|
|
Bekijk resultaten poll: Een vervolgmeeting op die in Utrecht! | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 80.00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 20.00% |
Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Uhm, lijkt me niet dat dat mag en eigenlijk ook een beetje onnodig. Waarom zo ingewikkelt doen? Als mensen honger krijgen, kunnen we altijd nog broodjes halen en dan heb je ook niet het gedoe dat mensen die niet kunnen/willen eten zich ongemakkelijk voelen
![]()
|
Hmz, ik wist niet dat je niet mocht bbq'en in het park. Mja, doen we dat ook maar niet.
![]()
||
Ik wil wel samen met iemand biershoppen, of als het echt moet in mijn eentje.
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Nou, van ene timo...... * Pim postte dit onder Roos dr account, like usual ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Meeting: vrijdag 6 juni - 15.00u - Utrecht - onder het blauwe bord op het station
Komen: - Pruts0r - Changshan - Duivelaar - Faded-Away - Roosje&Pim/Zao/Gaara (en eist dat Ave ook komt) - Lentekriebel! - Neko* - x-spekkie-x Misschien: - Daboman - Vogelvrij - Yana - Ave - Metallica - Ecrivaine - Rob - Nijn* - Missy1234567890 - ~~dolce~~ - Moon Nein: - Sonho - Daantje - Leonoor - Repelsteel - Sidhe Ik kom ook ![]() ![]() En ik moet toch in Utrecht zijn, want ik heb 's avonds concert in Tivoli. Dus ik ben er tot een uur of acht ![]() Ik doe niet aan blowen. Als ik al alcohol drink (afhankelijk of ik met de auto kom), dan is het hooguit een paar glaasjes ![]()
||
Citaat:
|
^ Vast niet, desnoods blijft iemand achter om je te begeleiden.
![]() IK vind ook niet dat hangjeugd hier nou zo letterlijk moet worden genomen... En openbaar drinken mag inderdaad net zoals openbaar blowen niet, maar men knijpt er in het Griftpark altijd wel een oogje voor toe. @ Pim: Ohh, die smsjes... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Geen bier en niet blowen dus? Lijkt me wel zo gezellig voor iedereen. Dan heb je geen mensen die niet komen ivm het drinken(ookal is het maar een flesje)/blowen enzo. Dat zou wel jammer zijn vind ik. Ik kom nog steeds, natuurlijk!
@Pruts0r; Ik reis via Zwolle! En ik denk dat als Rob komt, hij ook meegaat. ![]()
||
Citaat:
![]() @Gaara: Gewoon komen. ![]() @Neko: Hoelaat ben jij in Zwolle? Rob ken ik sowieso al. ![]() ![]() Ik hoop ECHT, dat we ook nu weer zo iemand in de trein tegenkomen. XD Kunnen we lachen. ![]() ![]() ![]() Anyway, hoelaat @Zwolle?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() En nouja, probably, ga ik op de terugweg wel via Nijmegen, ik denk met Faded-Away mee terug. ![]()
|
![]() |
|
|