Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb vandaag supergoed geleerd, in de tuin, met veel limonade. Net boodschappen gedaan en nu verzinnen wat ik vanavond aan zal doen, hm. Oh en ik hoorde gisteren dat mijn scharrel z'n vriendinnetje na 3 jaar gedumpt heeft en ik mag toch hopen dat hij nu niets van mij verwacht want daar heb ik dus geen zin in.
En dan morgen weer leren, met dit weer. ![]()
|
Verwijderd
|
waar gaat je pony heen tonsillitis? gewoon bij mensen thuis of iets speciaals?
vandaag heb ik uren mijn paardje lopen poetsen omdat er mensen voor haar kwamen kijken. die verrekte wintervacht gaat er zo slecht uit ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 24-05-2008 om 20:26. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik ga leren.
|
dansen en wijn en toen gister park en bier en zon. nu ben ik brak en ik moet leren zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz en ik heb ook nog honger
![]()
|
^ Is hij ook eng? Of alleen het daten zelf?
ot: Gisteren lag ik voor 8 uur al te maffen, want ik ben ziek, zwak en misselijk. Om 12 uur werd ik weer wakker omdat het teringwarm was in m'n kamer, dus toen lag ik 2 uur wakker en ben ik maar beneden op de bank gaan zitten om foute tv te gaan kijken. Om 11 uur werd ik wakker met een bek als een schuurspons en toen ging ik maar MADE kijken, ookal ken ik ze allemaal al. Ik moet eigenlijk leren voor m'n examen, maar m'n ogen tranen constant en het is hier een sneezefest van jewelste, dus dat komt er niet echt van. Hoop dat het voor volgende week over is, want dan is pinkpop+examen. ![]()
|
Gisteren ben ik naar het Counter Culture festival in Utreg geweest. Heel veel toffe mensen, gave bands en natuurlijk een veel te laat beginnende Inner Terrestrials. Doordat Haarlem niet op het fucking nachtnet zit, moesten we vroeg weg en hebben we ze maar voor de helft kunnen zien maar gelukkig kan ik ze volgende week in de OCCII wel helemaal zien.De treinreis terug was er een van kapot geslagen brandraampjes en bloedsporen die door de hele trein liepen. Iemand is half leeg gebloed en en veel drank en praten over lompe shit. Daarna Thuis Lost kijken met een maat en nu ben ik BRAK.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik ging net EHBO op mn moeder oefenen, want ik heb dinsdag examen. maar we moesten eigenlijk alleen maar heel hard lachen, dus dat wordt nog wat met dat examen. nu nog even studeren en dan vavanond zelfgemaakt falafel eten bij een vriendin
![]()
|
Ik heb mijn vriendje geholpen met verhuizen en daarna mijn kamer schoongemaakt. Soms doe ik dat zomaar vanzelf. Straks komt een vriendinnetje langs en daarna ga ik koken, maar ik heb echt niets in huis dus dat wordt fantastisch. En daarna naar een vriend of gewoon lekker thuis hangen. Denk het laatste, maar je weet maar nooit he.
|
Nu ja, dat durfde ik niet zo goed, aangezien het nogal borrelde en ik bang was dat er opeens nog veel meer over me heen kwam als ik daar met m'n doekje zat
![]() Ik heb nu maar het onduidelijke briefje 'pas op, hier klopt iets niet' opgehangen. Er woont ook een loodgieter in huis, dus die weet er vast wel raad mee.
||
Citaat:
ze gaat naar een pensiobnstalling speciaal voor oude paarden, van een vrouw die langzamerhand de weilanden van d'r man inpikt waar normaal z'n koeien staan haha. daar komt ze in een kudde van een stuk of 10 paarden en dan wordt ze volledig verzorgd en we betalen elke maand haar stokmaat aan kosten ( heel slim ![]() Hopelijk krijgt jouw paard ook een goed tehuis ![]() ontopic: gisteren met botulismf en nog wat lui naar Bon Iver geweest en dat bleek ik nog te kennen ook en toen ik uit wanhoop naar de bar ging omdat ik geen flikker zag om cola naar binnen te tanken vond ik een briefje van twintig. Ik heb ook nog een foto gemaakt toen ik op mijn tenen stond en mijn armen in de lucht gestoken, zodat ik toch nog kon zien hoe mr. Bon Iver er nou eigenlijk uit ziet. Daarna vonden we onszelf terug in een rythm and blues bar waar wel rythm was maar totaal geen blues maar wel jack black himself die NERD coverde. en allemaal enge mensen en een kuteikel die echt de hele, maar dan ook de hele tijd met zijn 2 meter lange logge lichaam voor me ging staan. en toen ik voor zijn neus ging staan werd ik betast door een viespeuk met een witte capribroek en slippers. JAIKS ![]()
|
witte capribroeken
![]() mijn date was apart. maar ik heb wel een happy meal op! toen ik thuis was ging ik hardlopen en dat was een ramp want mn conditie kan volgens mij niet slechter zijn... maar ik ben wel trots. ik wil het vaker doen ![]()
||
Citaat:
http://www.van-waveren.nl/blog/2008/...o-run-podcast/ misschien vind je het leuk. ik iig wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() MAAR GOED. Het is kwart over acht en ik zit alweer achter de computer. Dat terwijl ik pas om twee uur rijles heb en om kwart over drie de bus moet hebben. Maar ik moet nog zo kutjeveel voor school doen dat ik er maar samen met mijn liebchen uit ging. Dus nu ga ik eerst douchen en thee zetten en dan vol frisse moed beginnen aan het leed dat portfolio heet. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() - - - Ontopic, ik ging een beetje zitten en een beetje lopen en een beetje praten, toen ging ik naar een sportschool en rende ik daar een paar rondjes in een hamsterwiel voor mensen. Daarna ging ik klooien aan de knopjes van allemaal apparaten, want er waren niet minder dan tien apparaten met ieder tien knopjes. Dus op z'n minst honderd knopjes om mee te klooien. DRUKOPALLES DRUKOPALLES DRUKOPALLES ![]() |
![]() |
|
Gisterochtend werd ik op de bank wakker omdat mijn vriend de voorafgaande nacht met zijn rokerige uitgaanskleren op bed in instant coma was gevallen en daar ga ik dan dus niet naast, bah. De hele middag achterlijke verhuis/verbouwprogramma's gekeken en een vieze pizza besteld. 'Creamy bacon' had eigenlijk al verschillende alarmbellen moeten doen rinkelen maar omdat ik koppig was had ik een dus een smerige lap deeg met nivea en spek voor me liggen. Volgende keer dus weer hot&spicy. 's Avonds richting mijn eigen huisje, met allerhande lelijke radiozenders in de auto die 'Normaal' en 80'ies grootheden draaiden
![]() Nu werken, 0 zin en vanavond weer met het hartje naar Maastricht.
|
Ik dacht dat ik vandaag vrij had, dus ik lag nog lekker bij m'n ouders te maffen, maar voor de zekerheid belde ik toch even naar m'n werk... shit, toch werken.
![]() Nu heb ik geen werkkleren bij me en ik ben verkouden als de neten, dus ik hoop dat ik naar huis word gestuurd. Snotteren boven de broodjes kan natuurlijk niet hee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
niet meer lijden... ranonkel | 100 | 12-05-2004 22:07 | |
Films, TV & Radio |
Wat mag er onmiddellijk van tv? Mark Almighty | 65 | 25-11-2003 16:18 | |
Lifestyle |
Hoe staat jouw omgeving tegenover homoseksualiteit? starbelliedboy | 248 | 10-02-2003 21:22 | |
Muziek |
Addicted Music Freaks - fototopic Verwijderd | 282 | 12-12-2002 15:41 | |
ARTistiek |
Nut van literatuur inbagimel | 7 | 15-08-2002 18:47 | |
Films, TV & Radio |
22/12 Kramer versus Kramer!! sonniveen | 5 | 23-12-2001 21:06 |