Advertentie | |
|
![]() |
|
Steen-alert, lekker kanker zeggen zzzzzzzzz.
Ik ben weer aan het werk en ik heb kkslechte zin want het wordt een lange dag. Vanavond word ik met wat geluk opgepikt door mn vriend en heb ik fijn 3 dagen vrij. Helaas moet hij dinsdag naar Italie voor zijn werk dus ga ik waarschijnlijk nog 2 dagen in mn neus peuteren ofzo.
|
Verwijderd
|
gisteravond feestje wat een beetje.. laf? begon, maar wat later eigenlijk nog best heel gaaf werd. daarna de stad in gegaan, en om kwart over 9 wakker geworden, en toen maar weer gaan slapen "omdat ik vandaag nog moet leren en dat kan niet als ik zo moe ben". dus nu even hangen, douchen, fruit eten en STAMPEN.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteren heb ik vrij weinig gedaan, na mn avond eten heb ik nog een filmpje gekeken en daarna heb ik gewoon gechilled met een kopje thee er bij en ben ik wat dingen gaan schetsen en tekenen, tegen de verveling. Rond een uur of 1 richting mn bed gegaan en later belde mijn lover nog die een beetje bezopen was, hebben we nog een super lang gesprek gehad wat leuk was. Vandaag goed uitgeslapen opzich, het zonnetje schijnt heerlijk dus daar ga ik vandaag wel van genieten zo lang hij er nog is
![]() |
![]() |
|
Gisteren na 2 uurtjes slaap naar Roffa gegaan om Jamie Lidell te zien met m'n zus en dat was echt cool. Jamie is de man. Met z'n dikke nerdbril en spazzo moves. <3
's middags nog even bij m'n oma langsgeweest en nog een uurtje geslapen, want ik zag al een instorting aankomen. Ik werd wakker gemaakt door m'n 2-jarige nichtje met de woorden "Kijk es Anouk, My little pony!", want ze had een knuffel gehad. Awww. 's Avonds gevrijwilligd voor Motel Mozaique in de schouwburg en dat was echt superrelaxt. Beetje aan de balie gehangen, koffie gezopen, nieuwe vrienden gemaakt en een vriendin van me had van een belg een sex-speeltje gekocht voor 50 cent die al bij 3 mensen naar binnen was geweest. De bruine restjes zaten er nog aan. GADVERDAMME! Na het 'werk' nog naar off_corso geweest en m'n booty gesjeekt en aandachtig staan kijken naar een lange snorremans met stiekem best wel goede moves. Ik kon het niet laten om dat even tegen 'm te zeggen. Om 4 uur richting huis gegaan, nog even een vriendin mee gesmokkeld de bedrijfskantine in voor een bakkie pleur, de nachttrein voor de verandering eens NIET gemist en als sardientjes klem gezeten, want we hadden maar 1 plekje met z'n 2en. Nu ben ik wakker en ik voel me keigoed! Harde weekenden zonder katers ftw! Volgend jaar ga ik weer vrijwilligen, want eigenlijk heb ik 55 euro verdiend met koffie zuipen. Yes! ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Die Eindhoven-Overveen-Utrecht forum combo rockte gister ook in tivoli, toffe avond, alleen een beetje vreemd publiek, maar dat heb je met van die grote namen die draaien. Daarna lekker naar mijn logeer adres geslenterd waar we nog tot in de vroege uurtjes hebben zitten kletsen en drinken, de vogeltjes waren al wakker toen bij ons het licht uit ging.
|
![]() |
|
euh nou ik ging naar een feestje van een kennis en toen gingen we naar de backstage hahaha, ik snap echt niet hoe ik daar toch elke keer weer terecht kom
![]() ![]()
|
Kankerhard weekend gehad. Vrijdag de Hardheid. Zaterdag Karel Anker en de Joden en daarna nog met een maat vet lang doorgegaan. Gisteren naar Haysee Dixie in de melkweg wat echt een gruwelijk harde band is. Keihard los gegaan en daarna nog een tijd gehangen met mijn huisgenoot. Vandaag weer aan de arbeid. KAK!
|
Verwijderd
|
Gisteren gechilled met een vriend in het Kralingsebos wat echt relaxed was, zonnetje, jointje en uitzicht op Rotterdam skyline, was echt te chill. Toen naar huis gegaan en wat huishoudelijke taken gedaan, daarna kwam mijn lover even langs en hebben we futurama gekeken lolz. Ging ik daarna naar zijn crib want hij was wat vergeten, on purpose. Hebben we nog een stukje garden state gekeken en toen was het weer sleepy time. Nu ben ik weer thuis en heb ik weer huisvrouw gespeelt, nu drink ik thee en luister in teh_curez9a\,,
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
OT: Ik ben gisteravond bij mijn Franse deejayvriend geweest en we hebben een tracklist opgezet voor een demomix. Aan opnemen zijn we niet meer toegekomen, dat komt dinsdag. ![]() En verder heb ik me op mijn verslaving gestort en heb ik nu in anderhalve dag tijd de eerste 6 afleveringen van Lost gekeken... ![]()
|
^ ah dat is fijn ja, ik heb laast ook seizoen 1,2,3 in eh 2 weken gekeken ofzo.
Ik heb aan mijn recensie gewerkt en het schiet niet heel hard op maar gaat wel redelijk. En ik heb boodschappen gedaan en beetje opgeruimd. Straks werken en vanavond verder schrijven en teksten lezen voor college morgen. Oja en mijn laptop valt steeds uit en hij is al bijna 5 dus nu moet ik vast gaan sparen voor een nieuwe. meh. Morgen eerst maar eens bellen wat er aan de hand kan zijn.
|
Verwijderd
|
ik heb vanmorgen een tentamen verneukt, denk ik. en daarna heb ik geleerd met een vriendin in de UB, want morgen een her, maar volgens mij weet ik alles wel, en de rest staat in m'n grafische rekenmachine
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik heb net boodschappen gedaan met mn moeder en de hele kar volgeladen met boodschappen voor mezelf die ik vanavond kan meenemen naar mn kamer (L), verwend. net heb ik een master powerpointpresentatie in elkaar gezet ter promotie van onze komende activiteit, namelijk een megaschilderij waarvan iedereen die mee wil doen een stukje mag schilderen voor 4 euro en al het geld komt ten goede van kinderen in malawi. ![]()
|
Nou, college was weer lekker interessant. Ik heb wel een origami zwaan en -lelie gekregen van de Griek. En in de trein stikte ik bijna in een roerstaafje dat verstopt zat in mijn capuchino. Straks maar eens lekker eten kopen en vanavond vroeg slapen. Ik ben nog steeds stuk van het weekend.
|
Verwijderd
|
ik heb zometeen een her van onderzoek, analyse & statistiek, urgh. maar gisteren wist ik alles nog van de vorige keer, want toen was het het enige tentamen wat ik wel had geleerd en waar ik een 5,4 op had
![]() |
![]() |
|
AWW YEA ik weet niet precies hoe ik het heb gedaan maar ik kan weer alle sites browsen die ik vanaf een paar weken terug ineens niet meer kon openen. Youtube, myspace, imdb, photobucket etc etc etc. Tof.
![]()
|
Gefeliciteerd Boris!
Vanmorgen vriend uitgezwaaid, die zit nu in Italië en ik ben jaloers. De huisgenoot is naar Jose Gonzalez vanavond dus ik heb wel het rijk alleen. Zo even een wijntje halen en slechte tv kijken. Morgen weer de hele dag vrij, dan 2 dagen werken. Ik wilde zaterdag nog naar Polsslag in Hasselt (Be) maar ik heb ook nog een verjaardag, vind het zo lullig om dat af te zeggen. Aan de andere kant: Boys Noize, Alter Ego, Pendulum, Dr Lektroluv en MSTRKRFT. Moeilijk moeilijk.
||
Citaat:
![]() aaah ik wil me opgeven voor een ehbo-cursus via de studievereniging voor maar 20 euro, alleen die stomme hoeren hebben de inschrijving via internet gedaan en er kunnen maar 24 mensen bij en nu ligt de site er dus uit. ![]() ![]()
|
Gewerkt vandaag, en ik voelde me erg 'meh' zo erg zelfs dat ik een massive nervous breakdown kreeg en anderhalf uur lang non-stop heb zitten sobben. En ik huil vrijwel nooit, dus iedereen had zoiets van 'wtf' en ikzelf ook, want er was niet echt iets dramatisch gebeurd ofzo. Heb wel gewoon als een bikkel doorgewerkt en langzaam aan ging 't beter, want we hadden te weinig mensen en op een gegeven moment was ik meer gefocust op arbeid dan op zielig zijn.
Na het werk nog even naar een restaurantje in Leiden geweest, want m'n beste vriendin was jarig en daar heb ik nog even 'nen pintje met haar gedronken. Nu luister ik zielige muziek en maar vroeg naar bedje toe vandaag.
|
Verwijderd
|
fotoshoot gehad met alle internationale studenten voor promotie van de school etc. heel natuurlijke situaties gecreeerd, op een steen in het gras bij een vijver zitten met een laptop op je schoot
![]() ![]() |
![]() |
|
omg maandag was ik naar de meander omg. het was natuurlijk uiterst kansloos
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik kwam er net achter dat ik misschien wel een halfjaar studievertraging op ga lopen, ALS ik mijn her van gisteren net heb gehaald. en dat lijkt me heel goed mogelijk. ach, pech ook dan hoor. vandaag het haar van een vriendinnetje highlighten, en de rest van de dag LEREN!
|
![]() |
|
De bouwvakkers worden steeds minder gewaardeerd in huis, voornamelijk omdat ze om half 8 ofzo al de radio fucking hard aanzetten. Nou, daar werd ik dus wakker van. En toen ging ik maar goed ontbijten en wat aan school werken en straks koffie drinken en vanavond naar de filmmm.
|
+ ik heb een 7,2 voor mijn statistiek tentamen dus ik hoef geen jaar extra te doen én ik heb maandag een afspraak om te kijken of ik ook in het buitenland kan studeren tijdens mn master.
|
Verwijderd
|
ik heb net het haar van een vriendinnetje geblondeerd, en opzich was het wel goed gelukt, maar de verf zat volgens mij niet zo heel goed verdeeld, waardoor er in haar pony alleen maar wat plukken zaten, en achter was het echt blond, haha. nu ga ik weer samenvatten, DSM-IV in m'n hoofd stampen! gelukkig is het minder erg dan het eerst leek. ik heb zin in vrijdag 1 uur
![]() |
![]() |
|
nou ik ging vanmorgen naar de tandarts want er was een stukje van mn vulling afgebroken (die ik had omdat ik een keer een hard stukje in mn popcorn had
![]() ![]() ![]() toen met mn zusje naar zwemles en nu weer beetje typen voor scriptie. straks koken voor mn vriendje en z'n huisgenoten. nacho's uit de oven ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
vandaag ben ik naar het 10.000 buddhas klooster geweest maar ik wist niet dat ik daarvoor eerst 10.000 trappen op moest en het was snikheet ugh, niet te doen. maar ik leef nog en om dat te vieren heb ik gewinkeld en nog meer gewinkeld om souvenirtjes te kopen
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 02-04-2008 20:28 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 |