Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-05-2008, 03:33
EvilConduct
EvilConduct is offline
Huppakee. Met een beetje mazzel (om maar even het zionistische geneuzel tegen te gaan ) begin ik aan het eind van de zomervakantie aan een cursus Duits. JAWOHL!

Niet dat ik nog veel scholing nodig heb (een vriend van me dacht dat ik al wel op niveau C1 zit), maar wat extra kennis is toch wel handig wil ik in Berlijn voor een opleiding in aanmerking komen.

Jawel: Berlijn. Een andere stad is ook prima, maar Berlijn lijkt mij een prima beginpunt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-05-2008, 04:21
Broeder
Broeder is offline
Bij de Humboldt?
Oud 10-05-2008, 12:01
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Huppakee. Met een beetje mazzel (om maar even het zionistische geneuzel tegen te gaan ) begin ik aan het eind van de zomervakantie aan een cursus Duits. JAWOHL!

Niet dat ik nog veel scholing nodig heb (een vriend van me dacht dat ik al wel op niveau C1 zit), maar wat extra kennis is toch wel handig wil ik in Berlijn voor een opleiding in aanmerking komen.

Jawel: Berlijn. Een andere stad is ook prima, maar Berlijn lijkt mij een prima beginpunt.
gaaf gaaf dat doet 50% van mijn bloed deugd.
Oud 10-05-2008, 13:09
EvilConduct
EvilConduct is offline
Is dat zo? Ben je van de half-Oosterbuurse overtuiging?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 13:15
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
m'n mutti is duits
Oud 10-05-2008, 13:16
EvilConduct
EvilConduct is offline
Heeft ze ook zo'n mooi accent?
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 13:18
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee nauwelijks meer, alleen nog als ze emo is. ze woont al heel lang in nederland.
Oud 10-05-2008, 13:27
EvilConduct
EvilConduct is offline
Haha, ok. Duitse dames zijn leuk iig.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 20:46
amor
amor is offline
Citaat:
Het komt er eigenlijk op neer dat we 12 dagen in Chili zijn en daarna 3 dagen in Buenos Aires voor een stedentrip. Ik ga ergens in augustus en het is dan winter in Zuid-Amerika... ongeveer 20 graden dan, dacht ik? Maargoed.. ik heb er in ieder geval zin in
Ja het is inderdaad winter in Chili dan. Maar 20 graden is het alleen in het noorden. Santiago zal waarschijnlijk ook niet zoo koud zijn. Meeste toeristen gaan namelijk naar het zuiden( omdat dat het mooiste is), vroeg me af waar jij precies dan naar toe gaat. In het zuiden is het dan namelijk harstikke koud -5 tot -10 overdag. Nationale parken en dergelijke zijn dan eigenlijk niet te bezoeken. De meeste hotels, pensions sluiten (in het zuiden) ergens in april of mei.
Oud 12-05-2008, 19:52
Juda[NL]
Juda[NL] is offline
2 weken Chersonissos, een maand fulltime werken en dan emigreren naar Schotland (voor een jaar)!
Oud 13-05-2008, 00:04
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
frans leren is nog wel eens handig.. bedenkend dat ik nog eens door west afrika wil reizen..
Oud 13-05-2008, 06:09
Verwijderd
Naar Letland en Finland.

Verder mogelijkerwijs nog naar Zwitserland.

En dan is de vakantie ook echt op.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 07:55
stout!
stout! is offline
Waar ga je naartoe/wat ga je doen in Finland? Ik heb er een half jaar gewoond en het is supermooi. Maar naar cultuur hoef je buiten Helsinki niet op zoek .
Oud 13-05-2008, 10:53
Verwijderd
Ik ga naar Helsinki en Hamina. Op toernee. Waarschijnlijk redelijk wat vrije tijd om er eens rond te kijken.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2008, 13:27
stout!
stout! is offline
Ah ok .
Ik ga deze zomer genieten van het feit dat ik mijn scriptie af heb door heel juli op terrassen/in het park/op de bank te hangen en waarschijnlijk veel te drinken onder het mom dat het de laaste maand van mijn echte studentijd is.

In augustus ga ik eerst samen met een vriendin mee met een oud oppasadres naar een decadent Frans dorp aan de Cote d'Azur, waar we overdag op het strand zullen liggen en ijs eten, 's avonds wat oppassen, over de boulevard slenteren, cocktails van 10 euro drinken (of één iig) en proberen VIP-gedeeltes van clubs in te komen maar waarschijnlijk worden uitgelachen door verwend 16-jarig tuig omdat je daarvoor een magnum fles champagne moet kunnen kopen en wij niet van onze vaders 500 euro meekrijgen om een avondje op stap te kunnen.

Daarna een kleine roadtrip met mijn vriendje. En m'n ouders zijn 25 jaar getrouwd dus die stonden erop ons mee te nemen op een zeiltocht langs de Turkse kust, ok . Dan nog een weekje bijkomen en dan begin ik 1 september ofwel aan een echte baan, ofwel (en hopelijk) aan een master journalistiek in Amsterdam.

Ik kan niet wachten.
Oud 17-05-2008, 00:01
Sjoerd
Sjoerd is offline
werkenwerkenwerken.
en mijn gewonnen reis naar blanes met 3 vriendinnen
ohja en de gayparade
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten