Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (jaja, ik ben echt op vr de 13e geboren dus dit was mijn liedje vroeger ![]()
||
Citaat:
"Word je arm, of rijk, of door een tijger opgegeten.... [er zijn mensen die beweren, dat de sterren het al weten] " Alsof dat de enige drie mogelijkheden zijn ![]()
||
Citaat:
![]() Weet iemand hier toevallig wat je moet doen als je computer wel probeert op te starten, dan heel kort een blauw scherm met witte letters geeft (iets met opstartfout en nog veel meer tekst, maar te kort om te lezen) en dan weer uitvalt en weer opnieuw wil beginnen?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wanneer? Vrijdag 13 juni vanaf een uurtje of 15.00?? (tot zaterdag 14 juni, een uurtje of 16.00??)
Waar? Vroomshoop (huisje van Qimm) Wat? American Party! ![]() Als je kunt de 13e en ook KOMT de 13e * Qimm * x-spekkie-x * snoopy * Rob * Changshan * morgan Misschien? * Neko Niet Ik kan toch blijven, ik ben geruild met werken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wat zijn er weinig mensen zeker dat ze komen.
![]() ![]() Ik kom trouwens waarschijnlijk niet. Of misschien heel even buurten, maar dat weet ik niet zeker. Ik heb de 6e ook al een meet, en ik zit de 13e midden in mijn toetsweek.. Niet héél handig, dus ik kijk het nog even aan. ![]()
|
|