Advertentie | |
|
![]() |
|
Woei, ponies en regenboogs. <3
![]() Gek weekend, maar wel belachelijk briljant. En nu moet ik geloof ik heel erg m'n best gaan doen om me niet teveel in m'n hoofd te gaan halen, maar daar ben ik veel te lui voor en dingen in je hoofd halen is ook veel te leuk soms. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Trimm Trabb: er zijn wel degelijk van die mannen die dat totaaal niets vinden, maar dat heeft naar mijn mening ook gedeeltelijk met volwassenheid en omgeving te maken. Mjah, ligt er maar aan waar je't zoekt. Wat mij part kan mode de pot op, zolang je er een beetje leuk bij loopt... als is 'leuk' dan een relatief begrip. Een leuk shirt/tshirt en jeans oid die goed passen en goed staan en ik ben tevreden. ![]() |
![]() |
|
ik ben kapot.
Gister had ik een feestje, en hoor ik van het meiske dat het feestje geeft iets over dat hij seks had gehad met een meid die er ook was. Ik had hem eerder al eens meerdere keren gevraagd of ie wat met dr had gedaan, en het antwoord was keer op keer nee. Dus dit keer vroeg ik of ie met dr naar bed was geweest, en daar was ook het antwoord nee op. Maar toen ik vroeg of ie met dr had gezoend, krijg ik het antwoord ja. Nou moet ie dat zelf weten, maar als heel *uitgaansplek* al heeft gezien dat ze hebben gezoend, waarom verteld hij mij dat dan niet? Dus ik werd ontzettend boos (nog woede van woensdag I guess) en ik heb hem geslagen (ik schaam me, want ik hoor niet te slaan, en ik sla normaal ook niet) En heb hem bevolen me naar huis te brengen. Hij heeft het nu dus goed verpest.. Ik ben er klaar mee. Eerst nog met degene van het feestje gesmst en later gebeld. Toen iemand anders gebeld om mn verhaal maar kwijt te kunnen, en bezig te blijven. En vervolgens mn moeder gebeld, die me hoorde huilen en er meteen aan kwam gesjeest. (ik hou van mijn mams) Uiteindelijk rond 1 uur maar eens in bed gekropen.. maar ik heb natuurlijk niet geslapen. Ik ben nu dus bek af en moet zo ook nog werken van 10 tot 5.. ![]() ![]() Ik ben kapot.. en ik kan mezelf wel voor mn bek slaan.. Ik ben zo dom geweest ![]()
|
heel goed.
![]() ![]() en met ons ook heel goed, want hij begon opeens te zeggen dat hij ons wel ziet samenwonen. ![]() ![]() ![]()
|
[QUOTE=Poepkind;27258651]hehe ik moet ook leren, en ik ben alleen maar bezig met het denken aan de inrichting van mn nieuwe kamer:$ Mijn delftse avonturen zijn allemaal op niks uitgelopen, maar ik ken er wel wat vrienden. Maar nu ben ik bezet dus kom ik er niet meer om die reden
![]() QUOTE] Ja eigenlijk zijn delfste jongens ook helemaal niks, zeker bij dsc ![]() En mn date heb ik al gesmst maar hij reageert niet, maar heeft me wel toegevoegd op msn.. ehm ja. Maar! Gister dacht ik best wel veel aan hém en aan hoe leuk hij toch eigenlijk wel niet is enzo maar dat het toch geen zin heeft en ws beter is zo. En toen smste hij gisteravond dat ik echt heel leuk ben en dat het hem spijt dat hij mij altijd zo weinig aandacht gaf en ik verdien veel meer blabla. Hoera! Zou het dan toch nog ooit..? |
![]() |
|
Hey, niets mis met jongens uit Delft! Al het ik niets met het type DSC, maar vooruit
![]() Maarrem, verder heb ik wel zin in vandaag, en wat een geweldige tijdplanning weer! Nu kan ik wel eerder naar hem toe... Ik wil weer tegen 'm aankruipen en... Damn, ik ben verliefd.
|
Verwijderd
|
Het wordt steeds duidelijker dat dit em niet meer is.
Vandaag zouden we naar de woonboulevard gaan, krijg ik vannacht om 4 uur een smsje van em; hey schatje, ik ben net terug van een feestje en 12:00 ga ik niet halen. Ik kom wel alleen wat later. Uhu..dit komt me zo bekend voor. Dit hebben we al gehad. We hebben al 1,5 week geen seks gehad terwijl er genoeg mogelijkheden waren. En ik vind het niet eens zo erg. ![]() ALS ik em nog zie vandaag wordt het eindelijk tijd voor het gesprek. Want zo gaat t niet. |
![]() |
|
![]() |
Hm, toch maar geen zin om die ene jongen terug te bellen. Te corporaal, VVD-stemmer. Niet mijn type. En hij heeft geen donker haar.
![]() ![]() @ST*R: Forestus is een dispuut van de MFLS, de medische studievereniging. Laatst gewijzigd op 24-03-2008 om 10:50. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik las laatst in een tijdschrift ook al iets over Amsterdammers en hun excentrieke kledingstijl, dus misschien komt het wel gewoon dat ik hier geboren en getogen ben en niet beter weet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Niets nieuws. Gewoon, heerlijkheid <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie het zelf in elk geval nu heel erg, omdat ik ver weg woon en als ik dan ineens weer rondloop in Nederland dan zie ik de Nederlandse 'cultuur' heel erg, en over het algemeen is Nederland behoorlijk modebewust vergeleken met de mensen aan deze kant van de plas. Grappig om te zien. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() En wtf, die sneeuw! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: wát een weekend, alleen maar leuke dingen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb wel altijd het gevoel dat ik in Amsterdam hipper moet zijn, maar dat is omdat ik in vijf jaar ben veranderd in een provinciaaltje dat ontzettend onder de indruk is van die grote dynamische stad
![]() Misschien valt het in Amsterdam wel mee (vergeleken met andere plekken) maar hier draagt de gemiddelde student dag en nacht een spijkerbroek en capuchon- (of dispuuts-) trui, dus als ik eens een rokje aan heb voel ik me al heel modieus. OT: prima, prima. Ik vind het grappig om hem 's ochtends wakker te maken omdat ik hem dan heel schattig vind, maar hij vind dat minder leuk. En we moeten allebei studeren dus de bieb is ons thuis de komende dagen, en dat heeft ook wel wat (afgezien van de stress). En verder is het nog steeds heel spannend hoe het volgend jaar allemaal gaat lopen, ben echt heel benieuwd.
||
Citaat:
Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem zooo. Die ogen..! Maargoed ws heb ik weer teveel hoop en verandert er helemaal niks, ookal ziet hij het nu zelf ook in.. Maar ik wil zo graag dat hij verandert! En mn huisdiner date heeft terug gesmst, jawel! |
![]() |
|
Ik word echt even doodmoe van hem
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Hm. Hij blijft in mijn hoofd, maar minder dan eerst gelukkig. Het zal wel slijten met de tijd, hoe vaker ik hem zie hoe minder lang het duurt voor hij uit mijn hoofd is of zo? Het komt ook omdat ik gisteren lekker bij een vriendin was, vanavond naar de bioscoop ga en een ex-scharrel van me me vandaag weer opbelde. Hij was ziek en volgens mij zat hij ook ergens mee ![]() ![]() Ach met andere woorden: het gaat best goed. Edit: maar ik wil wel graag een vriendje of gewoon iemand leuk vinden. Het is niet zo dat ik wanhopig doe of het echt heel wanhopig wil, maar ik heb echt het gevoel dat in mijn omgeving niemand leuk is (behalve bovenstaand persoon die dus duizendver weg woont). Waarom wonen er geen leuke jongens hier? Blij als ik ga studeren! |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat komt ook omdat ik WIL geloven dat hij niet meer tegen me liegt. ik WIL geloven dat hij kan veranderen. Helaas gaat dat keer op keer mis. Verder mag je je eigen mening erover hebben.. misschien ben ik gewoon naief.
||
Citaat:
Nee, daar heb je dan ook weer gelijk in. Het is die ''je bent weer alleen''gedachte. Dat ben ik niet, want ik heb lieve vriendjes en moeder, maar toch heb ik dat gevoel. Het komt wel goed, maar voor mijn gevoel nu even niet. ![]()
||
Citaat:
en ot: geweldig
|
|