Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou willen dat ik qua schoolwerk niet zo lui was en dat ik me eens wat minder bezig ging houden met dingen die al zijn gebeurd en waar ik toch niks meer aan kan/moet veranderen.
Ik wil mijn toelatingsopdracht af hebben en ik wil dat we drie weken verder zijn want dan heb ik al toelating gedaan en hoef ik mezelf niet meer op te vreten van de zenuwen. Ik zou willen dat ik over iets anders kan praten dan mijn toelating. Ik wil ruim voldoende staan voor alle vakken. Ik wil niet meer dagdromen want nu voelt het net alsof ik nachtmerries heb, maar dan terwijl ik wakker ben. Ik wil P. zien. Ik wil al mijn schilderijen thuis hebben zodat ik me niet meer druk hoef te maken over of ik ze allemaal wel op tijd heb. Ik wil RUST. Ik wil een bad. Ik wil slapen. Ik zou willen dat ik wat minder wilde. |
![]() |
||
Citaat:
En ik wil zomer, want dan kan ik mijn nieuwe jurk aan! Zo een van Steps ![]()
|
Ik wil een drukker en leuker forum. Ik vind het momenteel allemaal nogal saai en levenloos, waar momenteel' zeker niet alleen vandaag betekent.
Verder zou ik willen dat ik m'n examens allemaal ruim voldoende haal en dat ik eindelijk klaar ben met school.
||
Citaat:
![]() En dan kom ik nu bij mijn OT: ik wil niet meet achter de computer te hoeven zitten studeren, maar met een kopje thee en een boek in de tuin zitten.
|
^Vette shit
- Ik wil m'n examen geschiedenis nog steeds halen zodat ik kan studeren en in mijn vakantie helemaal kapot kan gaan met het vieren daarvan. - Ik wil een vriendinnetjes-inschrijfformulier voor die ene dude waar ik wel interesse in heb - Ik wil dat het echt lente word zodat ik m'n rolschaatsen weer uit de kast kan trekken - Ik wil picnicken in een park of op in de duinen
|
Verwijderd
|
Ik wil dat de drie cd's die ik heb besteld zo snel mogelijk komen, ik wil nog een heleboel mensen van school spreken en lieve dingen tegen ze zeggen en ze bedanken, en ik wil lekker kunnen slapen. Ik wil mijn muziek kunnen draaien zo hard als ik dat wil zonder dat iemand er wat van zegt, ik wil naar een leuk concert en ik wil dat mijn kamer zichzelf opruimt zodat ik niet meer mijn nek breek over die takkezooi elke keer dat ik 's nachts naar de wc ga, en ik wil ook allemaal leuke dingen kopen die ik niet nodig heb en dat die mevrouw die een schilderij van me wilde kopen wat van zich laat horen, en als het kan wil ik dan ook een portemonnee en geld om erin te doen want dat is wel zo leuk. En ik wil nog veel meer want ik ben een zeikerd, maar wat allemaal ga ik niet vertellen want dat wil ik dan weer niet.
|
![]() |
|
Ik wil naar de kapper (ga ik ook doen
![]() Ik wil foto's van afgelopen week Ik wil mijn vakken gehaald hebben Ik wil verhuist zijn Ik wil leuke mensen om me heen Ik wil elke nacht onder een heldere sterrenhemel in slaap vallen
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik wil van mijn stereotype af JKap | 11 | 16-12-2015 18:57 | |
Studeren |
Ik wil later arts worden Anoniem1x | 5 | 22-09-2014 15:51 | |
Psychologie |
ik wil dit gewoon ergens kwijt Frank G. | 5 | 23-11-2008 20:37 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Liefde & Relatie |
ik wil huisje boompje beestje....hij niet... evanescence | 36 | 21-10-2005 09:32 | |
Psychologie |
ik wil dood LaGoon | 1 | 01-06-2004 10:05 |