Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-02-2008, 19:10
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
12s is chill he!

Ik had gister echt iets stoms. Ik wilde bus 43 hebben, maar die bleek net vertrokken te zijn. Toen wilde ik snel in 241 stappen maar die reed net weg. Toen keek ik op het bord en zag ik dat 41 binnen enkele minuten zou vertrekken. Maar die zag ik nergens staan, dus stapte ik in een net aankomende 241, ik dacht dat hij misschien een verkeerd nummer had of zo. En toen zag ik ineens 41 wegrijden. Die stond op een verkeerde plek. Ik had dus 3 bussen gemist.

Zoiets heb ik dus ook weleens gehad met 11 en 12 ja ;x Ik heb het vast weleens gevraagd, maar wat studeer je ookalweer?

raar trekje: Ik doe pas mn lenzen in als ik de deur uit moet. Anders hou ik mn bril op.
Advertentie
Oud 19-02-2008, 19:18
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Bij ons op school waren er nog maar een paar lokalen zonder whiteboards. En er werd ook geexperimenteerd met van die electronische borden. Een soort whiteboard die op de computer is aangesloten en waar een beamer op schijnt. En daar schrijf je met een 'nepstift' op, die het pijltje van de computer volgt. Het schijnt dat ze van plan waren alle borden met dat soort borden te vervangen, maar uiteraard net toen ik van school af ging. Overigens zouden ze het jaar na mij ook een glasvezel internetverbinding krijgen op school. Alle coole dingen na mijn tijd
Dat hebben ze op mijn school. Persoonlijk vind ik het handig voor sommige dingen, maar ik prefeer een bord.
Oud 19-02-2008, 19:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dat hebben ze op mijn school. Persoonlijk vind ik het handig voor sommige dingen, maar ik prefeer een bord.
Ik vind het een handig hulpmiddel, maar het moet niet overheersen. Ik bedoel, gebruik het om animaties te laten zien of filmpjes ofzo.. Maar bij mij op school verving dat hele bord het normale schoolbord. Als je computer een keer niet op wilt starten kun je niks meer op het bord schrijven
Oud 19-02-2008, 19:24
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ik vind het een handig hulpmiddel, maar het moet niet overheersen. Ik bedoel, gebruik het om animaties te laten zien of filmpjes ofzo.. Maar bij mij op school verving dat hele bord het normale schoolbord. Als je computer een keer niet op wilt starten kun je niks meer op het bord schrijven
Bij mij gebruiken ze het overal voor, en dan bedoel ik echt overal, zelfs als er een normaal bord naast staat . Schoolborden zijn veel vetter.
Oud 19-02-2008, 19:41
Lethe
Lethe is offline
Citaat:

Zoiets heb ik dus ook weleens gehad met 11 en 12 ja ;x Ik heb het vast weleens gevraagd, maar wat studeer je ookalweer?
Rechten.

Citaat:
raar trekje: Ik doe pas mn lenzen in als ik de deur uit moet. Anders hou ik mn bril op.
Ik doe mijn lenzen ook niet in als ik nergens heen ga.
Oud 19-02-2008, 19:52
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Rechten.

Ik doe mijn lenzen ook niet in als ik nergens heen ga.
Owja Zit dat ook op de uithof?

Jeej, dan ben ik niet de enige
Oud 19-02-2008, 20:00
Verwijderd
Ik zet soms expres pas mijn bril op als ik wegga omdat de wereld dan opeens zo mooi is!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 20:17
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Owja Zit dat ook op de uithof?

Jeej, dan ben ik niet de enige
In principe is rechten in de binnenstad, maar omdat het zo'n massale studie is zijn de hoorcolleges op de uithof. En die zijn maandag en dinsdag, dus maandag en dinsdag zit ik op de uithof.
Oud 19-02-2008, 20:29
Vice
Vice is offline
Citaat:
12s is chill he!
Echt niet.
Oud 19-02-2008, 20:58
Missy
Missy is offline
Ontopic aub!
Oud 19-02-2008, 21:08
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Echt niet.
Waarom niet?

OT: ik vind het jammer dat 'de bruiloft van' niet meer op tv is.
Oud 19-02-2008, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Echt niet.
Vind ik ook!

ot: Ik sta altijd heel lang onder de douche
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 21:50
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Vind ik ook!

ot: Ik sta altijd heel lang onder de douche
Ik ook, als ik mijn haar moet wassen soms wel 30 minuten. En dan ga ik eruit omdat ik het anders zonde van het water vind.
Oud 20-02-2008, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ook, als ik mijn haar moet wassen soms wel 30 minuten. En dan ga ik eruit omdat ik het anders zonde van het water vind.
De laatste 20 minuten die je er nu onder staat zijn mijns inziens ook zonde van het water.

OT: ik schrijf altijd met vulpen. Als het geen heel glad papier is tenminste. Ik studeer rechten maar stem ''wel'' GroenLinks. Dat schijnt vreemd te zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 16:48
Vice
Vice is offline
Citaat:
Waarom niet?
Omdat die niet bij mijn school stopt en het heel frustrerend is om te zien dat bus 12s minstens vier keer voorbij rijdt terwijl je buiten in de koud op bus 13 staat te wachten bent.
Oud 20-02-2008, 17:12
Verwijderd
Als ik pizza eet pluk ik altijd alle kaas eraf
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 19:21
Verwijderd
zonde
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 19:22
Verwijderd
Kaas is vies.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 19:40
Verwijderd
zonder kaas geen pizza.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 19:41
Verwijderd
Citaat:
zonder kaas geen pizza.
volgens mij heb jij het niet zo vreemde, maar wel vervelende trekje overal offtopic te gaan
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 19:44
Verwijderd
Citaat:
volgens mij heb jij het niet zo vreemde, maar wel vervelende trekje overal offtopic te gaan
sorry

vervelend trekje: ik ga graag over op in, en niet alleen op het forum.
*heeft er een volle raportatiekaart aan over gehouden*

Laatst gewijzigd op 20-02-2008 om 19:44. Reden: eeeeeks! kaard met een dikke D
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 19:46
Swlabr
Swlabr is offline
Ik vind wiskunde leuk.
Oud 20-02-2008, 20:12
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
De laatste 20 minuten die je er nu onder staat zijn mijns inziens ook zonde van het water.
Ja, maar anders vind ik het nog meer zonde. En ik sta er ook niet altijd 30 minuten onder.

Citaat:
OT: ik schrijf altijd met vulpen. Als het geen heel glad papier is tenminste. Ik studeer rechten maar stem ''wel'' GroenLinks. Dat schijnt vreemd te zijn.

Ik schrijf ook met vulpen, een stabilo heet het geloof ik. Dat schrijft echt lekker!
Oud 20-02-2008, 20:14
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Omdat die niet bij mijn school stopt en het heel frustrerend is om te zien dat bus 12s minstens vier keer voorbij rijdt terwijl je buiten in de koud op bus 13 staat te wachten bent.
Oh. Ik vind 'm juist chill omdat hij bij het stadion stopt (waar ik soms moet overstappen) en lekker snel gaat.
Oud 21-02-2008, 17:43
Verwijderd
Ik MSN heel zelden, en als ik het doe zit ik me elke keer te verwonderen over die smileys, en eindig ik mijn zinnen regelmatig met een slak, schaap of steenbok of een leuke pizzapunt
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ik MSN heel zelden, en als ik het doe zit ik me elke keer te verwonderen over die smileys, en eindig ik mijn zinnen regelmatig met een slak, schaap of steenbok of een leuke pizzapunt

Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 09:17
snoopy
snoopy is offline
Ik praat tegen m'n computer (en de televisie, en de stofzuiger en....)
Ik kauw op de binnenkant van m'n wangen
Ik slaap nog steeds met een knuffel

Pff.... ik weet er vast nog wel meer, maar nu nog even niet
Oud 24-02-2008, 21:58
Signy
Signy is offline
Citaat:
Ik praat tegen m'n computer (en de televisie, en de stofzuiger en....)
Ik kauw op de binnenkant van m'n wangen
Lol, ik ook en praat ook vaak -als ik alleen ben- tegen mezelf. Maar of dat een vreemd trekje is...
Oud 24-02-2008, 23:16
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik vind wiskunde leuk.
Dat is niet vreemd

Ik fiets vaak over het schuine stuk tussen de stoep en weg.
Oud 24-02-2008, 23:36
Villain
Villain is offline
Citaat:
Ik fiets vaak over het schuine stuk tussen de stoep en weg.
Heh? Geen flauw idee wat daar bij voor te stellen welk schuin stuk?

Ot: Ik kan niet tegen haren in m'n eten, al heb ik nog zo'n honger als d'r een haar in zit (ook als die van mezelf is) krijg ik daarna geen hap meer door m'n keel.
Oud 24-02-2008, 23:47
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Heh? Geen flauw idee wat daar bij voor te stellen welk schuin stuk?
Normaal heb je vaak van die schuine stukjes voor rolstoelen of weet ik veel wat, om een stoep op te kunnen. Zo'n drempel. Alleen bij ons in de buurt is dat een heel stuk, zodat mensen hun auto op de oprit kunnen zetten. Zo'n schuin stuk.
Oud 25-02-2008, 00:05
Villain
Villain is offline
Ah ok ^^
Oud 25-02-2008, 00:47
PixelDansje
PixelDansje is offline
Ik kan slecht tegen nieuwe dingen en fiets midden in de nacht naar huis, terwijl ik bij een goede vriendin kan slapen.
Oud 25-02-2008, 08:06
Verwijderd
- Ik ga altijd wedstrijdjes houden met auto's
Dan zit ik op de fiets en zie ik er dat een auto me in gaat halen, en dan moet ik van mezelf bijv. bij de derde lantaarnpaal zijn vóór ik ingehaald wordt.
- Als ik diep in gedachten verzonken ben (en dat gebeurt regelmatig) moet ik hardop lachen en soms ook huilen om mijn gedachtes, en maak ik allerlei gebaren die passen bij wat ik op dat moment in gedachten aan het doen ben, dus bijv. naar iemand zwaaien die er in het echt niet is of iemand een hand geven, etc.
- Ik zie hulpverleners, docenten en andere volwassenen als familie en vrienden.
- Als ik met iemand in gesprek ben richt ik mijn blik op een voorwerp (of een gezichtsdeel) uit de omgeving waarvan ik zou willen dat het er anders uit zou zien en ga het in gedachten vervormen tot iets wat ik mooi vind.
- Ik kan er niet tegen om tussen twee mensen in te zitten. Ik heb dan het idee dat ik ingesloten ben (wat ook zo is natuurlijk) en vind dat zo beangstigend dat ik het zo veel mogelijk probeer te voorkomen.
- Ik loop het liefst aan de linkerkant van de trap.
- Als ik in een winkel loop heb ik het gevoel dat elke beweging die ik maak wordt vastgelegd en dat iedereen me stiekem in de gaten houdt en daarom ben ik ook in lichte mate bang voor winkels.
- Als ik met iemand in een kamer zit en mijn muziek staat op, kan ik me zo druk maken om het feit dat die ander mijn muzieksmaak mogelijk niet kan waarderen (ook al geeft diegene daar geen blijk van) dat ik me aan mijn eigen muziek ga ergeren en het niet meer wil luisteren.
- Wanneer ik iets heb geschilderd waar ik tevreden over ben en het staat in mijn kamer, moet ik 's nachts steeds weer het licht aan doen zodat ik er vanuit mijn bed even naar kan kijken, om te zien of het niet toen ik niet keek stiekem lelijker geworden is.
- 's Nachts als ik naar de wc moet controleer ik of er geen lijken in het douchehokje liggen.
- Ik heb een hekel aan vroeg opstaan, maar als ik nergens heen hoef sta ik gerust om vijf uur 's ochtends op.
- In de kamer waar ik me omkleed loopt de klok altijd tien minuten voor. Want ben ik daar en is het bijv. 7:00 uur en dan kom ik beneden en is het nog steeds even laat en heb ik dus geen tijd verbruikt .
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 13:21
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
- Ik ga altijd wedstrijdjes houden met auto's
Dan zit ik op de fiets en zie ik er dat een auto me in gaat halen, en dan moet ik van mezelf bijv. bij de derde lantaarnpaal zijn vóór ik ingehaald wordt.
- Als ik in een winkel loop heb ik het gevoel dat elke beweging die ik maak wordt vastgelegd en dat iedereen me stiekem in de gaten houdt.
Check.

- Alle tekst die ik typ in Word moet op dezelfde manier uitgelijnd zijn (en dat is altijd uitvullen). Het lettertype moet kloppen terwijl ik het typ en ook de opmaak moet overal gelijk zijn. Ook al is het maar een werkdocumentje en gaat er nog van alles veranderen.
- Ik loop altijd twee treden tegelijk omhoog, maar één naar beneden.
- Als ik mensen zie, dan bekijk ik ze altijd van top tot teen.
- Ik kijk mensen aan als ik met ze praat.
Oud 25-02-2008, 14:34
Lethe
Lethe is offline
Een vreemd trekje van vroeger: als ik op (familie)verjaardagen kwam en er werd me iets aangeboden (taart bijvoorbeeld, of iets te drinken), zei ik altijd nee, ook als ik het eigenlijk wel wilde. Ik durfde om de een of andere reden geen ja te zeggen.
Oud 25-02-2008, 17:32
Verwijderd
Jaaa ik ook, alleen heb ik dat nu nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 17:35
Verwijderd
Citaat:
- Als ik in een winkel loop heb ik het gevoel dat elke beweging die ik maak wordt vastgelegd en dat iedereen me stiekem in de gaten houdt en daarom ben ik ook in lichte mate bang voor winkels.
Dat heb ik ook. Ik word helemaal paranoďde van al die beveiligingscamera's tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 17:36
Verwijderd
Dat is heel erg in Harrods, daar staat om de 10 centimeter een camera en overal borden met teksten met de strekking van "Big Brother is watching you". Ik werd er echt opgefokt van, wat een kutwinkel zeg.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 17:56
Verwijderd
Ik heb vaak dat ik een winkel niet indurf omdat ik me er te slonzig voor voel ofzo. Vooral bij de iets hippere winkels die er vanbinnen best mooi en netjes uitzien heb ik het idee dat ze denken: "wie is dat nou weer. "
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 18:45
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Een vreemd trekje van vroeger: als ik op (familie)verjaardagen kwam en er werd me iets aangeboden (taart bijvoorbeeld, of iets te drinken), zei ik altijd nee, ook als ik het eigenlijk wel wilde. Ik durfde om de een of andere reden geen ja te zeggen.
Dat ben ik mezelf aan het afleren.
Oud 25-02-2008, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik ook. Ik word helemaal paranoďde van al die beveiligingscamera's tegenwoordig.
Als mensen me echt in de gaten houden in winkels alsin alsof ik iets ga stelen heb ik soms de neiging me ook een beetje vreemd te gaan gedragen, om maar há, zie je wel te kunnen zeggen als ze me zouden aanspreken terwijl ik niks heb gedaan Maar ze spreken me nooit aan
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Als mensen me echt in de gaten houden in winkels alsin alsof ik iets ga stelen heb ik soms de neiging me ook een beetje vreemd te gaan gedragen, om maar há, zie je wel te kunnen zeggen als ze me zouden aanspreken terwijl ik niks heb gedaan Maar ze spreken me nooit aan
Dat heb ik ook wel eens. En dan ga ik me altijd stom voelen als ik langs de rij mensen voor de kassa loop omdat ik toch niks kocht (in klerenwinkels heb je hier geen last van, maar in winkels met klapdeurtjes e.d. wel) want dan ben ik bang dat ze denken dat ik iets steel.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 20:23
Verwijderd
Ik vind het altijd heel ongemakkelijk om met een tas waar al spullen in zitten een winkel binnen te lopen, zelfs wanneer ik het bonnetje nog heb.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2008, 10:22
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
- Als ik met iemand in een kamer zit en mijn muziek staat op, kan ik me zo druk maken om het feit dat die ander mijn muzieksmaak mogelijk niet kan waarderen (ook al geeft diegene daar geen blijk van) dat ik me aan mijn eigen muziek ga ergeren en het niet meer wil luisteren.
- Wanneer ik iets heb geschilderd waar ik tevreden over ben en het staat in mijn kamer, moet ik 's nachts steeds weer het licht aan doen zodat ik er vanuit mijn bed even naar kan kijken, om te zien of het niet toen ik niet keek stiekem lelijker geworden is.
- 's Nachts als ik naar de wc moet controleer ik of er geen lijken in het douchehokje liggen.
Dat doe ik ook.

En als ik boeken lees en er staat zo iets als "En ik lach je niet uit, ik hou begrijpend mijn hoofd een beetje scheef" dan hou ik mijn hoofd begrijpend een beetje scheef enzo. En dat is dan met heel veel van die dingen als lichaamstaal beschreven wordt.
Als ik in het openbaar een gesprek voer, dan vraag ik mij altijd af of ik het terug zal lezen in het 'Wat voor gesprekken ving je op' topic. Maar dat is nooit zo.
Oud 26-02-2008, 10:26
Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik spiegel enorm met mensen met wie ik praat.
Oud 26-02-2008, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Als ik in het openbaar een gesprek voer, dan vraag ik mij altijd af of ik het terug zal lezen in het 'Wat voor gesprekken ving je op' topic. Maar dat is nooit zo.
Ik ook!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 15:05
P-apple
P-apple is offline
Ik kan niet slapen of op de bank liggen zonder iets vast te hebben, dus een knuffel of kussen of stuk deken ofzo...
Haha, ik voel me nu 4 jaar oud
Oud 06-03-2008, 12:20
Verwijderd
Ik droom altijd over grote oude gebouwen met honderdduizend verdiepingen en kamers en trappen endan ben ik altijd verdwaald en vannacht droomde ik dat er een baby en een kitten in zo'n eng trapgat vielen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 15:50
Verwijderd
Ik moet mijn mp3speler altijd qua volume op een mooi getal zetten. Dus 15 of 18 of 20 of 22 maar absoluut geen 19 of 23 ofzo En ik kwam er laatst pas achter dat ik dat altijd doe
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten