Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG maarten
voor een gefixte site, doet ie het heel slecht! Kan de webpagina niet vinden HTTP 404 Meest waarschijnlijke oorzaken: U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt. Als u op een koppeling hebt geklikt, is deze mogelijk verouderd. Mogelijke acties: Geef het adres opnieuw op. Ga terug naar de vorige pagina Ga naar en zoek de gewenste informatie. Meer informatie Deze fout (HTTP-fout 404 - Niet gevonden) houdt in dat een verbinding met de website kan worden gemaakt, maar de gewenste pagina kan niet worden gevonden. Het is mogelijk dat de webpagina tijdelijk niet beschikbaar is. Maar de website kan ook zijn gewijzigd of de webpagina is mogelijk verwijderd. Raadpleeg Help voor meer informatie over HTTP-fouten. |
![]() |
|
OMG die stomme debitel mensen sturen mij een factuur van 70 euro over de maand april (t/m 2 mei) en dat kán gewoon echt niet. en die muts maar volhouden: maar het staat hier wel hoor mevrouw. Ja, damn, dat zie ik ook wel, ik heb, neem ik aan, dezelfde factuur voor me als zij. Ik heb echt niet 20x langer gebeld dan normaal ofzo, steldje nerds
![]()
||
Citaat:
- Lemon met citroen - Granny’s rozijnen/noten ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Hopeloze liefde Michiel :33 | 6 | 25-06-2014 10:46 | |
Liefde & Relatie |
verliefd RLL | 5 | 01-08-2012 12:13 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 69 #3 Verwijderd | 500 | 07-06-2010 20:21 | |
De Kantine |
Jouw dag! #2 TopDrop | 500 | 18-08-2007 20:39 |