Advertentie | |
|
![]() |
|
Je vliegt veilig allemaal vette loopings maar de landing is vervolgens wat minder veilig...
@ Freud; owww, want ik had het net ook! volgens mij ctrl+shift of anders ctrl+alt of heb je die allebei al geprobeerd? Ik wens dat ik nu moe word, want dan ga ik tenminste naar bed ![]()
|
Je wordt moe, maaaaarrr tijdens de nacht wordt je helemaal gemuggenenmuskietenlekgeprikt!
(ja ik heb ze allebei al geprobeerd, na vier maanden tropischgewijs tussen de kakkerlakken leven is het ding gewoon stuk, snik) Ik wens dat alle kakkerlakken, muskieten, slangen, gekko's, leguanen en jankende honden nu doodgaan, zodat ik kan gaan slapen zonder de hele nacht te moeten opblijven en om de vier seconden met mijn zaklamp schijnen!
|
De enige manier om snel naar huis te gaan is liftend met en naar zweet, alcohol en sigaretten stinkende oude vent die op jonge meiden valt en niet met zn poten van je af kan blijven.
Ik wens dat ze nog lekkere vlaaien hebben bij de HEMA straks ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wens dat alles mis gaat op vakantie |
![]() |
|
Omdat alles misgaat op vakantie, besluit je nooit meer de deur uit te gaan. Je sterft eenzaam en vergeten aan de honger in een hoekje van je kamer.
Ik wens dat mijn vriendje toestemt in mijn plannetje om de sleutel te verstoppen in de tuin zodat hij na het uitgaan bij mij kan komen slapen. Ik wil naast hem wakker worden en hij is niet vreemdgegaan en de sleutel zit op een plek waar hij hem kan vinden en hij is niet dronken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |