Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2008, 23:41
punkstar
punkstar is offline
morgen krijg ik de uitslag van de 2e bloedtest en ik ben nerveus

verder wordt het steeds erger; extreme moeheid en een vreetbui die al 2 weken duurt

alleen mn vriendje houdt me nog op de been, zonder hem was ik...ja who knows..
Oud 28-03-2008, 00:45
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oh, mijn God.. Ik heb mij kunnen inschrijven...jesus... bijna 2 uur verder...
Ik heb geen ritme meer over...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 01:09
Verwijderd
Zo, ik heb de boel vernieuwd. Herkennen jullie me nog?

En nu is het echt tijd om te gaan slapen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 07:56
Nijn*
Nijn* is offline
Ik heb straks twee tentamens die ik echt ontzettend moeilijk vind en.. ik heb keelontsteking Ik moet nu eigenlijk nog een keertje leren en alles doorlezen en oefenexamens maken, want gisteren veel te weinig gedaan.. Maar ik voel me zoo beroerd. Keelpijn, hoofdpijn, moe.. Bah, waarom moet dit nou weer tegelijk komen, wat heb ik nu weer misdaan?
Oud 28-03-2008, 08:06
indigo
indigo is offline
@Heksjuh: je leert het vanzelf, maar je kunt pasta/ rijst/ander graan maken, ofzo? Sommige aardappels kun je ook ongeschild koken, moet je ze alleen goed wassen.

@lentekriebel: ik moest wel even nadenken, ik herken mensen toch ook aan hun ava . Maar het zal wennen.

@dolce: wat vaag dat je niet gewoon kan kiezen voor de ziekenhuisrichting zeg! Kun je niet een brief schrijven/ klacht indienen hierover? Wel goed dat je je voor je keuzevak hebt kunnen inschrijven

Pfft, even een halfuurtje over voordat ik weer wegmoet. Wat een supervolle dagen zeg, gisteravond zat ik er echt even helemaal doorheen. Roeien was wel tof! (Benen-rug-armen, armen-rug-benen. etc.) Wel jammer dat we niet het water op zijn geweest. Nuja, vandaag weer een volle dag: uni-overleg-eten-leren-werken. Niet vergeten, dat is het nadeel van thuiswerken! Ik moet het niet op het allerlaatste moment gaan insturen. Ik ga er nu nog maar even naar kijken dus .
Oud 28-03-2008, 08:23
Verwijderd
Mannetje van de ongediertebestrijding (want ik heb zilvervisjes) zou tussen 8 en 9 langskomen en hij is er nog steeds niet. Dadelijk is hij net langsgeweest toen ik heel eventjes met mijn vriend meeliep om spullen in zijn auto te leggen en vuilnis weg te gooien. Pffft. Moet ik dadelijk weer gaan bellen zeker.-_- Ik wacht tot 10 uur en dan bel ik wel.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 09:04
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben helemaal kapot, moe en dood.
Oud 28-03-2008, 09:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Ik heb straks twee tentamens die ik echt ontzettend moeilijk vind en.. ik heb keelontsteking Ik moet nu eigenlijk nog een keertje leren en alles doorlezen en oefenexamens maken, want gisteren veel te weinig gedaan.. Maar ik voel me zoo beroerd. Keelpijn, hoofdpijn, moe.. Bah, waarom moet dit nou weer tegelijk komen, wat heb ik nu weer misdaan?
Ik hoor het dat zoveel mensen nu keelontsteking hebben. Dacht dat ik de enige was. Maar heel veel sterkte.

Weet iemand hoe je die witte plekjes van je amandelen af krijgt? Het geeft echt een rare smaak in m'n mond en het voelt ook naar. Ik zit nu te pielen met een wattenstaafje, maar dat schiet niet echt op. Zou het een goed teken zijn, dat m'n lichaam hard aan het vechten is?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 09:57
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hoezo kunnen mensen hun amandelen zien? Beterschap hoor, daar niet van

OT: Het voelt weer ongelooflijk vrijdag. Zo van: ach joh, die studie, wat maakt het uit, ga maar lekker schrijven lezen andere leuke dingen doen
Oud 28-03-2008, 09:59
Verwijderd
Ik werd om kwart over 5 wakker. En sliep om 1u. Oftewel: ik ben een beetje moe Maar doordat ik zo vroeg wakker werd, was het wat makkelijker om om 6u daadwerkelijk op te staan.
Gister overdag ging het zo goed! Maar misschien wel te goed? Dat het daarom 's avonds mis ging? Ik onderschat mezelf graag, op alles. Vanmiddag heb ik een leuke meet ( ) en de rest van de dag moet ook maar gewoon goed gaan. En zo niet, dan iig morgen weer met goede moed verder. Want ik kan het beter hele dag goed doen met 1 rotmoment dan dat ik hele dagen laat verpesten. maar waarom voelt dat dat niet zo, grr
Ik moet het echt even hebben van mn verstand op dit moment, mn gevoel werkt me het liefst de verkeerde kant op.

Mn werkgroepdocente lachte net wel lief naar me, fijn. Zou helemaal fijn zijn als ze mn opdracht mild beoordeeld zodat ik iig een 4 heb en het vak mag blijven volgen
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 10:01
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Hoezo kunnen mensen hun amandelen zien? Beterschap hoor, daar niet van

OT: Het voelt weer ongelooflijk vrijdag. Zo van: ach joh, die studie, wat maakt het uit, ga maar lekker schrijven lezen andere leuke dingen doen
Ja, dat zijn die dingen die opgezet zijn bij keelontsteking toch? Het zijn gewoon klieren. Normaal kun je ze, te hopen voor je, eigenlijk niet zien omdat ze klein zijn. Maar net als klieren in je nek, die je normaal ook niet ziet, zie je pas bij ziekte.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 10:04
punkstar
punkstar is offline
wat heb ik HIER nou weer aan....
Oud 28-03-2008, 10:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja, dat zijn die dingen die opgezet zijn bij keelontsteking toch? Het zijn gewoon klieren. Normaal kun je ze, te hopen voor je, eigenlijk niet zien omdat ze klein zijn. Maar net als klieren in je nek, die je normaal ook niet ziet, zie je pas bij ziekte.
Op die manier Ik heb gelukkig nog nooit echt keelonsteking gehad, dus mijne zijn gewoon verborgen dan Maar oorpijn wel en dat is inderdaad heel erg vervelend, hoop voor je dat het snel over is!
Oud 28-03-2008, 10:11
Verwijderd
Citaat:
wat heb ik HIER nou weer aan....
knuffel hebben? ik deel ze uit
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 10:15
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Duivelaartje: amandelen zitten in je keel. Ik betwijfel of je ze kunt zien, maar als dat zo is, kun je er echt niet bij en dat lijkt me ook echt niet goed! Die plekjes gaan echt wel weg, je hebt toch een keelontsteking? Waarschijnlijk zijn je amandelen ontstoken. Afblijven dus en verder gewoon uitzieken.

@ Leonoor: ja natuurlijk is stage anders dan een vriend , ik hoef inderdaad niet 2x per dag dat lange eind te reizen. Maar 1 dag in de week is nog wel te doen, al moet je natuurlijk enorm vroeg op en dan 's avonds weer terug en dan is 3 uur wel lang ja en helemaal als je dan ook nog een bus in moet. Maar afgelopen week ging het goed met de bus en heb je 'maar' een half uur vertraging. Wat natuurlijk alsnog best lang is op 3 uur reizen. Waar ga je stagelopen in Vlissingen? (niet dat ik Vlissingen zo goed ken, maar ben gewoon benieuwd)

@ Dolce: ik vind het wel raar dat je niet de richting kan kiezen die je graag wilt omdat die vol zit. Kun je het niet via de Examencommissie proberen voor elkaar te krijgen dat je alsnog die richting op kunt? Of anders in elk geval aankaarten dat je vindt dat het niet op een eerlijke manier gaat bij jou op school.

OT: ik baal want ik moest gisteravond m'n sleutel van m'n kamer inleveren, maar de huurbaas (makelaar) kwam niet opdagen. Ik heb echt bijna 3 kwartier gewacht, z'n kantoor gebeld, z'n mobiel gebeld, maar geen gehoor. Dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Net weer z'n kantoor gebeld, maar wéér het antwoordapparaat. Zo nog maar eens z'n mobiel proberen en als hij niet opneemt, spreek ik z'n voicemail in, hoewel ik daar helemaal niet van hou, maar ik kan niet blíjven bellen vandaag.

Edit: Hij had vrijdag in z'n agenda staan en ik donderdag. Maar ik weet zeker dat het donderdag had moeten zijn. Maar het doet er nu niet echt meer toe. Vanavond ga ik (nogmaals) m'n sleutel inleveren.

Laatst gewijzigd op 28-03-2008 om 13:13.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Ik hoor het dat zoveel mensen nu keelontsteking hebben. Dacht dat ik de enige was. Maar heel veel sterkte.

Weet iemand hoe je die witte plekjes van je amandelen af krijgt? Het geeft echt een rare smaak in m'n mond en het voelt ook naar. Ik zit nu te pielen met een wattenstaafje, maar dat schiet niet echt op. Zou het een goed teken zijn, dat m'n lichaam hard aan het vechten is?
Linkje naar ander topic

Bedoel je dat? Ik meende ergens op internet te lezen dat het heel gevaarlijk kan zijn als je dat eraf haalt. Ik weet niet of het waar is ofzo, maarja, ik denk ik zeg het maar.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 10:58
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ja, gewoon schijfjes of krieltjes halen. Misschien iets duurder, maar scheelt je vingers en werk.
Citaat:
@Heksjuh: pasta of rijst is ook lekker en veiliger voor je vingers!
Citaat:
@Heksjuh: je leert het vanzelf, maar je kunt pasta/ rijst/ander graan maken, ofzo? Sommige aardappels kun je ook ongeschild koken, moet je ze alleen goed wassen.
Ik wilde twee dagen aardappels en twee dagen rijst of macaroni. Maar ik denk dat schijfjes of krieltjes een beter idee is dan aardappels schillen

Duivelaartje: http://forum.scholieren.com/showthre...=tonsil+stones. Dat topic gaat ook over witte dingetjes op je amandel, misschien heb je daar iets aan

En nu maar weer leren, want ik loop echt achter en mijn planningen zijn te idealistisch. Ik wil volgende week zondag hoorcollege 17 afhebben, en daarna de hele week elke dag twee hoorcolleges. Ik hoop dat het lukt. Maar samenvatten kost zoveel tijd.
Zondag weer naar Nieuwegein en daarna uiteten, dus dan kan ik ook niks doen. Maar het komt vast wel goed, beetje doorwerken en stressen misschien.
Oud 28-03-2008, 11:39
Verwijderd
Citaat:
@ Duivelaartje: amandelen zitten in je keel. Ik betwijfel of je ze kunt zien, maar als dat zo is, kun je er echt niet bij en dat lijkt me ook echt niet goed!
Je kunt ze heel goed zien en er ook wel bij (alleen krijg je dan vaak wel kotsneigingen ). Die plekjes gaan vanzelf weg als de ontsteking weg gaat, daar moet je zelf niets aan gaan doen.

Citaat:
@ Leonoor: Waar ga je stagelopen in Vlissingen? (niet dat ik Vlissingen zo goed ken, maar ben gewoon benieuwd)
Weet je de HZ (in de buurt van het eindpunt van de trein)? Daarnaast loop ik stage.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 12:09
coopergirl
coopergirl is offline
Drukke dagen gehad! Eergisteren de hele dag gewerkt, vanuit werk direct door naar een vriendin en 's avonds pas terug naar huis. Gisteren ook de hele dag gewerkt, daarna snel naar huis om me bruiloftklaar te maken (in veertig minuten). Snel naar een vriendin en vriend, deze met de auto opgepikt en toen naar de trouwerij en vervolgens het feest. Vandaag late dienst, en in het weekend ook late diensten. Tussendoor nog voor studie bezig, maandag eindtoets communicatieve vaardigheidstraining. De acteur heb ik al ontmoet (jongen die ontzettend veel praat), dat lijkt makkelijk maar dat is het in zekere zin niet... Ik hoop niet dat ik het door mijn zenuwen verpruts, aangezien ik op niet-toetsmomenten goede feedback krijg maar tijdens deze toetsen dichtsla (camera's zijn ook erg irritant).

Eigenlijk voel ik me best moe..
Oud 28-03-2008, 12:22
Verwijderd
He bah. Ik liep net zonder schoenen over de gang en daar liggen nu allemaal dooie zilvervisjes omdat de ongediertebestrijder langs is geweest vanochtend. Het vervelende is dat je ze ook niet echt goed ziet op onze vloer, dus ik liep er op een gegeven moment op goed geluk op mn tenen erdoorheen.

Oh, wat mis ik vroeger. Fijn in ons huisje in het dorp waar al mijn vrienden wonen... De tijd dat mijn moeder meer tijd voor me had. De tijd dat ik mijn vrienden zo nu en dan nog zag. Ik mis mijn vriendje ook, ook al was hij vanochtend nog bij me en zie ik hem morgen weer.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 13:16
Missy1234567890
Citaat:
Je kunt ze heel goed zien en er ook wel bij (alleen krijg je dan vaak wel kotsneigingen ). Die plekjes gaan vanzelf weg als de ontsteking weg gaat, daar moet je zelf niets aan gaan doen.

Weet je de HZ (in de buurt van het eindpunt van de trein)? Daarnaast loop ik stage.
Ik dacht altijd dat amandelen echt diep in je keel zaten...ik zie alleen m'n huig als ik ze probeer te zien.

En de HZ weet ik wel te liggen ja, gelukkig voor jou is die redelijk dicht bij het station.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 13:18
Verwijderd
Ik ben zó ontzettend blij met mijn vriend, volgensmij zou ik zonder hem depressief zijn denk ik... Ik ga stoppen met de opleiding, ik mis het dorp waar ik woonde, ik mis de aandacht van mijn moeder (ook al doet ze wel haar best hoor, maar het is gewoon druk met een cafetaria), ik mis mijn vrienden, ik mis het "nodig zijn" gevoel dat je bij vrienden hebt, ik mis het dat mensen me leuk vinden en uit zichzelf met me gaan praten of afspreken, ik mis mijn oude school, ik mis het dat ik vroeger mijn broer en zus nog om me heen had en dingen met ze kon gaan doen, ik voel me alleen.*huil* Bedankt dat je er bent vriendje. Jij maakt alles toch nog goed.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 13:45
Missy1234567890
Ik heb, na een maand, eindelijk het cijfer van m'n essay terug: een 8,5.
En aangezien ik voor het mondeling tentamen ook al een 8,5 had, is dat tevens het eindcijfer
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht altijd dat amandelen echt diep in je keel zaten...ik zie alleen m'n huig als ik ze probeer te zien.
je amandelen zitten zeg maar aan de zijkanten van het begin van je keel. Ik ga wel even een plaatje zoeken om te laten zien waar ze zitten (ik heb toch niks beters te doen)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 13:55
Verwijderd
Dit is wel een goed en net plaatje. Op het tweede plaatje zijn de amandelen weggehaald.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 14:54
LEUGEN
LEUGEN is offline
gister 2 uur gespijbeld. Ik kon het gewoon niet opbrengen om naar de les te gaan.
En vannacht maar 5 uurtjes geslapen. Vreselijke droom over dat hij het opnieuw deed, en dat het hem toen wel lukte. en we gingen toen [kutkutkut!!] naar zijn graf, en we konden het niet vinden..
Oud 28-03-2008, 15:44
Verwijderd
Ik ben fucking kwaad op alles en iedereen. Verging de wereld maar eens.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 16:26
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Dit is wel een goed en net plaatje. Op het tweede plaatje zijn de amandelen weggehaald.
echt vaag om ineens zo een plaatje tegen te komen...
maar is op dat tweede plaatje ook de huig weg ofzo... mis daar wat

ontopic: ik ben kapot, ben zoooo moe
ik wil een week of 3 slapen (liever langer)
Oud 28-03-2008, 16:56
Verwijderd
@rare kwast: gefeliciteerd!

Citaat:
Ik heb, na een maand, eindelijk het cijfer van m'n essay terug: een 8,5.
En aangezien ik voor het mondeling tentamen ook al een 8,5 had, is dat tevens het eindcijfer
Mooi cijfer!

OT:
Vanochtend nét te laat op college, en toen moest ik ook nog iets voordoen op het bord en nu voel ik me een beetje dom. Al ging het best redelijk.
Daarna gestudeerd, want ik realiseerde me dat ik best al over 1,5 week tentamen kan hebben (is om de één of andere reden nog niet gepland) en ik heb nog wat in te halen...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 17:11
Missy1234567890
@ Lentekriebel: dat plaatje maakt het wel wat duidelijker. Ik had ze daar niet gezocht, maar als ze echt diep in je keel zouden zitten, ben je natuurlijk al in de slokdarm.

@ Lienepien: dankjewel! Ik ben er ook erg blij mee!

OT: Sleutels zijn ingeleverd, nu ben ik echt definitief verhuisd. Van tevoren nog even eindelijk het verjaardagscadeautje voor m'n vriend gekocht, de nieuwe cd van REM, die is vandaag uitgekomen. Dus als hij straks alle files en de regen getrotseerd heeft, krijgt hij die.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 18:08
Nona
Nona is offline
Brandende haat jegens mijn statistiekdocente. Hoe kun je nou niet binnen een week kunnen reageren op mailtjes als je voor volgende week een opdracht deadline hebt staan??? Stom mens.
Oud 28-03-2008, 18:12
Nijn*
Nijn* is offline
Deze dag is echt een regelrechte ramp van A tot Z.. Mijn franse tentamen ging echt zó ontzettend slecht.. Alles wat ik had geleerd werd niet gevraagd, alles waarvan ik dacht dat ze het niet zou vragen werd wel gevraagd.. Na een halfuur (van de 50 minuten) ben ik huilend de zaal uitgelopen, ik kon niets invullen, ik heb alles fout/gegokt Wat een ramp. Daarna aardrijkskunde, waarvan mijn docent zei dat het zwaartepunt op Actieve Aarde zou liggen en een paar vragen over Vervoer en Ruimtelijke Inrichting. Van de 28 vragen gingen er godverdomme 20!!!!! over Vervoer, dat kende ik veel minder goed dan Actieve Aarde en heb het tweede tentamen dus OOK verkloot Voel me vreselijk slecht nu, ik ben nergens goed in, ik kan niet eens normaal twee tentamens maken.
Daarna moest ik naar therapie, alsof de regen en de tegenwind nog niet genoeg waren kreeg ik een lekke band waarop ik nog 2 km moest doorfietsen om bij de goede bushalte te komen.. Kom ik met de bus op Utrecht CS, rijdt de bus die ik moet hebben precies voor mijn neus weg. Ik kwam dus te laat bij therapie, helemaal gestresst, stond zij gewoon nog 'hartstikke gezellig' even met collega's te praten..
En therapie zelf was ook gewoon stom en vervelend en kon ik helemaal niet gebruiken en ik HAAT iedereen nu. Ben nu eindelijk thuis en m'n keel doet echt vreselijk veel pijn, maar het is weekend dus ik kan niet naar de huisarts voor antibiotica
En nou kan ik niet eens de avond relaxen, nee ik moet zometeen godverdomme oppassen, ik heb inderdaad niets beters te doen mensen. Verdomme ik heb het helemaal gehad met alles en met iedereen. En dan vooral met J. die haar tentamen gisteren pas begon te leren het wél goed heeft gemaakt. En omdat ze een 8 voor d'r nederlandse mondeling heeft, IK HAAT HAAR. Waarom zij wel en ik niet? Verdomme echt wat heb ik fout gedaan dat ik dit verdien? Bah, ik wil niet meer, dit leven hoeft van mij niet. Ik wil in m'n bed liggen met de dekens over me heen en alleen maar janken.
Oud 28-03-2008, 18:25
Sens.
Sens. is offline
@ Nijn* Een dikke knuffel!!!
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt... vorig jaar had ik hetzelfde voor met economie...
En dat terwjil ik het die ochtend nog aan iedereen had uitgelegd...
Maar uiteindelijk is het bij mij allemaal nog goed gekomen en bij jou zal dat ook wel meevallen..

Ook als zijn deze 2 tentamens minder goed of ben je mss gebuisd op frans...
Je hebt alles gedaan wat je kon en je hebt jezelf niets te verwijten...
De moed niet opgeven! er zijn hier heel veel mensen die aan je denken...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 18:44
Heksjuh
Heksjuh is offline
Rare Kwast:

Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad en nog zult hebben
Oud 28-03-2008, 18:48
Calyx
Calyx is offline
Rare Kwast!
Oud 28-03-2008, 18:58
Verwijderd
Ik heb niemand nodig. Ik heb niemand nodig. Ik heb niemand nodig.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 19:05
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
God, wat verandert alles veel. Zo zonde, zo veel mensen waarvan ik dacht dat ze anders dan de rest waren, bijzonder, zijn net zoals de rest geworden. Even makkelijk te beinvloeden, even onverstandig, even apathetisch. Alle affectie die ik zo hard nodig heb lijkt vooral te worden gegeven aan mijn vriendin, omdat zij zo schattig is. Zij wordt doodgeknuffeld door alles met een hartslag en ik ben de onoogelijke klont die erbij zit, nog geen blik waardig, laat staan enige interesse. Oncool, onschattig en onknuffelbaar, dat je hoe dan ook niet mee moet nemen met uitgaan, feestjes of wat voor sociale activiteiten dan ook. Ze zijn allemaal hetzelfde, trappen er allemaal in, negeren me allemaal. Kom ik dan echt zo waardeloos over, lijk ik echt zo saai en grijs? Ik weet dat ik genoeg goede vrienden heb, maar zij kennen mij, ze weten hoe ik ben, ze bekommeren zich niet om mijn overkomen. Het zijn de via-via-vrienden, de kennissen die ik het meest pijnlijk confronterend vind.
Ik wil ergens anders heen. Ergens waar het interessant is. Met interessante mensen, die stuk voor stuk nog onbevlekt zijn met vooroordelen over mij of mijn reputatie. Volslagen vreemden die de enigen zijn die mij nog een eerlijke kans zouden geven.

En een hele dikke knuffel voor Nijn en Rasmusje.
Oud 28-03-2008, 19:07
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik heb niemand nodig. Ik heb niemand nodig. Ik heb niemand nodig.
*knuft* ik snap dat het moeilijk is meisje, maar dat je niet meer bij hem terecht kan wil niet zeggen dat je bij niemand meer terecht kan... Iedereen heeft (wel eens) iemand nodig en dat is helemaal geen ramp. Probeer je een beetje open te stellen voor anderen, zodat die je de rust en steun kunnen geven die je nodig hebt

Naja, tentamen dus niet gehaald. Twee fouten teveel. Echt stom, het het eigenlijk een fout teveel moeten zijn want ik was zo stom om A in te vullen, terwijl ik beredeneerd had dat het C moest zijn. Dom, dom, dom. Maarja, het was gisteren daarintegen wel echt heel erg geweldig gezellig. Hij is lief, me om twaalf uur met van die puppyoogjes aankijken dat ik niet naar huis moet gaan (ben wel gegaan, maar het was gewoon zo <3) Morgen gaan we samen weer een biertje drinken en dan zondag naar Velvet Revolver! Wiejjj, dit is echt heel goed
Oud 28-03-2008, 19:21
Roosje
Roosje is offline
Ja ik ben bij mn vriendje en het is fijn. <3 en ik heb tentamens maandag maar ik ben plotseling wel weer rustig in mijn hoofd en dat is zijn schuld maar het is fijn. <3 en het was zelfs leuk op school en we hadden alledrie een acht voor ons debat en het vriendinnetje met wie ik presentatie engels moest doen vorige week en ik hadden ook allebei een achtenhalf voor de presentatie olee. <3 alleen tis rot want haar paard is niet helemaal lekker. of ja helemaal niet en kreupel en afgestorven spieren enzo. :\ echt rot. maar het is leuk op school en gisterenavond was het ook superleuk en ik ben best een hoop veranderd dit jaar, en ik stond voor de spiegel vanmorgen en ik was dik tevreden met mezelf. (nu nog toegelaten worden, dan komt alles goed. dat slagen is het punt niet.)
Oud 28-03-2008, 19:39
Verwijderd
hmmm, ik wil een zomerkampje boeken, maar ik weet niet of ik nou kunstzinnig wil doen op vlieland, of wil zeilen in friesland ...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 19:48
rare kwast
rare kwast is offline
hej nu is mijn berichtje weg
opnieuw

bedankt voor de felicitaties,
tis gelukkig een rustige dag (zijn 4 verjaardagsmensjes geweest en mn 2 neefjes) de kleinste (bijna 5) kwam naar me toe rennen, jeeeeej J en kreeg zomaar een kusje
nu afwachten of er nog wat laatkomers komen.. (hoop t niet) ben wel beetje verwend hoor een heel lief theepotje en twee boeken

dit is het idee van het theekopje.. die van mij is alleen geweldig met bloemetjes en kleuren en leuker dan deze
Oud 28-03-2008, 19:50
Verwijderd
Gefeliciteerd rare kwast!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 19:56
Calyx
Calyx is offline
Oh wat tof!

*Geeft stuk taart bij mooie theekopjes*
Oud 28-03-2008, 20:09
Verwijderd
Ik ben moe, misselijk en m'n buik doet pijn. Laten we hopen dat het gewoon het maandelijkse gedoe is en niet weer zo'n slapeloze nacht met overgeven en pijn...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 20:49
darkfairy
darkfairy is offline
blegh.
en wat is het toch weer gezellig in huis.
.
Oud 28-03-2008, 21:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik word echt gek van die kramp in mijn bovenbeen. Bah. En ik heb ook de planning voor komende stageweek nog niet af en ik wil veel te veel doen in een week. Leer eens plannen en doseren, muts!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 21:41
darkfairy
darkfairy is offline
ik ben aangeschoten.
en het voelt niet verkeerd aan
.
Oud 28-03-2008, 21:52
Verwijderd
@ darkfairy: ik ben ook aangeschoten. Maar in tegenstelling tot jou vind ik het doodeng. Ik wil geen alcohol meer. En dat alles door die huevon aan de andere kant van de wereld. En ik mis hem. Opnieuw.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2008, 21:56
darkfairy
darkfairy is offline
@nattigheid.
wat is heuvon?.
en verder.
*een dikke knuf voor jou*.
(en dat is niet omdat ik nogal aangeschoten ben.
Oud 28-03-2008, 22:30
Rob
Rob is offline
Citaat:
Drukke dagen gehad!

Eigenlijk voel ik me best moe..
Pft, ja, ik ook wel. De mijne waren niet veel beter en dan alleen maar omdat maandag wegviel. Gelukkig is de last van de deadline nu weg omdat we redelijk klaar zijn met onze opdracht en begint school ook op te schieten. Phew.
Wij komen er wel!
Reageren

Regels voor berichten