Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
maar ik droomde dat ze mij kwamen filmen en hem uiteraard. en dat ik weer met hem en zn vrienden een weekendje weg was.. gewoon uber vaag Citaat:
en dan ook gewoon door blijven lopen... echt gewoon zoooooo gezond ook
|
Bedankt voor de reacties!
Het zal inderdaad wel wennen. ot: Haalt even diep adem, hè hè het weekend is tenminnste bijna voorbij. De dagen lijken op deze manier extra lang te duren. Nou goed, ik zie het niet allemaal meer zo dramatisch in als gister. Ik blijf het heel rot vinden om in het weekend te werken maar zo erg als gister...ik had ook gewoon slaap te kort in combinatie met hormonen die niet mee werkten ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ben zo moe. Gister spontaan besloten om een nachtje weg te gaan met m'n vriend; even lekker er uit, tijd voor elkaar, ontspannen. En zelfs dan weet ik het voor mezelf te verknallen. Gisteravond was wel echt gezellig en fijn, en vanmiddag aan het strand wandelen ook. Maar de rest van de tijd blijf ik maar malen met mn gedachten, voortdurend in strijd met mezelf. Het voortdurende gevecht tegen mezelf, de destructie van mezelf. En het wordt ook niet minder.
Ik probeer de keren dat het fout gaat te zien als leermomenten en daar iets mee te doen. Ik probeer inzicht te krijgen in mijn gedachten en gevoelens. Ik probeer tegen mijn gedachten in te gaan. Ik probeer voor mezelf te zorgen. Echt, ik probeer het. Maar blijkbaar vecht ik niet hard genoeg, blijkbaar levert dit me tot nog toe meer op dan het me kost. Morgen een nieuwe dag. |
![]() |
||
Citaat:
@ Sjanne: lage bloeddruk misschien? Je zegt ook dat je de laatste tijd zo moe bent...misschien even naar de dokter? OT: zó moe, heb ook wel heel lang hele moeilijke dingen getypt, maar ben nu echt futloos. Morgen maar verder, 7uur op. Nu BzV kijken. |
![]() |
|
zo mijn vrije dagen zijn weer om... ben er al weer aan toe maar goed.
zo slopend om dingen te ondernemen.. blegh zo dus maar weer slapen en dan weer 4 dagen werken. ergens wil ik me steeds ziek melden.. sterker nog wil eigenlijk gewoon ff (ff wat langer) niet hoeven te werken maar ja, je kan niet alles willen
||
Citaat:
![]()
|
@moon: fijn dat het wat minder vervelend voelt nu
![]() @Heksjuh: en, hoe was het? Is wel goed om eens iets anders te doen dan studeren toch ![]() OT: vandaag braaf geleerd, gister kon ik er op de één of andere manier écht de concentratie/motivatie niet voor opbrengen. Ik zal het met dit niveau ook al wel halen, maar ik wil een 8 of hoger ![]() ![]() Daarna nog even geskate (geskatet? geskated? ![]() En hihi ik ga mijn eigen memories organiseren ergens in mei, een soortvanex zien van drie jaar terug. Ik hoop dat hij niet hoeft te werken, want het is wel echt ver weg. Ik ben héél benieuwd; toen waren we echt zo verliefd op het eerste gezicht ofzo, maarja, hij had al een vriendin. En heeft nog steeds trouwens. Nouja, hopelijk wordt het gezellig ![]()
||
Citaat:
Alleen wil mijn vader dan weer weten wat ze aan 't doen is en gaat ie constant lastigvallen. :') Zo ís hij. Er kan niemand weg zonder dat ie weet waar deze naar toe gaat. Control freak, zeg je? Damn straight.
|
Nog 11 dagen voordat ik emigreer. Jezus. Waar heb ik mezelf nou weer ingegooid.
![]() ![]() |
![]() |
|
Eindelijk voel ik me wat beter. Vanmiddag naar L. vertrokken en net pas weer thuis, voelde me weer helemaal mezelf en op m'n gemak bij haar. Elke keer als we afspreken is het superleuk, ben ik zo blij dat ze mijn vriendinnetje is. Voel me een stuk rustiger, maar zie wel op tegen morgen als ik weer naar therapie moet. Vrijdag en gisteren 'keek ik daar naar uit' maar nu het wat minder heftig is geworden, wil ik het niet weer herhalen en alles. Maar toch, het zal wel goed komen.
Morgen naar M. om aan het jaarboek te werken, daar heb ik ook wel zin in, en daarna met J. en M. naar de Sh. dat wordt ook vast heel erg gezellig, ach what the hell, ik heb toch vakantie! Morgen ook m'n eerste afspraak bij de P.O. en daar ben ik ook een beetje zenuwachtig voor, wat moet ik daar gaan zeggen, wat gaat die gast van me denken? Hmm, ga zometeen maar eens proberen vroeg te slapen, beetje lezen enzo. En nou die rust nog vasthouden..
|
Haha ik ben ook een stomme gefrustreerde doos af en toe. Maar niet expres! Komt wel goed, gewoon rustig blijven(: en mn vriendje is lief, gelukkig, of hij me nou snapt of niet. Nog een nachtje, wat een luxe<3
en @ iedereen die het kan gebruiken, knuffel! En @ mushu, haha gaaf! Ik vind het zo leuk echt<3 en ik vind het grappig dat zoveel mensen aan mij dachten bij de academische pabo(a) tis leuk! <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb even mijn stoute schoenen aangetrokken en me aangemeld bij het USKO (Utrechts studenten koor en orkest). Ik vind het eng, maar ik hoop wel dat het iets wordt. Ze zijn nu al bezig met een nieuw programma en ik geloof dat ze niet echt op zoek zijn naar mensen (er staat wisselende informatie op de site), maar wie weet kan ik over een tijdje mee doen. Ik moet natuurlijk wel de familietraditie in ere houden en wie weet vind ik er ook wel mijn geliefde
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Morgen om 12.30 uur sollicitatiegesprek... Ik vind het zó spannend.. Ik heb nog niet echt tijd gehad om me heel goed voor te bereiden, dus dat moet morgen.. Vervelend dat het op het laatste moment is, maar het is niet anders. In m'n hoofd heb ik al wel wat zaken overdacht, en morgen moet ik maar even concreet mijn sterke en zwakken punten e.d. gaan bedenken, vragen over het bedrijf e.d. En ik moet ergens een doos met zelfvertrouwen-inzake-sollicitaitegesprekken-vinden
![]()
||
Citaat:
![]() Go coopergirl, go coopergirl! ![]()
|
![]() |
Afgelopen nacht was vaag. Leuk, maar echt vaag. 's Avonds meer dan twee uur lang met J.'s vriendin, eigenlijk ex, zitten praten, het was een inspirerend gesprek.
Zij haalde me ook over om toch mee te gaan naar het feestje bij C. en K.. Toen we daar waren zei K. dat N. en vriendin sinds vrijdag uit elkaar zijn en al hadden gezegd dat ze niet zouden komen. fijn, niet telkens om me heen kijken of ze er al is, ik kon ontspannen feesten. Er werd gedraaid in de loods en in K.'s leeggehaalde kamer, chillgelenheid was in een hal er tussen in. Aan het begin van de nacht, toen ik nog vooral met J.s ex op trok, stonden we meestal in de loods. Om vier uur kwam D. en iets later gingen J., ex en nog wat mensen weg. D. en ik hebben vooral in K.'s kamer voor de speakers gestaan, waar onder andere een vriend draaide. Vrijdagnacht ook al niet geslapen, ik begon vaag te worden. Verdoofd worden door tekno, de bas gaat door je hele lijf, ritmisch heen en weer bewegen, langzaam overgaan op de automatische piloot. Dansendansendansen, je lichaam wordt gedwongen door het gedreun van de bas en de pep. Je denkt niet meer na, je voelt niet meer, je beweegt ritmisch heen en weer op de muziek, net als D. aan je linkerzijde en K. aan je rechterzijde. Je verdrinkt in de muziek, versmelt met de bas. Kreeg steeds pep aangeboden. Als een vriend moest draaien ging ik soms bij hem achter de draaitafel zitten. Ik voelde me echt geweldig. Leuke sfeer op het feestje, fijn gedraaid, geen spanning, voor de speakers staan, met lachgas in de chillhal zitten, bij de dj's hangen, beetje snuiven, met mijn vriendinnetje lachen, met K. ouwehoeren. Ik was ook weer heel tevreden met mezelf, wat ik ook uitstraalde. N. stond 's ochtends opeens in de loods, ik schrok me wezenloos en was een beetje bang dat hij niet alleen gekomen. Via vrienden kreeg ik te horen dat (ex)vriendin niet mee was. Opluchting, lekker doorfeesten. Dat N. er was deed me weinig. Het was zelfs een prettig idee dat we elkaar waarschijnlijk zouden gaan negeren. Ik was vaag van ruim veertig uur wakker, pep gierde door mijn lijf, ik had geen trek in confrontaties of moeizame conversaties, maar in feesten. Wilde alleen maar voor de speakers staan, verdrinken in de muziek, versmelten met de bas, met K. en D. in mijn buurt. Voor het eerst begreep ik waarom dat negeren er zo vaak was. Geen zin in gedoe met je drugskop op een feestje. Ook niet alleen groeten, want met je intonatie kan je de toon al zetten. Zagen elkaar in de chillhal, ik was verbaasd dat hij duidelijk naar mij keek. Had verwacht lucht voor hem te zijn, het zou niet de eerste keer zijn. We keken elkaar even aan, toonden geen emotie. Daarna heb ik hem alleen nog maar genegeerd. Dit keer was hij lucht voor mij. Soms leek het alsof hij mijn blik probeerde te vangen, ik ging er nooit op in. Langs hem heen kijken, hem niet zien. Door de drugs en de vaagheid was het simpel. Anderhalfuur verder was hij weer verdwenen, naar huis waarschijnlijk. D. en ik gingen iets later ook naar mijn huis. Uren voor de speakers gestaan, veelal op de automatische piloot. Mijn voeten waren kapot en ik had honger. Vanaf tien uur 's ochtends nog twee lijnen gehad. In de loop van de middag werden herinneringen van de nacht steeds vager. Van N. kan ik me weinig nog herinneren, al is er natuurlijk ook vrij weinig gebeurd. Maar zo zie je hoe belangrijk slapen is, dan heb je tijd om dingen te verwerken. Als je het hele weekend wakker blijft kan je een week later minder navertellen dan als je in het weekend gewoon slaapt, al is het overdag. Alles is momenteel wazig, bijna niets doet me wat. Had verwacht dat ik met gevoelens te maken zou krijgen na het wederzien, maar het doet me niets, hij doet me niets. Laten we elkaar de rest van ons leven gewoon negeren. Laten we lucht voor elkaar worden. Ik heb genoeg gezeik van, met en over je gehad.
Laatst gewijzigd op 24-02-2008 om 23:44. |
![]() |
|
@ Lentekriebel: Wat leuk! Ga je in het koor of in het orkest?
@ Coopergirl: heel veel succes straks! OT: Lekker op tijd op, wilde eigenlijk wat eerder, maar dan lopen vriendje en ik elkaar toch alleen maar in de weg op de badkamer enzo. Hij maakte me nu wakker toen hij wegging. Ik ben weer fris en helder, dus zo meteen maar gaan beginnen, tijd nuttig besteden. Vandaag gaat het af, althans, morgen ga ik het inleveren. ![]() Straks nog even naar het postkantoor en op de terugweg daarvan boodschappen doen, maar dat is wel goed als pauze. Nu ga ik eerst een aantal uur verder typen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Het voelde gewoon vertrouwd. Leuk om hen weer eens te zien (een paar zag ik vorige maand nog, maar twee heb ik echt sinds de diploma uitreiking niet meer gezien). Leuk restaurant ook. Nu heb ik geen les tot kwart over een. Ik heb echt geen zin om zolang te wachten, want ondertussen doe ik hier toch niks. Ik voel me niet op mijn gemak, ik zit hier in mijn eentje, ik heb pijn in mijn rug. En volgens mij is het werkcollege ook niet nuttig, net als alle werkcolleges van dit blok. Eigenlijk vind ik dat er wel heen moet, maar ik ga echt niet zo lang wachten als ik weet dat ik thuis wel hard kan werken en hier nu gewoon even niet. Ik vraag wel of ik het van iemand kan overnemen. Normaal wacht ik wel als ik dan ook nog op tijd thuis ben of als ik het anders echt mis (zoals vandaag), maar ik vind het zonde om hier mijn tijd te verdoen. Ik moet alleen wachten tot ik om 11 uur mijn syllabus voor het volgende blok kan halen, en dan ben ik tegen half 1/1 uur thuis en kan ik veel leren. Morgen vrij, dan kan ik ook veel doen. En 19 maart heb ik een weekje vakantie, ik kijk er nu al naar uit.
|
Hm, in het kader van je studie Tonke Dragt lezen
![]() En vanmiddag werken en natuurlijk blijf ik daar wat zenuwachtig over maar het zal wel goedkomen. En ik denk altijd als ik in Utrecht ben dat ik thuis veel beter slaap, maar dat valt ook tegen. Ik en wekkers, dat gaat nooit goed ![]()
|
Verwijderd
|
Hoe kan het nou goed gaan. Ondanks het gezeik met mn ouders en zusje bij tijden, en schoolopdrachten die moeilijker zijn en weetikwat, gaat het éigenlijk gewoon goed. Ik heb wel dips, sure, dat zit nou eenmaal in m'n genen, maar ik zie m'n vrienden en mn vriendje en ik schrijf voor school en ik ga me inschrijven om wachttijd op te bouwen en heb nieuwe muziekplannen en heb m'n instinct gevolgd en ja, pf. Fijn. <33
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kaa Uu Tee! Ik ben al de hele ochtend wakker en aan het wachten op de thuiszorg, maar nu herinner ik me vaag iets dat de afspraak is verzet, ik heb het alleen niet in mijn agenda opgeschreven
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Hmmm, ik voel me fijn, het is rustig in mijn hoofd <3 Geen gezeik meer (hopelijk...) We hebben gisteren fijn gekletst, en al was het niet op de manier die ik in gedachten had, het was toch heel fijn. Hij is ook heel fijn en lief en knuffelig en nog minder goed in staat te communiceren dan ik. Dat is wel jammer, maar toch we zien het wel. Ik heb zo'n gevoel dat ik weet waar het mis is gegaan, dus ga daar gewoon aan werken. We komen er wel
![]()
|
Verwijderd
|
En toen was het alweer 1 uur...
Heb wel al het één en ander gedaan vandaag, maar nog niks aan m'n studie, wat opzich niet erg is, maar ik voel me er wel weer schuldig over enzo. ![]() Nu dan nog maar even. Ben benieuwd of concentreren een beetje lukt. 'k Heb maar weer eens valeriaan gekocht. Wie weet helpt het... |
![]() |
|
Gisteren was het dansen echt zo leuk, ik kreeg alwéér complimentjes en -leuk!- mijn vriend deze keer ook. Of we niet eens een privéles wilden nemen, om te perfectioneren. Ze zag zo duidelijk dat we er plezier in hadden en het zag er zo goed uit. Natuurlijk zou ik ik niet zijn als ik het niet ook meteen weer negatief zag (ik heb ook jaren gedanst, het zou wel heel erg zijn als het er dan nog steeds niet goed uitzag. Zo'n compliment is wel leuk, maar het zou pas echt iets zeggen als ik ook nog maar net begonnen was. En daarbij, het is nog steeds niet perfect want ze had commentaar op de positie van mijn arm...), maar toch ben ik er best wel blij mee. Eindelijk, eindelijk.. ik dans weer!
![]() Verder ben ik vandaag best goed bezig, hoewel SOG'end. Ik heb mijn stekkerdoos vervangen en daarmee mijn printer laten werken. De tv hield er toen ineens mee op, maar die heb ik nu met behulp van telefonisch contact met vriendje toch weer opnieuw laten werken. Geen idee hoe, maar soms moet je ook het waarom niet willen begrijpen. Heb ook een mooi bureaulampje gekocht, zodat ik mijn kamer steeds meer mijn kamer begin te maken. Met goede verlichting, goedwerkende apparatuur.. Ja, er is nog genoeg om ontevreden over te zijn, maar er mee bezig zijn is al leuk! ![]() Ik geloof dat ik - in ieder geval voor nu- wel even over mijn diepe dip aan het heenkomen ben. Ik had vandaag zelfs ergens de rare gekke zo-lang-geleden gedachte dat ik misschien maar eens de standaard eetlijst moest gaan aanhouden.. en dan écht compleet, niet zo skipperig zoals nu. Helaas kwam daarbij ook meteen de angst en de "jamaarikmoetafvallen" gedachte terug, maar ik doe in ieder geval echt mn best vandaag.
|
Oh en ik heb informatie aangevraagd over een master, en nu heb ik een hele leuke in Amsterdam
![]() ![]() ![]() *stuiter*
||
Citaat:
OT: zo, m'n brief naar de verhuurder is onderweg, nu hopen dat-ie voor vrijdag aankomt, maar dat zou in principe moeten lukken. Dan ga ik in maart uit m'n kamer, gedeeltelijk naar m'n vriend en verder naar m'n ouders. Nu verder essay typen, het lukt wel eigenlijk, al is het nóg niet af. Naja, ik heb nog even en anders vanavond niet mee quizen of morgen weer vroeg op en het dan snel afmaken en dan meteen naar de universiteit om het te brengen. En ![]() Als ik niet moest typen, ging ik echt even op het balkon liggen zonnen. |
![]() |
|
Iets met journalistiek. Eerst zag ik die bij de VU, maar ik heb nu ook informatie aangevraagd over de duale master Journalistiek en media
![]() Heb er ook wel weer negatieve dingen over gelezen tijdens het googlen, maar ja.. ik ga maar es naar een open dag ofzo. Ik wil ik wil ik wil <3 ![]() @Ave: ik word blij van jouw lieve reacties! ![]()
|
Verwijderd
|
hihi, worden wij lekker blij van elkaar
![]() ![]() En verder gaat het vandaag hier zowaar ook wel oké. Ik eet redelijk goed, voel me oké, doe wat nuttige dingen. In mijn hoofd is het stress en drukte en gekte, maar dat zal vanzelf wel minder worden. Hoop ik. Ik moet maar niet te veel negatieve dingen denken, dat helpt niet. Ik moet niet een weg uitstippelen en die gaan volgen, nee: ik moet gaan en zo een weg maken. En dan komt het allemaal heus wel weer goed. |
![]() |
|
Ik ben helemaal leeg. Afgelopen weekend was zwaar, had al een flink slaaptekort, dat inmiddels nog verder uit is gebreid, arm van een klasgenoot is er vanochtend afgezet en hij wil nog niemand zien, nouja, één klasgenote. Die is dus helemaal kapot en die probeer ik een beetje op te vangen (na afgelopen weekend is mijn emmer twee keer zo groot geworden, ofzo, dus er kan nog veel bij, of het is gewoon dat alles op me afketst na afgelopen weekend. Vervolgens kreeg ik nog te horen: Ja, we moeten die klasgenoot ook nog een kaart sturen he. Nouja, ik wist nog van niets, blijkt ineens dat een andere klasgenoot met een schedelfractuur in het ziekenhuis ligt, na een flinke val afgelopen weekend.
Mja, morgen om half 1, dan kom ik bij E. aan. Ik hoop dat ik dan breek, het liefst meteen, als ik d'r in haar armen val. Dat ik dan meteen helemaal breek. Mja, alles gaat nu zo'n beetje langs me af en ik kan me helemaal nergens op concentreren. Nouja, ik kom er wel bovenop. Ik heb sowieso de klas achter me, daar heb ik veel steun aan en vandaar dat ik ook nog steeds iedere dag wel op school ben, hoewel ik nauwelijks lessen volg, en ik heb vrienden waarmee ik goed kan praten en die me begrijpen.
|
Ik ben zo vrolijk vandaag! Twee stukken chocoladetaart gehad omdat m'n studievereniging jarig is en nog twee anderen ook en die hadden ook nog eens taart mee. Oooh. <3
En ik heb een fucking 8,5 voor genoom! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Nu ga ik drie zelfstudies maken, vind ik van mezelf en vanavond weer lekker borrelen. Dat heb ik wel verdiend! Er waren wel 3 mensen met een 9,0 en nog eentje met een 9,5, maar ja die studeren vast de hele dag. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |