Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-05-2008, 11:38
Pruts0r
Pruts0r is offline
XD Ga ik extra naar school toe, voor die herkansing, blijkt het een tentamen van 2 blokken geleden te zijn. =/ Epic failure. Ik had net zo goed thuis kunnen blijven.
Oud 08-05-2008, 11:43
Verwijderd
En toen stond ik af te wassen, en zo uit het niets vloog het me weer aan. Paniek. Onrust. Alleen maar omdat volgende week weer speciale datums zijn voor me. Zucht kut Zucht. In mn werk hoor ik nog steeds mensen verdrietig zijn over de oorlogstrauma's, hoor ik nog steeds mensen huilen om hun overleden echtgenoten, hoor ik nog steeds mensen verdrietig praten over de dingen die ze meegemaakt hebben. En allemaal zeggen ze dat het nooit meer over gaat. En ik dacht altijd dat dat onzin was. Maar ik denk echt dat er dingen zijn die nooit meer over gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 11:56
Verwijderd
Vandaag is alles stom dus beter heeft 'ie wèl tijd voor me. Anders moet ik me in een hoekje oprollen en zwelgen in zelfmedelijden, en dat is niet de bedoeling!
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 12:05
Nona
Nona is offline
Ik draai er moeiteloos even een SEM-model uit. Zou ik iets fout hebben gedaan?
Oud 08-05-2008, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Ik draai er moeiteloos even een SEM-model uit. Zou ik iets fout hebben gedaan?

misschien ben je wel gewoon héél goed
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 12:33
coopergirl
coopergirl is offline
Vanmorgen om 9 uur een uur gewandeld, vervolgens een stukje gefietst Daarna weinig zinvols gedaan, wat gegeten en gedoucht. Nu ga ik richting werk... Dat wordt opnieuw smoorheet, aangezien er een platdak is. In de winter is het kantoor al heel heet door allerlei computer en bewakingsaparatuur. Over twee weken komt de arbo er naar kijken... Over twee weken, maar vandaag is het bloody hot! Eerst de hete airco-loze auto in om vervolgens een uur over de snelweg te rijden met ramen open Maar ach, ik zeur ontzettend, aangezien ik al heel lang naar lekker weer uitkijk!
Oud 08-05-2008, 12:38
Verwijderd
Citaat:
*voorzichtig knuffie*

Toen ik blindedarmontsteking had heb ik mijn hele zomervakantie moeten opgeven. Ik had dan ook allerlei complicaties, maar toch. Vakantie opgeven is niet leuk. Doe een beetje rustig aan, neem wat pijnstillers, het komt vast snel goed . Verwen jezelf een beetje met een leuk boek of een leuke film of puzzel ofzo .
Sterkte!
Dank je wel
Ik ga lekker een smoothie drinken en Desperate Housewives kijken
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 13:25
rare kwast
rare kwast is offline
ik rol om van de slaap.. en ik moet nog 3 uren werken!
AAAAAHHH
en tis veel te mooi weer, en er is niemand in huis en argh..
Oud 08-05-2008, 14:17
Nijn*
Nijn* is offline
Voel me weer een stuk beter. Wat een paniek gisteravond, ik was echt in alle staten. Maar ik heb heel braaf met T. gepraat erover en het is nu weer redelijk goedgekomen. Heb gisteravond geen am gedaan en daar ben ik echt heel erg blij mee, omdat het zó'n moeilijk moment was

Vanochtend iets eerder naar M. gegaan, daar even in de zon gezeten, taart gegeten, lekker gekletst. En toen de vergadering, nou dat was meer gekwek dan dat er ook echt iets nuttigs is uitgekomen. Het was erg gezellig en veel gelachen en oude herinneringen en nou ja.. Vind dit soort dagen echt heerlijk, beetje in mijn nieuwe zomerjurk in de zon zitten, beetje luieren en alles met vriendinnen. En gewoon de hele tijd zonder mouwen gezeten, geen opmerkingen, wel blikken.. Nou ja, dit ben ik ook, de littekens horen ook bij mij, kan er nu niets meer aan veranderen. Beetje een domper dat ik nu wel echt nog even wat voor school moet doen.. pfft Ik droomde vannacht dat ik het verkeerde examen had gemaakt en ook nog eens helemaal verkloot had..
- Kamer opruimen (boeken uitzoeken!!)
- Frans oud examen maken
- Kunstgeschiedenis hs 3 of Aardrijkskunde domein II samenvatten.
- Interview L. uittypen, mensen mailen voor het jaarboek etc

Laatst gewijzigd op 08-05-2008 om 14:34.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 14:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik had vanmorgen ook wat gepost, maar dat is nu weg

OT: DIP! En dat mag/kan niet, want ik moet nog heel veel lezen.
Koffie helpt niet, ik ga nu een Twix oid. proberen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 14:33
Verwijderd
'Ik ben de hele dag bereikbaar' en ja, toen ik ontslagen werd en hem belde dat hij me op moest komen halen (hij had m'n portemonnee meegenomen dus ik kon niet met een taxi ofzo) was hij toch vrij onbereikbaar; ik heb ruim 3 uur zitten wacht.
'Dan doen we morgen de hele dag spelletjes en andere leuke dingen samen!' oh ja, natuurlijk, dat betekent natuurlijk dat hij 's ochtends het huis uit stormt naar z'n werk, mij zonder eten achter laat (hoe moet ik boodschappen doen?!), dan na gesmeek eindelijk boodschappen komt brengen, meteen weer foetsie is... en 'Na de lunch ben ik weer terug!' betekent natuurlijk dat hij na het lunchen (zal wel weer iets met kreeft zijn) nog een paar uurtjes gaat werken. Als ik hem dan op z'n werk bel doet hij niet eens alsof het vreemd is dat hij daar zit. Morgen is hij sowieso de hele dag van huis, dus ik had echt verwacht dat hij er vandaag zou zijn... maar nee dus.

Echt, ik vind dit echt zó stom van hem.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 14:58
Verwijderd
Hè, Andijvie, wat naar.
Mannen zijn toch soms niet zo goed in het verzorgen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 15:06
Verwijderd
Citaat:
Hè, Andijvie, wat naar.
Mannen zijn toch soms niet zo goed in het verzorgen
Nee, inderdaad Mijn schoonzus had me er al voor gewaarschuwd..

Mja, nu doet hij weer heel lief enzo, dus daar probeer ik maar uit te halen wat ik nodig heb...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 15:13
Missy1234567890
@ Andijvie: in mijn post van vanmorgen die nu dus verdwenen is () had ik getypt dat ik vond dat Rogier jou wel wat meer mocht verwennen ipv. zonder eten thuis te laten zitten enzo. Ja, werk is natuurlijk ook heel belangrijk...
Ik zou hem nog wel even duidelijk laten weten dat je zijn manier van handelen en beloftes niet nakomen niet echt op prijs stelt. Sterkte verder met herstellen
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 15:26
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
Voel me weer een stuk beter. Wat een paniek gisteravond, ik was echt in alle staten. Maar ik heb heel braaf met T. gepraat erover en het is nu weer redelijk goedgekomen. Heb gisteravond geen am gedaan en daar ben ik echt heel erg blij mee, omdat het zó'n moeilijk moment was

Vanochtend iets eerder naar M. gegaan, daar even in de zon gezeten, taart gegeten, lekker gekletst. En toen de vergadering, nou dat was meer gekwek dan dat er ook echt iets nuttigs is uitgekomen. Het was erg gezellig en veel gelachen en oude herinneringen en nou ja.. Vind dit soort dagen echt heerlijk, beetje in mijn nieuwe zomerjurk in de zon zitten, beetje luieren en alles met vriendinnen. En gewoon de hele tijd zonder mouwen gezeten, geen opmerkingen, wel blikken.. Nou ja, dit ben ik ook, de littekens horen ook bij mij, kan er nu niets meer aan veranderen. Beetje een domper dat ik nu wel echt nog even wat voor school moet doen.. pfft Ik droomde vannacht dat ik het verkeerde examen had gemaakt en ook nog eens helemaal verkloot had..
- Frans oud examen maken
ik ben blij voor je dat het terug in orde is met je vriendinnen.
Je post deed me terugdenken aan een moeilijk moment dat ik had met 2 vriendinnen. Vandaar dat ik er heel goed in kan komen dat je volledig in paniek was.

Maar dat is nu gelukkig voorbij

Ik zou nu ook beter iets voor school doen, maar ja...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 15:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Andijvie: *knuffel* Jammer dat we je niet online kunnen verwennen of zo

Net kwam een vriendin langs en dat was gezellig, al is het stom dat zij ook al niet naar mijn verjaardag komt. Iedereen is maar druk
Oud 08-05-2008, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Echt, ik vind dit echt zó stom van hem.
En gelijk heb je. Lekker op hem afreageren.

En het niet rechtop kunnen staan, op je rug moeten liggen en alles duurt waarschijnlijk nog wel even...maar als het eenmaal over is, ben je dat waarschijnlijk zo weer vergeten en ben je alleen nog maar blij dat je van die buikpijn af bent. Mij viel het na de periode van pijnen en stijfheid ed iig mee (achteraf dus ).
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 16:01
Neko*
Neko* is offline
Nijn* ik vind 't goed van je dat je ondanks dat je in paniek was, niet ge-amt hebt. Echt. Ik ben trots op je. Volhouden dit!

@Andijvie, ik vind dat die man van je wel iets meer rekening met je mag houden hoor. Pff, beloftes zijn beloftes in mijn ogen!
Oud 08-05-2008, 16:11
Verwijderd
gisteren mijn verjaardag.
Was leuk met mijn vriend.
Maar het was ook een ramp =|
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 16:28
Verwijderd
Ik moet de komende weken iedere week een presentatie geven .
Maar het gaat wel over interessante dingen en ik kan er op die manier alleen maar beter in worden. En geen tentamen voor dat vak!

En ik voel me weer een stuk beter dan gisteren, zowel fysiek als mentaal.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 17:22
Verwijderd
Ik zal nooit mooi worden. Nooit écht mooi om te zien. Maar ach, ik heb een lieverd die me wel mooi vindt, meer heb ik niet nodig. Fuck de rest van de wereld.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 17:47
Pruts0r
Pruts0r is offline
w00t, vanavond lekker een avondje uit. ^^ Wel weer vroeg thuis zijn, maar dat vind ik geen probleem.
Oud 08-05-2008, 19:46
Verwijderd
@ Andijvie:
Wat lullig voor je , dan voel je je al zo klote en doet Rogier ook nog eens stom.
Hoop dat het snel wat beter met je gaat *knuft*
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 20:02
Verwijderd
Knuffel voor Andijvie!

Ik ben naar de kapper geweest en nu heb ik een nieuw kapsel en ik vind het nog best leuk ook. En m'n moeder heeft nog een foto van me gemaakt die is ook best leuk.
Het weer is gewoon echt helemaal top. Zon, lekker warm, daar kom ik echt van bij. En dan ook nog vakantie, gewoon halve dagen in de tuin liggen zonnen. En ik ben vandaag wezen winkelen, vorige week zaterdag, maandag en morgen weer. Maar ik ben echt dol op winkelen.
Gisteren moest ik met m'n vriendinnen afspreken wat we vandaag gingen doen en waar we heen gingen. Nou, dat ging dus een beetje mis. Ik was best wel over de zeik gisteravond, maar vandaag kwam het weer goed.
W. is echt zo'n gigantische klootzak! Ik had tegen M. (een vriendin van me) gezegd dat ik een beetje boos was op hem omdat hij zo raar deed en niks van zich liet horen. En zij kent W. ook en nu heeft ze dat tegen hem gezegd! Dus vanochtend keek ik ff snel op hyves en hij had me een berichtje gestuurd: 'ik hoorde dat je boos op me was, of ben je gewoon teleurgesteld? naar mijn weten heb ik als laatste contact gezocht.' Nou dus niet, ik heb als laatste wat van me laten horen en hij reageerde niet terug, ja nu dan, een week later, zonder antwoord te geven op mijn vorige bericht. En ik hoorde van een andere vriendin dat hij met M. gezoend heeft. Nou bekijk het lekker! "of ben je gewoon teleurgesteld"; wat denkt ie wel niet zeg! Hij was toevallig degene die mij liep te versieren en er ondertussen dus meerdere meisjes op na houd.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 20:19
IcedEarth
IcedEarth is offline
life is what happens when you're busy making other plans

Blegh blehg blehg blehg verplichtingen blehg blehg.
Soms ben ik niet blij met mijn vrije opvoeding; ik kan echt niet normaal omgaan met autoriteit, met alles wat móet. moeten moeten moeten.
Dingen die verplicht zijn. Normaal zijn. Verwachtingen.
(zou het de puberteit zijn? ik verdenk mezelf de laatste tijd van puberteit. ik ben zo vervelend, lui, rebels)

En pff, ook "liefde" aan mijn hoofd. let go let go.
De laatste dagen voel ik me overwegend goed. Relaxed, opgewekt.
De zon brand letterlijk uit mij wat maanden vastbevroren in mijn hoofd zat.
Nu maar hopen dat het aanhoudt. Het geeft me een rustgevend idee dat ik altijd weg kan, en altijd kan stoppen met alles wat me niet bevalt. Heerlijk dat vluchtgedrag.
nee, nee, niets zinnigs te melden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: gif 1986-06-12.gif (54.8 KB, 17x gelezen)
Oud 08-05-2008, 20:45
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oke,
Ik heb weer gefaald. Ik kan het weer niet.
Ik voel me echt een totaly, ugly loser.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 21:01
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
- Frans oud examen maken
Jaa, ziet er goed uit.. Lekker veel gedaan weerrrr.
Aahrg. Maargoed heb wel weer subdomein van ak van ruimtelijk gedrag en de politiek-ruimtelijke organisatie afgerond (blegh, herindeling) dus morgen nog het laatste subdomein en dan ben ik EINDELIJK klaar.
Verder freakte ik net even totaal toen ik weer bezig was met de studiekeuze. Maar goed, ik wacht nu op bericht van de DigiD en op de gegevens van de IBG. Als ik die allebei heb kunnen activeren kan ik me eindelijk volledig en goed inschrijven bij Studielink.. Wat wel scheelt is dat ik weet wat ik ga studeren: ASW in Utrecht! Heb er echt heel erge zin in al en het kan me niet schelen dat 't best veel eerstejaars zijn, of dat mensen om mij heen het een laffe studie vinden of dat het niet zo stoer klinkt als geneeskunde of politicologie of wat dan ook. Want ik heb er zin in
En oeh, ik ga nu dus ook opzoek naar een kamer en haha, ik ga aan dezelfde uni studeren als Roosje en die zit dan ook aan de FSW en dat is grappig

En nu slapen, morgen weer vroeg op om te leren want 's middags naar therapie, dan uiteten en daarna naar het Nationale Ballet <3
Oud 08-05-2008, 21:46
Verwijderd
Pfff, ik probeer positiviteit vast te houden, maar ik ben moe en dan gaat dat minder makkelijk.
Tijd om mezelf onder de douche te schoppen en daarna te gaan slapen dus...
Met citaat reageren
Oud 08-05-2008, 23:01
metallica
metallica is offline
Bleh, voor niets vijf uur gereist... Enja, ik weet dat t de eerste poging was, maar t is gewoon balen. Sta je 2.5 jaar op de wachtlijst, heeft t eigenlijk nog geen zin Ik vind het gewoon ook niet leuk om mezelf te moeten "verkopen", ik ben niet interessant dusja, wat zou ik moeten vertellen daar...
Maarja, morgen huiswerk maken en 's avonds koken voor vriendje en heel veel knuffelen, want ik heb hem eigenlijk best wel heel erg gemist...
Oud 08-05-2008, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Bleh, voor niets vijf uur gereist... Enja, ik weet dat t de eerste poging was, maar t is gewoon balen. Sta je 2.5 jaar op de wachtlijst, heeft t eigenlijk nog geen zin Ik vind het gewoon ook niet leuk om mezelf te moeten "verkopen", ik ben niet interessant dusja, wat zou ik moeten vertellen daar...
Maarja, morgen huiswerk maken en 's avonds koken voor vriendje en heel veel knuffelen, want ik heb hem eigenlijk best wel heel erg gemist...
Ah das kut... *knuf*
Niet na 1 keer denken dat je niet interessant bent. Er zijn mensen die 20 keer moeten hospiteren voor een kamer, er komt zeker wel een kamer waar je wel gekozen wordt!
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 01:09
rensd
rensd is offline
Vandaag een heerlijke chilldag gehad. Na college een beetje uitbrakken op het strand in scheveningen, in dat HEERLIJKE weer , vervolgens wat gegeten in Den Haag en toen naar de film geweest.
En toen we eenmaal klaar waren liepen we (nog steeds in onze zwembroeken ) een kroeg binnen en nu ben ik dus weer in Delft. Maar snel me bedje opzoeken..
Maar ik voel me wel weer eenzaam nu ik thuis ben.. Mijn huisgenootjes zijn er maar zo weinig Misschien ga ik toch maar een nieuw huis zoeken
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Er zitten daar een heleboel behandelgroepen, en mijn behandelgroep zit daar ook , lekker dichtbij!

OT: pfff, wat ga ik vandaag nou weer doen? Vanavond in ieder geval even wat drinken met metallica , maar tot die tijd? Ik heb de telefoontjes die ik moest plegen al gedaan, uitgebreid gedoucht, spelletje gedaan... Ik heb niet zo'n zin om in mijn eentje in het gras te gaan liggen zonnen... Nouja, eerst maar wat boodschapjes doen dan.
Mijn toekomstige behandelplek zit helemaal in Nieuwegein niet zo relaxed dus.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 06:48
Verwijderd
Te vroeg gejuicht, m'n keel voelt weer als schuurpapier...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 07:21
Verwijderd
Citaat:
En oeh, ik ga nu dus ook opzoek naar een kamer en haha, ik ga aan dezelfde uni studeren als Roosje en die zit dan ook aan de FSW en dat is grappig
Ook zelfde uni + faculteit als ik
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 07:39
Verwijderd
Gister in de trein min of meer in paniek geraakt. Ik had echt de behoefte om te huilen (en mensen maar zeggen dat ik er zo zomers uitzag in m'n witte jurkje, pff). Paniek: het komt nooit goed, ik kan het niet, ik zal het nooit kunnen. Ik zal nooit normaal kunnen eten, ik zal nooit los kunnen eten zonder aan te komen, ik moet kiezen tussen dik en geen strijd en niet-dik en wel strijd. De gedachte aan de strijd iedere dag opnieuw maakt me soms zo moedeloos. Dag in dag uit stilstaan bij wat je eet, waarom je het eet, of het goed is, om welke redenen je het eet, doorgaan, doorgaan, doorgaan. En dat het dan toch niet lukt. Ik haal uit zo weinig dingen nog plezier de laatste tijd. Het gezelschap van anderen benauwt of irriteert soms, omdat ik me niet op m'n gemak voel. En zeker als ik me rot voel, vind ik het moeilijk om te zien hoe iedereen om me heen lacht en lol heeft. Soms voelt het alsof ik vanaf de zijlijn sta toe te kijken naar mijn leven en zie hoe ik er niets van maak. Ik schrok van m'n eigen gedachten 'als dit het leven is, dan vind ik het leven helemaal niet zo leuk'. Ik weet dat het wél leuk kan zijn, maar ik vond het echt niet grappig om dat zo te voelen.

Ik haat het eindeloze gebrek aan vertrouwen in mezelf. Dat diepgewortelde gevoel dat ik het toch niet kan. Mijn verstand zegt dat ik het wél kan, maar ik voel het niet.
En misschien durf ik het ook wel niet, misschien durf ik ook wel niet te vertrouwen in mezelf want o-god wat als het dan toch niet lukt?

Toen ik gisteravond even de was op ging halen bij m'n zus kwam m'n zwager nog even naar me toe met m'n nichtje in z'n armen. aah ik smolt en ik werd er zo blij van. Soms kan zij me nog het beste opvrolijken, kleine kindjes zijn daar goed in: zo'n breedbek-kikkerlach als ze je ziet en je je handen naar d'r uitsteekt. Het is ook zo mooi om te zien hoe kwetsbaar kinderen kunnen zijn, zo vol vertrouwen in de goedheid van de wereld en de mensen om hun heen. Ik heb de avond dus uiteindelijk wel goed afgesloten. Vanochtend begon direct weer even lastig, maar goed opgelost. Straks crematie en daarna door naar friesland, hopelijk even ontspannen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 08:09
Missy1234567890
@ Ave: heb jij wel eigenlijk iets van hulp ofzo?
@ Nijn: ASW is dat Algemene Sociale Wetenschappen? Welke studie wil je gaan doen *nieuwsgierig is*
@ Metallica: hospiteren is gewoon stom. Je hebt altijd weinig kans, ook als je heel spontaan en leuk (of gemaakt) overkomt. Je weet toch nooit wat voor iemand ze zoeken, rustig of druk. Dus haal jezelf niet naar beneden

OT: lekker vroeg op, balkondeur opengezet zodat de nu nog relatief frisse lucht naar binnen kan. En dan zo aan de slag. Eerst nog een x aantal bladzijden lezen en dan typen. En ik hoop dat ik de hitte en zon zolang mogelijk uit de kamer kan houden.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 08:22
Nijn*
Nijn* is offline
@ Missy1234567890: Ehm, ja ASW is Algemene Sociale Wetenschappen.. dat is dus ook de studie die ik wil gaan doen..
@ Krummeltje: ik weet nu tenminste hoe je eruit ziet dus wie weet zeg ik je de volgende keer wel gedag
@ Metallica: lijkt me inderdaad vervelend als je zo'n lange reis voor niets moet maken.. Ik hoop dat je de volgende keer meer geluk hebt. Trouwens, jij gaat volgend jaar toch ook aan de UU studeren?

OT: Vroeg op, heb een hoop te doen. Moet veel doen voor Aardrijkskunde, wiskunde en engels of kunstgeschiedenis vandaag. Hoop leren, hoop oefenen en heb maar een halve dag. Moet ook écht even opruimen en ik denk dat ik daar maar mee ga beginnen, het is echt een zwijnenstal dus hier kan ik sowieso niet in werken.. Gisteravond een uur met K. aan de telefoon gezeten, zij gaat ook aan de UU studeren en dezelfde faculteit en ze werd helemaal enthousiast toen ze hoorde dat ik daar ook naartoe ging en dat was zo leuk om even allebei door het dolle heen te kakelen. Ik blijf toch altijd een speciale band met haar houden, ik weet niet of dat nou komt door wat we samen voor elkaar hebben gekregen, maar het is in ieder geval heel erg tof

EDIT: @ Andijvie: zo hoort het, een vent die voor je zorgt Het klinkt wel een stuk liever in ieder geval!
Oud 09-05-2008, 08:22
Verwijderd
Gisteren gezegd dat ik toch wel had verwacht dat hij wat meer aandacht voor me zou hebben, en in eerste instantie was hij ietwat beledigd omdat hij vond dat hij alles om had gegooid om voor me te kunnen zorgen, maar vervolgens kwam al wel dat hij deze week eigenlijk nauwelijks iets voor het werk had hoeven doen en best wat meer thuis had kunnen zijn. Hij zou er nu wat rekening mee gaan houden en als ik wil dat hij bij me komt, dan moet ik dat gewoon zeggen. Dus ja, 't is wel weer goed.
Vanmorgen heeft hij pap voor me gemaakt (heel slijmerig, ik heb medelijden met onze toekomstige kinderen als ze dat weg moeten krijgen maar ik eet het allemaal braaf op ) en hij heeft een lunchpakket voor me gemaakt. Lief
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 08:32
Verwijderd
@ missy1234567890: ik wacht nog op een intake, dus ik ben er mee bezig. maar ja, wachttijden he
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 08:51
Verwijderd
Het houdt ook gewoon niet op daar, aan de andere kant van de wereld. Nou hebben ze Edu gestraft omdat ie gevochten heeft, bestaat er nog steeds de kans dat ie 4 maanden langer moet zitten, en laten ze zijn vriendinnetje klauwen met geld betalen om hem te bezoeken, of om uberuapt wat spullen voor hem af te leveren. Het is toch ongelofelijk. Hoe het met 'mijn' crimineeltje is, geen idee. De moeder van zn kind komt hem niet meer bezoeken, de moeder van zn tweede zoon is met hem gaan praten omdat ze hem wellicht verantwoordleijk wil stellen voor het kind (ofwel: betalen) en....nou ja. Het houdt niet op. Het houdt niet op. En mn vriendinnetje zit daar helemaal alleen en niemand weet hoe het met de mannen gaat en ze draagt het allemaal maar alleen. Ik vind het zo erg. Zo'n gevangenis gun je niemand. Helemaal niemand. Zelfs bij mij, na 2 maanden op bezoek te zijn geweest, gaat het niet meer uit mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 08:52
Redhair
Redhair is offline
Het is zo waardeloos dat ik steeds weer blokkeer en niet verder kan gaan, hoe graag ik ook wil. Dat ik me afwend, mijn hoofd wegdraai, hem zacht wegduw en niet vertel waarom. Nooit meer verteld dan die geweldige korte kutverklaring, 'er zijn dingen gebeurd waardoor ik nu anders dan normaal kan reageren'. Ja fuck, wat moet hij daarmee? Ik moet wat meer vertellen en zit steeds moed te verzamelen maarr krijg het niet over mijn lippen. Waarom vraagt hij er niet gewoon naar? Als hij dat nou deed had ik een opening, kon ik het makkelijker zeggen. Maar hij accepteert mijn stille afwijzing keer op keer zonder te vragen waarom ik zo doe. Vraag er godverdomme gewoon eens naar, dan vertel ik het je. Ik durf het niet goed uit mezelf te vertellen. Ik ben een ritme aan het opbouwen, ik probeer geen pep meer te gebruiken, ik probeer normaal te zijn, omdat ik geen probleemvriendinnetje wil worden, niet weer, maar als ik dat vertel ben ik weer het meisje met het verleden en dat vind ik moeilijk. Ik wil mijn hoofd niet afwenden, ik wil hem niet wegduwen, ik wil gewoon dat hij bij mij slaapt, ik wil naast hem wakker worden, ik wil gewoon seks met hem hebben, en niet zo fucking bang zijn elke keer, niet met al die shit in mijn kop zitten, niet me waardeloos voelen omdat ik het steeds niet trek en mijn bek niet opentrek. Ik weet dat alles makkelijker gaat als ik dingen verteld heb, dat was ook zo met J.
Als ik het meeste verteld heb weet hij tenminste waarom ik zo reageer en durf ik me meer te laten gaan, kan ik die reactie uitstellen. Maar omdat hij nu van niets weet ben ik bang dat als ik me meer laat gaan en we verder gaan, ik niet subtiel hem zacht wegduw maar een paniekreactie ga krijgen waar geen enkele aanraking nog mogelijk is, zoals dat toen ook eens bij C. gebeurde. Kutverleden, fuck zeg, laat me met rust.
Oud 09-05-2008, 09:00
Missy1234567890
@ Nijn: o ik dacht dat ASW de naam van de faculteit was, vandaar Maar fijn dat je denkt eruit te zijn.

@ Ave: Ik hoop voor je dat je een beetje snel aan de beurt bent.

@ Redhair: zet het desnoods (gedeeltelijk) op papier, zodat hij er wel naar gaat vragen. Of alles en laat het hem lezen. Misschien vind je dat onpersoonlijk, maar dan wéét hij het tenminste.

OT: Nu echt aan de slag, waarom was ik anders zo vroeg op.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 09:04
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
O Redhair, niet te kwaad op jezelf zijn, zulk soort dingen zijn gewoon hartstikke moeilijk. Hij durft er waarschijnlijk ook niet echt naar te vragen, hij zal ook wel wat onzeker zijn, praten is gewoon moeilijk. Maar hopelijk lukt het je binnenkort om er wat meer over te zeggen, want je kan al die dingen wel willen, ze zijn gewoon niet voor iedereen zo gemakkelijk. Maar nooit onbereikbaar, het komt heus wel goed

En ja, pff, herinneringen en verledens, weg ermee inderdaad
Oud 09-05-2008, 09:26
duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh, ik ben zo moe, maar ik kan niet meer slapen. Drie dagen lang laat naar bed en elke dag bier en lui worden van de zon, en tig vergaderingen en verplichte lessen gehad. Aagh! Maar het was allemaal wel leuk. Gister op een feestje maakte ik echt een paar lompe opmerkingen achter elkaar, ik voelde me zo dom. Alle jongens moesten er om lachen en ik snap nog steeds niet waarom. Maar ach, dat zijn ze vast snel weer vergeten.

Ik wil mezelf echt aanleren niet zo van die domme opmerkingen te maken en eerst even na te denken voordat ik iets zeggen, anders kunnen anderen zo met m'n gaan fucken.

Laatst gewijzigd op 09-05-2008 om 09:59.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 10:17
Redhair
Redhair is offline
Missy, op papier zetten is bij hem niet zo'n goed idee, hij is zo dyslect als wat dus dan maak ik het niet echt makkelijk voor hem.

Vogelvrij, ik ben gelukkig niet echt kwaad op mezelf, want ik weet dat ik er niets aan kan doen dat ik me zo voel. Maar het is gewoon teleurstellend. Ik wist dat ik hier weer doorheen moest en dat is gewoon kut. Maar uiteindelijk komt het inderdaad wel goed, het is niet onbereikbaar, ik weet dat ik mezelf uiteindelijk kan geven. Ik moet het gewoon langzaam vertellen en dan kunnen we er tenminste samen aan werken, kan hij me helpen, me er doorheen trekken en uiteindelijk komt het gewoon weer goed.

Wat houd ik toch van dit weer en alles wat erbij hoort. Kwam net terug van de winkel en zag wat buurkinderen met waterpistolen lopen. Ze kwamen meteen op mij af, ik zei dat ze wel even op de hond mochten schieten, dit vind dat wel verfrissend. Tuurlijk schoten ze ook even op mij, ik lachte erom en zei dat het een lekkere douche was. Zij zagen dat als een aanmoediging en begonnen allemaal op me te schieten. Ik kon alleen maar om ze lachen en ze nog meer aanmoedigen, waardoor ik uiteindelijk drijfnat was. Gewoon leuk om met die kinderen mee te spelen, ze uit te dagen. Wat een weer, wat een leven, geweldig.
Oud 09-05-2008, 10:44
Roosje
Roosje is offline
@ Ave: knuffel! (}) Ik kan vast niets zeggen om je te helpen maar ik zou het wel willen.. sterkte in elk geval!
@ Nijn*: woei, vet. Wat is ASW precies, een combinatie van psychologie/sociologie/al dat soort dingen of zit het anders?

En ot, ik vanmorgen naar school voor een uurtje Latijn, beweert mijn lerares dat ik vandaag sowieso niet had hoeven komen. JAJJAJA gelooft ze het zelf!
Anyway, ik heb alle geschiedenis-examenstof nu samengevat en bijna alles voor Latijn. En ik sta er bizar goed voor en ik wil weten of ik op gesprek mag komen. *(&%&%8 maar goed! Vanavond paardrijden en mijn vriendje. <33

Edit: en ik herken mezelf bijna niet op foto's, en ik weet niet of dat is omdat ik steeds zo gelukkig kijk of omdat ik eerst vertekend keek. (Kun je dat zeggen?)

Laatst gewijzigd op 09-05-2008 om 10:50.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 10:55
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik zit nu op school, in een poging tot het doen van wat groepswerk, maar dit weer maakt me ZO loom en lui.. Echt niet normaal.

Ik volg er echt helemaal niets van. Gisteren ben ik eventjes de stad ingegaan, met wat vrienden, om eventjes naar een café toe te gaan. Relaxte tent, goede muziek enzo. Ik ging wel al om half 11 naar huis toe, maar ik moest thuis zijn, om elf uur, omdat het doordeweeks was. Niet erg, want ik was vanochtend al iets te laat wakker.

Ik zag gisteren ook weer mijn ex. Die heb ik sinds juni 2006 nog maar iets van 4 keer gezien, waarvan gisteren de vierde keer was. Ze is wel veranderd, in de positieve zin. Gisteren een hele tijd met haar gechat en ik moet zeggen, dat dat een van de fijnere gesprekken was, die ik de afgelopen tijd heb gehad. Ik ben veel veranderd de afgelopen tijd, maar zij ook. Is wel bevorderlijk voor de omgang, want we konden nu heel goed met elkaar overweg. Wat ik niet had verwacht, was dat ze me zou knuffelen, toen ik daar aankwam, waar we af hadden gesproken. Ik vond het niet erg, hoor. Ik bedoel, dat gesprek gisteren was heel goed en we waren ook (vooral tegenover voorheen) heel erg open tegen elkaar. Ik ben blij, dat ik nu ook gezellig kan doen, en het gezellig kan hebben, met iets waar zij ook bij is (aangezien dat de reden was, dat ik voorheen nooit meeging, op één keer na dan, waarbij we elkaar heel erg ontweken).

Dat weerhield me altijd dus ervan om mee te gaan, wat zonde is, omdat ik het in dat café heel goed naar mijn zin heb, met de muziek daar.
Oud 09-05-2008, 11:01
Verwijderd
Ik ben geschrokken. De vader van een vriendin van me is opgenomen. Ik ben met hen een paar jaar geleden op vakantie geweest en ik had echt niet gedacht dat hij depressief zou zijn/worden. Ik vind het zo naar. En hij is op dezelfde plek opgenomen als ik vorig jaar opgenomen ben geweest en het is echt kut daar... Ik ken zijn afdeling niet en misschien is er inmiddels het een en ander veranderd, maar toch. Blegh. Het is echt zo'n aardige man, ik kan het niet zo goed bevatten.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 11:04
Verwijderd
Vanmorgen was ik ineens heel fit... ik kon heel soepel onder de douche, heb even wat opgeruimd en toen was ik weer extreem suf Nou ja, vanavond komen mijn ouders even langs, ik zou met ze op vakantie gaan, maar ja, ik blijf toch maar thuis. Leuk dat ze even langskomen Qua humeur was ik gisteren echt even op, vandaag gaat het gelukkig wel weer beter Ik ga nu lekker rustig series kijken, Dirty Sexy Money.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 11:30
Verwijderd
goed zo, Andijvie!

ik heb mijn dieet binnen. Godskanonne. Nou is het voedsel geen ramp, maar wel het feit dat ik nauwkeurig op de tijd moet letten. Ik ben meteen begonnen vandaag. Hulde aan mij
En oh, wat voel ik me rot
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten