben samen drie poezen . Ik hoop dat ik ze kan omkopen hehe
Oud 07-02-2008, 16:19
Luna
Luna is offline
straks hospiteeravond bij mij thuis dus ik kan mn lol niet op. en ik voel me ziek dus it's my lucky day.
Oud 07-02-2008, 16:35
vilein
vilein is offline
Leuke rustige dag vandaag, krijg allemaal mailtjes van mn oude werk over hoe gaaf het feestje morgen wel niet gaat worden. Iemand heeft voor een cocktailbar gezorgd. <3 @ bacardi.
Oud 07-02-2008, 17:31
Cesar
Cesar is offline
Elke dag 5 uur op om te werken sloopt best wel. Verder was het een fijne fijne dag. Ik zou nu al kunnen slapen, though.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 18:25
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Thanks. In mijn geval is het andersom, ik kan weer niets met the Unseen, hehe! )
haha daar ging ik al van uit!
Oud 07-02-2008, 19:13
Verwijderd
Gisteren versliep ik me voor college, vannacht haalde ik de nacht door, vanochtend worstelde ik me met m'n slaapdronken kop door een werkgroep, vanmiddag at ik pizza met brownies en nu maak ik een flauwe uitgebreide opdracht die morgenochtend ingeleverd moet worden, ondanks dat ik inmiddels zo'n 24 uur niet geslapen heb. Als 'ie af is kruip ik richting bed of val ik in slaap op de grond. Morgen weer werkgroep, daarna koffie, films en bier. Ik voel me net een heuse student.

[edit] En eergisteren kwam ik per ongeluk een uur te vroeg bij de bioscoop aan dus toen ging ik in de filmmuseumbibliotheek hangen. Daar kwam ik er achter dat Hitchcock absoluut niet kon tekenen. Whu

Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 19:21.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 21:19
Verwijderd
Citaat:
In 99% van alle gevallen werkt salvia pas bij als je het al een paar keer hebt gerookt.

"Uit eigen ervaring heb ik vernomen dat het effect heel erg kan verschillen, van niets/weinig (wat vooral de eerste paar keer zo was) tot complete out-of-body ervaringen waarbij het contact met de werkelijkheid volledig verloren was."
ja sukkels ze wisten niet waar ze mee bezig waren.

vanavond was ik gaan even bij vrienden en dat was leuk en lekker. morgen naar school en dan is het weekend en bijna jarig yess.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 22:12
malle pietje
malle pietje is offline
Ik heb vandaag getekend voor m'n kamer in A'dam Noord en toen ben ik even gaan kijken en al wat kennis gemaakt met m'n ganggenoten. Even gehangen met wat vrienden in dezelfde flat en daarna naar werk, waar opvallend genoeg geen reet te doen was dus ouwehoeren 4 life. En daarstraks kwam ik thuis en moet ik nog een helse kkopdracht voor school maken
Oud 08-02-2008, 02:44
Verwijderd
ik ben net de stad in geweest met vrienden/vriendinnen, en het was leukkkk! en nu ga ik maar slapen, want dit is niet handig zo aangezien ik de bus van 11 uur oid richting emmen moet hebben. oops.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 03:02
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb de hik en ik was bij TBS, een film die ik niet zo heel leuk vond. Daarna in de Soho en Exit cafe, wat een vertier. Morgen ga ik sporten en naar een stom feestje in de Vrankrijk, haha. .
Oud 08-02-2008, 10:10
jubilee
jubilee is offline
ik ben er achter gekomen dat 1 van mijn katertjes op jongens is aww. en nu probeer ik hem de hele dag op zn gemak te stellen, en zit ik te denken of ik mn afscheidsfeestje in een comingout party zal veranderen.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 10:54
kuik
kuik is offline
ik heb vandaag weer uitgeslapen, net zoals de twee voorgaande dagen zometeen ga ik naar school voor een practicum longfunctiediagnostiek. vanavond staat rauw in de melkweg op het programma, zondag antwerpen en maandag noordermarkt en snowboarden. woohoo, leuke vooruitzichten
Oud 08-02-2008, 11:22
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
Ik heb de hik en ik was bij TBS, een film die ik niet zo heel leuk vond. Daarna in de Soho en Exit cafe, wat een vertier. Morgen ga ik sporten en naar een stom feestje in de Vrankrijk, haha. .
Tom Violense bij de Hardheid, wie had da ooit verwacht!
Wellicht ben ik er ook.
Oud 08-02-2008, 11:50
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Nou ik kom echt pas als zij klaar zijn. Wat een kkband is dat.
Oud 08-02-2008, 12:46
*oma*
*oma* is offline
ik ging mijn tentamen verneuken en winkelen, straks mijn eltern meeten
Oud 08-02-2008, 12:48
Verwijderd
Ik heb over 12 minuten een literatuurtoets dus ik ga zo maar eens. Straks misschien met een vriendinnetje meeten en anders ga ik naar orange om te zeuren over het feit dat ze me elke maand teveel laten betalen eikelssssss
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 13:07
Verwijderd
net de eerste nacht doorgebracht in mijn nieuwe kamer! Eerst wilde een vriend naar monza maar we kwamen niet binnen omdat ik geen student ben xD Toen toch maar naar tivoli gegaan wat wel grappig was. Vanavond uit met een huisgenoot en wat van haar vriendinnen, morgen naar een verjaardag en zondag coma.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 13:09
botulismf
botulismf is offline
Ik kreeg een compliment over mijn nieuwe schoenen: "Woah, vette schoenen! Ik houd normaal helemaal niet van deze schoenen, maar deze vind ik echt vet!"

KA-CHING!
Oud 08-02-2008, 13:57
ragdoll
ragdoll is offline
gisteren zat ik in een diepe depressie maar die verdween na sigaretten en wijn. toen vertrok ik richting paradiso en dat was zoals altijd lekker studentikoos dansen op paupernummers haha . vanochtend werd ik bruut gewekt door bouwvakkers die iets aan de ramen kwamen fiksen EHHH ik wou namelijk relaxrd een ochtendje relaxen maar dat ging dus helaas niet door omdat ik mijn kamer uitgezet werd. fijn he
Oud 08-02-2008, 14:14
capibara
capibara is offline
Uitgerust, vanavond een gig doen en zoveel mogelijk bier naar binnen gooien.
Oud 08-02-2008, 14:15
Verwijderd
Ik ging gister wat drinken met vriendinnetjes en dat was leuk. Helemaal niet laat, maar wel enigszins dronken, mijn bed ingedoken en vanmorgen uitgeslapen. Nu ga ik tosties maken want ik heb honger. Zo werken en vanavond naar de film. Prima dagje
En ohh, ik heb alle studiepunten deze periode gehaald en dat vind ik nogal relaxt.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 15:34
Drez
Drez is offline
Ik ging gisteren naar een vriendinnetje en toen ging ze cola met rode wijn drinken huu. Daarna gingen we naar een kroegje en toen kwamen er nog meer vrienden, en daarna gingen we nog naar de shadrak en ging ik weer te laat slapen. Gelukkig hoefde ik vandaag alleen maar koffie te drinken, een vriendschap te laten herleven en straks werken en weer de stad in hmm.
Oud 08-02-2008, 18:21
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik ben naar de topekomstige eigenaar van mijn pony geweest en tering daar hadden ze echt veeeeel grond o.a. een dijkje van een kilometer lang. en er stond een arabisch volbloedhengst die volgens de eigenaar weleens de vader van mijn pony zou kunnen zijn, dat zou vet zijn want die hengst stemat af van een russisch wereldkampioen volbloed nou in elk geval wordt dat een goed tehuis

Laatst gewijzigd op 08-02-2008 om 18:31.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 18:32
botulismf
botulismf is offline
Ah, tof om te horen.
Oud 08-02-2008, 19:09
Verwijderd
Ik was naar club 8 en het was de tijd van mijn leven.

Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:14
botulismf
botulismf is offline
Waar is dat en waarom bestaat de Backstage daar ook?
Oud 08-02-2008, 19:15
]{ing
]{ing is offline
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 19:33
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
don londi heeft voor de gelegenheid een geel jurkje aan getrokken
Oud 08-02-2008, 19:34
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Ah, tof om te horen.

ja ik hoop ook dat marleen in het fokdossier staat want dan weet ik dus ook eindelijk eens wat over haar afkomst ( en damn wat een afkomst)
Oud 08-02-2008, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Admiraal de Ruijterweg in Amsterdam. Vette tent, beetje poolen, beetje tafeltennis beetje dansen, leuke muziek alleen dj's die niet kunnen draaien en op donderdag helemaal leeg.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 00:03
Verwijderd
naar school geweest en het was gelukkig een kort dagje! en oh wat was de zon heerlijk vandaag, echt te nice voor woorden. gechilled en vanavond met vrienden gechilled en op de wii gespeelt en muziek gemaakt etcccccc. morgen word leukk w00t.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 00:56
Verwijderd
kempi is een mogoooool

fragile --> `feliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2008, 01:22
Metal
Metal is offline
Citaat:
haha

@ t: hehe ja ontzettend aardige gozer, ik kreeg een keer in traders pop ""vrijkaartjes"", een flyer met zijn krabbel erop. zijn feestjes zijn ook de enige avonden dat het druk kan zijn haha
Oud 09-02-2008, 01:22
Metal
Metal is offline
en fairuz, gratz
Reageren

Regels voor berichten