Advertentie | |
|
![]() |
|
Heel de dag gewerkt, bus gepakt naar me folks en daar mn dvds opgehaald. bus terug genomen en met mijn broer lame smsjes heen en weer gejakkerd over pakjes boten, botox, botulisme en andersoortige boten die joran van der sloot had kunnen gebruiken en net mijn kamer opgeruimd, vuilnis buiten gedumpt en nu een beetje gamen en family guy kijken.
|
Overdag de hele dag stage gelopen, oa beziggeweest toffe acts uit te zoeken voor het bevrijdingsfestival. Daarna een heerlijke Sonja Bakker maaltijd naar binnen gewerkt. Vanavond even snel een interviewtje gegeven voor de lokale radio voor een project waar ik aan meewerk. Toen bij thuiskomst in m'n mailbox het bericht gevonden dat ik in mei met één van m'n favo bands mee op tour ga naar frankrijk, spanje en portugal! Daarna kwam -als slagroom op de kers- m'n nieuwe chick langs en hebben we wederom 24 gekeken!
Het was een prima dagje! ![]()
|
Verwijderd
|
gisteren na school dik gechilled met vrienden, negen man in een auto gepropt en het was gelukt ook haha. toen gingen we naar de smartshop want die homos wilden salvia gaan roken hahaha, ik niet hoor huhu en het had geen effect, echt zonde van t geld. goed na veel kou te hebben geleden ben ik met twee frieds naar andere friend gegaan want die is al week alleen thuis en hebben we daar film gekeken die opzich wel grappig was, maar echt te gangster, leek net saint row haha en er kwam nooit police of iets. nja na een lange tijd toch maar naar huis gegaan en thuis heb ik voor de tv gehangen en opzich nog best vroeg naar bed gegaan voor mijn doen, helaas was ik de wekker vergeten te zetten en ben ik vadaag door die domme actie afwezig op school. ben twee uur al uit, dus nog gaan schiet niet op. zometeen ga ik even wat boodschappen doen en dik lunchen.
|
![]() |
||
Citaat:
"Uit eigen ervaring heb ik vernomen dat het effect heel erg kan verschillen, van niets/weinig (wat vooral de eerste paar keer zo was) tot complete out-of-body ervaringen waarbij het contact met de werkelijkheid volledig verloren was."
|
Over een week mogen mijn vriendje en ik een appartement bezichtigen aan de rand van het noorder plantsoen (van 80m2, een balkon, een ligbad en twee slaapkamers), maar er mogen geen huisdieren en wij hebben samen drie poezen
![]()
|
Leuke rustige dag vandaag, krijg allemaal mailtjes van mn oude werk over hoe gaaf het feestje morgen wel niet gaat worden. Iemand heeft voor een cocktailbar gezorgd. <3 @ bacardi.
|
Verwijderd
|
Gisteren versliep ik me voor college, vannacht haalde ik de nacht door, vanochtend worstelde ik me met m'n slaapdronken kop door een werkgroep, vanmiddag at ik pizza met brownies en nu maak ik een flauwe uitgebreide opdracht die morgenochtend ingeleverd moet worden, ondanks dat ik inmiddels zo'n 24 uur niet geslapen heb. Als 'ie af is kruip ik richting bed of val ik in slaap op de grond. Morgen weer werkgroep, daarna koffie, films en bier. Ik voel me net een heuse student.
![]() [edit] En eergisteren kwam ik per ongeluk een uur te vroeg bij de bioscoop aan dus toen ging ik in de filmmuseumbibliotheek hangen. Daar kwam ik er achter dat Hitchcock absoluut niet kon tekenen. Whu ![]() Laatst gewijzigd op 07-02-2008 om 19:21. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
vanavond was ik gaan even bij vrienden en dat was leuk en lekker. morgen naar school en dan is het weekend en bijna jarig yess. |
![]() |
|
Ik heb vandaag getekend voor m'n kamer in A'dam Noord en toen ben ik even gaan kijken en al wat kennis gemaakt met m'n ganggenoten. Even gehangen met wat vrienden in dezelfde flat en daarna naar werk, waar opvallend genoeg geen reet te doen was dus ouwehoeren 4 life. En daarstraks kwam ik thuis en moet ik nog een helse kkopdracht voor school maken
![]()
|
ik heb vandaag weer uitgeslapen, net zoals de twee voorgaande dagen
![]() ![]()
||
Citaat:
Wellicht ben ik er ook.
|
Verwijderd
|
net de eerste nacht doorgebracht in mijn nieuwe kamer! Eerst wilde een vriend naar monza maar we kwamen niet binnen omdat ik geen student ben xD Toen toch maar naar tivoli gegaan wat wel grappig was. Vanavond uit met een huisgenoot en wat van haar vriendinnen, morgen naar een verjaardag en zondag coma.
|
![]() |
|
gisteren zat ik in een diepe depressie maar die verdween na sigaretten en wijn. toen vertrok ik richting paradiso en dat was zoals altijd lekker studentikoos dansen op paupernummers haha . vanochtend werd ik bruut gewekt door bouwvakkers die iets aan de ramen kwamen fiksen EHHH
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ging gister wat drinken met vriendinnetjes en dat was leuk. Helemaal niet laat, maar wel enigszins dronken, mijn bed ingedoken en vanmorgen uitgeslapen. Nu ga ik tosties maken want ik heb honger. Zo werken en vanavond naar de film. Prima dagje
![]() En ohh, ik heb alle studiepunten deze periode gehaald en dat vind ik nogal relaxt. |
![]() |
|
Ik ging gisteren naar een vriendinnetje en toen ging ze cola met rode wijn drinken huu. Daarna gingen we naar een kroegje en toen kwamen er nog meer vrienden, en daarna gingen we nog naar de shadrak en ging ik weer te laat slapen. Gelukkig hoefde ik vandaag alleen maar koffie te drinken, een vriendschap te laten herleven en straks werken en weer de stad in hmm.
|
ik ben naar de topekomstige eigenaar van mijn pony geweest en tering daar hadden ze echt veeeeel grond
![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 08-02-2008 om 18:31. |
![]() |
||
Citaat:
ja ik hoop ook dat marleen in het fokdossier staat want dan weet ik dus ook eindelijk eens wat over haar afkomst ( en damn wat een afkomst)
||
Citaat:
![]() @ t: hehe ja ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? sweetsummergirl | 14 | 27-06-2004 12:27 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 15:35 |