Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2008, 22:50
Moonspell
Avatar van Moonspell
Moonspell is offline
Ik heb het er even zwaar moeilijk mee, dat is best lang geleden.
Soms val je zo ineens terug naar die tijd, alhoewel me vast meer dwars zit.

Ik wil het liefst uitschreeuwen en verdriet kwijt, facked.

Zo ineens kwam weer in me op "Waarom nou eigenlijk?!"
__________________
Kijk,een blauw balkje ████ . "Tigerly: Wat feacepalm je me,vlerk?!" Absinthe:"Ik voel me vooral beter dan jou."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2008, 23:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Vermoeiend. Het lijkt allemaal zo onlogisch. Zij is zo ontzettend onzeker, alles waarvan ik wilde zorgen dat ik het niet zou worden, en toch adoreert iedereen haar, en hang ik er maar bij, ik ben het blok aan je been dat je maar beter kan vermijden. Ik zou zeggen dat het kweken van zelfvertrouwen dus geen nut heeft maar ik weiger toe te geven dat de goedkeuring van anderen het enige is wat ik de moeite waard vind. Ik dacht dat ik sterker in mijn schoenen stond. Ik wou dat zij dat ook deed. Als mensen haar voor de les ophouden en lastigvallen omdat ze zo nodig een knuffel willen (mij volkomen negerend, overigens), schop ze dan weg ofzo. Misschien zeg ik dit alleen omdat als ze dat zou doen ze haar niet meer zouden mogen en ik er niet mee geconfronteerd wordt, maar ook dat geef ik liever niet toe. Ik wil dat zij ook zelfvertrouwen had, misschien om te zien of het dan toch aan mij ligt als persoon, of aan het hebben van zelfvertrouwen.
Ik dacht dat ik vrijer was. Ik dacht dat ik me minder aantrok van anderen, opeens lijkt hoe je overkomt steeds belangrijker te zijn, terwijl dat voor mij nooit zo uitmaakt. Ik heb het idee dat niemand naar me luisteren wil. Of misschien voor even wel, maar niemand luisteren wil naar mijn meest idiote ideeen, en niemand bereid is mijn zware hart op ze leeg te laten. Ik wou dat ik een vriendje had. Ik voel me een beetje eenzaam. Ik wou dat ik iemand had om zo veel van te houden. Iemand die wel naar me luisterde, iemand die een team met mij zou vormen en die me begreep, me wil begrijpen. Ik wil slapen. En ik wil niet dat er mensen zijn die de vrijheid van anderen inperken. Hoewel het hypocriet is, want als ik het achterlijk vind dat iemand ongelovigen "honden" mag noemen of "dood aan Nederland" roept vanwege een stomme film, dan perk ik hun vrijheid eigenlijk ook in. Maar ik word er zo moedeloos van. Zijn ze nou werkelijk van plan iemand te vermoorden, een aanslag te plegen omdat iemand zegt wat hij vind? Waar zijn alle mensen die gewoon hun schouders op kunnen halen? Waar zijn zij, wie kan anders de extremisten het zwijgen opleggen? Ik haat mensen met een gesloten blik.
Ik wou dat ik ergens anders was. Met andere mensen, nieuwe mensen. Die naar me luisteren. Die liever iemand helpen door naar haar te luisteren dan wat dan ook. Maar misschien ben ik wel onrealistisch. Dat sowieso wel. En dat haat ik, dat mijn hoop onrealistisch is.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 07:41
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Delta Goodrem - lost without you

I know I can be a little stubborn sometimes
I must say, a little righteous and too proud
I just want to find a way to compromise
'Cause I believe that we can work things out

I thought I had all the answers
Never giving in
But baby since you've gone
I admit that I was wrong

All I know is I'm lost without you
I'm not gonna lie
How am I gonna be strong without you
I need you by my side

And if we ever said we'll never be together
and we ended it with goodbye
I don't know what I'd do
You know I've been lost without you

I keep trying to find my way
but all I know is
Im lost without you
I keep trying to face the day
I'm lost without you


How am I ever gonna get rid of these blues?
Baby i'm so lonely all the time
Everywhere I go I get so confused
You know that you're the only thing that's on my mind

Oh my bed's so cold at night
I miss you more each day
Only you can make it right
No I'm not too proud to say

All I know is I'm lost without you
I'm not gonna lie
How am I gonna be strong without you
I need you by my side

If we ever said we'll never be together
and we ended with goodbye
I don't know what I'd do
You know I've been lost without you


I keep trying to find my way
And all I know is
I'm lost without you
I keep trying to face the day
I'm lost without you

If I could only hold you now
Make the pain just go away
Can't stop the tears from running down my face

I know is I'm lost without you
I'm not gonna lie
How am I gonna be strong without you
I need you by my side

If we ever said we'll never be together
and we ended with goodbye
I don't know what I'd do
You know I've been lost without you


http://nl.youtube.com/watch?v=p8jp-vn-HiM

Wat een herkenning.. Als ik aan N. denk, of haar zie..dan komen die roze stukjes zo overeen met mijn gevoel en gedachtes..

Laatst gewijzigd op 09-04-2008 om 07:57.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 07:54
Verwijderd
*knuf* voor dolce en Nijn*.

Ot: ik ben moe. Straks een stukje training geven voor de moeders van de tussenschoolse opvang. Ik vind het doodeng, straks gaat het helemaal mis.
En ik baal van die stapel boterhammen die ik elke dag moet eten. Ik wil gewoon even niet meer eten.
Doe mij maar een bedje en een dekentje...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 08:14
Verwijderd
Lekker het eerste uur vrij. Hoef ik pas om 11:15 op school te zijn.<3 Zometeen eerst maar eens ontbijten en het LJH doorlezen en dan leren voor Duits, want daarvan heb ik zometeen mondeling. Ik hoop dat ik een voldoende haal, want dan heb ik een niveau afgesloten.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 08:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik kan mijn tentamen leren, maar ik hoop eigenlijk dat ik het ook haal zonder te leren. En dan zou ik aan mijn essay kunnen werken. En ik moet nog steeds langs mijn docent voor mijn bachelorwerkstuk. Maar dat is nu niet handig, want straks vraagt ze naar mijn essay, waar ik het over doe en blabla, misschien toch eerst een beetje tentamen leren. Ik ben weer lekker vermoeiend bezig voor mezelf

Ik weet steeds niet of ik nu tevreden moet zijn met hoe ik eet of niet.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 09:01
Verwijderd
Morgen naar Nijmegen voor 't bepalen van een onderwerp voor m'n werkstuk. Ik vind het een beetje eng Maar aan de andere kant kan het alleen maar leuk worden Ik krijg waarschijnlijk wat literatuur op en wat tips, daarna kan ik aan de slag en maak ik het beste werkstuk uit m'n geschiedenis
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 09:48
Verwijderd
Wat een fucking stroomversnelling ineens. Vanochtend naar de huisarts geweest voor een verwijzing en ook gekregen. Stomme vragen. (en hoe gaat het met je relatie? 'mwah' niethuilenniethuilen)
Gister nog bij hem geslapen. Eerst gisteravond bij mn ouders uitgehuild. Alles er uit gekomen. Mn moeder was lief en knuffelig, mijn vader is lekker nuchter maar kwam me net ook even knuffelen. Fijn dat ze niet moeilijk doen, of betuttelend. Dat ze er zijn. Dat ze zeggen dat ik stom dóe, maar niet stom ben.
Ik heb de kans en de mogelijkheid om dingen anders te doen. Om op te houden met nastreven wie ik zou willen zijn en ga zijn wie ik ben. Maar ik kan het niet alleen. En eigenlijk heb ik hem zo nodig. Hoe ik gister bij hem in bed kroop terwijl hij al half sliep, en alleen al een klein beetje tegen hem aankruipen me al rustig maakt. Ik kan hem vervloeken om alles wat hij niet is, maar hij is wel wat ik nodig heb. Nu eerst mezelf terugvinden, veranderingen maken. Niet voor hem, maar voor mij. maar god, ik hoop ook voor hem, voor ons. dat hij er zal zijn om het te zien, dat hij met mij alle mooie dingen wil doen die ik zo graag wil doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 10:05
Verwijderd
Londen baby!
Vanavond gaan we weg en ik moet nog zoveeeeel doen.
Niet aan denken nu, niet laten afleiden. Doen!

Unforgetable, that is what you are...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 10:08
Verwijderd
Zo, tentamen één is klaarrr. Nu nog even die voor morgen leren!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 10:32
Verwijderd
Ik wil de stad in maar de schilder is hier bezig dus ik weet niet of ik wel kan gaan of niet... 'k Vind het zo raar om ineens weg te gaan... Hmm, ik wacht wel tot na de lunch Dan ga ik de stad in en even boodschappen doen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 10:48
Verwijderd
Mijn schoonzusje heeft een nieuw huis gekregen .
Wat leeeeuk.
Ik ben helemaal blij voor d'r.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 10:57
Verwijderd
ik moet zometeen alweer bloed laten prikken. Nog nooit zo vaak in een half jaar tijd laten doen. Ik ben aan het stofzuigen op mijn hoogste hakken om ze in te lopen. Ik heb weer een uitzendbureau gebeld, voor mn jaaropgaven en om me weer beschikbaar te stellen. Vanavond naar een modeshow voor ouwe vrouwen, om mijn moeder een lol te doen, en verder ben ik eenzaam. godkleregloeiend eenzaam.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 12:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Kutje, ik heb maar een 6 voor m'n paper. Vind het echt belachelijk, tijdens de bespreking waren maar 2 kleine puntjes mis met mijn deel! Ik ben toch niet verantwoordelijk voor de inhoud van de anderen? Ik kan niet alle bronnen nagaan om te kijken of ze hun informatie er wel goed hebben uitgehaald. Ik vind het echt oneerlijk dat we zo beoordeeld worden. Morgen ga ik echt om cijferdifferentatie vragen, maar ik vind het nogal tegenstrijding met het project waarbij ik een 8,5 kreeg omdat ik zo goed kon samenwerken, verantwoordelijkheid toon en wetenschappelijk schrijf. Hallo, en dan nu een 6.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 13:27
Verwijderd
Londen baby!
Toch jammer dat we alleen met het bestuur gaan . Majaaaaaa, nu kan mijn vriendje wel mee.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 13:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Darkfairy: goedzo! Ik ben trots op je! En je nu niet meer laten inpalmen door hem!

@ Mushu: veel plezier in Londen!

OT: Ik speciaal vanuit Groningen naar huis gekomen, zit ik net 10 minuten in de trein, word ik afgebeld voor werk. Het zat er in en met die bewustheid was ik ook gegaan, maar toch een beetje balen. Ga zo dan nog maar wat lezen. Het was ook afgeladen vol in de UB, alles was zo ongeveer bezet, dus zo erg is het nog niet dat ik er nu niet meer ben, hier is het lekker rustig en een grote tafel helemaal voor mij alleen.

Kwam ik vanmorgen nog iemand van de studie in Groningen tegen...iemand met een gebruiksaanwijzing. Er is gewoon geen normaal gesprek mee te voeren als je niet in zijn perceptie van hoe de wereld zou moeten zijn past. Ik vertel hem mijn woon- en studeerlocaties en hij begon me gewoon uit te lachen en dat het mijn keuzes zijn (het klonk voor hem ws. allemaal mega ingewikkeld, hoewel dat écht wel meevalt, dus dat heb ik ook maar gezegd, maar wat nou keuzes, ik deed mijn beklag toch niet?) Maar zo doet hij dus altijd, altijd meteen alles wat je zegt belachelijk maken of je ten minste het gevoel geven dat je raar doet/bent en nu dus expliciet uitlachen. Blijkbaar heeft hij dat nodig, andere mensen belachelijk maken
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 13:56
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik kan me niet concentreren. Ik kan nu geen hele stukken tekst lezen die ik niet interessant vind. Wat een timing weer voor concentratieverlies
Dan maar mijn planning een beetje omgooien en eerst andere hoorcolleges doen waarbij ik niet zoveel hoef te lezen. Dan ben ik alsnog zaterdag klaar.
Wie heeft er een beetje concentratie over?

Of nee, ik ga mijn spullen ordenen en dingen herhalen. Dan ben ik wel niet zaterdag klaar, maar dan doe ik vandaag wel iets nuttigs en herhalen is ook handig bij de hoorcolleges die nog komen.
En wat maakt het nou uit of ik zaterdag, zondag of maandag klaar ben? Als ik nu ga herhalen wat ik al heb gehad maakt dat niet uit.

En blijven ademen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 09-04-2008 om 14:01.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 14:39
Verwijderd
Haha, wauw, ik leef echt anders Ik kom er iedere dag weer een keer achter dan ik heel anders leef dan een jaar geleden. Ik loop naar de stad, ga plassen bij de bieb, haal m'n pakketje af bij een winkel waar ik nog nooit eerder binnen ben geweest, ik loop winkels binnen en vraag naar informatie over dingen, ik lach naar mensen, ik klungel met tasjes bij de kassa en dat alles doe ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Echt, té gaaf
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 15:53
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Haha, wauw, ik leef echt anders Ik kom er iedere dag weer een keer achter dan ik heel anders leef dan een jaar geleden. Ik loop naar de stad, ga plassen bij de bieb, haal m'n pakketje af bij een winkel waar ik nog nooit eerder binnen ben geweest, ik loop winkels binnen en vraag naar informatie over dingen, ik lach naar mensen, ik klungel met tasjes bij de kassa en dat alles doe ik alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Echt, té gaaf
Dat klinkt echt erg goed
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 16:26
Verwijderd
Gestudeerd vandaag, maar ik raakte op een gegeven moment echt bijna in paniek. Ervan overtuigd dat ik het niet kan, ik het nooit red, het een drama wordt.
*zucht*
Ik haat dat gevoel zo...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 16:26
*Rupsje*
Ik heb zo'n hekel aan mezelf op momenten als dit. Ik weet dat ik moet studeren, dat ik een thesis moet schrijven, dat ik moet lezen, dat ik moet nadenken. Sterker nog ik moet het niet alleen, ik wil het ook. Maar toch doe ik het niet. Gewoon niet. In plaats daarvan ga ik niet iets nuttigs doen. Nee hoor, ik ga eten en tvkijken, gatverdamme zeg. Dan voel ik me natuurlijk nog kutter over mezelf. En elke keer, elke keer beloof ik dat ik het ga verbeteren. Dat ik wel ga studeren, wel ga sporten, geen slechte dingen ga eten die helemaal niet nodig zijn en niet nutteloos voor de tv ga hangen. Dat ik eens ga nadenken. Maar ik houd me nooit aan mijn eigen beloftes en ik word er zo moe van. Ik voel me ook niet eens schuldig, omdat ik zo goed ben geworden in mezelf wijsmaken dat ik het gewoon niet kan, dat het niet aan mij ligt. Dat het zeer zeker geen luiheid is. Maar god wat een onzin zeg, waar ligt het toch verdomme aan?! Teleurgesteld dat wel en daarom ook gedemotiveerd en dan ga ik al helemaal niet meer studeren en daarmee is deze cirkel rond.
Ik post hier eigenlijk nooit, maar soms is het wel relaxt om je frustratie even te uiten
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 17:26
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Gestudeerd vandaag, maar ik raakte op een gegeven moment echt bijna in paniek. Ervan overtuigd dat ik het niet kan, ik het nooit red, het een drama wordt.
*zucht*
Ik haat dat gevoel zo...
Citaat:
Ik heb zo'n hekel aan mezelf op momenten als dit. Ik weet dat ik moet studeren. Maar toch doe ik het niet. Gewoon niet. In plaats daarvan ga ik niet iets nuttigs doen. Dan voel ik me natuurlijk nog kutter over mezelf.
Ik zit nu bijna in tranen en onder de stress, want nu heb ik het 'pas' zondag allemaal af, maar dat is alleen als het meezit. En ik heb dinsdag tentamen. En ik maak me daar nu zo druk om, met mijn planning was ik zaterdag klaar en had ik twee dagen uitloop gehad, en nu heb ik er nog maar eentje. En ik ging net een beetje herhalen en ik vind dat ik het zo slecht kan.
Ik haat de stress voor het tentamen, en al helemaal dat ik het nu dus al drie weken heb.
Verdomme, ik word helemaal gek van mezelf. Ik heb echt elke dag hoofdpijn ook, van de stress denk ik.
Ik haat dit vak, de opbouw is zo slecht. Immunologie, parasitologie, bacteriologie en virologie tegelijk in een vak. Dat is te chaotisch voor mij.

En dan moest ik vanmiddag ook weer beneden zitten om op de hond te letten. Want mijn zusjes en vader gingen naar het winkelcentrum. Beetje geheimzinnig doen waarom ze gingen. Net na het eten gingen ze met z'n tweetjes naar de auto. Hadden ze vanmiddag spulletjes voor me gekocht, een schilderij, snoepjes, een kussen. Omdat ik met kerst altijd cadeautjes koop, en natuurlijk omdat ik het huis uitga. Mijn zusjes zijn wel lief af en toe.

En nu heb ik hoofdpijn en ik sta op het punt om in te storten.

Knuffel voor Lienepien en Rupsje.
En Lienepien, je kan het wel. Je moet je er niet druk om maken dat je het niet kan, want dat heeft toch geen zin. Succes nog met studeren, heb je bijna tentamen?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 17:47
Calyx
Avatar van Calyx
Calyx is offline
Jahoor, super mooi weer, het zonnetje schijnt mijn kamertje in. Allemaal figuren van de zon schitteren hier op de muren en mijn bed. Ik wil naar buiten, ik wil MET iemand naar buiten, lachen, kletsen, knuffelen, elkaar in de ogen kijken, eindelijk weer's huilen, ik wil dingen voelen, intens dingen beleven en en en.. Maar ik moet leren, ik moet en zal dat tentamen halen, mn leven op orde krijgen, dingen afmaken, afsluiten, ik moet dit afsluiten, maar ik moet eerst maar'ns met mezelf leren leven..
__________________
Indien mogelijk omdraaien, liefje..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 17:48
Verwijderd

Ik dacht dat ik op gezond gewicht zat... Mijn BMI is goed, maar ik heb nu mijn middelomtrek gemeten en daaruit blijkt dat ik toch te dik ben... En op voedingscentrum.nl staat:

In de praktijk geven de Body Mass Index (BMI) en de middelomtrek meestal dezelfde uitkomst. Als dat niet zo is, kunt u het beste het resultaat van de middelomtrek aanhouden.


Echt, ik kan wel janken nu. Ik wil niet dik zijn...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:05
Verwijderd
Citaat:
En Lienepien, je kan het wel. Je moet je er niet druk om maken dat je het niet kan, want dat heeft toch geen zin. Succes nog met studeren, heb je bijna tentamen?
Neem jij je eigen advies eens even heel snel ter harte!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:21
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Olee. 83 voor Latijn, 93 voor mn po natuurkunde en een tien voor mn po geschiedenis. En ik heb ruzie gemaakt met mn lerares latijn maar ze is ook een ****** dus ik ga er verder maar geen aandacht aan besteden. (a) Dom mens.
En ik heb een eindexamenmapje gemaakt en allemaal oude examens geoefend en ik vind het leuk. <3 Mooi laten zien wat ik kan olee!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:32
Verwijderd
Citaat:
Ik zit nu bijna in tranen en onder de stress, want nu heb ik het 'pas' zondag allemaal af, maar dat is alleen als het meezit. En ik heb dinsdag tentamen. En ik maak me daar nu zo druk om, met mijn planning was ik zaterdag klaar en had ik twee dagen uitloop gehad, en nu heb ik er nog maar eentje. En ik ging net een beetje herhalen en ik vind dat ik het zo slecht kan.
Ik haat de stress voor het tentamen, en al helemaal dat ik het nu dus al drie weken heb.
Verdomme, ik word helemaal gek van mezelf. Ik heb echt elke dag hoofdpijn ook, van de stress denk ik.
Ik haat dit vak, de opbouw is zo slecht. Immunologie, parasitologie, bacteriologie en virologie tegelijk in een vak. Dat is te chaotisch voor mij.

En dan moest ik vanmiddag ook weer beneden zitten om op de hond te letten. Want mijn zusjes en vader gingen naar het winkelcentrum. Beetje geheimzinnig doen waarom ze gingen. Net na het eten gingen ze met z'n tweetjes naar de auto. Hadden ze vanmiddag spulletjes voor me gekocht, een schilderij, snoepjes, een kussen. Omdat ik met kerst altijd cadeautjes koop, en natuurlijk omdat ik het huis uitga. Mijn zusjes zijn wel lief af en toe.

En nu heb ik hoofdpijn en ik sta op het punt om in te storten.

Knuffel voor Lienepien en Rupsje.
En Lienepien, je kan het wel. Je moet je er niet druk om maken dat je het niet kan, want dat heeft toch geen zin. Succes nog met studeren, heb je bijna tentamen?
Knuf terug ({)

Ik heb het pas volgende week vrijdag, maar ik ben echt zó ontzettend bang.
'k Heb ook niet echt een planning, wil het liefst morgen, maar in ieder geval vrijdag de hoorcolleges doorgewerkt (en een soort van samengevat) hebben, maar ik weet niet wat ik dan moet doen. Want ik kan het niet uit de samenvatting leren, maar om alles nou nóg een keer door te gaan...
En ik weet niet goed wat voor dingen de docent nou eigenlijk wil dat ik weet/kan.
En ik merk nu met doorwerken dat ik bij heel veel dingen nog heel veel op moet zoeken, dus moet echt nog zo veel doen.

Aan de andere kant hou ik het paniekgevoel hiermee zelf in stand, meestal wordt het minder als ik eenmaal bezig ben en dingen duidelijk worden, maar tot nu toe heb ik dat nog niet.

Ik zou nu ook wel kunnen janken en zou het liefst als een gek aan het werk gaan, maar meestal werkt dat toch niet (ben gaar na de hele dag studeren) en daarbij moet ik nog weg vanavond.
Misschien is dat maar goed ook dus...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:37
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Vandaag is/was een rotdag. Ik weet even totaal niet wat ik met mezelf aan moet, en dus ga ik maar doen wat ik het beste kan .

Ach ja. Vrijdag weer een dag.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Ach ja. Vrijdag weer een dag.
En donderdag dan?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:41
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
En donderdag dan?
Donderdag is al verpest als vandaag verpest is. In mijn logica tenminste.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Donderdag is al verpest als vandaag verpest is. In mijn logica tenminste.
Wees dan consequent: vandaag een positieve dag, morgen ook een positieve dag.

Morgen is er weer een dag en die kan best beter worden dan vandaag. Misschien dan niet 100% goed, maar meer dan vandaag is altijd mogelijk. (})
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 19:48
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Bluuuuch, en dan kun je met een stukje van 1000 woorden toch weer uren bezig zijn. Ahwell.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 19:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik denk dat vandaag het teken was Want vandaag ging goed! Niet hele boeiende lessen gehad, maar het was wel gewoon heel erg gezellig op school. Zelfs met klasgenoten die ik normaal niet zo mag had ik vandaag lol, de docenten waren gezellig, het jaar wordt op school steeds relaxter en leuker eigenlijk. Het
6e lekker in de zon op het plein gelegen, heerlijk relaxen. En we hebben een nieuwe stunt-commissie opgericht! We willen niet onze schoolperiode afsluiten met een lomp bezoek aan Walibi, we willen een echte stunt, dus die gaan we nu organiseren (super last-minute) omdat de vorige stunt-commissie het al heeft opgegeven.
En ik heb op één cijfer na (Duits letterkunde) al mijn cijfers terug van de afgelopen tentamens en het valt best mee:
KG: 8,3 GS: 7,2
NL: 8,5 EN: 9
FA: 7,8 WI: 5,4
AK: 6,5 FA LETT: 2,3 (wel verwacht)
Moet voor morgen de herkansingen al opgeven, dat worden er gewoon lekker vijf, wat m'n coördinator daar ook van zegt. Ik ga het gewoon proberen, en over het algemeen heb ik het nog best goed gedaan dus! Ik sta hoe dan ook nu overal al voldoende voor, dus die herkansingen zijn puur om m'n gemiddelde omhoog te halen. Misschien kan ik het tóch, VWO En verder is vandaag echt zo'n regeldagje: zo inschrijven voor de examentraining van wiskunde, m'n oma/oppasmoeder/kennis bellen, dingen regelen voor de stunt, voor het jaarboek, voor de herkansingen. Maar wel fijn, want hierdoor zijn mijn gedachten eindelijk even afgeleid van alle andere rotzooi. Nu even lekker douchen en dan weer alle leerdingen opzoeken en in m'n bed alvast voor de eerste herkansingen leren.
Heel gek eigenlijk maar zo'n goede dag als vandaag geeft me meteen veel meer energie om weer door te gaan met school, het motiveert me op de een of andere manier enorm!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 19:57
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Vandaag, uiterlijk vandaag zou ik beginnen met bestuderen van de tentamenstof. Uiterlijk vandaag had ik met mijzelf afgesproken. Vanmiddag heb ik er een uur over gedaan om een bladzijde van sociale en cognitieve psychologie te lezen.. Eén uur! Ik kon niet onthouden wat er stond, iedere keer weer opnieuw die regel lezen. Het komt zo beroerd uit, aangezien ik komende tijd week veel moet leren en over 10 dagen drie tentamens heb Shit zeg! Morgen heb ik een functioneringsgesprek en daar zie ik ook tegenop. Ik heb het naar voren laten halen, aangezien ik er de hele tijd tegenop zie. Pff, ik heb er echt geen zin in. Tot overmaat van ramp ben ik mijn functioneringsgesprek-formulier kwijtgeraakt. Daar worden alle punten op geschreven en n.a.v. dat formulier wilde ik mij voorbereiden. Ik weet alleen nog de eerste twee punten "initiatief" en "zelfstandigheid". Hij deed zo geheimzinnig toen ik vroeg of ik punten kon verwachten die hij nog niet eerder had uitgesproken "ja, er kunnen nieuwe punten benoemd worden, en vaak luisteren mensen daarna niet meer naar de positieve punten waardoor het een negatief verhaal lijkt". Goffer, kan er wel bij! Ik begin mijn late dienst met dat gesprek, en als die toon negatief is, dan is dat een lekkere basis om vanuit te werken (tot 23 uur). Nou, we gaan het zien.. Ik vind het werk helemaal niet leuk, dus wat dat betreft moet ik me er niet zo over opwinden. Ik vind het gewoon spannend dat je wordt beoordeeld, aangezien hij ook aangeeft of mijn jaarcontract verlengt wordt (of niet, of met een jaar of voor onbepaalde tijd).

To do:
studeren × 1000!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 20:35
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Neem jij je eigen advies eens even heel snel ter harte!
Ik weet het Maar advies geven is makkelijker dan advies opvolgen

Lienepien: herkenning.
Kan je geen oefententamens maken? Misschien wordt dan een beetje duidelijker wat de docent verwacht?

Roosje en Nijn: mooie cijfers!

Toch nog een stuk samengevat net. Ik kan het ook wel, concentreren en leren
Ik denk dat ik de stof waar ik vanmiddag niet doorheen kwam maar laat zitten. Ik zoek wel de dingen bij het hoorcollege en de opdrachten, maar ik ga niet alle saaie tekst lezen. Als ik nog tijd en zin heb maandag zal ik alles over receptoren gaan leeren. Maar in het oefententamen stond daar niks over en het lijkt mij ook zo irrelevant in vergelijking met andere stof. Ik leer het wel, hoofd- en bijzaken onderscheiden. Stukken tekst met allerlei soorten cytokines heb ik ook al overgeslagen, want al die soorten haal ik toch niet uit elkaar. En zeker niet zonder samenvatten, maar zulke details horen niet in een samenvatting
Als mijn bijzaken ook maar de bijzaken van de docenten zijn. Maar ach, ik hoef niet alles goed te hebben en de helft van de vragen gaan echt niet over die receptoren.
Ik heb weer moed voor morgen

Succes iedereen en met studeren!
Yana: morgen is er wel weer een dag, laat morgen niet meteen verpesten door vandaag. (})
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 20:39
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
.
wat een klote dag.
leuke gollega's zeg.
DUS NIET!.
eerst gaat een golega waar ik mee moest samen werken vanmorgen.
constant over seks praten.
terwijl ik daar herinneringen van terug krijg.
en dat weet hij.
daarna gaat hij constant me make up afkraken.
'ben je in de verf gevallen'.
wat is dat groene spul boven je ogen'.
'dat ziet er helemaal niet uit'.
daarna ging hij over op me oorbellen.
'als je die ringen nou door je neus heen doet dan ben je net een koe'.
'als je dat nou doet door je neus heen dan ben je net een koe'.
ja val maar lekker in herhaling joh.
en daarna begon een andere gollega in de pauze.
aan tafel waar iedereen bij zat.
dat is helemaal kut.
dit keer een vrouw allemaal comentaar op me te leveren.
'jullie konijn is net een slachtkonijn'.
'dat hok is veel te klein'.
'jij moet beter voor jullie konijn zorgen'.
'jullie hond is een dik vet beest'.
'je make up past niet bij je kleren'.
ik word al pissig en onzeker als ik hier aan denk.
geef mij er maar de schuld van ja.
een paar uur later op de afdeling.
maakte ik een van me flauwe grapjes tegen haar.
ik maak de hele dag door grapjes.
en toen maakte ik een normaal gebaar met me hand.
naar haar van niet zo veel 'happen'.
op wat ik zeg.
en toen zei ze.
'ik heb je al vaker gewaarschuwd doe dat niet naar me'.
'en ik zei zo tegen haar'.
'dat heb je nog nooit gezegd'.
en zij zei toen.
'jawel dat heb ik een aantal keer'.
en toen liep ze weg.
en toen ging ze gelijk naar een van de leiding toe.
waar we het beiden goed mee kunnen vinden.
waarom weet ik niet zeker.
en daarna zei in de pauze haast helemaal niemand aan tafel wat tegen me.
en dat vind ik het ergste.
en me moeder begon net.
dat ik een jankerd ben.
en net zo'n jankerd aan het worden ben.
als een aantal andere op mijn werk.
en ik zie al op tegen morgen.
en ik voel me heel onzeker nou.
en ik heb al sinds dat ik het gisteren heb uitgemaakt.
angsten en paniek.
en ik weet niet hoe ik ze tegen kan gaan.
deze keer in iedergeval.
iemand tips??.
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 09-04-2008 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 20:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pffff, morgen weer werken (en ik moet vrijdag ook nog)
en smiddags naar de psycholoog en crea therapie,
nu hopen dat ik eens optijd kom en het niet vergeet, loop al bijna 2 mnd achter geloof ik omdat deze trut het steeds vergeet of zich vergist in de tijd.
ben wel benieuwd hoe het lopen gaat... heb zo veel te vertellen dat er waarschijnlijk neits uit gaat komen..
ow we zouden t volgens mij over nieuwe medicatie hebben
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:15
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ darkfairy: Jezus, wáár werk jij echt dat mensen zo tegen je doen?! Lekker respectvol allemaal.. [zeikmodus]het is collega, niet golega[/zeikmodus] Heb niet echt tips of zo, maar *knuff* probeer jezelf wat af te leiden van die angsten door leuke dingen te doen, bijv. even televisie kijken, beetje lezen of iets in die richting.. En probeer jezelf ervan te overtuigen dat je de juiste keuze hebt gemaakt door het uit te maken, dat alle twijfels en zorgen daarover nu in ieder geval voorbij zijn.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:22
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
ik wil strand, sterren, wind, zee, mijn vriendinnen

terug naar vroeger, weg uit alle oppervlakkigheid hier
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Nijn* ik werk in een sociale werkplaats.
maar nog vind ik die opmerkingen kut.
en thx ik heb het veranderd .
en ik probeer me constant af te leiden,
en te relativeren enzo.
maar nou krijg ik alleen maar am-gedachtes enzo.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als er nog iemand een kamer zoekt in Rotterdam, laat het even weten! Ik heb er drie in de aanbieding

Op m'n stage gaat het hartstikke goed, vind het leuk, heb het druk, heb stress en ze vinden dat ik het goed doe, vertrouwen me veel toe en zijn tevreden Doet me erg goed, ben er blij mee. Zo ga ik wel afstuderen over een half jaar en de research bevalt me ook nog wel eigenlijk. Misschien ben ik straks wel mede-auteur van een artikel Alleen ben ik echt kapot, ik werk echt teveel en m'n lijf trekt het niet lang meer. Morgen nog werken, 's avonds naar huis en slapen in de trein en bus denk ik (moet toch steeds naar het eindpunt ) en dan vrijdag naar de longarts in het ziekenhuis en daarna shoppen en naar de kapper en daar heb ik echt zin in
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:37
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ga maar is slapen.
en paniek en angst.
en *rillingen* voor morgen op het werk.
ik zie er tegen op.
weet niet hoe ik moet reageren.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:41
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Omg, vandaag was geweldig. Ik ben zo ongeveer weggeweest, van 10 over 8, tot kwart voor 10 (met rond 7 uur een tussenstop thuis, om eventjes wat te eten). Vanochtend om 10 over 8 naar het station en dan met de trein naar Gouda. Daar ging ik dus naar E. toe, en het was echt geweldig (en ik ben er nu emotioneel door). We hebben van half 12 tot half 3 gewoon in de zon op een plein gezeten, midden in Gouda en lekker muziek gedraaid op mijn laptop. En meezingen natuurlijk, he. En vervolgens, toen de accu helemaal leeg was, gingen we filmimitaties doen, waarbij mensen mij heel raar aan gingen kijken, toen ik Patrick uit SpongeBob SquarePants nadeed. En we hebben de duiven gevoerd, echt like 50 duiven ofzo, die allemaal naar ons toekwamen, om stukjes brood te eten en we hebben zelfs duiven nagedaan en ze achterna gerend. En dat zijn van die simpele dingen, die simpel lijken, die een contact voor mij zo bijzonder maken. En nouja, gewoon elkaar zitten poken, onverwacht kietelen en het dan zowat uitschreeuwen van het lachen, terwijl iedereen ons heel raar aankijkt. xD

Nouja, en toen dan weer naar huis toe, rond 3 uur, aangezien zij dus terug naar huis moest, omdat ze naar de kapper toe moest. Ik moest dus op station Gouda op spoor 5 zijn, maar het duurde nog ongeveer 20 minuten voor mijn trein aankwam, dus toen ik zag dat de trein richting Leeuwarden klaarstond, een koploper (heel erg gaaf, Daantje naamzoek), had ik zoiets van ach, wat maakt het uit. Toen ben ik ingestapt, helemaal doorgereisd naar Zwolle, van daaruit naar Nijmegen en van Nijmegen door naar Venlo. Een flinke omweg, maar ik had tijd genoeg. Nu net ben ik dan nog naar een verjaardag geweest, van een tante, dus nu ben ik echt dood. Maar wel dood, op een leuke manier. ^^ Tevreden en gelukkig, ipv dat ik me heel erg rot voel.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:42
Gabb
Avatar van Gabb
Gabb is offline
Ik zak gewoon weg... verdomme.
Ik merk het gewoon.
Het is net alsof ik in een dip ben komen te zitten en ik merk dat ik er niet meer uit ga komen...
Het lijkt net alsof mijn situatie begint te balanceren op het niveau van wat het nu is..
Gewoon een en al eenzaamheid.
Ik heb mijn ouders niet eens als steun ergens voor..
Ik kan niet eens leunen ergens op.
Het voelt alsof er meer op mij geleunt wordt door hun, al heel mijn leven lang, dan dat ik het andersom kan of mag doen.

Ik weet mijn god niet wat het is.
Ook op school. Blijkbaar denken mensen van me dat ik normaal moet zijn en uit moet gaan.
Zo'n hele verwijtende competatieve sfeer hangt er constant bij ons op school.
Het zit namelijk zo, mijn vorige vriendin zei al dat ze me knap vond toen ze mij voor het eerst zag. Blijkbaar.
En laatste tijd heb ik ook best veel oogcontact met meisjes, dus dat is wel leuk. Maar het maakt het alleen maar moeilijker.

Als je namelijk geen kans maakt bij leuke meisjes dan wordt er in ieder geval ook niks verwacht van je en van je vrienden. En nu is het net alsof ik een kaartje heb voor het meest EXCLUSIEVE feest van het land, en iedereen verwacht ook dat je er dan opdaagt.
Terwijl niemand eigenlijk weet dat ik mijn redenen heb waarom ik daar gewoon niet in pas. Niemand accepteert zoiets blijkbaar gewoon..
Ik snap dat echt niet.

Dat merk je meteen, wanneer je eens voor de verandering probeert om iets los te laten aan iemand anders..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:56
kroot
kroot is offline
Citaat:
@ Kroot: ik doe het over de relatie tussen de Romeinse keizer in de keizercultus en de normale goden in het oostelijk deel van het Romeinse rijk.
Woei dat is wel interessant! Maar lijkt me idd wel lastig. Succes!

Ik heb een nieuwe dwerghamster en hij is lief en klein. En morgenvroeg weer PMT, ik zie er erg tegenop. Allemaal lastige dingen daar
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Ik weet het Maar advies geven is makkelijker dan advies opvolgen

Lienepien: herkenning.
Kan je geen oefententamens maken? Misschien wordt dan een beetje duidelijker wat de docent verwacht?
Nee, die zijn er niet, da's waar ik zo van baal.

Ben vanavond weggeweest en de afleiding was denk ik goed.
Nu douchen en naar bed en morgen naar de UB ...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2008, 22:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, ik heb 5 uur lang in de vereningskamer gezeten. En wtf, ik had hard moeten leren voor m'n tentamen van morgen! Agh, moleculen B, dramatentamen van het eerste jaar! Maar ik zit wel in de jaarboekcie en het was allemaal gezellig en ik heb wat ik door had willen kijken opzich wel doorgenomen, maar niet heel serieus en ik snap nog niet alles. Maar ja, met logisch nadenken moet ik er denk ik wel komen. Ik ga nu gewoon goed slapen en dan er morgen goed tegen aan. Daarna is het vakantie...
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 09:26
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Stom essay. Die zeshonderd woorden komen er nooit En vanmiddag tentamen, maar ik heb het idee dat ik dat wel redelijk in mijn hoofd heb zitten. Ibn Taymiyya al-Wahhab al-Afghani Abduh Rida al-Banna Qutb Qaradawi ben Laden... Ja.

[edit] omg en dan al-Banna vergeten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 10:24
Verwijderd
Ik ben zo ontzettend moe. Ik vreesde al voor mijn rijles maar het ging erg goed, zei mn instructeuralthans. Misschien ga ik maar even slapen, ik kan echt niet meer. Pffft ik voel me net 80 qua energie.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 14:18
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Goh, fijn om erachter te komen dat je blijkbaar de halve dag dissocieert... Maarja, ondanks dat voel ik me goed M'n eetschema werkt echt prima en daar ben ik trots op! Al vier dagen niet gesnoept, muv van wat yoghurt en rozijnen. Daarnaast eet ik nu wel beter boterhammen en fruit. Doet me allemaal echt goed. Geen hongerdieet (want dat lukt me jammer genoeg toch niet), maar een stapel boterhammen ipv een pak koekjes. Komt wel goed, denk ik. Ooit moet het toch lukken? Vrijdag ga ik wel appeltaart eten, want die ga ik bakken voor vriendjelief, morgen alweer dus <3 Maar nu moet ik mijn taak gaan voorbereiden anders lukt me dat niet meer *zucht*
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"

Laatst gewijzigd op 10-04-2008 om 14:23.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.