Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2008, 11:16
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Ik snap je wel en het is verder ook maar aan Snoopy om eventueel te reageren.. maar die verliefdheid was een druppel die de emmer deed overlopen, ik denk dat het zonder die verliefdheid ms nog iets langer had geduurd maar ook was geëindigd. Als je tijdenlang iets van iemand wilt, vervolgens krijg je het en je komt erachter dat dat je niet het gevoel geeft waarvan je dacht dat het ontbrak, lijkt de conclusie me met of zonder verliefdheid duidelijk (verwarrende zin, sorry).

Het alternatief is dat hij haar gevoelens wel beantwoord, wat de vriendschap ook op het spel zet omdat direct een nieuwe relatie aangaan alles behalve ideaal is. Daar komt dan de confrontatie met iedereen om je heen bij, die alle drie de partijen kennen en ermee omgaan/bevriend zijn.

Ik snap je advies, maar ik denk dat de situatie in beiden gevallen even moeilijk en ingewikkeld gaat zijn.. en met een hoop verdriet. Na 5,5 jaar ontkom je daar echt niet aan.
Klopt. Heu .. Laat het duidelijk zijn dat ik niet zeg dat Snoopy iets verkeerds gedaan heeft of doet.

Ze staat op momenteel in haar leven op een hele erge kut positie staat waar ze heel erg uit moet kijken omdat er veel personen en gevoelens in het geding zijn, including en mainly haar eigen. En dat als het, helaas, mis gaat lopen, dat ze geen overhaaste beslissingen maakt, omdat ze bv. niet alleen wil eindigen.

En ja die zin is enorm verwarrend.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2008, 11:39
choking Trojan
choking Trojan is offline
Citaat:
Sterkte @ iedereen die het kan gebruiken.

Hij wordt a.s. zaterdag begraven, en daarvoor is ook nog de condoleance. Misschien is het wel vreemd als ik daar naartoe ga, we hebben elkaar immers al een behoorlijk lange tijd niet meer gezien... Maar gevoelsmatig wil ik het wel heel graag, gewoon omdat ik vanaf 2001 zo ontzettend veel met hem gedeeld heb. Maarja dat weten anderen niet, misschien vinden zij het wel raar als ik daar ook ben, anderzijds staat er toch echt op de uitnodging 'Iedereen is welkom'... moeilijk, moeilijk. *zucht*
Gewoon gaan! Je hebt er zelf behoefte aan, en dat is al reden genoeg. En daarbij, die familie zal het waarschijnlijk alleen maar fijn vinden dat er zoveel mensen voor hem zijn gekomen.

OT: Hij is druk geweest met tentamens, maar nu niet meer! Gister voor hem een vier-gangen-diner gekookt en moe en voldaan samen gaan slapen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 13:13
fib
fib is offline
Ik woon op kamers via anti-kraak. De afgelopen tijd woonden mijn vriend en ik practisch samen. De laatste tijd gaat het super goed tussen ons. Tijdens carnaval heeft er een incident plaatst gevonden tussen mijn vriend en een huisgenoot.

Het anti-kraakbureau heeft mij nu een zware sanctie opgelegd. Ik mag in mijn kamer blijven wonen, op voorwaarden dat mijn vriend nooit meer bij mij op bezoek komt. Ik baal hier behoorlijk van. De afgelopen dagen ben ik een beetje sipjes en slaap ik slecht.
Oud 07-02-2008, 13:36
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik woon op kamers via anti-kraak. De afgelopen tijd woonden mijn vriend en ik practisch samen. De laatste tijd gaat het super goed tussen ons. Tijdens carnaval heeft er een incident plaatst gevonden tussen mijn vriend en een huisgenoot.

Het anti-kraakbureau heeft mij nu een zware sanctie opgelegd. Ik mag in mijn kamer blijven wonen, op voorwaarden dat mijn vriend nooit meer bij mij op bezoek komt. Ik baal hier behoorlijk van. De afgelopen dagen ben ik een beetje sipjes en slaap ik slecht.
Wat moet je in hemelesnaam doen om zo'n sanctie opgelegd te krijgen
Oud 07-02-2008, 13:38
Rob
Rob is offline
Uh, ja, geweldig. <3 Niets liefdesgerelateerd, maar toch. Het zit gewoon allemaal mee en ik heb 't druk en ik vind 't gaaf. Ik heb nog nooit zoveel verschillende mensen gezien in zo'n korte tijd.
Oud 07-02-2008, 14:02
Verwijderd
Ah ah ah ah ah ik heb m nog steeeeeds niet gezien. Gister wel met een paar wederzijdse vriendinnen gepraat maar die deden echt alsof er niets aan de hand was En een klasgenoot van hem waar ik noooooit mee praat kwam ineens naar me toe om me te vertellen dat hij m'n 'vriend' had gezien en toen ik zei dat het mijn vriend niet meer was zei hij oh en ging verder met z'n verhaal dat echt nergens op sloeg. Alsof het was om te testen of ik wel wist dat het uit was ofzo, heel raar.
En nu ben ik het allemaal een beetje vergeten, heb ik er weer een realistischere kijk op en hoop ik dat we gewoon elkaar nog af en toe kunnen zien.
En het is serieus lente hier. Frankrijk <3
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 14:51
Metal
Metal is offline
Citaat:
Wat moet je in hemelesnaam doen om zo'n sanctie opgelegd te krijgen
Idd, dat wil ik ook weleens weten. Heeft hij hem uit het raam gegooid ofzo?
Oud 07-02-2008, 15:20
Verwijderd
@HVJ: ik zou gaan. Jij moet afscheid nemen op jouw manier, wat dat dan ook is. Als je graag wil gaan, maar niet gaat omdat anderen er wel eens raar over zouden kunnen denken, krijg je er spijt van. Anderen kunnen er dan wel die mening hebben, maar jij en hij weten wat voor band jullie hadden. Je gaat om afscheid van hem te nemen, ga dan ook voor hém. Als je snapt wat ik bedoel... Sterkte meid, kom op!
@Snoopy: Wat een ontzettend knappe en dappere beslissing van je! Ik hoop dat zondag goed gaat, wat dat dan ook moge zijn. Succes ermee meid, het komt goed. Hoe moeilijk het nu dan ook is, het komt goed. Succes.

ot: Hij zit in mijn hoofd en ik vind het stiekem wel fijn.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 15:38
Neko*
Neko* is offline
Morgen morgen morgennnnnn <3
Oud 07-02-2008, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Morgen morgen morgennnnnn <3
You've got mail @ het brieventopic.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2008, 18:53
I C U
I C U is offline
@ Fib: Ik ben ook wel benieuwd wat je moet doen om zo'n sanctie te krijgen

OT: Tralalala. Zaterdag op vakantie Vet veel zin in! Ik ben ook heel benieuwd hoe dat gaat lopen, eigenlijk. Enneh, nou ja
Oud 07-02-2008, 19:12
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
You've got mail @ het brieventopic.
Offtopic: en gelijk begin ik te glimlachen. het is leuk om te 'brieven'.

ot; Mijn mams heeft 'n vriendje. Hij is sinds gister hier. En ik weet niet wat ik ervan moet vinden.
Oud 07-02-2008, 19:36
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb een kaart ontvangen die speciaal aan mij gericht was, dus zaterdag ga ik gewoon naar zijn begrafenis toe. Een hele geruststelling..
Oud 08-02-2008, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: ik ook!

@HVJ: hoera! Fijn voor je meid
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 09:34
miekmuis
miekmuis is offline
Ik had een beetje het idee dat, omdat ik weer contact met hem heb gezocht, hij nu het idee had dat we vrolijk konden doen alsof er niks aan de hand was. Ik heb hem daar een hele lange en best harde e-mail over gestuurd en zijn reactie was zo ontzettend lief en begripvol Ik kreeg er tranen van in mijn ogen. Wat een schat.
Oud 08-02-2008, 09:50
Dott
Dott is offline
Citaat:

ot; Mijn mams heeft 'n vriendje. Hij is sinds gister hier. En ik weet niet wat ik ervan moet vinden.

oke, nu word ik nieuwsgierig..
Pm??

ot: Zucht.
I really, really, really fucked up yesterday.
Ik ben helemaal geflipt doordat mn hele leven op zn kop staat en geen 'uitzicht' meer heeft.
Ik heb momenteel niks om naar toe te werken, naartoe te leven zeg maar, en dat heb ik nodig.
Ik heb gewoon altijd iets nodig, een doel om te behalen, en dat heb ik nu niet.
En dat ging ik op hem af reageren omdat hij mij het gevoel gaf dat het mijn schuld was dat we verkeerd reden en dat was helemaal niet zijn bedoeling.
En toen sloeg ik helemaal tot in het extreme door, en ik was moe, en gestresst en en en
Bah, ik heb gewoon alles op hema afgereageerd, en ik voel me zo vreselijk schuldig, want ik ga het dan echt in het extreme door voeren.
We zouden vanavond naar de bios gaan, maar dat hoeft dan ook niet meer enzo, weet je..
Echt niet leuk..
Ik heb me echt lopen 'aanstellen'.
Of nou ja, aanstellen, ik heb het groter gemaakt dan het is...
Zucht

En nu voel ik me rot.
En de helft van mn klachten van de tijd dat ik toen een tijd niet op het forum kwam is terug.. ik ben dus weer helemaal teruggezakt omdat ik mezelf over de rooie heb geholpen.
Ik ben een idiote muts..

Maar vandaag komt wel het zeil in de slaapkamer, het bed en de bank..
Het is een begin..
Oud 08-02-2008, 10:00
Neko*
Neko* is offline
@Dott: Hele dikke knuffel! Als je wilt bellen, kan dat altijd. Mijn mobiel is aan, ookal ben ik weg dit weekend. En ik had al geprobeerd te mailen, maar internet deed nogal fucken hier dus de PM is onderweg.

Ot: yay, wat zal ik blij zijn als ik om half 3 in de auto zit. Vriendjelief is hier om 1 uur gok ik, en dan gaan we gezamelijk nog even laatste boodschappen doen. En dan op weg naar het weekendje weg. <3
En hij heeft een boek voor mij gekocht. Biografie van de Red Hot Chili Peppers. Wat een liefje is het ook.

Verder ben ik echt heel blij met lieve mensen om mij heen. Alleen baal ik ervan dat ik echt véél te weinig tijd heb voor mensen die het verdienen. Moet echt weer afspreken met bepaalde lieve mensen.
Oud 08-02-2008, 10:03
Verwijderd
Omg hij heeft gisteren gewoon met zijn baas mijn kapotte fiets in Nijmegen opgehaald en hierheen gebracht!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 10:26
Verwijderd
Alles gaat te perfect voor woorden tussen ons.
In april leerden we elkaar kennen, en enkele maanden later zijn we een relatie begonnen. Al lang voordat we in die relatie stapten hadden we elkaar beloofd dat als het ooit iets zou worden, dat het ook met de hele mikmak ging zijn: voor altijd samenblijven, kinderen en kleinkinderen, een familie beginnen. We wisten gewoon dat het goed zat, al vanaf de eerste keer dat we elkaar in de ogen keken (en dat was een week voor we het eerst met elkaar spraken). De zomer was fantastisch: we zagen elkaar zo vaak mogelijk en zo lang mogelijk, en het was heerlijk. In september ben ik in plaats van op kot te gaan bij hem ingetrokken, en sindsdien zijn we onafscheidelijk. Er is volgens mij geen dag geweest dat we elkaar niet gezien hebben - buiten die paar dagen dat hij naar een conferentie moest natuurlijk. Elke dag opnieuw besef ik: wat een geluk dat we elkaar hebben ontmoet. Het lot heeft ons samengebracht, wij horen gewoon samen...
We hebben ook onze moeilijkere momenten hoor, natuurlijk. Iets verkeerd begrepen, gewoon boos zijn om iets dat er gebeurd of gezegd is, teveel nadenken over bepaalde dingen. Hij heeft me leren praten. Voor ik hem kende kon ik écht niet praten over mijn gevoelens. Wat er ook in me omging: het bleef in mij, ik deelde het niet. Bij hem is alles anders: hij voelt feilloos aan wanneer er iets door m'n hoofd spookt. In het begin moest hij het dan écht uit mij sleuren. Eerst moest ik toegeven dat er iets was. Dan werd er gepraat, en pas na een hele tijd kwam er dan uit wat er nu eigenlijk juist aan de hand was. Ondertussen moet hij zelfs al niet altijd meer vragen wat er is, vertel ik het spontaan al. Soms ook niet, sommige dingen zijn gewoon te moeilijk om gauw even te vertellen, omdat ik me dan egoïstisch voel, of aandacht opeis, of ... maar zelfs dan kan ik het uiteindelijk wel gewoon vertellen, omdat hij er naar vrààgt, hij wil het echt weten.
Elke keer opnieuw benadrukt hij dan dat het zijn hoogste doel is mij gelukkig te maken, en dat als er iets is dat ik het hem moet vertéllen, zodat hij er op zijn minst van wéét, en er hopelijk ook iets aan kan doén. Hij is echt fantastisch.

En zo sexy! omg... Elke keer ik naar hem kijk krijg ik wobbly knees, alsof het weer die eerste keer is dat ik hem zag staan. Aan de lift. In zijn moto-outfit, zijn helm in de hand. Z'n leren vest een beetje open, die sjaaltjes rond zijn nek. Die prachtige blonde paardestaart. WAUW. Gisteren waren we op een symposium (ter gelegenheid van een eredoctoraat dat werd uitgereikt aan de unief waar hij werkt en ik studeer), en hij had een hemd aan. Een hémd. En hij is daar echt zo ongelooflijk knap in. Ik vind hem gewoon de knapste man op aarde, maakt eigenlijk niet uit wat hij aanheeft.
Gisteren (op dat symposium) zei een vriendin nog tegen mij: "Het gaat écht wel goed tussen jullie hé? Jullie zien er gelukkig uit." En dat is waar. Iedereen ziet het, overigens. Eén van mijn professoren (eigenlijk zo'n beetje de verantwoordelijke van de onderzoekseenheid binnen de faculteit, een hoge pief dus maar een geweldig sympathieke man) was gisteren fotograaf van dienst, en hij nam op een bepaald moment een foto toen mijn vriend en ik het gebouw binnenkwamen. 'Kijk wat een mooie foto!' zei hij, en hij kwam de foto aan ons laten zien. Op het einde van de dag was het nog receptie, en voor hij daar vertrok kwam hij nog gauw tegen ons zeggen: "Ik heb echt een hele mooie foto van jullie gemaakt, ik zal hem jullie opsturen." Da's toch fantastisch?

Gisterenavond zei m'n vriend nog, voor we gingen slapen: "Ik vind het echt leuk dat ik u kan meenemen naar zo'n dingen van het werk. Niet alleen omdat gij ook in dat veld zit, niet alleen omdat gij die dingen ook echt begrijpt, maar gewoon. Ik vind het fijn om me dan in te beelden dat ik u later ook nog ga meenemen naar conferenties, als ik dat academische wereldje blijf, en dat we dan voorgesteld worden aan de andere gasten, en dan zeggen ze mijn naam en dan volgt daarachter <and this is his lovely wife, ...>"

Ik hou van hem.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 10:28
Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: Hele dikke knuffel! Als je wilt bellen, kan dat altijd. Mijn mobiel is aan, ookal ben ik weg dit weekend. En ik had al geprobeerd te mailen, maar internet deed nogal fucken hier dus de PM is onderweg.

Ot: yay, wat zal ik blij zijn als ik om half 3 in de auto zit. Vriendjelief is hier om 1 uur gok ik, en dan gaan we gezamelijk nog even laatste boodschappen doen. En dan op weg naar het weekendje weg. <3
En hij heeft een boek voor mij gekocht. Biografie van de Red Hot Chili Peppers. Wat een liefje is het ook.

Verder ben ik echt heel blij met lieve mensen om mij heen. Alleen baal ik ervan dat ik echt véél te weinig tijd heb voor mensen die het verdienen. Moet echt weer afspreken met bepaalde lieve mensen.
Dank je.
Geniet van je weekend weg.
Heb net toch maar een smsje gestuurd en hij haat me niet..
Helaas maakt dat mn rotgevoel niet minder.
Ik bedoel jij weet zelf hoe ik door het lint kan gaan
Oud 08-02-2008, 10:37
Nienna*
Nienna* is offline
@ Dott: Ach ik ken dat ook maar al te goed. Gepassioneerd zijn, noem ik het dan maar...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 10:37
Verwijderd
Pffff, wat een drama allemaal, het hangt in de lucht geloof ik Hier gaat het wel super <3 Hij is lief, en hij blijft zondag wss slapen hier <3333
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 10:42
Dott
Dott is offline
Citaat:
@ Dott: Ach ik ken dat ook maar al te goed. Gepassioneerd zijn, noem ik het dan maar...
ja, alleen normaal krijg ik redelijk lieve reacties als ik mn excuses aanbied, nu kreeg ik: ja dat weet ik dat zeg je altijd als je zo'n bui hebt gehad.
Moet je vooral doen, zo lok je alleen maar nog een bui uit..
Ik zei al, ik zie je wel weer nadat je bij je ouders bent geweest ofzo (over anderhalve week).

edit: hij was dus boos omdat ik hem vanmorgen niet meer wakker wilde bellen, terwijl hij daar voor mij in mijn huis zit.
En als ik nu vraag of ik het dan over moet nemen hoeft het niet.. ja hallo, ik heb al gezegt dat ik het heb laten escaleren.
Zucht.. misschien word het tijd om in te zien dat het niet gaat

edit 2: Mensen van de poezebeesten gemailt dat ze na dit weekend kunnen komen

Laatst gewijzigd op 08-02-2008 om 11:25.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 11:44
Fayette
Hij is zo lief!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 11:59
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ooh ik zou woensdag blijven slapen, maar hij ging eerst snowboarden. Krijg ik om 8 uur een smsje: ja het duurt nog wel even. En echt om half 12 was hij thuis en kon ik naar hem toe. Gelukkig dat we maar twee straten van elkaar afwonen Toen lekker wat samen gehangen en toen lekker gaan slapen. 'S morgensvroeg lekker in elkaars armen wakker geworden <33333 Ik ben echt helemaal gek op hem.
Oud 08-02-2008, 12:29
Qimm
Qimm is offline
Oud 08-02-2008, 12:45
Verwijderd
Ik wacht nog steeds tot hij naar me toe komt om te vragen hoe het gaat. Waarschijnlijk komt het niet eens in hem op dat hij dat zou kunnen doen en is hij het allemaal alweer vergeten.
Ach ja. Het was de leukste maand die ik hier heb gehad, maar doordat het uit is ben ik niet van plan de laatste 4 bij de pakken neer te zitten.
Komt allemaal goed. Hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 12:49
Verwijderd
Citaat:
*knip*
Wat een heerlijk verhaal En heel herkenbaar.

Is het niet supermaf dat het bestaat, dat je elkaar leert kennen en direct weet "dit is hem"? Ik kan er soms nog steeds niet over uit. Ik geloofde dat gevoel toen ook niet echt.. het gevoel van "met hem ga ik mijn leven delen", maar tot nu toe zijn alle gevoelens bevestigd en waarheid geworden. Het samenwonen gaat geweldig, ik blijf nog altijd vol vlinders en kan gewoon helemaal mezelf zijn bij hem. Hij haalt het beste in me naar boven en ik in hem. Wauw
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 12:51
Verwijderd
Citaat:
*knip*
Nou, zou je je nu wel zo schuldig moeten voelen? Misschien heb je nogal overtrokken gereageerd en je aangesteld, maar dat moet niet ZO uit hoeven maken toch? Ik denk dat je iemand nodig hebt op wie zulke buien geen indruk maken.. Ik vind het heel herkenbaar uit het verleden, maar mijn vriend nu heeft er zo weinig boodschap aan. Hij troost me gewoon, laat me uitrazen of bekt soms terug.. maar door hoe hij ermee omgaat komen die buien eigenlijk zelden nog voor.

Ik hoop dat hij toch alsnog begrip kan opbrengen ervoor
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Wat een heerlijk verhaal En heel herkenbaar.

Is het niet supermaf dat het bestaat, dat je elkaar leert kennen en direct weet "dit is hem"? Ik kan er soms nog steeds niet over uit. Ik geloofde dat gevoel toen ook niet echt.. het gevoel van "met hem ga ik mijn leven delen", maar tot nu toe zijn alle gevoelens bevestigd en waarheid geworden. Het samenwonen gaat geweldig, ik blijf nog altijd vol vlinders en kan gewoon helemaal mezelf zijn bij hem. Hij haalt het beste in me naar boven en ik in hem. Wauw
ik vind het zelf ook nog altijd klinken als een sprookje als ik het vertel of hier zo neerschrijf ik sta er nog elke dag van versteld dat zo'n liefde nog maar bestààt, laat staan dat ik er met mijn verstand bij kan dat het juist mij (oké, 'ons' ) kon overkomen en elke dag opnieuw breidt de vlinderkolonie zich nog uit. onvoorstelbaar. ik had de hoop op 'de ware liefde' al lang opgegeven, m'n vriend ook trouwens. na een tijdje zoeken geef je het uiteindelijk op, om genoegen te nemen met minder; je gaat ervanuit dat het leven één groot compromis is, en dat dat op gebied van de liefde niet minder waar zal zijn. en dan leer je iemand kennen die heel dat wereldbeeld overhoop zet: een relatie zonder compromissen! het kàn!
hij is zo'n beetje 'mijn man' zoals ik 'mijn man' altijd al heb voorgesteld, het ideaalbeeld dat je in je draagt vanaf je kinderjaren, en hij had bij mij hetzelfde... ik was zijn droomvrouw in vlees en bloed, en zo voel ik mij over hem ook...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 13:58
Dott
Dott is offline
Citaat:
Nou, zou je je nu wel zo schuldig moeten voelen? Misschien heb je nogal overtrokken gereageerd en je aangesteld, maar dat moet niet ZO uit hoeven maken toch? Ik denk dat je iemand nodig hebt op wie zulke buien geen indruk maken.. Ik vind het heel herkenbaar uit het verleden, maar mijn vriend nu heeft er zo weinig boodschap aan. Hij troost me gewoon, laat me uitrazen of bekt soms terug.. maar door hoe hij ermee omgaat komen die buien eigenlijk zelden nog voor.

Ik hoop dat hij toch alsnog begrip kan opbrengen ervoor
Ja hij begrijpt het ook wel..
Hij heeft al vrij veel van die buien moeten verduren, en dit was 1 van de eersten sinds 9 maanden ofzo, dus het word wel beter.
Maar hij was ontzettend heftig, en ik ben dan zo onredelijk.
En hij had beloofd vandaag in mijn huis te gaan zitten omdat er zeil werd gelegd, dus dat was iets dat ie voor mij deed, en ik had beloofd hem wakker te bellen.
Voordat hij uit de auto stapte zei die dus, bel je me nog morgen vroeg?
En toen zei ik dus: je zet maar een wekker, en anders kom je maarn iet.. (ja ik ben HEEL erg onredelijk op zo'n moment).
Terwijl hij daar ook niet voor zn eigen lol zit en liever uitslaapt, dus ik snap zijn reactie wel.

Maar bedankt voor je lieve reactie.

ot: Van iemand in mn MSN-lijst met wie ik ontzettend veel klets gehoord dat ze darmkanker heeft en chemo moet, met 20% kans dat het aanslaat.
Zo niet is het binnen een jaar afgelopen.. en dat is best wel ff slikken *slik*
Oud 08-02-2008, 14:12
Verwijderd
Zucht. Na twee dagen geen contact kreeg ik ineens een niks-aan-de-hans smsje met wat smalltalk. Uiteindelijk gereageerd met ook een hoop smalltalk, maar ook dat ik even goed met m wil praten zondag. Net stond ik onder de douche en belt ie ineens op, bah, aan die mogelijkheid had ik niet gedacht. Ik wil niet bellen en al helemaal niet met hem. En eigenlijk wil ik het ook niet uitpraten want dat wordt vast een heel kutte avond, maar het moet, of zo. Het is beter in elk geval. Hopelijk vindt hij dat ook.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 14:41
Verwijderd
Oooh, een lief mailtje dat ik dan via-via terug te lezen krijg, ook al gaat het dan maar om 1 zinnetje, hij is me niet vergeten en ik ben nog steeds 'zijn sexy babe'. Kan niet wachten hem weer te zien en te horen hoe hij zo schattig mijn naam uitspreekt.
Ook al ben ik tegen die tijd al ruim 3 jaar samen met mijn huidige vriend, ik zal nooit vergeten wat hij voor me gedaan heeft en voor me heeft betekend. Ik hoop dan maar op een long lasting friendship.

Offtopic: Het is gek, hij is hier, over twee weken, op anderhalf uur treinen van hier. Maar wss zie ik hem niet omdat hij meteen doorvliegt naar zijn vakantiebestemming. Een vriendin van me werkt op Schiphol en aargh, de kans dat zij hem tegenkomt is aanwezig en grmbl...
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 15:09
zeep007
zeep007 is offline
Om mij heen gaat het met veel mensen relationeel echt slecht. En ik merk dat het wel een beetje impact op me heeft. En dat ik dat wil oplossen voor ze, maar ja dat kan ik natuurlijk niet

Met mij gaat het momenteel niet goed, maar dan is hij daar. Ik kan echt zeggen dat het relationeel met mij echt super gaat. Nu de rest nog Maar ik vind hem zo lief zoals hij zich om mij bekommert, en voor me klaar staat en niks raar vindt.
En onze kat is net gecastreerd, dus ik projecteer al mijn moedergevoelens op dat beestje
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:14
LaTengo
LaTengo is offline
Het gaat echt heel erg goed .
Woensdag avond ben ik naar mijn kamer gegaan om mijn vriend te verrassen. Hij zou daar slapen maar omdat ik vakantie heb was ik bij mijn ouders.
Dat was echt heel erg leuk! De volgende dag moest hij alweer snel weg maar daarna hebben we weer afgesproken en hebben we de hele middag door Utrecht gewandeld.
Daarna is hij samen met mij naar Den bosch gereisd en toen is hij meteen weer terug naar Utrecht gegaan, dit vond ik echt lief van hem.
Vanochtend belde hij mij toen hij thuis kwam en zei: Als je nu hier in bed lag had ik je ten huwelijk gevraagd! <3.
Zijn ouders gaan misschien een huis in Utrecht kopen waar hij met andere studenten kan gaan wonen. Ik hoop dat ik er ook mag gaan wonen .
We hebben iig wel al besloten dat we samen een katje willen kopen als het allemaal geregeld is!!

Dan hebben we eindelijk echt iets samen .
Over 5 jaar wil ik trouwen en graag kinderen. Ben benieuwd wat we in die tussentijd nog allemaal mee gaan maken!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:20
Verwijderd
Tussen de middag was ik er nog redelijk relaxt over, maar ik heb hem net gezien en het doet toch veel meer pijn dan ik dacht, om hem zo te zien zonder dat ik naar hem toe kan gaan voor een kus en een lach.
Nu ga ik dus het hele weekend zitten wachten tot ik hem maandag weer kan zien, terwijl hij toch niet naar me toe gaat komen, terwijl ik toch niet naar hem toe zal gaan, terwijl het pijn gaat doen.
Kutkutkutkutkut.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:29
Verwijderd
Het is moeilijk.

Ik wil heel graag naar hem toe om alles goed te maken en weer in zn armen te liggen en te weten dat het goed zit tussen ons, maar er blijft ook de angst dat ook dit niet anders zal zijn dan de eerste 3x dat we het hebben proberen bij te leggen en dat het deze keer gewoon niet anders is.

Aan de ene kant ben ik er zo zeker van dat we bij elkaar horen en aan de andere kant ben ik er zo zeker van dat dit niet onze tijd is.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 16:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij komt vanavond weer hier heen en morgen komen zijn vrienden ook hierheen om te eten, vergaderen over de vakantie en te gaan stappen. Heb er wel zin in, hoop dat het leuk wordt. Vind het wel al tof dat ik nu ook in zijn wereldje pas en dat zijn vrienden het er voor over hebben om alles daar op te pakken en naar Rotterdam te rijden
Oud 08-02-2008, 17:27
Dott
Dott is offline
Citaat:
Het is moeilijk.

Aan de ene kant ben ik er zo zeker van dat we bij elkaar horen en aan de andere kant ben ik er zo zeker van dat dit niet onze tijd is.

precies dit en het doet pijn..
Oud 08-02-2008, 18:03
ST*R
ST*R is offline
Ik ben ook niet zo heel vrolijk.. Heb voor mezelf besloten dat ik niet 1 van zijn scharrels wil zijn, en dat ik hem moet vergeten. Toch raar, steeds gaf hij me de indruk dat hij me écht leuk vond, en daar ben ik gewoon steeds ingetrapt Dat had ik niet vanmezelf gedacht.. Maarja ik wilde het ook heel graag geloven, hij is zo leuk.. En ik denk veel te veel aan hem, maar dat zal hopelijk wel minder worden. Hij is het niet waard.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 18:13
metallica
metallica is offline
*knuft dott* ja, ik ken het... ik voelde me ook altijd heel schuldig als ik op zo'n manier reageerde. Maar aan de andere kant heeft Dusjcrib ook gelijk, hij zou je nu toch zo onderhand moeten kennen en waten hoe je reageerd en hoe je dat bedoelt, dus eigenlijk heeft het geen zin om je er echt schuldig over te voelen als je je excuses al hebt aangeboden. Mja, dat is idd gemakkelijker gezegd als gedaan, omdat je natuurlijk wel bang (of hoe je het ook wil noemen) bent om hem echt kwijt te raken.

Pff, ik voel me echt vreemd... Het voelt echt zo raar dat ik hem misschien helemaal niet meer ga spreken of knuffelen of wat dan ook. Dat ik hem misschien alleen nog ooit tegenkom in de supermarkt en dat t dan oppervlakkig "hoi, hoe is t" is. Tegelijkertijd weet ik dat t toch maar beter is zo en dat ik er toch nog niet aantoe ben vrienden te zijn. Maar wat als ik het nou echt helemaal verpest heb, door hem de laatste keer toch weer het bed in te krijgen? Het is echt heel vreemd. Terwijl... aan de andere kant, als hij echt contact met me zou willen zou hij ook wel contact opnemen, niet?
Oud 08-02-2008, 18:39
miekmuis
miekmuis is offline
Okay ben ik nou gek? Mijn ex vertelde me een tijd geleden dat een van zijn vriendinnen net gedumpt was en dat ruzies om hem daar toe hadden bijgedragen. Ik vertelde hem daarop dat mijn laatste relatie ook te leiden heeft gehad onder ruzies over hem. Dat vond hij allemaal heel erg om te horen. Nu ben ik weer samen met diezelfde jongen waar het mee uit ging, mede door ruzies over hem en wat doet hij, hij staat ineens doodleuk op de stoep Hij vroeg al steeds of ik tijd had en ik zei steeds nee, duidelijk leek me, dus nu komt hij maar onaangekondigd aan. Ondertussen beweert hij heel hard dat hij heel blij voor me is en dat hij wil dat ik gelukkig met mijn vriend word. Ik geloof er geen zak meer van.
Oud 08-02-2008, 18:54
I C U
I C U is offline
Jahoe morgen op vakantie! Jeej! Heb er echt vet veel zin in, volgens mij gaat dat helemaal goed komen! Whaha, is weer es wat anders, met iemand op vakantie die je bijna niet kent Gelukkig heb ik wel het idee dat het klikt enzo, en hij is verder best leuk

Muhaha, morgen morgen morgen!
Oud 08-02-2008, 19:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zoo, kaarsjes aan, muziekje erbij en nu wachten tot m'n vriendje komt Het wordt wel een leuk weekend
Oud 08-02-2008, 19:47
Dott
Dott is offline
Citaat:
*knuft dott* ja, ik ken het... ik voelde me ook altijd heel schuldig als ik op zo'n manier reageerde. Maar aan de andere kant heeft Dusjcrib ook gelijk, hij zou je nu toch zo onderhand moeten kennen en waten hoe je reageerd en hoe je dat bedoelt, dus eigenlijk heeft het geen zin om je er echt schuldig over te voelen als je je excuses al hebt aangeboden. Mja, dat is idd gemakkelijker gezegd als gedaan, omdat je natuurlijk wel bang (of hoe je het ook wil noemen) bent om hem echt kwijt te raken.

Pff, ik voel me echt vreemd... Het voelt echt zo raar dat ik hem misschien helemaal niet meer ga spreken of knuffelen of wat dan ook. Dat ik hem misschien alleen nog ooit tegenkom in de supermarkt en dat t dan oppervlakkig "hoi, hoe is t" is. Tegelijkertijd weet ik dat t toch maar beter is zo en dat ik er toch nog niet aantoe ben vrienden te zijn. Maar wat als ik het nou echt helemaal verpest heb, door hem de laatste keer toch weer het bed in te krijgen? Het is echt heel vreemd. Terwijl... aan de andere kant, als hij echt contact met me zou willen zou hij ook wel contact opnemen, niet?

Nee, niet per se.
Ik had dat ook met mn ex.
Ik heb tegen hem gezegd dat ik hem uit mn leven wilde, en uit respect voor mij en omdat hij van me hield liet ie me met rust.
En ik had ook wel zoiets van hij geeft niet om me, anders had ie wel gemailt.
Maar hij gaf juist om me door me met rust te laten toen ik daar om vroeg.
Je weet het, mn pm-box staat altijd voor je open
voor iedereen trouwens

Hij is lief.. en ik zal hem missen deze week
Dit weekend mn huis afmaken
Oud 08-02-2008, 20:10
Rob
Rob is offline
Citaat:
oke, nu word ik nieuwsgierig..
Pm??

ot: Zucht.
I really, really, really fucked up yesterday.
Ik ben helemaal geflipt doordat mn hele leven op zn kop staat en geen 'uitzicht' meer heeft.
Ik heb momenteel niks om naar toe te werken, naartoe te leven zeg maar, en dat heb ik nodig.
Ik heb gewoon altijd iets nodig, een doel om te behalen, en dat heb ik nu niet.
En dat ging ik op hem af reageren omdat hij mij het gevoel gaf dat het mijn schuld was dat we verkeerd reden en dat was helemaal niet zijn bedoeling.
En toen sloeg ik helemaal tot in het extreme door, en ik was moe, en gestresst en en en
Bah, ik heb gewoon alles op hema afgereageerd, en ik voel me zo vreselijk schuldig, want ik ga het dan echt in het extreme door voeren.
We zouden vanavond naar de bios gaan, maar dat hoeft dan ook niet meer enzo, weet je..
Echt niet leuk..
Ik heb me echt lopen 'aanstellen'.
Of nou ja, aanstellen, ik heb het groter gemaakt dan het is...
Zucht
Dat van dat doel herken ik. Heb ik zelf ook heel erg.
En in reactie op je andere posts: Als er wat is, kan je altijd bellen of SMS'en of even langskomen. Deur staat altijd open en telefoon altijd aan (mits ik geen muts ben en 'm heb opgeladen).
Oud 08-02-2008, 20:11
Fayette
Er is iets niet goed...raar voorgevoel!
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 20:28
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat van dat doel herken ik. Heb ik zelf ook heel erg.
En in reactie op je andere posts: Als er wat is, kan je altijd bellen of SMS'en of even langskomen. Deur staat altijd open en telefoon altijd aan (mits ik geen muts ben en 'm heb opgeladen).
weet ik lieverd, dank je.
Dat geld ook voor jou.
Morgen en zondag de laatste loodjes aan mn huis, en dan hopen dat @home een beetje opschiet met de zooi aansluiten!
Oud 08-02-2008, 20:44
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
weet ik lieverd, dank je.
Dat geld ook voor jou.
Morgen en zondag de laatste loodjes aan mn huis, en dan hopen dat @home een beetje opschiet met de zooi aansluiten!
Kun je niet beter een topic over je huis beginnen op Onzin? No offence..

OT: alles goed hier, mis hem, en zie 'm zondag pas maar wordt verder een druk weekend dus ik overleef het wel.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2008, 22:34
niña
niña is offline
Misschien moet ik maar weer eens wekelijks met een stel vreemden gaan hossen voor ik van deze situatie compleet depressief en moordlustig word.
Reageren

Regels voor berichten