Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik maak rijst met allerlei groente. het was echt verschrikkelijk op m'n werk. Van 2 tot 5 heb ik gewoon alleen maar uit mijn neus lopen vreten omdat er gewoon niks te doen was. Vanaf 5 uur gingen de mensen eten. Ik heb toen als een slak gewerkt en was precies om 7 uur klaar. morgen nog zo'n dag pfff ;x |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
fail ;x dan kun je het nog beter teringdruk hebben, dan gaat de tijd nog een beetje snel. Ik at net pasta met spinazie en cashewnoten, lekkah ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kom om zes uur thuis van het werken. Normaal eten we op zaterdag altijd tussen de middag warm (geen idee waarom), had de al patat gebakken en een loempia. Terwijl ik zowat geen trek had. Ik heb het wel netjes opgegeten, anders is het zo hard. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
en lekker lekker. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() en nu is het dinertaim! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Op de dagen met lekker weer (de eerste twee en de laatste twee): in de zon gelegen, gezwommen (koud!) in een meertje, gewandeld, abdij bezocht, gepicknickt, op terrasjes gezeten, naar de markt gegaan, en kampvuur gemaakt natuurlijk. En wodka gedronken met een paar Franse bouwvakkers.
![]() Op de dagen met minder lekker weer: Vezelay bezocht, naar het requiem van Verdi in de kathedraal van Avallon (stadje waar ik op vakantie was) geweest, gewandeld, in cafeetjes gezeten, een of andere vage Exposition Artisanale (markt met allerlei - veel te dure - lokale en handgemaakte producten en rommel)... En kampvuur gemaakt natuurlijk, warm worden! ![]() En gelezen. En heel slecht geslapen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, het was fijn <3
Behalve het slapen inderdaad, luchtbed dat een beetje lek was, een veel te kleine tent waar ik claustrofobisch en werd en die bovendien op een grote bobbel stond die nét onder mijn bed zat en erg koude nachten. Maar goed, ik haal m'n slaap wel weer in. En de naakslakken waren ook minder prettig. En de regen ook, en daarmee dus ook de enorme modderpoel die de camping daarvan werd, maar eigenlijk had het ook wel iets. En de regen viel best mee. En eigenlijk mis ik het nu alweer. Morgen alweer stage enzo... ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
Alle saaiheid op een stokje nog aan toe! #251 Missy | 1 | 22-06-2008 19:21 | |
De Kantine |
Suske & Wiske en de saaie seksshop #220 Verwijderd | 500 | 28-05-2008 16:25 | |
De Kantine |
Ik had een snor en een heel saaie broek van prachtig dun kalfsleer.#216 Verwijderd | 500 | 24-05-2008 17:52 | |
De Kantine |
Saaie kindjes uit de sloot halen #215 Verwijderd | 3 | 23-05-2008 10:54 | |
De Kantine |
Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic. Cherry Springs | 500 | 09-05-2008 18:48 |