Advertentie | |
|
![]() |
|
Gatver vrijdag tentamen en ik ben er helemaal niet geconcentreerd mee bezig. Moet hier de huur opzeggen, nieuw contract regelen, blablabla en ik ben helemaal niet goed in dat georganiseer. Net ook cijfer van vorig tentamen teruggekregen en ik ben maar matig tevreden.
Ik wil vakantie ![]()
||
Citaat:
OT: Vandaag weer een goede dag. Althans, hij begint goed. Heb een uur extra vrijheden gekregen. Mijn psycholoog deed wel weer heel moeilijk, maar hij gaf ze me toch! En om het uitje van Stichting leven met borderline hoef ik me ook geen zorgen meer te maken, geloof ik. De eigenaresse hoeft alleen nog maar contact op te nemen met de verpleging en dan wordt er besloten of ik er naartoe mag of niet. Maar er gaat wel een verpleegkundige mee, maar das niet erg...
|
Sorry, ik heb jullie reacties verder wel gezien en een beetje gelezen, maar nog niet zo goed. Ik zal er later op reageren. In ieder geval bedankt voor de adviezen.
Maar ik denk niet dat het helpt. Ik kan alleen maar huilen. Ik kreeg net echt bijna geen lucht meer. Ik wil naar huis, maar van mijn ouders moet ik hier blijven. En ik sprak mijn zus op msn en die begrijpt er ook helemaal niks van. Mijn ouders ook niet trouwens. Ik wil naar huis. Edit: ik zit nog steeds te huilen en elke keer als het even stopt, komt het meteen weer. Als ik een tijdmachine had, ging ik terug naar het moment dat ik ging beslissen over de kamer. Het was niet 100% mijn beslissing. En dat weten mijn ouders en zussen ook wel, maar ze ontkennen het. En ja, natuurlijk moet het wennen. Maar ik wil niet wennen. Ik wil gewoon thuis blijven wonen. En nee, dat kan je niet zeggen na drie dagen. Mijn zus: "Je hebt er zelf voor gekozen". Ja, en daar heb ik zoveel spijt van. Ik moet het aankijken tot de zomer van mijn moeder, zei ze aan de telefoon. En als het zomer is, stelt ze weer een andere termijn dat weet ik zeker. Ik weet ook wel dat ik niet kan wennen als ik nu naar huis ga. Maar ik word hier ook niet gelukkig. Ik zit al de hele dag te huilen, ook op school de hele dag tranen in mijn ogen. Maar als ik nu mijn spullen pak, schopt mijn vader me zo weer op de trein denk ik. Ik ben echt een trut. Dat ik ooit ja heb gezegd terwijl ik dit van tevoren had kunnen weten.
Laatst gewijzigd op 23-04-2008 om 13:43. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*dikke knuf voor dolce* @sagana: gecondoleerd meis En voor alle anderen ook een dikke knuffel! Vanochtend even de stad in geweest. Nieuwe rok en nieuwe broek gekocht en daar ben ik wel blij mee. Ik had vorige week ook al een nieuwe broek gekocht maar die heb ik dus afgelopen vrijdag gesloopt. Het gaat wel redelijk geloof ik. Morgen naar huis en ik kijk er nu toch wel een beetje naar uit. Het is ineens een stuk drukker op de afdeling. Gisteren 4 nieuwe opnames! Straks beld de intaker van de deeltijd en ik ben wel benieuwd of hij nog nieuws heeft over de wachtlijst en ik wil graag weten op welke dag van de week dat voortraject is. Ik ga echt weer proberen structuur aan te brengen en vast te houden. Morgen komt mijn moeder me halen en gaan we de zooi op mijn kamer opruimen. Ze blijft dan een nachtje in de buurt slapen voor als er iets is en vrijdag ga ik met haar mee naar het zuiden. Daarna de draad maar weer oppakken. Wat dan wel vervelend is, is dat uitgerekend komende week mijn behandelaar op vakantie is. Natuurlijk kan ik altijd bellen en naar iemand anders als er iets is, maar dat doe ik niet zo gauw. Ik zie wel hoe het loopt. Lijstjes maken, wekker zetten, dingen afspreken zodat ik mijn bed uit moet en nieuwe activiteiten zoeken op de dagen dat ik nog niks heb... *zucht* gaat me dat lukken? |
![]() |
|
@ Heksjuh: Je wilt dit misschien niet horen, maar probeer het gewoon uit tot de zomer. En dan niet alleen negatief denken, maar probeer er positief over te denken. Je eigen kamer is leuk; je eigen dingen doen en zelf beslissen wat je wilt. Nodig eens een studiegenootje uit om samen te eten of samen iets leuks te doen, of nodig een vriendin uit je oude stad/dorp uit om te komen logeren en ga samen de stad bekijken. Zorg dat je het leuk krijgt op je kamer, dan wordt het vanzelf ook meer jouw kamer.
Een studiegenootje van mij had precies wat jij beschrijft. De eerste periode ging ze iedere vrije middag terug naar huis en kon ze niet wennen aan het op-kamers-zitten. Maar juist in de periode dat ze alleen in de weekenden naar huis ging, werd het meer haar eigen plekje, omdat ze er niet alleen sliep en studeerde, maar ook leuke dingen deed. OT: Vandaag was wennen, maar op zich viel het me nog wel mee. Wel tips gekregen van mijn mentor en die ga ik vrijdag meteen proberen toe te passen. Wel raar dat de andere LIO nu klaar is en afscheid heeft genomen... Ik heb net gebeld, ik vond het doodeng (iets over een gegeven paard...), maar het is gelukt. Nu nog even met Vriendje overleggen wat we gaan doen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ga ook niet eten vanavond, dat weet ik nu al. Ik heb 1 broodje gegeten vandaag en nu heb ik totaal geen trek in wat dan ook. Ik wil best wennen maar na de vakantie. ![]()
|
@ Sagana: gecondoleerd en een hele dikke knuffel!
@ Dolce, Heksjuh en Eend: Mega-knuffel voor jullie!! ![]() OT: Bedankt trouwens, voor jullie reacties. Ik zit er echt even helemaal doorheen, ik trek het even niet dit. Gisteravond naar Plien & Bianca geweest en zelfs daar kon ik niet helemaal van genieten hoewel het wel gewoon heel erg leuk was. Ik word gek van de onrust in mijn kop, de onenigheid. School stelde weer niets voor qua lessen, maar toch een hoop gebeurd. De stunt gaat niet door helaas, al mijn vrienden/docenten vinden het jammer, maar het is niet anders. Lang leve D. en d'r kutvriendje die nu toch hun zin hebben gekregen en alles hebben verkloot. Rotmensen, zo asociaal om dat voor iedereen te verkloten. Maarja, nu gaan we dus naar walibi .. ![]() De examenfoto was wel leuk, voelde me echt ontzettend goed op m'n plek daar tussen al die lieve mensen, maar dan meteen bekruipt me ook weer het gevoel van afscheid moeten nemen. Zelfs mensen waarmee ik niet meer zoveel om ging, betekenen de laatste tijd weer zoveel voor me, en met het overgrote deel heb ik écht een goede/hechte band gekregen. Heb m'n franse brief nog besproken met m'n docent en ben vier tiende omhoog gegaan en daardoor is m'n gemiddelde nu een 6,6 en daar ben ik echt blij mee. Vandaag alle eindcijfers gekregen en ik sta er toch minder goed voor dan ik had gehoopt.. sommige mensen in mijn klas staan echt zó hoog.. Dat algemene gevoel van 'ik kan ook niets' komt dan weer helemaal naar boven. ![]() ![]() Sorry, alweer zo'n lange post, verwacht ook niet dat iemand het nog leest maar er moet zoveel uit nu..
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ga me inschrijven voor geneeskunde. ![]() Sagana, gecondoleerd.. Sterkte. |
![]() |
||
Citaat:
Ja, de eerste keer was verschrikkelijk. Ik wist wel wat een separeer was, maar nooit dat het zó erg zou zijn. Ik werd uitgekleed door twee boze mannen. Voelde me vies en goor. De volgende dag kwam de arts langs om te kijken of ik er wel uit kon...de engste momenten van mijn leven. Kon wel janken. Gelukkig mocht ik er uit. Als ik me maar zou gedragen. Nou, de volgende dag zat ik er gewoon weer in. Maargoed, na di eerste keer heb ik eerst uren onder de douche gestaan. Het leek wel alsof ik verkracht was, voelde me zo vies ![]()
|
Heksjuh! Om eerlijk te zijn heb ik je posts nooit helemaal precies gevolgd, maar je bent nu ineens zo verdrietig
![]() OT: Oké. Ik ga nu eerst mijn docenten mailen. Mijn begeleidster om te vragen wanneer ze er wel is en wat ik moet doen en paniek. Ik ben weer eens lekker bezig, het gaat allemaal precies zoals ik dacht en dat is niet best, maar zo moet ik niet denken, ik moet verdomme gewoon een scriptie produceren. En dan ga ik nog mijn andere docent mailen om te zeggen dat ik zijn vak toch niet ga volgen, ondanks dat het college net superleuk was. Maar acht uur per week en nog een presentatie tussentoets actieve deelname paper, dat trek ik echt niet ![]() En verder moet ik even mijn hersens erbij houden met eten, ik mag niet laks worden ![]() [edit] Gemaild. Nu voel ik me best kneuzig, twee van die wanhoopsmailtjes zijn het. Maar ik heb wel tijdens college de docent tegengesproken (Derrida! poststructuralisme! Pfff, ik wou dat vak als afleiding voor mijn scriptie volgen ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 23-04-2008 om 16:58. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Soms heb ik gewoon zin alles van me af te schelden, al die mensen, al dat gezeik, al die kutouders.
Alles eruit te kankeren en maar zien waar het op uitkomt. En ik weet dat dat niet slim is en dat ik dat niet moet doen, maar ik zit zo vol. En dan loop ik over de markt, vrijdag is de examenstunt en dan word ik zo overmant door herinneringen aan "vroeger". Zo stom. Blegh, en soms dwalen mijn gedachten zo af en dan denk ik allemaal vreemde onrealisitsche dingen en dat is dan raar en stom en zo voel ik me dan ook. Maar ik had wel fucking veel loon voor het feit dat ik 2 weken vrij ben geweest en dat vind ik eigenlijk wel prima want ik was almost blut. We hebben geslapen, gevreeën, gepraat urenlang aan een stuk. We droomden het dak naar beneden, de wegen waren van geluk. Over van-de-hak-op-de-tak gesproken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Echt te gaaf hoe ik ineens compleet om sla qua humeur. Ik luister naar muziek en voel me iedere minuut gelukkiger worden. Ik heb zo'n zin in morgen, ook al is er niets; ja, college, niet eens erg boeiend, maar ik heb er écht zin in, gewoon omdat het zo fijn is daar. Ja, ineens vind ik het fijn
![]() ![]() Maar goed, ik moet nog steeds een afspraak maken met een studentdecaan, een afspraak met de huisarts en daarna mag ik van mezelf naar de kapper en nieuwe kleren kopen. |
![]() |
|
Heeej nijn, ik snap het wel, zomaar ergens uithuilen kan volgens mij echt wel opluchten.
En er zijn echt genoeg mensen die je dat wel gunnen hoor alleen hoe moet je er in godsnaam achter zien te komen wie dat zijn. Dat is de vraag... Ik zit ook bij een soort van therapy, en dat kan wel eens de oplossing zijn. OT Ik voel me verder echt weer lekker kut. Volgens mij begin ik mezelf op te sluiten. Ik voel me zo kut he. Rot gewoon. Het lijkt net alsof ik langzamerhand toch steeds dieper blijf zakken. Die kutpsycholoog ook... sorry dat ik het zeg. Elke keer als ik een gesprekje daar heb, dan wandelt ze overal zo makkelijk allemaal overheen he.. Als ik dan begin met het feit dat ik me mischien eenzaam voel, ergens achterin mijn hoofd (dan ben ik dus eventjes heel voorzichtig he) en ik laat dat los, dan komt zij aan ja dus wat gaan we daar aan doen. Zovan godverdomme dat weet ik toch niet!!! Hoort dat allemaal zo verdomt makkelijk te gaan?? Eventjes actie ondernemen met andere woorden dus... Alsof alles waar ik me kut door voel gewoon ZO WEG te gooien is. Ik zou willen dat ik dat kon zeg maar dat moet je toch verdomme verwerken, ipv maar gewoon METEEN in de prullebak te gooien. Ik weet dat ik anderhalf jaar geleden nog alles op orde kon houden in mijn hoofd en ik begin dat blijkbaar wel een beetje terug te krijgen. Maar ik ben volgens mij op een of andere manier zo passief. Ik weet het niet. Ik moet ergens even vertrouwen in kunnen hebben denk ik. En iets verwerken voordat andere dingen mij uberhaupt interesseren. Het voelt alsof ik opgesloten ben in een of andere kamer met een deur. Gewoon door wat omstandigheden en rottigheid van pas geleden. Maar ik zit nu opgesloten en het lijkt net alsof voor deze kamer HELEMAAL geen sleutel is te vinden! Ik ben zelf te onzeker volgens mij om het zelf te doen, mischien is dat wel de oorzaak. Maar verder kan niemand mij de steutel van de deur aan geven. Het enige wat ik altijd hoor van mensen is "Tja dat is vervelend. Dan moeten we de deur open doen he." En dan kijken ze mij weer aan? HOE dan verdomme? Hoe moet ik dat doen? Het gaat toch om de rede waardoor ik me eenzaam voel??! Je moet de ziekte toch bestrijden, toch niet de symptomen. Ik kan er zo boos om worden he.. Mijn psycholoog wandelt er op die manier dus ook ALLEMAAL overheen. Vreselijk irritant, je kan namelijk toch niet zomaar even over stappen naar de volgende psycholoog... |
![]() |
|
![]() |
Ooh het zit zo goed. Eerst vroeg ik me nog af of ik wel verder wilde met K., of het de moeite waard was. De pijn, de angsten, het afsluiten. Maar de zon doet z'n werk weer goed, ik zie alles positief. Het is fijn met hem, hij is zo lief. Geeft totaal niet aan of hij meer wil, ik krijg niet het gevoel dat ik meer moet doen dan ik zelf wil, dat ik hem teleurstel met mijn terughoudendheid qua seks. Voor mij lijkt het alsof hij al hartstikke blij is dat we gewoon zo samen zijn. Ik krijg sommige dingen altijd moeilijk over mijn lippen. Zeggen dat iemand lief is, dat ik iemand ga missen, koosnaampjes, ik houd van jou, ik kan dat soort dingen niet makkelijk zeggen. Vannacht en vanmiddag zei ik dat ik hem zou missen en het was fijn om dat toe te geven, het gewoon te zeggen, zo te laten merken dat ik echt wat voor hem voel. Hij keek lief, heel lief, kriebelsinmijnbuiklief. Hij is lief, en knap en geduldig en begripvol al weet hij geen donder, hij is leuk en verstrooid en stoned en schattig. Hij is oud en heeft een vette bus en gebruikt gelukkig geen harddrugs en heeft principes en is gewoon lief en nu gaat hij twee weken weg, naar het festival waar ik met hem heen wou, en ik ga hem missen en dat vind ik leuk, want verliefd zijn is leuk, weten dat hij over twee weken terug komt en me dood gaat knuffelen en kussen is leuk, alles is leuk.
![]() Honey, lovin' you is the greatest thing, I get to be myself and I get to sing
|
*Knuff* voor iedereen die er 1 of meer kan gebruiken
![]() @darkfairy, las nog wat berichtjes van jou, heb niet alles gelezen. Maar wat rot dat het zo slecht gaat/ging op je werk en dat ze zo vervelend doen. Ik heb zelf op het moment ook weer een aantal in mijn klas die vervelende opmerkingen lopen te maken. Ik weet gewoon hoe vervelend dat is. Probeer om te gaan met de mensen die wel aardig zijn, en negeer die anderen, ze zijn het niet waard om je druk over te maken. (makkelijker gezegd dan gedaan, I know) *Dikke knuff* Ot: Ik voel me zo verschrikkelijk labiel, mijn stemming gaat echt flink op en neer en ik snap echt niet hoe dat zo komt. Wist ik maar waardoor het kwam, dan kon ik er wat aan doen. Liever stabiel depri. dan labiel wisselend gestemd....wat kan ik hier aan doen? ik ben de laatste tijd wel positief bezig, oplossingen zoeken, advies vragen, vechten en niet accepteren dat het is zoals het is, als ik weet dat het ook anders kan. Het probleem van deze stemmingswisselingen is, dat wat ik in een goede stemming met veel geduld aan het opbouwen ben, ik in een slechte stemming weer volledig afbreek. Ik vraag me ook af wat het leven voor mij zo moeilijk maakt. Ik heb het idee dat ik op zo'n beetje alle gebieden net een klein beetje achterloop op anderen ofzo en dat het daarom voor mij allemaal zoveel moeilijker is. Ik kan het tempo niet bijhouden, ik kan de verwachtingen niet waarmaken, ik kan niet komen daar waar ik zou moeten komen, ik kan niet zijn daar waar ik moet zijn, ik kan niet zijn wie ik moet zijn.... het lijkt gewoon allemaal te hoog gegrepen ofzo, ik vind dit leven zo moeilijk en ingewikkeld.
|
Verwijderd
|
Krijg toch allemaal de kelere
Val voor mijn part allemaal dood Ik heb geen zin om braaf te leren Ik eindig toch wel in de goot Had ik maar iemand om van te houden Twee zachte armen om me heen Die mij altijd beschermen zouden Ik voel me zo verdomd alleen aan het eind van de dag is het toch altijd weer hetzelfde liedje. |
![]() |
|||||||
Citaat:
maar dat zal wel niet lukken denkik. en zeker niet met haar. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
maar ik heb nou het gevoel dat dat er niet veel zijn. en er niks van aantrekken is inderdaad moeilijk. maar ik probeer het. jij ook een dikke (knuf*. Citaat:
ot. het is gisteren toen ik naar bed ging. flink misgegaan met am. zo erg. dat ik er vanmorgen me rot van schrok. en de huisarts waar ik vandaag weer heen ging. om ta praten. vond het deze keer ook veel te hevig. maar het was niet te diep zei ze. ze heeft er verband om gedaan. we hebben over het werk gepraat. en over MEE. en ze gaat nou voor even in een andere praktijk werken. en 15mei is ze er pas weer. en anders zou ik naar de 1ste huisarts daar moeten. of naar een vervanger van deze vrouw. totdat ze terug is. en ze vroeg of ik al iets van het ggz gehoord heb, wat nou ook al meer dan 5 maanden geleden is. en de rest van de dag was eenzaam. zo voelde het. hm en morgen moet ik met iemand werken. die achter mijn rug om zat te praten vrijdag. maar die het zelf ontkende. toen ik er gisteren naar toe stapte. en ik zou ze het liefst thuis. weer willen zeggen van me ge-am. dat ik het nog steeds doe. maar aan de andere kant ook niet. *zucht*.
Laatst gewijzigd op 23-04-2008 om 20:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, gister is het mis gegaan met am. Morgen ga ik er niks over zeggen, dat is te ingewikkeld, vrijdag zal ik het wel vertellen. Maar dom was het wel natuurlijk.
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() OT: Ik faal. xD Ik ga vannacht stuiteren, omdat ik teveel cola opheb, maar tegelijkertijd ben ik doodmoe. xD Nouja, nu is het niet erg dat ik teveel cola opheb, want ik zit wel lekker in mijn vel. Maargoed, dadelijk dan maar eventjes een spelletje doen. En dan wss wel rond half 2 ofzo naar bed toe. @sonho: *knuf* ![]() ![]()
|
Uren in het UMC gezeten. Lang gepraat en alles gezegd... Ze belt morgen naar altrecht. en k ga ook bellen.
Ja.. Nu ga ik een mail schrijven. Naar M. en A. van altrecht. Hmm... verder weet k niet wat k moet typen. ![]() Voor iedereen... Srry, dat ik niet alles heb gelezen.. ![]() Laatst gewijzigd op 24-04-2008 om 15:41. |
![]() |
|
@dolce: Heus niet erg dat je niet alles hebt gelezen.
![]()
|
Vrolijk vandaag!!
Gisteravond was leuk, aandacht gekregen ![]() ![]() Anyway, het was fijn en ik heb de hele avond niets hoeven betalen, dus! Ik heb me echt vermaakt. Oh en ik was mooimooi in die jurk <33. Vrolijk dus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerste keer separeer voelde voor mij precies hetzelfde. Ik had wel vaker op separeer gezeten met open deur en kleren aan, maar niet 'echt gesepareerd en het voelde inderdaad heel vernederend en vies. Bah, dat uitkleden ja *brrrrr*. Niet aan denken... Nouja, over een uurtje dus naar huis. Ik ben echt ontzettend onrustig en opgefokt. Gaat het wel goed komen? Vannacht ook heel slecht geslapen. Ik had het goede nieuws nog niet verteld geloof ik, of wel? Ik kan binnen enkele weken beginnen met de dagbehandeling. Ik hoef niet eerst een (half) jaar op de wachtlijst, want ze hebben een plekje voor me gevonden in een andere groep ![]() I need to calm down! Ik ben echt helemaal hyper aan het trillen en zweten, waar is dat nou weer voor nodig? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zometeen opgedirkt in Peruaanse rok en hoed op naar Schiphol om mijn collega-vriendinnetje op te halen. Time flies. Dus als je straks iemand in de trein ziet zitten in traditionele kleding: dat ben ik
![]() Oh en ik heb net mijn eerste werkochtendje erop zitten sinds 1 februari. Dat was wel weer even wennen. |
![]() |
|
Net scriptiebespreking gehad. Ik kwam binnen en m'n twee begeleiders zaten er al. Het eerste wat ze zeiden was dat ze na het lezen van mijn stuk dachten dat het wel goed zou komen. Terwijl ik het een mega slecht stuk vond, het slechts ooit geschreven... Uiteraard waren er wel wat dingen die beter konden, maar eigenlijk heel weinig. En er hoeft ook niet eens zoveel meer bij, omdat het mijn uitgangspunt wordt voor de hoofdvraag.
Daarna alles besproken wat ik wilde en nu heb ik mezelf 3,5 week gegeven voor de inleiding en opzet. Dus dat zou wel moeten lukken. ![]() Oja, een van m'n begeleiders zei nog dat hij kon zien dat ik er goed ingedoken was en dat ik dat stuk niet de laatste dag voordat ik het zou inleveren, geschreven had ![]() |
![]() |
|
@ Missy123...: Laat dat een positief steuntje in de rug zijn voor je! Geef aan jezelf toe dat het niet helemaal perfect hoeft en doe wat je kunt. Je begeleiders hebben vast ervaring met het begeleiden van scriptiestudenten en zeggen niet zomaar dat ze vinden dat je goed bezig bent.
OT: Ik weet op dit moment niet zo goed hoe ik me voel. Ik weet wel dat ik vanmiddag heel veel moet doen en dat ik het stom vind dat ik dat pakketje niet gewoon zelf dicht durf te maken en weg durf te brengen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Missy1234567890: Zo zie je maar weer dat je eigen idee van wat slecht is lang niet altijd hoeft te kloppen.
![]() |
![]() |
|
![]() |
De ibgroep is dom maar nu heb ik weer geld dus zo erg vind ik het niet. Alvast de vaste lasten voor deze en volgende maand betaald, hoef ik me daar een tijdje geen zorgen over te maken.
K. belde nog, waren aangehouden in duitsland. Heel raar gegaan, ze moesten zich in beschutting van de bosjes uitkleden, vriendin werd gevisiteerd. Dat hoort toch gewoon op het bureau te gebeuren lijkt me. Wiet wat ze vonden werd in beslag genomen, ze kregen een boete, de hoogte daarvan veranderde opeens toen ze dagen hoeveel geld ze bij zich hadden. Ze wilden K. vast houden, die heeft al een strafblad daar, maar vriendin ging zielig doen, moest ook huilen, want wat moest zij nou in haar eentje in duitsland zonder geld en rijbewijs. Toen mocht K. toch gaan. Echt, wat een vies corrupt land zeg, hier klopt echt helemaal niets van. Ooh man, wat ben ik blij dat ik niet mee ben, al had het wel gekunt nu ik geld heb. Jezus, gewoon buiten, in de fucking bosjes, je moeten uitkleden zodat de politie kan zien of je niets bij je hebt. Fucking vernederend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mooi weer vandaag ![]() Ik voel me goed ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Lijkt mij erg moeilijk om met ontslag te gaan. Waarschijnlijk omdat mijn opname al drie jaar duurt. Maar goed dat je zo snel bij de dagbehandeling kan beginnen zeg! Succes! Liefs, Eend
|
Net kwam de oude aktiviteiten begeleider langs. Hij miste ons
![]() ![]() Verder gaat mijn dag wel goed. Moet alleen vanavond langs de dierenarts met mijn cavia Skunkie. Ze is heel benauwd. Ik hoop dat ze het gaat trekken!
|
@ Missy1234567890: Wauw, wat goed om te horen! Hoop dat dit je nog even die extra motivatie en steun geeft om er positief tegenaan te gaan. Goed hoor!!
@ Lentekriebel: Ik kan me best goed voorstellen dat je daar onrustig van wordt. Kan je dat daar ook met iemand bespreken? Dat je het wel weer moeilijk vind om met ontslag te gaan enz? En jij had toch een tijdje die spits-zorg? Is dat nu afgelopen of kan je dat nog aanhouden tot je met de dagbehandeling begint? (Goed trouwens, dat je daar terecht kunt!!) @ Redhair: wat een raar verhaal zeg, volgens mij mag de politie dat idd niet zomaar doen hoor ![]() OT: Vandaag gaat weer beter ![]() ![]() - planning maken voor de vakantie, wat ik wanneer precies ga leren. - foto's uitzoeken voor de diploma uitreiking - mailtjes sturen aan docenten/leerlingen over het jaarboek en mailen naar m'n nieuwe werk - hardlopen? (bwuh, geen zin maar wel goed voor me) Oh, en ik geloof dat ik eigenlijk toch al wel een hele tijd onbewust weet wat ik ga studeren.. ![]()
|
Verwijderd
|
Wat heb ik toch de geweldige gave om dingen te verkloten. Om fijne avonden vrijwel uit te wissen, omdat alleen het rotgevoel achteraf blijft hangen. Om mezelf steeds weer een stapje achteruit te helpen. Om mezelf echter ook steeds weer opnieuw omhoog te helpen, om er vervolgens achter te komen dat het allemaal geen fuck uitmaakt.
Eerst dacht ik dat het me gelukkig zou maken: eetbuien, braken, afvallen, het schoonheidsideaal. Dat deed het niet, blijkbaar. En nu? Het maakt allemaal niets uit. Het maakt niet uit hoe ik eet, wat ik doe; dat rotgevoel blijft hangen. Het maakt ook niet gelukkig. Dus dan maar weer iets anders proberen. Wanneer dringt het verdomme nou door dat het m daar niet in zit? Wanneer hou ik op met het zoeken van steeds meer, steeds weer nieuwe manieren om mezelf naar de tering te helpen? Wanneer gaat het weg? En hoe moet dat? Hoe moet zoiets? Ik word er zo enorm moe van, die constante stroom van gedachtes, nooit eens rust hebben. My head's turnin', turnin' like russian roulette my thoughts are like bullets I can't do this, I can't do this |
![]() |
|
@ Hawahaai, Leonoor en Nijn: Ik geloof ook wel dat het dan (toch) goed was. Toen ik gister nog eens nalas wat ik precies had opgeschreven, viel het ook wel mee. Ik had alleen gedacht dat ik commentaar zou krijgen op het feit dat ik me maar op 1 auteur had gebaseerd, maar dat mocht wel, omdat hij gewoon dé bron is op dit gebied. Nu heb ik nog wat aanvullende literatuur meegekregen, zowel in het Duits en Frans (Duits gaat wel, maar Frans..
![]() @ Nijn: kunstgeschiedenis? OT: rest van de dag al die literatuur bij elkaar gezocht. Steeds heen en weer gelopen tussen de 9e en 13e verdieping. Nu heb ik echt een mega dip, echt zó moe. Heb net m'n vriend gesmst dat ik een uur eerder kom en dus bij hem eet ipv. hier. Morgen krijgt zijn moeder een lintje dus daarom ga ik vandaag alweer naar hem toe. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |