Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: ik schrijf altijd met vulpen. Als het geen heel glad papier is tenminste. Ik studeer rechten maar stem ''wel'' GroenLinks. Dat schijnt vreemd te zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vervelend trekje: ik ga graag over op in, en niet alleen op het forum. *heeft er een volle raportatiekaart aan over gehouden* Laatst gewijzigd op 20-02-2008 om 19:44. Reden: eeeeeks! kaard met een dikke D |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Ik schrijf ook met vulpen, een stabilo heet het geloof ik. Dat schrijft echt lekker!
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ot: Ik kan niet tegen haren in m'n eten, al heb ik nog zo'n honger als d'r een haar in zit (ook als die van mezelf is) krijg ik daarna geen hap meer door m'n keel.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
- Ik ga altijd wedstrijdjes houden met auto's
![]() Dan zit ik op de fiets en zie ik er dat een auto me in gaat halen, en dan moet ik van mezelf bijv. bij de derde lantaarnpaal zijn vóór ik ingehaald wordt. - Als ik diep in gedachten verzonken ben (en dat gebeurt regelmatig) moet ik hardop lachen en soms ook huilen om mijn gedachtes, en maak ik allerlei gebaren die passen bij wat ik op dat moment in gedachten aan het doen ben, dus bijv. naar iemand zwaaien die er in het echt niet is of iemand een hand geven, etc. - Ik zie hulpverleners, docenten en andere volwassenen als familie en vrienden. ![]() - Als ik met iemand in gesprek ben richt ik mijn blik op een voorwerp (of een gezichtsdeel) uit de omgeving waarvan ik zou willen dat het er anders uit zou zien en ga het in gedachten vervormen tot iets wat ik mooi vind. - Ik kan er niet tegen om tussen twee mensen in te zitten. Ik heb dan het idee dat ik ingesloten ben (wat ook zo is natuurlijk) en vind dat zo beangstigend dat ik het zo veel mogelijk probeer te voorkomen. - Ik loop het liefst aan de linkerkant van de trap. - Als ik in een winkel loop heb ik het gevoel dat elke beweging die ik maak wordt vastgelegd en dat iedereen me stiekem in de gaten houdt en daarom ben ik ook in lichte mate bang voor winkels. - Als ik met iemand in een kamer zit en mijn muziek staat op, kan ik me zo druk maken om het feit dat die ander mijn muzieksmaak mogelijk niet kan waarderen (ook al geeft diegene daar geen blijk van) dat ik me aan mijn eigen muziek ga ergeren en het niet meer wil luisteren. - Wanneer ik iets heb geschilderd waar ik tevreden over ben en het staat in mijn kamer, moet ik 's nachts steeds weer het licht aan doen zodat ik er vanuit mijn bed even naar kan kijken, om te zien of het niet toen ik niet keek stiekem lelijker geworden is. - 's Nachts als ik naar de wc moet controleer ik of er geen lijken in het douchehokje liggen. - Ik heb een hekel aan vroeg opstaan, maar als ik nergens heen hoef sta ik gerust om vijf uur 's ochtends op. - In de kamer waar ik me omkleed loopt de klok altijd tien minuten voor. Want ben ik daar en is het bijv. 7:00 uur en dan kom ik beneden en is het nog steeds even laat en heb ik dus geen tijd verbruikt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
- Alle tekst die ik typ in Word moet op dezelfde manier uitgelijnd zijn (en dat is altijd uitvullen). Het lettertype moet kloppen terwijl ik het typ en ook de opmaak moet overal gelijk zijn. Ook al is het maar een werkdocumentje en gaat er nog van alles veranderen. - Ik loop altijd twee treden tegelijk omhoog, maar één naar beneden. - Als ik mensen zie, dan bekijk ik ze altijd van top tot teen. - Ik kijk mensen aan als ik met ze praat.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En als ik boeken lees en er staat zo iets als "En ik lach je niet uit, ik hou begrijpend mijn hoofd een beetje scheef" dan hou ik mijn hoofd begrijpend een beetje scheef enzo. En dat is dan met heel veel van die dingen als lichaamstaal beschreven wordt. Als ik in het openbaar een gesprek voer, dan vraag ik mij altijd af of ik het terug zal lezen in het 'Wat voor gesprekken ving je op' topic. Maar dat is nooit zo. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat heb jij voor vreemde trekjes? Wind's Embrace | 66 | 06-02-2008 19:06 | |
Psychologie |
altos KaasGaaf | 119 | 27-12-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vreemde gebeurtenissen in de nacht PooW | 48 | 26-07-2004 08:54 | |
Flora & Fauna |
kat -> brood eten Verwijderd | 28 | 23-04-2004 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Neuken? Shitonya | 24 | 12-04-2004 21:21 | |
Psychologie |
Kan geen week meer met m'n ouders leven, wat nu? Rabbi Daniel | 44 | 16-06-2002 15:48 |