Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die zat bij ons boekenpakket, dat ding kost als je hem officieel aanschaft maar een paar euro, en je mag hem volgens de dingetjeregels altijd gebruiken. En op 4-5 havo sloeg ik ook echt alles op maar daarna nauwelijks meer iets want het was toch te vinden op de formulekaart.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb net met een stokje in de leaves and gook and stuff zitten wroeten bovenop het dak, omdat het water niet weg kon lopen. Liters met water die opeens in beweging kwamen, en de regenpijp weer verstopten, wat ik toen weer verhielp door middel van heel primitief erin zitten prikken met een lange breinaald. En jummie, die buitenlucht!
|
Verwijderd
|
Gerrit Komrij
Liefde Ze liggen op elkaar, schurft op eczeem. Je hoort de schilfers knappen. Roos stuift op. Hun schedels glimmen als een diadeem. Ze liefkoost teder zijn gezwollen krop. Zijn pink verdwijnt in een abces van bloed. Ze kronkelt. Uit haar mond springt slijm. Een blaas Ontploft. Zijn krop wordt blauwer. Hij vat moed. Hij rolt haar op haar rug. Hij is de baas. Dan gaan zijn sleetse lendenen tekeer. Het is een machtig knarsen. Het gesop Van kwijl in etter kent geen einde meer. Zij kotst. Gods wonder in een notendop. - Die wilde ik eventjes delen, ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik krijg 25 euro per maand. Mijn saldo nu zit net boven de 200 euro, mijn mp3-speler is kwijt en ik ga naar een aantal concerten. Wat zal ik allemaal doen om geld te besparen?
- Eerst de restjes shampoo opmaken voordat ik weer nieuwe flessen ga kopen - Eerst de oude deodorant opmaken - Geen geld uitgeven in de super tijdens tussenuren - Geen geld uitlenen want terugkrijgen is nooit zo leuk - Eerst kijken of je geen dingen van je ouders kan aftroggelen voor je het zelf gaat kopen - Dingen op tijd inleveren bij de bibliotheek - CD's lenen bij de bibliotheek als je een nieuwe cd wil horen maar niet weet of het een leuke cd is (maar dat deed ik al) - Niet overal pinnen, een bepaalde hoeveelheid contant geld per week en daar doe je het maar mee. - Je ouders laten betalen voor de strippenkaarten, als je gaat chippen krijg je het geld vaak niet terug. Bovendien is dat duurder.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Suske & Wiske en de saaie seksshop #220 Verwijderd | 500 | 28-05-2008 16:25 | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
De Kantine |
Saaie kindjes uit de sloot halen #215 Verwijderd | 3 | 23-05-2008 10:54 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 | |
De Kantine |
De saaie ommezwaai: van #187 naar #188. Verwijderd | 500 | 24-04-2008 21:59 |