Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Je letters zien er groter uit. Als je CTRL ingedrukt houdt, en dan met je muiswieltje gaat spelen, worden je letters groter en kleiner. Maar dan nog. Ik vind het maar vreemd..
![]() Overigens. Als ik firefox naar mn andere scherm sleep met een andere resolutie, blijft het forum even breed. Er staat nu meer grijs links en rechts.
||
Citaat:
En wat Jaeger zegt. Er is tekst weg ofzo. Maar verder hetzelfde.
|
"De resultaten van dit onderzoek wijzen erop dat jij intellectueel in staat bent om je bezig te houden met wat je maar wilt. Het maakt niet uit of dat studeren of werken of een combinatie van beiden is. Wat mij vooral belangrijk lijkt, is dat je dingen gaat doen waar jij je gelukkig bij voelt en die je intellectueel én emotioneel bevredigen."
Tof. Nu nog uitvinden wat dat is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Al is het vermaak nog zo snel, de saaiheid achterhaalt het wel. #231 Lethe | 500 | 06-06-2008 15:41 | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 11:03 | |
De Kantine |
Slaaf van de saaiheid #208 Verwijderd | 500 | 18-05-2008 20:08 | |
De Kantine |
Trouwpartij, trouwpartij, Katje gaat trouwen en wij zijn er niet bij! Saai. #204 Missy | 500 | 15-05-2008 13:18 |