Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoezo kunnen mensen hun amandelen zien?
![]() ![]() OT: Het voelt weer ongelooflijk vrijdag. Zo van: ach joh, die studie, wat maakt het uit, ga maar lekker schrijven lezen andere leuke dingen doen ![]()
|
Verwijderd
|
Ik werd om kwart over 5 wakker. En sliep om 1u. Oftewel: ik ben een beetje moe
![]() Gister overdag ging het zo goed! Maar misschien wel te goed? Dat het daarom 's avonds mis ging? Ik onderschat mezelf graag, op alles. Vanmiddag heb ik een leuke meet ( ![]() Ik moet het echt even hebben van mn verstand op dit moment, mn gevoel werkt me het liefst de verkeerde kant op. Mn werkgroepdocente lachte net wel lief naar me, fijn. Zou helemaal fijn zijn als ze mn opdracht mild beoordeeld zodat ik iig een 4 heb en het vak mag blijven volgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
@ Duivelaartje: amandelen zitten in je keel. Ik betwijfel of je ze kunt zien, maar als dat zo is, kun je er echt niet bij en dat lijkt me ook echt niet goed! Die plekjes gaan echt wel weg, je hebt toch een keelontsteking? Waarschijnlijk zijn je amandelen ontstoken. Afblijven dus en verder gewoon uitzieken.
![]() @ Leonoor: ja natuurlijk is stage anders dan een vriend ![]() ![]() @ Dolce: ik vind het wel raar dat je niet de richting kan kiezen die je graag wilt omdat die vol zit. Kun je het niet via de Examencommissie proberen voor elkaar te krijgen dat je alsnog die richting op kunt? Of anders in elk geval aankaarten dat je vindt dat het niet op een eerlijke manier gaat bij jou op school. OT: ik baal want ik moest gisteravond m'n sleutel van m'n kamer inleveren, maar de huurbaas (makelaar) kwam niet opdagen. Ik heb echt bijna 3 kwartier gewacht, z'n kantoor gebeld, z'n mobiel gebeld, maar geen gehoor. Dus toen ben ik maar naar huis gegaan. Net weer z'n kantoor gebeld, maar wéér het antwoordapparaat. Zo nog maar eens z'n mobiel proberen en als hij niet opneemt, spreek ik z'n voicemail in, hoewel ik daar helemaal niet van hou, maar ik kan niet blíjven bellen vandaag. Edit: Hij had vrijdag in z'n agenda staan en ik donderdag. Maar ik weet zeker dat het donderdag had moeten zijn. Maar het doet er nu niet echt meer toe. Vanavond ga ik (nogmaals) m'n sleutel inleveren. Laatst gewijzigd op 28-03-2008 om 13:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bedoel je dat? Ik meende ergens op internet te lezen dat het heel gevaarlijk kan zijn als je dat eraf haalt. Ik weet niet of het waar is ofzo, maarja, ik denk ik zeg het maar. |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Duivelaartje: http://forum.scholieren.com/showthre...=tonsil+stones. Dat topic gaat ook over witte dingetjes op je amandel, misschien heb je daar iets aan ![]() En nu maar weer leren, want ik loop echt achter en mijn planningen zijn te idealistisch. Ik wil volgende week zondag hoorcollege 17 afhebben, en daarna de hele week elke dag twee hoorcolleges. Ik hoop dat het lukt. Maar samenvatten kost zoveel tijd. Zondag weer naar Nieuwegein en daarna uiteten, dus dan kan ik ook niks doen. Maar het komt vast wel goed, beetje doorwerken en stressen misschien.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Drukke dagen gehad! Eergisteren de hele dag gewerkt, vanuit werk direct door naar een vriendin en 's avonds pas terug naar huis. Gisteren ook de hele dag gewerkt, daarna snel naar huis om me bruiloftklaar te maken (in veertig minuten). Snel naar een vriendin en vriend, deze met de auto opgepikt en toen naar de trouwerij en vervolgens het feest. Vandaag late dienst, en in het weekend ook late diensten. Tussendoor nog voor studie bezig, maandag eindtoets communicatieve vaardigheidstraining. De acteur heb ik al ontmoet (jongen die ontzettend veel praat), dat lijkt makkelijk maar dat is het in zekere zin niet... Ik hoop niet dat ik het door mijn zenuwen verpruts, aangezien ik op niet-toetsmomenten goede feedback krijg maar tijdens deze toetsen dichtsla (camera's zijn ook erg irritant
![]() Eigenlijk voel ik me best moe..
|
Verwijderd
|
He bah.
![]() ![]() Oh, wat mis ik vroeger. Fijn in ons huisje in het dorp waar al mijn vrienden wonen... De tijd dat mijn moeder meer tijd voor me had. De tijd dat ik mijn vrienden zo nu en dan nog zag. Ik mis mijn vriendje ook, ook al was hij vanochtend nog bij me en zie ik hem morgen weer. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En de HZ weet ik wel te liggen ja, gelukkig voor jou is die redelijk dicht bij het station. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zó ontzettend blij met mijn vriend, volgensmij zou ik zonder hem depressief zijn denk ik... Ik ga stoppen met de opleiding, ik mis het dorp waar ik woonde, ik mis de aandacht van mijn moeder (ook al doet ze wel haar best hoor, maar het is gewoon druk met een cafetaria), ik mis mijn vrienden, ik mis het "nodig zijn" gevoel dat je bij vrienden hebt, ik mis het dat mensen me leuk vinden en uit zichzelf met me gaan praten of afspreken, ik mis mijn oude school, ik mis het dat ik vroeger mijn broer en zus nog om me heen had en dingen met ze kon gaan doen, ik voel me alleen.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
gister 2 uur gespijbeld. Ik kon het gewoon niet opbrengen om naar de les te gaan.
En vannacht maar 5 uurtjes geslapen. Vreselijke droom over dat hij het opnieuw deed, en dat het hem toen wel lukte. ![]()
||
Citaat:
maar is op dat tweede plaatje ook de huig weg ofzo... mis daar wat ![]() ontopic: ik ben kapot, ben zoooo moe ik wil een week of 3 slapen (liever langer)
||
Verwijderd
|
@rare kwast: gefeliciteerd!
![]() Citaat:
![]() ![]() OT: Vanochtend nét te laat op college, en toen moest ik ook nog iets voordoen op het bord en nu voel ik me een beetje dom. Al ging het best redelijk. Daarna gestudeerd, want ik realiseerde me dat ik best al over 1,5 week tentamen kan hebben (is om de één of andere reden nog niet gepland) en ik heb nog wat in te halen... ![]() |
![]() |
|
@ Lentekriebel: dat plaatje maakt het wel wat duidelijker. Ik had ze daar niet gezocht, maar als ze echt diep in je keel zouden zitten, ben je natuurlijk al in de slokdarm.
@ Lienepien: dankjewel! Ik ben er ook erg blij mee! OT: Sleutels zijn ingeleverd, nu ben ik echt definitief verhuisd. Van tevoren nog even eindelijk het verjaardagscadeautje voor m'n vriend gekocht, de nieuwe cd van REM, die is vandaag uitgekomen. Dus als hij straks alle files en de regen getrotseerd heeft, krijgt hij die. |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() Daarna moest ik naar therapie, alsof de regen en de tegenwind nog niet genoeg waren kreeg ik een lekke band waarop ik nog 2 km moest doorfietsen om bij de goede bushalte te komen.. Kom ik met de bus op Utrecht CS, rijdt de bus die ik moet hebben precies voor mijn neus weg. Ik kwam dus te laat bij therapie, helemaal gestresst, stond zij gewoon nog 'hartstikke gezellig' even met collega's te praten.. En therapie zelf was ook gewoon stom en vervelend en kon ik helemaal niet gebruiken en ik HAAT iedereen nu. Ben nu eindelijk thuis en m'n keel doet echt vreselijk veel pijn, maar het is weekend dus ik kan niet naar de huisarts voor antibiotica ![]() En nou kan ik niet eens de avond relaxen, nee ik moet zometeen godverdomme oppassen, ik heb inderdaad niets beters te doen mensen. Verdomme ik heb het helemaal gehad met alles en met iedereen. En dan vooral met J. die haar tentamen gisteren pas begon te leren het wél goed heeft gemaakt. En omdat ze een 8 voor d'r nederlandse mondeling heeft, IK HAAT HAAR. Waarom zij wel en ik niet? Verdomme echt wat heb ik fout gedaan dat ik dit verdien? Bah, ik wil niet meer, dit leven hoeft van mij niet. Ik wil in m'n bed liggen met de dekens over me heen en alleen maar janken.
|
![]() |
@ Nijn* Een dikke knuffel!!!
Ik begrijp heel goed hoe je je voelt... vorig jaar had ik hetzelfde voor met economie... En dat terwjil ik het die ochtend nog aan iedereen had uitgelegd... Maar uiteindelijk is het bij mij allemaal nog goed gekomen en bij jou zal dat ook wel meevallen.. Ook als zijn deze 2 tentamens minder goed of ben je mss gebuisd op frans... Je hebt alles gedaan wat je kon en je hebt jezelf niets te verwijten... De moed niet opgeven! er zijn hier heel veel mensen die aan je denken... |
![]() |
|
God, wat verandert alles veel. Zo zonde, zo veel mensen waarvan ik dacht dat ze anders dan de rest waren, bijzonder, zijn net zoals de rest geworden. Even makkelijk te beinvloeden, even onverstandig, even apathetisch. Alle affectie die ik zo hard nodig heb lijkt vooral te worden gegeven aan mijn vriendin, omdat zij zo schattig is. Zij wordt doodgeknuffeld door alles met een hartslag en ik ben de onoogelijke klont die erbij zit, nog geen blik waardig, laat staan enige interesse. Oncool, onschattig en onknuffelbaar, dat je hoe dan ook niet mee moet nemen met uitgaan, feestjes of wat voor sociale activiteiten dan ook. Ze zijn allemaal hetzelfde, trappen er allemaal in, negeren me allemaal. Kom ik dan echt zo waardeloos over, lijk ik echt zo saai en grijs? Ik weet dat ik genoeg goede vrienden heb, maar zij kennen mij, ze weten hoe ik ben, ze bekommeren zich niet om mijn overkomen. Het zijn de via-via-vrienden, de kennissen die ik het meest pijnlijk confronterend vind.
Ik wil ergens anders heen. Ergens waar het interessant is. Met interessante mensen, die stuk voor stuk nog onbevlekt zijn met vooroordelen over mij of mijn reputatie. Volslagen vreemden die de enigen zijn die mij nog een eerlijke kans zouden geven. En een hele dikke knuffel voor Nijn en Rasmusje.
||
Citaat:
![]() Naja, tentamen dus niet gehaald. Twee fouten teveel. Echt stom, het het eigenlijk een fout teveel moeten zijn want ik was zo stom om A in te vullen, terwijl ik beredeneerd had dat het C moest zijn. Dom, dom, dom. Maarja, het was gisteren daarintegen wel echt heel erg geweldig gezellig. Hij is lief, me om twaalf uur met van die puppyoogjes aankijken dat ik niet naar huis moet gaan (ben wel gegaan, maar het was gewoon zo <3) Morgen gaan we samen weer een biertje drinken en dan zondag naar Velvet Revolver! Wiejjj, dit is echt heel goed ![]()
|
Ja ik ben bij mn vriendje en het is fijn. <3 en ik heb tentamens maandag maar ik ben plotseling wel weer rustig in mijn hoofd en dat is zijn schuld maar het is fijn. <3 en het was zelfs leuk op school en we hadden alledrie een acht voor ons debat
![]() ![]()
|
hej nu is mijn berichtje weg
![]() opnieuw ![]() bedankt voor de felicitaties, tis gelukkig een rustige dag (zijn 4 verjaardagsmensjes geweest en mn 2 neefjes) de kleinste (bijna 5) kwam naar me toe rennen, jeeeeej J en kreeg zomaar een kusje ![]() nu afwachten of er nog wat laatkomers komen.. (hoop t niet) ben wel beetje verwend hoor ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Wij komen er wel! ![]() ![]()
|
![]() |
|
|