Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, DK. Ik overleef al twee dagen zonder fatsoenlijke nicotinevoorraad. Verder ben ik heel brak want ik heb vannacht doorgehaald. Wat ga ik doen?
Naar de AH om mijn lieve goedkope paupermerk shag te halen, waar ik inmiddels aan gewend ben? Dan kan ik gelijk boodschappen doen, want ik heb ook geen fatsoenlijk eten in huis en overleef op noodles en energiedrank. Maar de AH is wel 10 minuten lopen, dat is ver. Bovendien werkt daar een HEEL vervelende jongen waar ik niet bevriend mee ben en die ik ook nooit spreek, maar hij heeft geen vrienden en klampt zich altijd vast aan alle bekenden. De vorige keer dat ik 'm tegenkwam ben ik heel snel weggerend, anders zat ik nu nog met 'm te praten. Ik weet niet of hij nu aan het werk is. Naar de AKO en Gauloisjes/Drum/whatever halen? Dat is minder lekker en bovendien veel duurder, maar wel dichterbij. Er zit ook een Super de Boer naast, maar daar hebben ze alleen maar ranzig eten. Slapen? Dus uitstel, want dan moet ik morgenochtend beslissen. Morgenochtend moet ik ook nog een sukkelverslag schrijven. Ik weet ook niet of ik wel kan slapen, want ik heb veel te veel caffeïne in mijn bloedstroom gemieterd. Internet, plz advise. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
> "HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE WAT LEEEEEEEEEEUUUKK HOOOOOOOOOOIIIIIIIII HOE IS HEEEEEEEEEEET" < "lolwut ehhh ja goed nou ik heb haast DAAAG" *rent weg* Maar ik wil eigenlijk ook 't liefst naar de AH, alleen pfffff lopen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar deze heeft altijd en overal commentaar op. Vooral op mijn moeder. Dat vind ik niet eerlijk, dus ik heb niet iets van: 'Oh joy, naar oma!!'
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224 Swlabr | 500 | 08-06-2008 22:24 | |
De Kantine |
Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233 Dinalfos | 500 | 08-06-2008 18:32 | |
De Kantine |
♫ Should i Saai or should i go ♫ #232 Verwijderd | 500 | 07-06-2008 14:03 | |
De Kantine |
Je moeder is saai! :bob: #232 Verwijderd | 3 | 06-06-2008 15:42 | |
De Kantine |
Coffee and Saaigarettes #226 Verwijderd | 500 | 01-06-2008 22:58 | |
De Kantine |
Saaimon and Garfunkel #223 Swlabr | 11 | 29-05-2008 18:13 |