Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2008, 18:38
Verwijderd
Gisteren lag ik tot half 2 in bed en op het moment dat ik eindelijk kon gaan douchen stond mn lover voor de deur GHRGHZG, had hij twee kaarten voor foals in paradiso gekocht, hooray. Daarna zijn we even naar de 3voor12shiz van motel mozaique geweest waar helio sequence speelde en dat was kk gaaf, toen naar zijn huis gegaan en eindelijk gedoucht en ons toen gehaast naar het station, waar onze trein gelukkig 5min vertraging had anders hadden we m noway gehaald zz. Goed foals was heel leuk op de kk 'moshpits', werd er een beetje irritant van dat ik kk hard ze terug ging moshen en toen durfde ze niet meer HAAAAAHAHA, vandaag tot kk lang in bed liggen stinken en ben nu weer thuis. Vanavond ga ik me kk hard vervelen W))))))))))))T((T
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2008, 18:39
Verwijderd
Oh en zometeen ga ik lekker pasta voor mezelf maken OEHOEHSMULLEN.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 21:37
ragdoll
ragdoll is offline
gisteren liet ik na maanden twijfelen mijn krullen afknippen bij de kapper en daarna thee gedronken in het park in de zon mmm. vandaag niet echt veel gedaan behalve even een ijsje gegeten met spikkels op het strand maar ik waaide weg
Oud 12-04-2008, 22:09
vilein
vilein is offline
Straks ook tivoli, alleen ik ben een beetje verdrietig want ik had een super mooi t-shirt gemaakt maar hij is mislukt .
Oud 12-04-2008, 22:15
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Gisteren lag ik tot half 2 in bed en op het moment dat ik eindelijk kon gaan douchen stond mn lover voor de deur GHRGHZG, had hij twee kaarten voor foals in paradiso gekocht, hooray. Daarna zijn we even naar de 3voor12shiz van motel mozaique geweest waar helio sequence speelde en dat was kk gaaf, toen naar zijn huis gegaan en eindelijk gedoucht en ons toen gehaast naar het station, waar onze trein gelukkig 5min vertraging had anders hadden we m noway gehaald zz. Goed foals was heel leuk op de kk 'moshpits', werd er een beetje irritant van dat ik kk hard ze terug ging moshen en toen durfde ze niet meer HAAAAAHAHA, vandaag tot kk lang in bed liggen stinken en ben nu weer thuis. Vanavond ga ik me kk hard vervelen W))))))))))))T((T
Is je 'offline' taalgebruik ook zo walgelijk?
Oud 12-04-2008, 23:08
Verwijderd
Ben jij 'offline' ook zo een jankbal?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 05:20
Verwijderd
Werk,drank,crowdsurfen bij boys noize,after,drank,toch moe,slaap?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 10:15
Electriq
Electriq is offline
Steen-alert, lekker kanker zeggen zzzzzzzzz.

Ik ben weer aan het werk en ik heb kkslechte zin want het wordt een lange dag. Vanavond word ik met wat geluk opgepikt door mn vriend en heb ik fijn 3 dagen vrij. Helaas moet hij dinsdag naar Italie voor zijn werk dus ga ik waarschijnlijk nog 2 dagen in mn neus peuteren ofzo.
Oud 13-04-2008, 10:42
Verwijderd
de zon schijnt jaaa en ik ga morgen op vakantie
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 12:35
Verwijderd
gisteravond feestje wat een beetje.. laf? begon, maar wat later eigenlijk nog best heel gaaf werd. daarna de stad in gegaan, en om kwart over 9 wakker geworden, en toen maar weer gaan slapen "omdat ik vandaag nog moet leren en dat kan niet als ik zo moe ben". dus nu even hangen, douchen, fruit eten en STAMPEN.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 12:48
Verwijderd
Gisteren heb ik vrij weinig gedaan, na mn avond eten heb ik nog een filmpje gekeken en daarna heb ik gewoon gechilled met een kopje thee er bij en ben ik wat dingen gaan schetsen en tekenen, tegen de verveling. Rond een uur of 1 richting mn bed gegaan en later belde mijn lover nog die een beetje bezopen was, hebben we nog een super lang gesprek gehad wat leuk was. Vandaag goed uitgeslapen opzich, het zonnetje schijnt heerlijk dus daar ga ik vandaag wel van genieten zo lang hij er nog is .
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 13:06
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb ontdekt dat als mijn haar heel erg krult, dat ik een klein beetje op annie lijk. ondertussen moet ik eigenlijk informatie zoeken over de doodstraf maar ik heb appeltaart gebakken en manisch opgeruimd.

Oud 13-04-2008, 13:13
Electriq
Electriq is offline
Gvd sta ik stiekem ingeroosterd op mijn werk voor aanstaande dinsdag, daar moet ik per toeval dan weer achterkomen. Dat kunnen ze mooi op hun hulpverlenende buikjes schrijven, aju.
Oud 13-04-2008, 14:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren na 2 uurtjes slaap naar Roffa gegaan om Jamie Lidell te zien met m'n zus en dat was echt cool. Jamie is de man. Met z'n dikke nerdbril en spazzo moves. <3
's middags nog even bij m'n oma langsgeweest en nog een uurtje geslapen, want ik zag al een instorting aankomen. Ik werd wakker gemaakt door m'n 2-jarige nichtje met de woorden "Kijk es Anouk, My little pony!", want ze had een knuffel gehad. Awww.
's Avonds gevrijwilligd voor Motel Mozaique in de schouwburg en dat was echt superrelaxt. Beetje aan de balie gehangen, koffie gezopen, nieuwe vrienden gemaakt en een vriendin van me had van een belg een sex-speeltje gekocht voor 50 cent die al bij 3 mensen naar binnen was geweest. De bruine restjes zaten er nog aan. GADVERDAMME!
Na het 'werk' nog naar off_corso geweest en m'n booty gesjeekt en aandachtig staan kijken naar een lange snorremans met stiekem best wel goede moves. Ik kon het niet laten om dat even tegen 'm te zeggen.
Om 4 uur richting huis gegaan, nog even een vriendin mee gesmokkeld de bedrijfskantine in voor een bakkie pleur, de nachttrein voor de verandering eens NIET gemist en als sardientjes klem gezeten, want we hadden maar 1 plekje met z'n 2en.
Nu ben ik wakker en ik voel me keigoed! Harde weekenden zonder katers ftw!
Volgend jaar ga ik weer vrijwilligen, want eigenlijk heb ik 55 euro verdiend met koffie zuipen. Yes!
Oud 13-04-2008, 14:07
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, en m'n telefoon is terecht, want een lieve jongen met een krantenwijk heeft 'm gevonden en komt 'm zelfs bij me in de bus droppen! <3333
Die knul krijgt een dikke beloning van me.
Oud 13-04-2008, 14:09
Verwijderd
misschien moet ik nu echt eens beginnen met leren ipv in de tuin zitten en met m'n bovenbuurmannen praten.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 16:34
vilein
vilein is offline
Citaat:
Werk,drank,crowdsurfen bij boys noize,after,drank,toch moe,slaap?
Ik sliep later ahaha. Nu ben ik net wakker en volgens mij heb ik het mooie weer gemist. Maar gisteravond was tof
Oud 13-04-2008, 17:26
Blenderhead
Blenderhead is offline
Behoorlijke harde avond gisteren met bekeuringen, slechte muziek, vuur, rook en uiteraard een fikse kater.
Oud 13-04-2008, 18:03
Verwijderd
spelen met de band in eindhoven, daar kapot gaan , nog kapotter terug rijden, naar een feestje , nog kapotter worden en nu wakker en bandrepetitie.
ROCK 'N ROLL
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 18:31
Verwijderd
Die Eindhoven-Overveen-Utrecht forum combo rockte gister ook in tivoli, toffe avond, alleen een beetje vreemd publiek, maar dat heb je met van die grote namen die draaien. Daarna lekker naar mijn logeer adres geslenterd waar we nog tot in de vroege uurtjes hebben zitten kletsen en drinken, de vogeltjes waren al wakker toen bij ons het licht uit ging.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2008, 19:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
euh nou ik ging naar een feestje van een kennis en toen gingen we naar de backstage hahaha, ik snap echt niet hoe ik daar toch elke keer weer terecht kom aldaar getafelvoetbalt en gepoolt en botulismf en ik hebben ons zelfs aan een dansje gewaagd en verder waren nogal geobsedeerd door de vreemde dingen op de beamer. Daarna had men het plan om de meest foute kroegen van maastricht in te gaan maar toen we bij de tweede kroeg waren bekroop me een bepaald soort van angstzweet. En toen besloten we om halv vijf de avond met een 'afterparty' bij de jarige thuis bestaande uit de jarige, de vriend van de jarige en mijn vriend en ik. en de heren vermaakten zich kostelijk met allerhande dj-apparatuur en ik heb van half vijf tot 8 voor het eerst sinds tijden weer eens een waardevol gesprek gehad. Al met alwas de afterparty het leukst en nu ben ik brak en daarom heb ik mijzelf getrakteerd op een triple chocolate cookie en een dikke zak maltesers. ach, binnenkort ga ik toch hardlopen dus dat kan wel even lijden.
Oud 13-04-2008, 19:43
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh en mijn vriend is weer een verslaving rijker in de vorm van lost muhahaha.
Oud 14-04-2008, 11:13
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Kankerhard weekend gehad. Vrijdag de Hardheid. Zaterdag Karel Anker en de Joden en daarna nog met een maat vet lang doorgegaan. Gisteren naar Haysee Dixie in de melkweg wat echt een gruwelijk harde band is. Keihard los gegaan en daarna nog een tijd gehangen met mijn huisgenoot. Vandaag weer aan de arbeid. KAK!
Oud 14-04-2008, 11:41
Verwijderd
gister heb ik de hele middag in de zon gelegen met een boek, veel te chill. nu laatste spullen inpakken en naar spanje, beterrr
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 12:05
Verwijderd
Hmmmm! Het word hopelijk een leuk dagje... werk is klaar, nu slapen... dan niksen. Jeuj.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 14:29
Luna
Luna is offline
zo ik ben nog steeds aan het bijkomen van Boys Noize, wat een genie!!<3
Oud 14-04-2008, 14:31
Verwijderd
Gisteren gechilled met een vriend in het Kralingsebos wat echt relaxed was, zonnetje, jointje en uitzicht op Rotterdam skyline, was echt te chill. Toen naar huis gegaan en wat huishoudelijke taken gedaan, daarna kwam mijn lover even langs en hebben we futurama gekeken lolz. Ging ik daarna naar zijn crib want hij was wat vergeten, on purpose. Hebben we nog een stukje garden state gekeken en toen was het weer sleepy time. Nu ben ik weer thuis en heb ik weer huisvrouw gespeelt, nu drink ik thee en luister in teh_curez9a\,,
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 16:00
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Uitgebreide uiteenzetting van beleefde avonturen.
<3

Citaat:
oh en mijn vriend is weer een verslaving rijker in de vorm van lost muhahaha.
<3

OT: Ik ben gisteravond bij mijn Franse deejayvriend geweest en we hebben een tracklist opgezet voor een demomix. Aan opnemen zijn we niet meer toegekomen, dat komt dinsdag.
En verder heb ik me op mijn verslaving gestort en heb ik nu in anderhalve dag tijd de eerste 6 afleveringen van Lost gekeken...
Oud 14-04-2008, 16:13
Drez
Drez is offline
^ ah dat is fijn ja, ik heb laast ook seizoen 1,2,3 in eh 2 weken gekeken ofzo.

Ik heb aan mijn recensie gewerkt en het schiet niet heel hard op maar gaat wel redelijk. En ik heb boodschappen gedaan en beetje opgeruimd. Straks werken en vanavond verder schrijven en teksten lezen voor college morgen.

Oja en mijn laptop valt steeds uit en hij is al bijna 5 dus nu moet ik vast gaan sparen voor een nieuwe. meh. Morgen eerst maar eens bellen wat er aan de hand kan zijn.
Oud 14-04-2008, 16:22
Verwijderd
ik heb vanmorgen een tentamen verneukt, denk ik. en daarna heb ik geleerd met een vriendin in de UB, want morgen een her, maar volgens mij weet ik alles wel, en de rest staat in m'n grafische rekenmachine nog even wat uitvinden over grafieken maken, en dan vind ik het wel weer prima voor vandaag. net gewinkeld en nieuwe schoenen en een toff nieuw hemdje, dus ik voel me voldaan oh, en volgens mij zag ik moenbloem in een flits bij de UB.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 16:24
kuik
kuik is offline
Citaat:
zo ik ben nog steeds aan het bijkomen van Boys Noize, wat een genie!!<3
jaaaaa (L)

ik heb net boodschappen gedaan met mn moeder en de hele kar volgeladen met boodschappen voor mezelf die ik vanavond kan meenemen naar mn kamer (L), verwend. net heb ik een master powerpointpresentatie in elkaar gezet ter promotie van onze komende activiteit, namelijk een megaschilderij waarvan iedereen die mee wil doen een stukje mag schilderen voor 4 euro en al het geld komt ten goede van kinderen in malawi. zometeen lekker humus eten en collecteren voor de hartstichting en dan maar weer eens richting amsterdam.
Oud 14-04-2008, 16:41
vilein
vilein is offline
Nou, college was weer lekker interessant. Ik heb wel een origami zwaan en -lelie gekregen van de Griek. En in de trein stikte ik bijna in een roerstaafje dat verstopt zat in mijn capuchino. Straks maar eens lekker eten kopen en vanavond vroeg slapen. Ik ben nog steeds stuk van het weekend.
Oud 15-04-2008, 08:29
Verwijderd
ik heb zometeen een her van onderzoek, analyse & statistiek, urgh. maar gisteren wist ik alles nog van de vorige keer, want toen was het het enige tentamen wat ik wel had geleerd en waar ik een 5,4 op had en nu MOET ik een voldoende, want met een 5,5 sta ik nog een 7 gemiddeld.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 10:46
botulismf
botulismf is offline
AWW YEA ik weet niet precies hoe ik het heb gedaan maar ik kan weer alle sites browsen die ik vanaf een paar weken terug ineens niet meer kon openen. Youtube, myspace, imdb, photobucket etc etc etc. Tof.
Oud 15-04-2008, 11:36
botulismf
botulismf is offline
Fuck, en nu weer niet. Wat de hel is dat toch?
Oud 15-04-2008, 12:41
Broeder
Broeder is offline
Ik kreeg eindelijk mijn werkstuk van december per post terug met onleesbaar commentaar, maar goed, er staat een smiley bij dus dan zal het allemaal wel vriendelijk bedoeld zijn.
Oud 15-04-2008, 13:55
Verwijderd
Jongens en meisjes, ik ben door naar de 2e ronde van de toelating voor de fotografie opleiding aan de KABK. Nog ff doorbikkelen, maar het geeft veel vertrouwen. Daarna heb ik het gevierd met een Big King XXL burgah en nu ga ik maar ff rustig aan doen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2008, 14:23
kuik
kuik is offline
gefeliciteerd
en succes met de 2e ronde.
Oud 15-04-2008, 19:17
Electriq
Electriq is offline
Gefeliciteerd Boris!

Vanmorgen vriend uitgezwaaid, die zit nu in Italië en ik ben jaloers. De huisgenoot is naar Jose Gonzalez vanavond dus ik heb wel het rijk alleen. Zo even een wijntje halen en slechte tv kijken. Morgen weer de hele dag vrij, dan 2 dagen werken. Ik wilde zaterdag nog naar Polsslag in Hasselt (Be) maar ik heb ook nog een verjaardag, vind het zo lullig om dat af te zeggen. Aan de andere kant: Boys Noize, Alter Ego, Pendulum, Dr Lektroluv en MSTRKRFT. Moeilijk moeilijk.
Oud 15-04-2008, 19:19
kuik
kuik is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Boris!

Vanmorgen vriend uitgezwaaid, die zit nu in Italië en ik ben jaloers. De huisgenoot is naar Jose Gonzalez vanavond dus ik heb wel het rijk alleen. Zo even een wijntje halen en slechte tv kijken. Morgen weer de hele dag vrij, dan 2 dagen werken. Ik wilde zaterdag nog naar Polsslag in Hasselt (Be) maar ik heb ook nog een verjaardag, vind het zo lullig om dat af te zeggen. Aan de andere kant: Boys Noize, Alter Ego, Pendulum, Dr Lektroluv en MSTRKRFT. Moeilijk moeilijk.
oeh

aaah ik wil me opgeven voor een ehbo-cursus via de studievereniging voor maar 20 euro, alleen die stomme hoeren hebben de inschrijving via internet gedaan en er kunnen maar 24 mensen bij en nu ligt de site er dus uit. ik geef het op.
Oud 15-04-2008, 23:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gewerkt vandaag, en ik voelde me erg 'meh' zo erg zelfs dat ik een massive nervous breakdown kreeg en anderhalf uur lang non-stop heb zitten sobben. En ik huil vrijwel nooit, dus iedereen had zoiets van 'wtf' en ikzelf ook, want er was niet echt iets dramatisch gebeurd ofzo. Heb wel gewoon als een bikkel doorgewerkt en langzaam aan ging 't beter, want we hadden te weinig mensen en op een gegeven moment was ik meer gefocust op arbeid dan op zielig zijn.
Na het werk nog even naar een restaurantje in Leiden geweest, want m'n beste vriendin was jarig en daar heb ik nog even 'nen pintje met haar gedronken.
Nu luister ik zielige muziek en maar vroeg naar bedje toe vandaag.
Oud 16-04-2008, 03:48
Verwijderd
fotoshoot gehad met alle internationale studenten voor promotie van de school etc. heel natuurlijke situaties gecreeerd, op een steen in het gras bij een vijver zitten met een laptop op je schoot daarna dim sum gegeten met een stel chineesjes en het was leuk. al blijf ik het vies vinden als ze inktvis tentakels wegslurpen. vandaag ga ik allemaal dingen doen buiten want het is te warm weer gewoon, eigenlijk zou ik naar het strand moeten maar daar heb ik geen tijd voor. maar per zaterdag is de drukte voorbij want dan ga ik naar de filipijnen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 07:34
ragdoll
ragdoll is offline
omg maandag was ik naar de meander omg. het was natuurlijk uiterst kansloos gisteren hield ik met een fikse kater een vrolijke presentatie in englishhh over de doodstraf maar ik weet niet precies meer of ik daar nou daadwerkelijk iets over verteld heb of niet. nu werk tot middaguur en dan naar het stedelijk met een studiegenootje en dan vies eten met matties in de kantine iew. maar treurig genoeg hebben we geen geld meer om naar iets te gaan waar beter voedsel geserveerd wordt.
Oud 16-04-2008, 10:49
Verwijderd
ik kwam er net achter dat ik misschien wel een halfjaar studievertraging op ga lopen, ALS ik mijn her van gisteren net heb gehaald. en dat lijkt me heel goed mogelijk. ach, pech ook dan hoor. vandaag het haar van een vriendinnetje highlighten, en de rest van de dag LEREN!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 12:28
vilein
vilein is offline
De bouwvakkers worden steeds minder gewaardeerd in huis, voornamelijk omdat ze om half 8 ofzo al de radio fucking hard aanzetten. Nou, daar werd ik dus wakker van. En toen ging ik maar goed ontbijten en wat aan school werken en straks koffie drinken en vanavond naar de filmmm.
Oud 16-04-2008, 13:02
vilein
vilein is offline
+ ik heb een 7,2 voor mijn statistiek tentamen dus ik hoef geen jaar extra te doen én ik heb maandag een afspraak om te kijken of ik ook in het buitenland kan studeren tijdens mn master.
Oud 16-04-2008, 13:17
botulismf
botulismf is offline
Nog 14 minuten en dan ben ik klaar met werken en dan ga ik Losttttttt kijken MUHAHAAHA.
Oud 16-04-2008, 14:35
Verwijderd
ik heb net het haar van een vriendinnetje geblondeerd, en opzich was het wel goed gelukt, maar de verf zat volgens mij niet zo heel goed verdeeld, waardoor er in haar pony alleen maar wat plukken zaten, en achter was het echt blond, haha. nu ga ik weer samenvatten, DSM-IV in m'n hoofd stampen! gelukkig is het minder erg dan het eerst leek. ik heb zin in vrijdag 1 uur
Met citaat reageren
Oud 16-04-2008, 14:47
idontcare
idontcare is offline
nou ik ging vanmorgen naar de tandarts want er was een stukje van mn vulling afgebroken (die ik had omdat ik een keer een hard stukje in mn popcorn had ) MAARGOED dus die gast maar boren en boren en fucking op mn zenuwen zitten en nu heb ik pijn terwijl ik van te voren nergens last van had.

toen met mn zusje naar zwemles en nu weer beetje typen voor scriptie. straks koken voor mn vriendje en z'n huisgenoten. nacho's uit de oven
Oud 16-04-2008, 15:09
Verwijderd
vandaag ben ik naar het 10.000 buddhas klooster geweest maar ik wist niet dat ik daarvoor eerst 10.000 trappen op moest en het was snikheet ugh, niet te doen. maar ik leef nog en om dat te vieren heb ik gewinkeld en nog meer gewinkeld om souvenirtjes te kopen en ik kwam erachter dat een mcflurry met oreo hier maar E0,70 is dus ik weet wat me te doen staat de komende tijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten