Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2008, 23:51
Verwijderd
ik kan me echt niets voorstellen bij dat 'te hip' waar jullie het over hebben.. ik zie me dagelijks een partij mode no no's lopen..

maar misschien komt dat doordat ik niet anders gewend ben dan hier
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2008, 00:49
Verwijderd
Citaat:
ik kan me echt niets voorstellen bij dat 'te hip' waar jullie het over hebben.. ik zie me dagelijks een partij mode no no's lopen..

Hmm misschien meer dat de jongens die ik qua uiterlijk aantrekkelijk vind, in Amsterdam over het algemeen vrij hippe kleding aanhebben, terwijl jongens van hetzelfde slag in Nijmegen misschien iets gewonere kleding (i.e. spijkerbroek, shirtje) aanhebben. Weet ik veel, zo vaak kom ik er ook weer niet, er zijn iig leuke jongens in A'dam
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 02:10
George
George is offline
Woei, ponies en regenboogs. <3
Gek weekend, maar wel belachelijk briljant. En nu moet ik geloof ik heel erg m'n best gaan doen om me niet teveel in m'n hoofd te gaan halen, maar daar ben ik veel te lui voor en dingen in je hoofd halen is ook veel te leuk soms.
Oud 24-03-2008, 03:04
Verwijderd
Citaat:
Mwahah. Ik bennatuurlijk Nederland niet meer gewend, maar ik weet nog de vorige keer dat ik landde... echt, te gek hoe ze er daar uber-hip bij lopen. Ik doe daar zelf eigenlijk niet aan mee, want geen geld/interesse... *blaat*

En Trimm Trabb: er zijn wel degelijk van die mannen die dat totaaal niets vinden, maar dat heeft naar mijn mening ook gedeeltelijk met volwassenheid en omgeving te maken. Mjah, ligt er maar aan waar je't zoekt. Wat mij part kan mode de pot op, zolang je er een beetje leuk bij loopt... als is 'leuk' dan een relatief begrip.

Een leuk shirt/tshirt en jeans oid die goed passen en goed staan en ik ben tevreden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 08:33
Dott
Dott is offline
ik ben kapot.
Gister had ik een feestje, en hoor ik van het meiske dat het feestje geeft iets over dat hij seks had gehad met een meid die er ook was.
Ik had hem eerder al eens meerdere keren gevraagd of ie wat met dr had gedaan, en het antwoord was keer op keer nee.
Dus dit keer vroeg ik of ie met dr naar bed was geweest, en daar was ook het antwoord nee op.
Maar toen ik vroeg of ie met dr had gezoend, krijg ik het antwoord ja.
Nou moet ie dat zelf weten, maar als heel *uitgaansplek* al heeft gezien dat ze hebben gezoend, waarom verteld hij mij dat dan niet?
Dus ik werd ontzettend boos (nog woede van woensdag I guess) en ik heb hem geslagen (ik schaam me, want ik hoor niet te slaan, en ik sla normaal ook niet)
En heb hem bevolen me naar huis te brengen.
Hij heeft het nu dus goed verpest..
Ik ben er klaar mee.

Eerst nog met degene van het feestje gesmst en later gebeld.
Toen iemand anders gebeld om mn verhaal maar kwijt te kunnen, en bezig te blijven.
En vervolgens mn moeder gebeld, die me hoorde huilen en er meteen aan kwam gesjeest.

(ik hou van mijn mams)
Uiteindelijk rond 1 uur maar eens in bed gekropen.. maar ik heb natuurlijk niet geslapen.
Ik ben nu dus bek af en moet zo ook nog werken van 10 tot 5..
Ik ben kapot.. en ik kan mezelf wel voor mn bek slaan.. Ik ben zo dom geweest
Oud 24-03-2008, 08:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik ben er klaar mee.
En nou dat ook vol houden he! Veel sterkte.
Oud 24-03-2008, 09:00
tuttebel
tuttebel is offline
heel goed. hij zat een beetje in een sleur, vaste baan, vast ritme en alles. hij vroeg zich af of er niet meer was..en dat is er, want hij heeft t plan om samen met een vriend een eigen bedrijfje op te zetten. dus weg sleur, blij vriendje.
en met ons ook heel goed, want hij begon opeens te zeggen dat hij ons wel ziet samenwonen. niet dat t al gaat gebeuren, we hebben nu nog veel te verschillende dag/nachtritmes, maar leuk dat ie dat ook wel ziet gebeuren.
Oud 24-03-2008, 09:07
ST*R
ST*R is offline
[QUOTE=Poepkind;27258651]hehe ik moet ook leren, en ik ben alleen maar bezig met het denken aan de inrichting van mn nieuwe kamer:$ Mijn delftse avonturen zijn allemaal op niks uitgelopen, maar ik ken er wel wat vrienden. Maar nu ben ik bezet dus kom ik er niet meer om die reden Ikzelf ben lid bij Forestus (jaja klein en onbekend)
QUOTE]

Ja eigenlijk zijn delfste jongens ook helemaal niks, zeker bij dsc Helaas vind ik die dan juist leuk.. Maar waarschijnlijk ligt het aan mij en trek alleen ik de verkeerde aan, en lukt het andere meisjes prima in delft. En nee van Forestus heb ik idd nog nooit gehoord, woon je ook in leiden?
En mn date heb ik al gesmst maar hij reageert niet, maar heeft me wel toegevoegd op msn.. ehm ja.
Maar! Gister dacht ik best wel veel aan hém en aan hoe leuk hij toch eigenlijk wel niet is enzo maar dat het toch geen zin heeft en ws beter is zo. En toen smste hij gisteravond dat ik echt heel leuk ben en dat het hem spijt dat hij mij altijd zo weinig aandacht gaf en ik verdien veel meer blabla. Hoera! Zou het dan toch nog ooit..?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 09:27
I C U
I C U is offline
Hey, niets mis met jongens uit Delft! Al het ik niets met het type DSC, maar vooruit

Maarrem, verder heb ik wel zin in vandaag, en wat een geweldige tijdplanning weer! Nu kan ik wel eerder naar hem toe... Ik wil weer tegen 'm aankruipen en... Damn, ik ben verliefd.
Oud 24-03-2008, 09:56
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
*knuffel* voor Dott! En inderdaad, wat Qimm al zegt, blijf bij je standpunt, hoe moeilijk het ook is
Oud 24-03-2008, 10:32
Verwijderd
Het wordt steeds duidelijker dat dit em niet meer is.
Vandaag zouden we naar de woonboulevard gaan, krijg ik vannacht om 4 uur een smsje van em; hey schatje, ik ben net terug van een feestje en 12:00 ga ik niet halen. Ik kom wel alleen wat later.

Uhu..dit komt me zo bekend voor. Dit hebben we al gehad.

We hebben al 1,5 week geen seks gehad terwijl er genoeg mogelijkheden waren. En ik vind het niet eens zo erg.
ALS ik em nog zie vandaag wordt het eindelijk tijd voor het gesprek. Want zo gaat t niet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 10:40
deoxyribose
deoxyribose is offline
Hm, toch maar geen zin om die ene jongen terug te bellen. Te corporaal, VVD-stemmer. Niet mijn type. En hij heeft geen donker haar. Ergens vind ik het erg van mezelf. Dit is al man #4 van dit studiejaar die ik heb afgewezen. Maar wat moet je met iemand met wie het niet klikt en aan wie je je ergert?

@ST*R: Forestus is een dispuut van de MFLS, de medische studievereniging.

Laatst gewijzigd op 24-03-2008 om 10:50.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 10:47
Dexter_M
Dexter_M is offline
Na gisteravond wee ik weer waarom ik nooit mee ga naar de schoonouders/familie wat een gezeik altijd.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 10:52
Verwijderd
Citaat:
Mwahah. Ik bennatuurlijk Nederland niet meer gewend, maar ik weet nog de vorige keer dat ik landde... echt, te gek hoe ze er daar uber-hip bij lopen. Ik doe daar zelf eigenlijk niet aan mee, want geen geld/interesse... *blaat*
ja, naja.. ik ben zelf wel echt een mode-mannetje, maar vind het best meevallen als ik zo om mij heen kijk..

maar ik las laatst in een tijdschrift ook al iets over Amsterdammers en hun excentrieke kledingstijl, dus misschien komt het wel gewoon dat ik hier geboren en getogen ben en niet beter weet.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 11:50
Verwijderd
Citaat:
ja, naja.. ik ben zelf wel echt een mode-mannetje, maar vind het best meevallen als ik zo om mij heen kijk..

maar ik las laatst in een tijdschrift ook al iets over Amsterdammers en hun excentrieke kledingstijl, dus misschien komt het wel gewoon dat ik hier geboren en getogen ben en niet beter weet.
Zou goed kunnen. Hier nog een geboren en getogen Amsterdammer en ik dacht ook bij Amsterdammers en "hip". Ik vind dat juist helemaal niet eigenlijk.

Ontopic: Niets nieuws. Gewoon, heerlijkheid <3
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 11:52
Verwijderd
Citaat:
knip
Laat die jongen gewoon achter je, kop op.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Laat die jongen gewoon achter je, kop op.
Ik heb bij Dott wel altijd een beetje het gevoel dat ze de narigheid deels zelf opzoekt en met liefde zwelgt in haar zelfmedelijden
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 11:54
Verwijderd
Citaat:
Zou goed kunnen. Hier nog een geboren en getogen Amsterdammer en ik dacht ook bij Amsterdammers en "hip". Ik vind dat juist helemaal niet eigenlijk.
Mja, het is ook wel een beetje zo dat je je eigen cultuur pas van een redelijk opjectief standpunt kunt beoordelen als je daar zelf geheel van verwijderd bent. (Objectief valt dan van een cultureel anthropological standpunt te betwisten, maar goed)

Ik zie het zelf in elk geval nu heel erg, omdat ik ver weg woon en als ik dan ineens weer rondloop in Nederland dan zie ik de Nederlandse 'cultuur' heel erg, en over het algemeen is Nederland behoorlijk modebewust vergeleken met de mensen aan deze kant van de plas.

Grappig om te zien.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Mja, het is ook wel een beetje zo dat je je eigen cultuur pas van een redelijk opjectief standpunt kunt beoordelen als je daar zelf geheel van verwijderd bent. (Objectief vanlt dan van een cultureel anthropological standpunt te betwisten, maar goed)

Ik zie het zelf in elk geval nu heel erg, omdat ik ver weg woon en als ik dan ineens weer rondloop in Nederland dan zie ik de Nederlandse 'cultuur' heel erg, en over het algemeen is Nederland behoorlijk modebewust vergeleken met de mensen aan deze kant van de plas.

Grappig om te zien.
Oh, maar dat heb ik wel hoor. Ik heb een jaar lang in Finland gewoond en woon inmiddels in Zeeland, maar dat neemt niet weg dat ik Amsterdammers echt niet "hip" vind.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 12:17
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ontopic: Niets nieuws. Gewoon, heerlijkheid <3
Dat ja. Voor het eerst sinds tijden dat we voor het weekend eigenlijk niet echt plannen hadden staan en gewoon allebei thuis waren. Dus voornamelijk veel tijd in bed doorgebracht, films gekeken en lekker gegeten

En wtf, die sneeuw! Voor de volgende jaren wordt het niet hopen op een witte kerst, maar op een witte pasen, dan hebben we meer succes geloof ik....
Oud 24-03-2008, 12:33
Lilium
Lilium is offline
Fijne dag gehad gisteren met mijn vriendje en zijn vriendenclubje. Daarna samen uitgeslapen en nu ga ik hem weer een week missen.
Oud 24-03-2008, 12:39
Rob
Rob is offline
Een beetje meh, maar ach. Ik zie wel waar het op uitloopt. Het had erger gekund.
Oud 24-03-2008, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb bij Dott wel altijd een beetje het gevoel dat ze de narigheid deels zelf opzoekt en met liefde zwelgt in haar zelfmedelijden
x2 Maar soms kun je er idd ook weinig zelf aan doen en zoekt de narigheid jou wel weer op.

Ontopic: wát een weekend, alleen maar leuke dingen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 14:25
Yerli
Yerli is offline
Ik mis hem, maar woensdag zie ik hem weer.
En ik ga over twee weken verhuizen, waardoor we echt een flink stuk dichterbij elkaar gaan wonen!
Oud 24-03-2008, 14:57
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik heb sowieso het idee dat dit topic door sommigen onbewust wordt gebruikt om verdriet te vergroten ipv het van je af te schrijven. Maar dat heb ik nog wel meer in het 'Lucht je hart' in Psychologie.
Oud 24-03-2008, 15:39
snoopy
snoopy is offline
We hebben een superweekend gehad! Zaterdag naar de sauna, heerlijk ontspannen. Gisteren heel lang uitgeslapen (zaterdag en vandaag ook trouwens ) en een heel stuk gefietst en gewandeld... Ja, ik ben erg blij met hem.
Oud 24-03-2008, 16:22
baas
baas is offline
Citaat:
Het wordt steeds duidelijker dat dit em niet meer is.
Vandaag zouden we naar de woonboulevard gaan,
Volgens mij is dat sowieso al een erg slecht teken.
Oud 24-03-2008, 16:23
Verwijderd
haha
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 16:30
Metal
Metal is offline
Oud 24-03-2008, 16:39
Worn Down Piano
Worn Down Piano is offline
Hmm, dit lijkt de goede kant op te gaan
Verder moet ik nog steeds geduld hebben en rustig afwachten.
Oud 24-03-2008, 16:50
stout!
stout! is offline
Ik heb wel altijd het gevoel dat ik in Amsterdam hipper moet zijn, maar dat is omdat ik in vijf jaar ben veranderd in een provinciaaltje dat ontzettend onder de indruk is van die grote dynamische stad .

Misschien valt het in Amsterdam wel mee (vergeleken met andere plekken) maar hier draagt de gemiddelde student dag en nacht een spijkerbroek en capuchon- (of dispuuts-) trui, dus als ik eens een rokje aan heb voel ik me al heel modieus.

OT: prima, prima. Ik vind het grappig om hem 's ochtends wakker te maken omdat ik hem dan heel schattig vind, maar hij vind dat minder leuk. En we moeten allebei studeren dus de bieb is ons thuis de komende dagen, en dat heeft ook wel wat (afgezien van de stress). En verder is het nog steeds heel spannend hoe het volgend jaar allemaal gaat lopen, ben echt heel benieuwd.
Oud 24-03-2008, 17:30
Verwijderd
Hij is lief, en ik hoef nu maar 4 dagen te wachten voordat ik m weer zie
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 18:10
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
@ST*R: Forestus is een dispuut van de MFLS, de medische studievereniging.
Owjaa, die ken ik wel!
Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem zooo. Die ogen..! Maargoed ws heb ik weer teveel hoop en verandert er helemaal niks, ookal ziet hij het nu zelf ook in.. Maar ik wil zo graag dat hij verandert!
En mn huisdiner date heeft terug gesmst, jawel!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 18:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik word echt even doodmoe van hem Hij heeft woensdag tentamen en is nu of gigantisch druk dat ie heel de tijd achter me aanloopt, me dood wil kietelen, me van de trap wil dragen, me op zijn kop wil houden, etc of hij zit doods voor zich uit te staren, valt geen contact mee te maken en leeft lekker in zijn eigen wereldje. Volgens zijn ouders is het normaal en komt het door de stress maar ik hoop echt dat het woensdag over is want ik word hier een beetje heel erg moe van Maar dat overleven we ook wel weer Weet iig dat het niet aan mij ligt
Oud 24-03-2008, 18:37
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ik heb sowieso het idee dat dit topic door sommigen onbewust wordt gebruikt om verdriet te vergroten ipv het van je af te schrijven. Maar dat heb ik nog wel meer in het 'Lucht je hart' in Psychologie.
Zou kunnen. Voor mij werkt het inderdaad vooral als ik me rot voel, maar dan helpt het wel om het van me af te schrijven en even flink pathethisch te doen. Dat is beter op een forum dan in real life, want dan heb je flinke kans dat je mensen om je heen op de zenuwen werkt en dat is veel erger

OT: Hm. Hij blijft in mijn hoofd, maar minder dan eerst gelukkig. Het zal wel slijten met de tijd, hoe vaker ik hem zie hoe minder lang het duurt voor hij uit mijn hoofd is of zo? Het komt ook omdat ik gisteren lekker bij een vriendin was, vanavond naar de bioscoop ga en een ex-scharrel van me me vandaag weer opbelde. Hij was ziek en volgens mij zat hij ook ergens mee dat vind ik dan wel weer grappig. Ja het klinkt als misbruik (van mij), maar ik vind het wel grappig dat hij mij altijd opbelt als het niet echt goed gaat. Dus toch een teken van een emotionele bintenis. Naja laat maar ik kom niet uit mijn woorden; het komt erop neer dat ik hem ken en het daardoor best grappig is .

Ach met andere woorden: het gaat best goed.

Edit: maar ik wil wel graag een vriendje of gewoon iemand leuk vinden. Het is niet zo dat ik wanhopig doe of het echt heel wanhopig wil, maar ik heb echt het gevoel dat in mijn omgeving niemand leuk is (behalve bovenstaand persoon die dus duizendver weg woont). Waarom wonen er geen leuke jongens hier? Blij als ik ga studeren!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 18:46
Verwijderd
Heerlijk te lang in bed liggen, samen douchen, beetje hangen - soms hou ik van actief doen, maar dit is ook wel heel fijn hoor. <3
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:02
Verwijderd
Hoef de ex nog steeds niet te zien, eigenlijk - weet niet of dat nu positief of negatief is maar hij kan de boom in, zo. Pff. Sukkel. En heb wel zien om de Duitser te zien, maar dat duurt nog tot woensdag want ik heb helemaal geen tijd.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 19:35
Verwijderd
oh my god. ik heb gisteravond staan zoenen met echt een enorm prettig manspersoon. die beter danst dan justin timberlake en al die lui bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 20:04
Verwijderd
Citaat:
oh my god. ik heb gisteravond staan zoenen met echt een enorm prettig manspersoon. die beter danst dan justin timberlake en al die lui bij elkaar.
ik kan me daar serieus helemaal niets meer van herinneren
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 20:18
Verwijderd
haha
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 21:04
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik geef toe dat ik hem zelf op zoek.
Maar dat komt ook omdat ik WIL geloven dat hij niet meer tegen me liegt.
ik WIL geloven dat hij kan veranderen.
Helaas gaat dat keer op keer mis.
Verder mag je je eigen mening erover hebben.. misschien ben ik gewoon naief.
Oud 24-03-2008, 21:10
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Citaat:

Zoiets heeft even tijd nodig, en het is écht niet vreemd dat het nu nog niet weg is, maak je dus niet druk en chill hem hard met vrienden, dan komt het helemaal goed. Uitgaan is ook goed want dan merk je weer even hoe goed je in de markt (kunt) lig/t/gen. So, don't worry.

Nee, daar heb je dan ook weer gelijk in. Het is die ''je bent weer alleen''gedachte. Dat ben ik niet, want ik heb lieve vriendjes en moeder, maar toch heb ik dat gevoel. Het komt wel goed, maar voor mijn gevoel nu even niet.
Oud 24-03-2008, 21:52
George
George is offline
Bah, ik ben veel te lenteverantwoord bezig. En ik probeer van niet, maar het lukt niet.
Oud 24-03-2008, 21:56
Verwijderd
mijn liefdesleven is best wel fucked, maar alle andere sociale relaties (school + vrienden) gaat het beter dan ooit
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 22:58
Verwijderd
Citaat:
ik kan me daar serieus helemaal niets meer van herinneren
Je jat gewoon mijn tekst, met Delft is natuurlijk niks mis en ik voel me eigenlijk best wel op mijn plek in Amsterdam dus geen idee waar andere mensen dat gevoel aan over houden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2008, 23:04
Luna
Luna is offline
Citaat:

haha ik dacht precies hetzelfde.

en ot: geweldig
Oud 25-03-2008, 07:47
Neko*
Neko* is offline
Het is heerlijk om wakker gemaakt te worden door hem. Hij is echt de liefsteliefsteliefste, en hij maakt me echt gelukkig. Een heerlijk weekend samen gehad. Heerlijk lui en heel erg fijn. Hmm. Was het maar altijd weekend.
Oud 25-03-2008, 09:21
Miek
Miek is offline
Zaterdag nog een groot feest gehad voor mijn ouders 25-jarig huwelijk. Zeer geslaagd feest, iedereen had zich vermaakt en mijn vriend voelde zich ook helemaal thuis. Ondertussen hebben zijn ouders ook mijn familie verder ontmoet .
Oud 25-03-2008, 10:12
Verwijderd
Vanavond zie ik hem weer.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2008, 12:36
vedetje
vedetje is offline
als ik van 3 tot 8 les heb, en hij van 8 tot 1 werk heeft, wanneer gaan we elkaar dan nog zien?

ik maak me zorgen
Reageren

Regels voor berichten