Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2008, 21:16
Verwijderd
nee. nee. nee. nee. niet vandaag gaan verpesten, níet doen. maar waarom ook alweer niet?

pf. ik weet niet precies waar het aan ligt. of eigenlijk wel, maar ik wet niet waarom ik even niet meer de motivatie heb om tegen in te gaan. kom op ave, vandaag ging de hele dag goed, níet nu verpesten, níet doen. jawel jawel jawel!

Oh, ik wil gewoon heel hard schreeuwen en huilen en stampen. en eten. ik zie mezelf echt niet gewoon zo braaf in bed stappen en gaan slapen. en ik weet niet wat ik dan wel ga doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-03-2008, 22:11
punkstar
punkstar is offline
Nu blijkt iedereen me ineens te missen in Utrecht ik ben toch niet zo'n 'niemand' als dat ik dacht...wheeeh ik wil terug
Oud 05-03-2008, 22:32
punkstar
punkstar is offline
Citaat:
Stemmingswisselingen Ben je gezellig samen en voel je je fijn, een uur later lig je jankend tegen hem aan om niets. Dit zuigt en ik ben een onzekere doos en heb een hekel aan mezelf, zo...

herkenbaar!
Oud 06-03-2008, 00:06
Verwijderd
Blegh, nu weer een aft in mijn mond. Wat heb ik voor een pokke weerstand. Alles ontsteekt maar en doet maar. Ik wil een nieuw lichaam! Inclusief nieuwe hersenen.

En een huisgenootje trok ineens mijn mouwen omhoog vanmiddag . Ze wilden weten of ik armbanden droeg omdat ze een souveniertje voor me had meegenomen van haar reis. Dat vind ik heel lief en ik ben er blij mee, maar ja... Ze heeft niks gezegd dus ik hoop maar dat ze het niet gezien heeft omdat ik snel mijn armen terugtrok.

Ik heb overigens wel aan mijn moeder verteld dat ik weer am. Ze was online en via internet zoiets vertellen gaat altijd makkelijker als live...

En ik ben vandaag naar teken"les" geweest in het activiteitencentrum. Nou olé! De begeleider was al 3 weken ziek en de mensen die er waren, waren of helemaal stil, of hadden het over alle daklozen- en junkievoorzieningen met hun ervaringen erbij. Ik voelde me er absoluut niet op mijn plek en ik ga er dus mooi niet meer heen!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 06:52
Yana
Yana is offline
Ik wilde dat ik kon zeggen dat ik het vergeten was, écht vergeten was. "Helemaal niet meer aan gedacht, verhip wat jammer nou." Maar het zou een leugen zijn, want ik bén het niet vergeten. Het was het eerste dat door mn hoofd schoot toen ik wakker werd. Vandaag zou ik de huisarts moeten bellen. Waarom kan ik nou niet gewoon vergeten?

Bah bah bah. Ik wil niet.
Oud 06-03-2008, 07:02
Nienna*
Nienna* is offline
@ Yana: Misschien omdat je weet dat het nodig is?

OT: Bah, weer een toets en weer nauwelijks geleerd. Ik word écht gek van mijn eigen gedrag. Nu ben ik bang dat ik dit (ook al) ga verknallen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 07:33
Verwijderd
Citaat:
nee. nee. nee. nee. niet vandaag gaan verpesten, níet doen. maar waarom ook alweer niet?

pf. ik weet niet precies waar het aan ligt. of eigenlijk wel, maar ik wet niet waarom ik even niet meer de motivatie heb om tegen in te gaan. kom op ave, vandaag ging de hele dag goed, níet nu verpesten, níet doen. jawel jawel jawel!

Oh, ik wil gewoon heel hard schreeuwen en huilen en stampen. en eten. ik zie mezelf echt niet gewoon zo braaf in bed stappen en gaan slapen. en ik weet niet wat ik dan wel ga doen.
Ik vind dat je laatste lijstje die je gepost hebt best weinig is hoor Ave. Je moet niet te weinig gaan eten he. Die daarvoor zijn denk ik wel wat beter. Wat ik heb gedaan is allemaal heel lekker beleg halen en vers gebakken brood, daardoor eet ik nu liever brood. "Vroeger" vond ik brood niet zo lekker namelijk. En ik eet ook gewoon tussendoortjes, maar met mate. Met brood en avondeten mag ik veel eten van mezelf, want dat is over het algemeen toch wel gezond. Ook probeer ik de laatste tijd vaker genoeg te drinken, want daar krijg je ook een heel vol gevoel van. Af en toe een vreetbui is niet erg, dan doe je daarna gewoon weer gezond. Als ik mezelf tegenhoud als ik echt zin heb om veel te eten eet ik de dagen erna volgensmij ook ongezonder. Ik heb het gevoel dat ik dan beter 1 keer veel kan eten en daarna gewoon weer gezonder. Weet niet of je er iets aan hebt, maarja, succes ermee.

Hmm, ik heb gister mezelf ziekgemeld en vandaag ben ik ook niet van plan om naar school te gaan. Ik ben niet echt ziek. Ik vind de studie gewoon niet meer leuk. Ik heb niet zo'n goede vrienden als vroeger en ik ga stoppen met de studie omdat ik hem niet meer leuk vind. Volgens mijn begeleider ben ik ook meer een hbo'er qua sociaal niveau (om het zo maar even te zeggen, ik weet niet hoe ze het precies zei, maar daar kwam t ong. op neer) dan een mbo'er. Jammer genoeg ben ik niet zo goed in leren, want ik ben lui ingesteld en heb ook nog eens een concentratiestoornis. Ook zou ik liever gewoon met vrienden omgaan dan school... Maarja, dat gaat niet he. Gister niks nuttigs gedaan behalve de kamer een beetje opruimen en wat stofzuigen, terwijl er heel wat meer op mijn to do list stond... Stiekem vond ik het niet erg, want ik heb een leuk boekje gelezen dat me aan vroeger deed denken en ik voelde me gelukkig. Daarna kwam vriendje en ja dat was leuk want 2,5 jaar samen.<3
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 07:51
Yana
Yana is offline
@Faded-Away, als je eetgestoord bent is "gewoon weer normaal doen" niet zo makkelijk. Het is wel iets waar ze naar kan streven, maar het is niet zo eenvoudig als voor iemand zonder eetstoornis.

@Nienna: ja ja ja.. nee.
Oud 06-03-2008, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Ik wilde dat ik kon zeggen dat ik het vergeten was, écht vergeten was. "Helemaal niet meer aan gedacht, verhip wat jammer nou." Maar het zou een leugen zijn, want ik bén het niet vergeten. Het was het eerste dat door mn hoofd schoot toen ik wakker werd. Vandaag zou ik de huisarts moeten bellen. Waarom kan ik nou niet gewoon vergeten?

Bah bah bah. Ik wil niet.
Doen, anders blijf je er maar tegenaan hikken!

OT:
Bah, vies weer buiten. Maar ik moet zo wel weg want ik heb nog maar tot 11 uur om m'n opdracht af te maken, en dat gaat nou eenmaal beter in de bieb.
Ik kan me nu al verheugen op vanavond, omdat ik even niks hoef. Naja, de was doen en House kijken, maar ik hoef niet weg.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 07:53
Verwijderd
Citaat:
@Faded-Away, als je eetgestoord bent is "gewoon weer normaal doen" niet zo makkelijk. Het is wel iets waar ze naar kan streven, maar het is niet zo eenvoudig als voor iemand zonder eetstoornis.
Sorry, ik wist niet dat ze een eetstoornis had. Ik dacht dat ze gewoon gezonder wilde eten om af te vallen.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 07:57
Yana
Yana is offline
Citaat:
Sorry, ik wist niet dat ze een eetstoornis had. Ik dacht dat ze gewoon gezonder wilde eten om af te vallen.
Ave zou juist niet moeten afvallen. Maar ik snap je advies hoor, het is in feite een prima advies.. alleen is het moeilijk om het op te volgen .

@Lienepien: Vandaag is er geloof ik niet de dag voor.
Oud 06-03-2008, 07:59
Verwijderd
Citaat:
Ave zou juist niet moeten afvallen. Maar ik snap je advies hoor, het is in feite een prima advies.. alleen is het moeilijk om het op te volgen .

Mja, sorry, ik wist echt niet dat ze een eetstoornis had ofzo. Op de foto zag ze er inderdaad helemaal niet te dik uit, gewoon een heel mooi figuur! Maar sommige hebben dat ze veel wegen, maar er niet dik uitzien ofzo. Daarom dacht ik dat. Ze ziet er gewoon goed uit hoor!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 09:19
Gaara
Gaara is offline
haha mijn nieuwe baas is een soort papa figuur ^^ gister ging hij iedereen chips en drinken geven en net belt hij even dat hij het goed vindt dat ik toch doorga met werken ondanks weinig slaap (eigen schuld btw) en zware dagen. Heb deze drie dagen 30uur gewerkt en daar komt vandaag en morgen nog wel 20 bij. Maar gewoon rustig aan en soms ff lekker internetten op straat, lang leve iPod Touch<3
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 09:50
Missy
Missy is offline
Citaat:
Oké, ik heb het nu toch wel een beetje gehad. Ik weet absoluut niet meer wat ik in godsnaam moet gaan studeren en waar en hoe het allemaal moet straks.
Herkenbaar!

Motivatie, is vast wel ergens te vinden op de bodem van de oceaan, maar nu kan ik hem nergens vinden. Zometeen sluit ik mezelf maar op in mijn kamer met een pak koekjes, anders komt er helemaal niks van. Vanmiddag een presentatie, terwijl ik al heel de week niet op school ben geweest, vanwege ziek zijn. Het lukt wel. Die lieve schat wil ook nog langskomen, dat maakt het niet gemakkelijker. Maar als 'ie komt, komt er niks van. Dus helaas.

Ik ben van plan het weekend heel veel te doen. Ik hoop dat ik mezelf er aan hou. Dat zou wel tof zijn, want dan ben ik al op de helft. Ik zal blij zijn als ik het papiertje eindelijk heb.
Oud 06-03-2008, 10:01
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Rotbachelorwerkstuk. En nu heb ik weer maagpijn. Ik kan dit niet. Dingen zelf doen.
Oud 06-03-2008, 12:35
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, ik heb al vanalles gedaan, maar er moet nog veel meer. En het lijkt er voorlopig op alsof ik vandaag wel de motivatie kan vinden om mijn lijstje zonder problemen af te werken.
Dit staat/stond er op het programma vandaag:
  • boodschappen doen
  • paastak kopen
  • boeken inleveren bij de mediatheek
  • gesprekken stage uitwerken
  • thema Pasen plannen en mailen naar mijn mentor
  • logboek bijwerken
  • inleiding scriptie schrijven en vraagstelling bedenken
  • verjaardagskaarten kopen
  • 2 verjaardagskaarten op de post doen
  • poetsen
  • de was doen
  • papier-mache-en
  • pinnen
  • strijken

Edit: zo, een boel gedaan. Niet alles, maar meer uren heeft de dag niet.

Laatst gewijzigd op 06-03-2008 om 20:35.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 12:36
Verwijderd
Omg! Ik ben geslaagd voor een broek en bloesje in Venlo! Dat komt echt noooooooooit voor. En het is nog leuk ook!
En nu ga ik even de hond uit laten, een sleutel zoeken, de was dichtvouwen en dan naar de bus/trein/tram/metro wantttt DDBB vanavond! Maar eerst in de trein hangen met mijn beste vriendje.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 13:03
Yana
Yana is offline
Uitwisselingen...leuk? Eng? Kan ik dat, wil ik dat, is het goed voor me? Een week naar Kosovo, een week naar Servië, een week in Nederland, verspreid over 3 verschillende periodes.

Hoe zal het zijn? Zal ik me aanmelden? Zal ik..het gewoon eens dóen?

*twijfel*
Oud 06-03-2008, 13:10
Sens.
Sens. is offline
Gisteren was het klasconcert voor dwarsfluit en piccolo en ik heb het heel goed gedaan...
Al een heel jaar werk ik aan mijn 'muziekaal' zelfvertrouwen en tot mijn grote verbazing heeft het nog effect ook... Mijn zenuwen waren echt een heel stuk minder dan normaal... en daardoor speelde ik ook veel beter

Vandaag ging ik veel doen voor school, maar het uitvoeren van mijn plan lukt niet zo goed...
(Mss moet ik hier maar een to do lijstje posten )
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 13:13
Yana
Yana is offline
Ik vind het trouwens heel stom dat ik straks een presentatie heb en me nog compleet niet druk maak. Ja, gisteren wel omdat 'ie nog niet af was.. maar niet over de presentatie zelf. Alsof ik het bijna niet kan bevatten dat ik daar straks écht moet gaan staan en mn verhaal moet gaan doen. Ik voel me ook helemaal niet goed voorbereid of zo.
Oud 06-03-2008, 14:22
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Vorige week heb ik mijn verwijsbrief en eigen verhaal opgestuurd naar Apeldoorn
Ik belde vandaag om te vragen of ze hem hebben ontvangen.. Ze hebben hem ontvangen en zelfs al besproken
Nu heb ik 26 maart een intake gesprek, en ze hebben geen lange wachtlijsten en mensen uit hun regio hebben geen voorrang..
Oh, gaat het dan toch eindelijk lukken.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een intake gesprek.

@heksjuh(en andere geintresseerden) Kyra kan niet tegen de inwendige hechtingen. Daardoor is de zwelling ontstaan, de zwelling bestaat uit wondvocht/vocht. ze eet nu weer goed en is weer flink actief. De zwelling zal nog een tijdje blijven, maar het komt weer goed met haar!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 14:31
Verwijderd
Citaat:
Vorige week heb ik mijn verwijsbrief en eigen verhaal opgestuurd naar Apeldoorn
Ik belde vandaag om te vragen of ze hem hebben ontvangen.. Ze hebben hem ontvangen en zelfs al besproken
Nu heb ik 26 maart een intake gesprek, en ze hebben geen lange wachtlijsten en mensen uit hun regio hebben geen voorrang..
Oh, gaat het dan toch eindelijk lukken.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met een intake gesprek.

@heksjuh(en andere geintresseerden) Kyra kan niet tegen de inwendige hechtingen. Daardoor is de zwelling ontstaan, de zwelling bestaat uit wondvocht/vocht. ze eet nu weer goed en is weer flink actief. De zwelling zal nog een tijdje blijven, maar het komt weer goed met haar!
Aanmelding voor de spatie in apeldoorn? *nieuwsgierig*
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 14:37
Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Uitwisselingen...leuk? Eng? Kan ik dat, wil ik dat, is het goed voor me? Een week naar Kosovo, een week naar Servië, een week in Nederland, verspreid over 3 verschillende periodes.

Hoe zal het zijn? Zal ik me aanmelden? Zal ik..het gewoon eens dóen?

*twijfel*
Ik zou er niet over twijfelen, maar het gewoon doen. Ga gewoon nieuwe dingen ontdekken. Je hebt de kans, die krijgt lang niet iedereen. Ik zou er voor gaan en die kans meteen aangrijpen.

OT: Ik voel me een beetje lullig, ik heb me vanochtend 3 uur verslapen en normaal komt dat nooit voor. En nouja, ik ben zelf normaal ook altijd zo precies qua afspraken en dan kom ik zelf zoveel te laat. Nouja, ik ga iig zo naar huis toe. En dan kijk ik wel wat ik ga doen. En nouja, sowieso een beetje een terugval.

Gisteren was echt geweldig en vandaag verslaap ik me al, alles is saai enzo... Mja, komt wel goed. Dat laat wel zien hoe geweldig gisteren was. Samen koken, Blackfield kijken enzo.
Oud 06-03-2008, 14:47
Verwijderd
Citaat:
hee grapjas, geen diagnoses gaan stellen jij En jij weet lekker helemaal niet hoe ik er uit zie precies
Heb je de ha nog gebeld? (misschien heb je dat inmiddels al gepm't of ergens anders gepost of wat dan ook) Ik ben blij dat je het niet vergeten bent, je weet dat dit het beste is ook al voelt het niet zo en wil je het misschien niet. Ik ben je nú aan het pm'en trouwens

@ Faded-away, lief en goed bedoeld! maar zo simpel is het helaas niet. En geloof me, je wil niet zien hoe mijn eetlijst van eergister er uit zag bijvoorbeeld
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 14:50
Yana
Yana is offline
Citaat:
hee grapjas, geen diagnoses gaan stellen jij En jij weet lekker helemaal niet hoe ik er uit zie precies
Heb je de ha nog gebeld? (misschien heb je dat inmiddels al gepm't of ergens anders gepost of wat dan ook) Ik ben blij dat je het niet vergeten bent, je weet dat dit het beste is ook al voelt het niet zo en wil je het misschien niet. Ik ben je nú aan het pm'en trouwens

@ Faded-away, lief en goed bedoeld! maar zo simpel is het helaas niet. En geloof me, je wil niet zien hoe mijn eetlijst van eergister er uit zag bijvoorbeeld
Maar ik weet wél je BMI. En je eetpatroon. En een aantal van je gedachtes. En ik heb foto's gezien. Verder wacht ik je pm maar even af .
Oud 06-03-2008, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Maar ik weet wél je BMI. En je eetpatroon. En een aantal van je gedachtes. En ik heb foto's gezien. Verder wacht ik je pm maar even af .
right back at ya
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 15:02
Verwijderd
Net een telefoontje gehad. Volgende week intake! Ik ben wel blij dat mijn behandelaar gewoon net zo lang blijft bellen en mailen tot er iets gebeurt, anders duurt het allemaal zo lang (dat doet het toch al, maar dan nog langer).
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 15:55
Neko*
Neko* is offline
WAT EEN LUL. Heb ik inhaal proefwerk het 8e uur terwijl ik normaal scheikunde heb. Moest ik dus mijn buurvrouw in de steek laten bij het proefje. Kwam ik daar, zegt K. ineens dat de leraar tegen haar had gezegd dat we vanaf nu maar gewoon op school moesten zijn tijdens een proefwerk en dat we niet meer mochten inhalen. Ik was zooo pissig. En toen had ik ook nog een pw wat niet klopte, want ik moest H11 en 12 inhalen en niet H9 en 10. Ik kan hem wel villen. Net nog een (redelijk beleefd) mailtje naar hem teogestuurd.Waar haalt hij het lef vandaan om voor mij te oordelen of ik wel of niet in staat ben om op school te zijn??! Mams het mailtje ook laten lezen en die zei ook dat ik het maar gewoon moest versturen.

Nu wil vriendjelief langskomen om mij te knuffelen en dat vind ik wel vet lief. Heb nu helemaal geen motivatie meer om iets te gaan doen voor school, dat is wel kut. Ben zo boos he! kan hem wel slaan! Ga zelf eens leren leven met een chronische afweerziekte waarvan niet bekend is hoe het ontstaat, wat het is, en wat eraan te doen is.
Oud 06-03-2008, 15:57
Nijn*
Nijn* is offline
Verdorie, het leek allemaal zo goed te beginnen vandaag.. Had de hele ochtend vrij (genomen) en ben niet als absent opgeschreven. Had die voorlichtingen en eerst was het wel leuk maar bij de derde ronde had ik het helemaal gehad en ging ik me ook aan iedereen ergeren. Daarna nog rare soort spanning tussen L. en mij,, weet niet zo goed hoe ik dat nou weer moet opvatten?! En nu gaat alles kut, voel me superziek (ontzettend misselijk/hoofdpijn) en voel me ontzettend down. Zometeen heb ik nog telefonische afspraak met therapeut en dan moet ik ook beslissen over hoe ik het volgende week wil terwijl ik dat nog niet echt weet eigenlijk. Bah,, voel me echt verrot en moet ook nog eens oppassen vanavond en daar heb ik al helemaal geen zin in. Alles en iedereen kan me gestolen worden nu,, ik wil alleen maar slapen en wakker worden als alles is opgelost
Oud 06-03-2008, 16:19
Verwijderd
Ik maak soms zo'n zootje van mijn leven.
Vandaag alleen maar spanning/versriet/somber. Bahbahabah. En nu nog vergadering, ik wil niet, ik durf niet. Aaaaaah.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 16:21
Verwijderd
Citaat:
WAT EEN LUL. Heb ik inhaal proefwerk het 8e uur terwijl ik normaal scheikunde heb. Moest ik dus mijn buurvrouw in de steek laten bij het proefje. Kwam ik daar, zegt K. ineens dat de leraar tegen haar had gezegd dat we vanaf nu maar gewoon op school moesten zijn tijdens een proefwerk en dat we niet meer mochten inhalen. Ik was zooo pissig. En toen had ik ook nog een pw wat niet klopte, want ik moest H11 en 12 inhalen en niet H9 en 10. Ik kan hem wel villen. Net nog een (redelijk beleefd) mailtje naar hem teogestuurd.Waar haalt hij het lef vandaan om voor mij te oordelen of ik wel of niet in staat ben om op school te zijn??! Mams het mailtje ook laten lezen en die zei ook dat ik het maar gewoon moest versturen.

Nu wil vriendjelief langskomen om mij te knuffelen en dat vind ik wel vet lief. Heb nu helemaal geen motivatie meer om iets te gaan doen voor school, dat is wel kut. Ben zo boos he! kan hem wel slaan! Ga zelf eens leren leven met een chronische afweerziekte waarvan niet bekend is hoe het ontstaat, wat het is, en wat eraan te doen is.
*knuft Neko** Sommige leraren... Ik was een keer bij natuurkunde een klasgenoot van me aan het troosten, ze had en "slecht" punt gehaald voor wiskunde en was aan het huilen. Schreeuwt de leraar ineens tegen mij: "wat doe je nog hier?! Je hebt geen boeken bij je, je schrijft niks op en je zit nu ook nog te kletsen", terwijl hij dondersgoed wist dat ik veel last had van mijn gewrichten en daardoor geen boekentas mocht dragen en niet kon schrijven. En als er iemand huilt dan troost ik die en dat zouden meer mensen moeten doen. Ik ken het dus maar al te goed, maar laat je niet gek maken hoor meis! Als puntje bij paaltje komt willen ze niet met je ruilen.

Ook een dikke knuf voor Nijn!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 16:40
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Aanmelding voor de spatie in apeldoorn? *nieuwsgierig*
ja, zo heette het voorheen inderdaad. Nu is het veranderd en het heet scelta.Ik wl niet meer klinisch aangezien ik al opgenomen ben geweest in de kliniek van brinkveld, voorheen Rintveld B, persoonlijkheidsstoornissen. Wat mij toendertijd ontzettend heeft geholpen.
Ik ben echter het vertrouwen in brinkveld kwijt geraakt na al die verandering en fusies. Ik sta al meer dan een jaar op de wachtlijst bij Brinkveld voor de DGT/deeltijd.
Daarom ben ik verder gaan zoeken, ik wil nu deeltijd toen bij scelta wat gekoppeld is aan dialectische gedragstherapie.

ot: klerenkast aan het opruimen, wat heb ik onwijs veel kleren zeg. Ik ben nu zelfs dingen aan t weggooien. want ik koop toch steeds weer leuke nieuwe dingen
vraagje, weet iemand hoe je van die zweet/deo vlekken uit je kleren krijgt?
Ik heb namelijk 2 hele leuke grijze truitjes maar ze hebben nu dus een vlek bij de oksels, niet echt leuk..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 16:58
metallica
metallica is offline
@Neko: Adem in, adem uit Ja, t is vaak balen op de middelbare, maar nog even toch

Uhm tja, dit gaat dus niet goed he... Verder vandaag geweest om contactlenzen te laten aanmeten en voor het eerst in te zetten. Bleh, ik hoop dat ik het snel leer want dit was echt kut, morgen maar een half uur eerder opstaan ofzo want anders gaat t nooit lukken
Oud 06-03-2008, 17:07
Nijn*
Nijn* is offline
Bah, had net die telefonische afspraak en nu voel ik me helemaal kut. Ze had niet zoveel vertrouwen in me (daar kwam het op neer) en wees me nog maar eens extra op het contract dat ik heb gemaakt met haar en blablabla. Verdorie, ik heb hier toch helemaal geen zin in Verdomme, ik had de kans om een afspraak te maken volgende week (telefonisch) maar daar voelde ik me niet goed bij en terwijl ik wéét dat dat wel gewoon het beste zou werken voor me. Dus als er nou volgende week iets is dan moet ik haar collega bellen (dat doe ik dus sowieso al niet) en met haar bespreken, ook over eventuele medicatie die ik kan krijgen.. En nu moet ik snel eten want moet zometeen oppassen bij vervelende koters (bah).. Ik heb het helemaal gehad en ik wil niet meer
Oud 06-03-2008, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Niet vervelend bedoeld, maar dat is het waarschijnlijk nooit.
Misschien helpt het om jezelf iets leuks te beloven voor als je het gedaan hebt? Als beloning!

OT:
Best goed gestudeerd vandaag, daarna nog even de stad in geweest (wat een doos werkt er bij het kruidvat) en 'k heb een nieuwe trui en bloesje gekocht.
Voel me best ok.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 17:26
Gaara
Gaara is offline
wat een kutdag
Oud 06-03-2008, 17:38
Rob
Rob is offline
Knuffel voor Nelo*. >.<

Citaat:
wat een kutdag
Wa's loos?
Oud 06-03-2008, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Oké, ik heb het nu toch wel een beetje gehad. Ik weet absoluut niet meer wat ik in godsnaam moet gaan studeren en waar en hoe het allemaal moet straks. En ik haat iedereen die zegt dat ik me daar niet druk om moet maken want dat moet ik verdomme wel want het is al fucking maart en nog maar 3 maanden en dan is het over met de middelbare school (dat hoop ik dan nog maar) en dan moet dit meisje hier gaan studeren. Maar wat? Ik heb inmiddels al veel van mijn lijstje geschrapt en wat er over blijft is: pedagogische wetenschappen, psychologie, criminologie, sociologie, politicologie, sociale geografie en kunstgeschiedenis. Ja, veel te veel dus Maar hoop dat ik psychologie en sociologie na deze zaterdag kan wegstrepen en sociale geografie misschien ook nog wel? Ik moet nu gewoon hopen dat dingen me gaan tegenvallen want ik moet een keuze maken. En dan waar? Politicologie en criminologie kan alleen maar in Amsterdam en dus niet in Utrecht maar wil ik dat ook? Had ik niet al bijna voor mezelf besloten dat het toch maar Utrecht werd? Mijn god echt waar, kan iemand hier even een HUGE knoop door komen hakken gewoon? Waarom is alles zo ingewikkeld, waarom kan ik geen keuze maken, waarom waarom waarom? Straks kies ik iets wat ik helemaal niet kan, waar ik absoluut niet tegen leuk vind? En dan stoppen na 3 weken, zoals mijn broer deed? Nee, leuk inderdaad. Ik wil gewoon de goede keuze maken, in één keer!
Verdomme, ik haat dit ik haat mezelf ik heb het helemaal gehad gewoon Nee, het is niet meer leuk nu, klote meeloopdagen, rot opendagen, flikker toch op. Geef me alsjeblieft gewoon één studie.
Ik wil niet meer, ik wil niet meer ik wil alleen maar slapen en niets doen en verdomme Ik kan dit toch helemaal niet? Misschien moet ik gewoon toch maar naar HBO gaan dan? Creatieve therapie of journalistiek of.. wat moet ik nou?
Erg lastig als je er niet uit komt.
Laat je iig goed voorlichten, en kijk of je open dagen kunt regelen.
Wat wel grappig is trouwens. Politicologie, criminologie, journalistiek, psychologie, kunstgeschiedenis, sociologie zijn allemaal studies die mij ook interesseren
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 17:57
Verwijderd
Citaat:
ja, zo heette het voorheen inderdaad. Nu is het veranderd en het heet scelta.Ik wl niet meer klinisch aangezien ik al opgenomen ben geweest in de kliniek van brinkveld, voorheen Rintveld B, persoonlijkheidsstoornissen. Wat mij toendertijd ontzettend heeft geholpen.
Ik ben echter het vertrouwen in brinkveld kwijt geraakt na al die verandering en fusies. Ik sta al meer dan een jaar op de wachtlijst bij Brinkveld voor de DGT/deeltijd.
Daarom ben ik verder gaan zoeken, ik wil nu deeltijd toen bij scelta wat gekoppeld is aan dialectische gedragstherapie.

ot: klerenkast aan het opruimen, wat heb ik onwijs veel kleren zeg. Ik ben nu zelfs dingen aan t weggooien. want ik koop toch steeds weer leuke nieuwe dingen
vraagje, weet iemand hoe je van die zweet/deo vlekken uit je kleren krijgt?
Ik heb namelijk 2 hele leuke grijze truitjes maar ze hebben nu dus een vlek bij de oksels, niet echt leuk..
Paar jaar geleden heb ik me helemaal verdiept in de spatie, ik zou daar eigenlijk naartoe gaan, maar ik was toen al opgenomen en ik had heel erg heimwee dus toen ben ik maar naar huis gegaan.

Ik ben me nu dus aan het aanmelden voor deeltijd bij brinkveld. Ze zijn echt ontzettend traag, dat heb ik wel gemerkt. Ik hoop maar dat het gaat lukken, maar nu ik jou bericht lees word ik een beetje bang. Gelukkig zit mijn behandelaar er wel achteraan. Heb je wel intake gehad bij de deeltijd?

Over je klerenkast: dat heb ik nou gister gedaan! Ruimt heerlijk op. Overigens durf ik niks weg te gooien, ik heb het maar in mijn opbergok gepleurd. Sommige dingen zijn echt nog goed en wie weet vind ik het ooit weer leuk genoeg om aan te trekken, of er komt een of andere gelegenheid waar ik het kan gebruiken ofzo... En ik zou ook wel willen weten hoe je die zweetplekken kunt verwijderen. Ik heb 1 wit truitje dat er helemaal door verpest is
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 17:59
Verwijderd
Citaat:
@Neko: Adem in, adem uit Ja, t is vaak balen op de middelbare, maar nog even toch

Uhm tja, dit gaat dus niet goed he... Verder vandaag geweest om contactlenzen te laten aanmeten en voor het eerst in te zetten. Bleh, ik hoop dat ik het snel leer want dit was echt kut, morgen maar een half uur eerder opstaan ofzo want anders gaat t nooit lukken
Het schijnt dat meer mensen daar moeite mee hebben de eerste dagen maar dat dat snel beter gaat. Wel goed trouwens dat je je ogen hebt laten opmeten! Volgens mij was het hard nodig . Wat voor een sterkte heb je?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 18:03
Rob
Rob is offline
Citaat:
Wat goed helpt, is je lenzen eerst even bevochtigen alvorens je ze inzet en ervoor te zorgen dat je vinger waar de lens op zit goed droog is.

Verder: Been there, done that. Toen ik dat voor het eerst ging doen, moest ik steeds mijn ooglid open forceren omdat ik er anders ECHT niet bij kan komen omdat ik spastisch ben met dat soort dingen. het is iets dat went, gelukkig.
Oud 06-03-2008, 18:04
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
wat een kutdag
goed verwoord
Oud 06-03-2008, 18:10
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Paar jaar geleden heb ik me helemaal verdiept in de spatie, ik zou daar eigenlijk naartoe gaan, maar ik was toen al opgenomen en ik had heel erg heimwee dus toen ben ik maar naar huis gegaan.

Ik ben me nu dus aan het aanmelden voor deeltijd bij brinkveld. Ze zijn echt ontzettend traag, dat heb ik wel gemerkt. Ik hoop maar dat het gaat lukken, maar nu ik jou bericht lees word ik een beetje bang. Gelukkig zit mijn behandelaar er wel achteraan. Heb je wel intake gehad bij de deeltijd?

Over je klerenkast: dat heb ik nou gister gedaan! Ruimt heerlijk op. Overigens durf ik niks weg te gooien, ik heb het maar in mijn opbergok gepleurd. Sommige dingen zijn echt nog goed en wie weet vind ik het ooit weer leuk genoeg om aan te trekken, of er komt een of andere gelegenheid waar ik het kan gebruiken ofzo... En ik zou ook wel willen weten hoe je die zweetplekken kunt verwijderen. Ik heb 1 wit truitje dat er helemaal door verpest is
oh, het was echt niet mijn bedoeling om je bang te maken! Ik heb daar dus klinisch gezeten en toen was alles echt nog wel goed georganiseert etc... weinig thearpie uitval etc etc.. Ik heb echt wel veel geleerd daar, het was een zware, fijn en goede tijd.
toen ik opgenomen was, ging het dus fuseeren.. eerst merkte je daar bar weinig van, maar een vriendin van mij zit er nu, en t is echt een groot drama daar, maar dat is de kliniek he, niet de deeltijd.

ongeveer 8 maanden na mijn opname, heb ik zo'n terugval gehad dat ik besloot me opnieuw aan te melden bij Brinkveld, voor deeltijd of DGT. Ik heb ook niet veel nazorg gedaan na de opname ivm studie...

Ik heb na mijn aanmelding na 7 maanden een intake gesprek gehad voor dgt/deeltijd. vervolgens kreeg ik wel al snel te horen dat ik de DGT kon doen, maar dat de wachttijd nog een jaar was.
Mijn behandelaar zat er ontzettend achteraan, maar ook naar haar toe kwamen ze afspraken niet na, zoals terug bellen.
Uiteindelijk ben ik echt het vertrouwen kwijt geraakt. Ik ben toen andere instellingen gaan benaderen, maar spatie/scelta was de enige die behulpzaam was, en die mij echt wel wilde helpen. Vandaar dus de aanmelding. En ik ben echt verbaasd met hoe snel ze zijn. Hopelijk wordt dit het.
Maar ik denk wel dat als je eenmaal binnen bent bij Brinkveld je veel aan de therapieen zal hebben. echt!

oh ja, en ik heb die kleren ook niet echt weggegooid hoor, ze zitten in een vuilniszak in mijn berging...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 18:10
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net de regen getrotseerd om bij m'n ouders op internet te kunnen, bij ons in huis ligt het er uit, heel vervelend. Dus zo maar eens even googelen of ik het misschien weer aan de praat kan krijgen, de vorige keer is me dat ook gelukt.

Vandaag echt niks gedaan, eerst uitgeslapen, dat was niet de bedoeling, maarja. En toen meteen heel actief met de studie begonnen, maar na een uur was ik het alweer zat. Beetje tv gekeken, de Sims gedaan (je moet wat zonder internet ) en gewacht totdat het droog zou worden buiten, maar dat werd het niet. Stom rotweer

Heb net wel wat te eten gekocht dus dat ga ik zo maar eens opeten hier. Niet dat het gezellig is ofzo, want m'n ouders zijn op vakantie. Morgen denk ik maar naar de VU en van daaruit naar m'n vriend, zondag de zoveelste verjaardag. Ik heb het er echt mee gehad, maar nu is z'n moeder jarig dus daar moét ik heen. Nouja, hierna hebben we het even gehad, ik ben de eerste die jarig is, maar dat vier ik alleen thuis en niet met de schoonfamilie.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 18:26
Verwijderd
Citaat:
oh, het was echt niet mijn bedoeling om je bang te maken! Ik heb daar dus klinisch gezeten en toen was alles echt nog wel goed georganiseert etc... weinig thearpie uitval etc etc.. Ik heb echt wel veel geleerd daar, het was een zware, fijn en goede tijd.
toen ik opgenomen was, ging het dus fuseeren.. eerst merkte je daar bar weinig van, maar een vriendin van mij zit er nu, en t is echt een groot drama daar, maar dat is de kliniek he, niet de deeltijd.

ongeveer 8 maanden na mijn opname, heb ik zo'n terugval gehad dat ik besloot me opnieuw aan te melden bij Brinkveld, voor deeltijd of DGT. Ik heb ook niet veel nazorg gedaan na de opname ivm studie...

Ik heb na mijn aanmelding na 7 maanden een intake gesprek gehad voor dgt/deeltijd. vervolgens kreeg ik wel al snel te horen dat ik de DGT kon doen, maar dat de wachttijd nog een jaar was.
Mijn behandelaar zat er ontzettend achteraan, maar ook naar haar toe kwamen ze afspraken niet na, zoals terug bellen.
Uiteindelijk ben ik echt het vertrouwen kwijt geraakt. Ik ben toen andere instellingen gaan benaderen, maar spatie/scelta was de enige die behulpzaam was, en die mij echt wel wilde helpen. Vandaar dus de aanmelding. En ik ben echt verbaasd met hoe snel ze zijn. Hopelijk wordt dit het.
Maar ik denk wel dat als je eenmaal binnen bent bij Brinkveld je veel aan de therapieen zal hebben. echt!

oh ja, en ik heb die kleren ook niet echt weggegooid hoor, ze zitten in een vuilniszak in mijn berging...
Is DGT deeltijd of was je aangemeld voor DGT en deeltijd?

Ik had me in november aangemeld voor de kliniek en na een aantal keer gebeld te hebben kreeg ik in januari te horen dat ik daar niet terecht kon omdat ik te instabiel ben. Ik heb me toen meteen aangemeld voor MBT en deeltijd. Stuurde ze me eerst weer dezelfde aanmeldformulieren op dus maar weer gebeld dat ik die in november al had ingevuld en opgestuurd. Een paar weken geleden had ik de telefonische screening en daar kwam uit dat ik wel in het deeltijdprogramma zou passen. Mijn behandelaar is de afgelopen week brinkveld weer gaan bestoken met mailtjes en telefoontjes. Vandaag belde de intaker mij op om een afspraak te maken voor volgende week. Als het goed is wordt bij de intake duidelijk in welke deeltijdgroep ik het beste pas en hoe lang die wachtlijst is. Ik ben benieuwd, maar ik heb dus echt geen zin om nog heel lang te gaan wachten. Als het hier niks wordt ga ik weer verder kijken. Mijn behandelaar had het nog over zon & schild in amersfoort, maar ik houd scelta ook even in gedachten. Maar goed, eerst maar eens die intake afwachten. Brinkveld zou toch wel fijn zijn . Als jij zegt dat de therapieën daar goed zijn heb ik er weer wat meer vertrouwen in .
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 18:27
rare kwast
rare kwast is offline
morgen de eerste keer creatieve therapie en ik mag mn bril halen..
Oud 06-03-2008, 18:37
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Is DGT deeltijd of was je aangemeld voor DGT en deeltijd?

Ik had me in november aangemeld voor de kliniek en na een aantal keer gebeld te hebben kreeg ik in januari te horen dat ik daar niet terecht kon omdat ik te instabiel ben. Ik heb me toen meteen aangemeld voor MBT en deeltijd. Stuurde ze me eerst weer dezelfde aanmeldformulieren op dus maar weer gebeld dat ik die in november al had ingevuld en opgestuurd. Een paar weken geleden had ik de telefonische screening en daar kwam uit dat ik wel in het deeltijdprogramma zou passen. Mijn behandelaar is de afgelopen week brinkveld weer gaan bestoken met mailtjes en telefoontjes. Vandaag belde de intaker mij op om een afspraak te maken voor volgende week. Als het goed is wordt bij de intake duidelijk in welke deeltijdgroep ik het beste pas en hoe lang die wachtlijst is. Ik ben benieuwd, maar ik heb dus echt geen zin om nog heel lang te gaan wachten. Als het hier niks wordt ga ik weer verder kijken. Mijn behandelaar had het nog over zon & schild in amersfoort, maar ik houd scelta ook even in gedachten. Maar goed, eerst maar eens die intake afwachten. Brinkveld zou toch wel fijn zijn . Als jij zegt dat de therapieën daar goed zijn heb ik er weer wat meer vertrouwen in .
ohja, zon en schild..dat is van de symfora groep. daar heb je de zwaluw (klinisch) en de enk(deeltijd)
Ik werd daar afgewezen voor de DGT omdat ik niet in de regio woonde
Verder ken heb ik een vriendin die de zwaluw heeft gedaan en ken ik een oud groepsgenoot die de enk nu doet.
Ik heb een beetje gevraagd hoe hun daar werken.. maar dat sprak me niet zo aan.. en ook zeiden ze dat mensen uit de regio voorrang kregen op de wachtlijst..

oh ja, bij brinkveld was ik aangemeld voor DGT en daarna zeiden ze dat deeltijd ook een optie was.. ofzoiets..
Vergeet scelta idd niet, t is wel een beetje ver, maar goed..
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 18:51
Verwijderd
Citaat:
ohja, zon en schild..dat is van de symfora groep. daar heb je de zwaluw (klinisch) en de enk(deeltijd)
Ik werd daar afgewezen voor de DGT omdat ik niet in de regio woonde
Verder ken heb ik een vriendin die de zwaluw heeft gedaan en ken ik een oud groepsgenoot die de enk nu doet.
Ik heb een beetje gevraagd hoe hun daar werken.. maar dat sprak me niet zo aan.. en ook zeiden ze dat mensen uit de regio voorrang kregen op de wachtlijst..

oh ja, bij brinkveld was ik aangemeld voor DGT en daarna zeiden ze dat deeltijd ook een optie was.. ofzoiets..
Vergeet scelta idd niet, t is wel een beetje ver, maar goed..
Mijn behandelaar had het over een andere deeltijd bij zon & schild: de wingerd. Dat is een (geloof ik) 2-daagse deeltijd voor meer stabiliteit, maar op internet is er niks over te vinden. Hij heeft daar zelf gewerkt.

Hoeveel tijd ben je kwijt met reizen naar apeldoorn?
Met citaat reageren
Oud 06-03-2008, 18:53
coopergirl
coopergirl is offline
goffer, ik word knettergek van carpaal tunnelsyndroom in beide polsen. Kan amper typen, maar het ergst is dat ik er 's nachts wakker van lig.. Het doet echt ontzettend pijn, ik heb geen idee waar ik mijn armen moet houden, want hoe ze ook liggen: het doet echt zeer. Het straalt helemaal door naar m'n ellebogen Autorijden gaat ook moeizamer (althans, het schakelen). Het duurt nu al 2 jaar.. Een paar maand ging het goed, maar nu is het erger dan voorheen. Lastig!
Oud 06-03-2008, 19:01
rare kwast
rare kwast is offline
*vloekt alles bij elkaar*
nah niet normaal.. zit ik een beetje te miepen over mn problemen, heeft mn buurmeisje van 24 borstkanker
echt niet normaal
Reageren

Regels voor berichten