Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
We hadden het laatst over die twee Matt Elliott CD's. Heb je dat OuMuPo album van hem wel eens opgezet? Zo heb ik hem toentertijd leren kennen, interessant project vind ik. Is nog onder Third Eye Foundation uitgekomen. ![]()
||
Citaat:
MAHAVISNU ORCHESTRA ''visions of the emerald beyond'' 1975 ![]() Oorspronkelijk label Sony SRCS 7013 ![]() Orgineel cover en artwork als LP hoes ![]() Alleen uitgebracht in Japan ![]() AAD opname en geen bonustracks ![]() VG++ condition ![]() THE JOE ZAWINUL SYNDICATE ''the immigrants'' 1988 ![]() Oorspronkelijk label CBS CD 46070 2 ![]() Orgineel cover en artwork als LP hoes ![]() VG++ condition ![]() SYNERGY ''cords'' 1978 Excentrieke harde electronische muziek met techo invloeden van Larry Fast alias de.. BV Haast in de electronica. In Oor's pop encyclopedie staat geschreven dat de albums 1 en 2 niet zo goed zijn geslaagd, maar met 3 (cords) absoluut. Klopt ![]() ![]() Oorspronkelijk label Passport PBCD 6000 ![]() Orgineel (ongekuiste cover afbeelding) zoals de LP hoes ![]() Eerste CD uitgave van voor 1986 zonder barcode ![]() Very limited run edition on CD released ![]() VG ++ condition ![]() DAVID SANCIOUS ''forest of feelings'' 1975 Deze CD heb ik zowel de USA als ook de Europese versie van, maar de US versie heeft een fout in de track index terwijl de Europse Sony uitgave deze fout niet heeft, alleen jammer dat er geen CD uitvoering bestaat waarvan de cover afbeelding precies het zelfde is als de LP hoes, maarja ik kan ook niet alles hebben. ![]() ![]() Oorspronkelijk label Sony made in France zonder fouten ![]() Enige CD uitvoering met een iets andere cover dan LP hoes ![]() VG ++ condition ![]() Naar deze CD was ik ook al lange tijd naar op zoek, kwam alleen maar geremasterde heruitgaves tegen die bovendien ook nog eens een andere cover hebben dan de LP hoes, maar toen krijg ik mail van een muziekvriend uit Duitsland die voor mij deze CD heeft kunnen regelen, ik uiteraard ![]() PAULINHO DA COSTA ''sunrise'' 1984 Dat hij een indrukwekkende carriere heeft bewijst deze lijst met artiesten waarmee hij heeft samengewerkt, klik maar eens op de foto. ![]() Oorspronkelijk label Pablo today CD 2312 143 ![]() Eerste CD uitgave van voor 1986 zonder barcode ![]() AAD opname ![]() orgineel cover afbeelding zoals LP hoes ![]() VG++ condition Made west Germany ![]() Na jarenlang een ranzig fonotheek examplaar in bezit te hebben gehad, heb ik eindelijk eens een gave CD gevonden. Was niet goedkoop maar ook hier was ik de hoge prijs allang weer vergeten na ontvangst van deze CD in zeer goede staat. ![]() HUBBARDS CUBBARD ''hubbard cubbards'' 1983 ![]() Oorspronkel label Coda 5 CD ![]() Orgineel cover zoals LP hoes ![]() In zeer kleine oplage gemaakt ![]() VG++ condition ![]() Made in west Germany ![]() Laatst gewijzigd op 29-07-2008 om 19:54. |
![]() |
|
Verwijderd
|
trash talk - s/t cd
no turning back - stronger cd cursed - III, architects of troubled sleep cd annihalation time - III, tales of ancient age package - guns up!, panic, blacklisted Antillectual - Silencing Civilization. CD en nog een paar posters van cursed, modern life is war en no turning back |
![]() |
|
![]() |
doom and madlib - money folder / america's most blunted ep
dangerdoom - old school ep the gun club - miami lp magazine - real life lp quadrophenia ost lp the meters - josie 1969 lp ik ben trouwens mijn spullen wat aan het uitdunnen qua dubbele/ ik luister er niet meer naar cd's, dus als iemand een van de volgende, of allemaal wil hebben voor een zacht prijsje; pm plz n.w.a. - straight outta compton magazine - real life aphex twin - selected ambient works 85-92 aphex twin - come to daddy new order - power, corruption & lies new order - brotherhood the gun club - fire of love jeff buckley - grace allen cd's |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Laatste aanwinst Ik Will | 75 | 24-07-2006 19:22 | |
De Kantine |
Wat is jouw laatste aanwinst? perfectme | 373 | 05-02-2005 22:09 | |
Lifestyle |
Wat is je nieuwste aanwinst (deel 1039³) cha0s | 249 | 22-04-2003 17:55 | |