Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2008, 13:39
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik weet niet wat ik wil.
that's new
Oud 28-05-2008, 13:59
Metal
Metal is offline
Oud 28-05-2008, 14:20
ST*R
ST*R is offline
haha i know, i know
ben benieuwd of ik ooit een keer wel 100% zeker ben wat ik wil (op liefdesgebied dan)
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 14:52
Verwijderd
Mijn ex-net-niet-officieel vriendje besloot met zijn nieuwe vlam mee naar college te komen (sowieso, wáárom???) en zijn hoofd weg te draaien toen onze blikken elkaar kruisten, me daarna nog steeds flauw te negeren en vooral te laten blijken hoe dik het aan is door constant aan dr te zitten. Ahem.
Niet zo'n big deal op zich, ware het niet dat dit soort dingen té vaak gebeuren en ik cónstant maar slikken dat ze practisch voor mijn neus gaan zitten kleffen en intussen niet hoef te wachten op een normale ''hoi'' van zijn kant.
Kin-der-ach-tig.

Maar ja. Het zal wel wennen of zo. Vanavond eindelijk S. weer eens zien. Zin in!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 15:46
zeep007
zeep007 is offline
Hij is zooo druk op het moment met alles, ik merk dat ik daar ook gestresst van raak. En dat er de hele tijd zo'n gestresste sfeer ontstaat... Blegh. Ik hoop dat dat snel over is!
Maar qua liefde zit alles goed hoor!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 16:03
Verwijderd
We zijn moe en moe en samen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 16:11
Verwijderd
Ik weet dat het goed is dat we niet samen zijn, anders zou het nog verschrikkelijker worden om over vier weken weg te gaan en nooit meer terug te komen. Maar het zou zo fijn zijn samen <3
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 16:42
Rob
Rob is offline
We gaan met sprongen vooruit! Er blijven nu zelfs al dingen achter. Nog even en ze trekt in.

Maar ze maakt mij wel ongelofelijk blij en naast elkaar wakker worden is heerlijk. <3
Oud 28-05-2008, 16:54
Verwijderd
Citaat:
We gaan met sprongen vooruit! Er blijven nu zelfs al dingen achter. Nog even en ze trekt in.

Maar ze maakt mij wel ongelofelijk blij en naast elkaar wakker worden is heerlijk. <3
Omg, jongens, doe even rustig aan zeg, je kent elkaar 2 weken (Maar leuk dat het zo leuk is!)

OT: Hahahah, "Ja spijt me heel erg van gister! (...) Doe je morgen iets? Zullen we gaan eten en iets leuks doen?"
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 16:58
Joehoedith
Joehoedith is offline
@ morgan:

het valt best mee hoor
alleen maar een potje voor de lenzen en een tandenborstel

Laatst gewijzigd op 28-05-2008 om 17:08.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 17:04
Qimm
Qimm is offline
tandenborsten
Oud 28-05-2008, 17:07
Joehoedith
Joehoedith is offline
Citaat:
tandenborsten
freudiaans
Oud 28-05-2008, 17:23
Verwijderd
Vagiiiina Dentataaaa, it's a wonderful phrase!
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 17:30
Qimm
Qimm is offline
Pizza, heroes, relaxte bank, vriendje.

oh ja
Oud 28-05-2008, 18:41
metallica
metallica is offline
Ahhhh, hij belde en heeft dus echt naar me geluisterd afgelopen weekend, wauw! Met als gevolg dat ik zo blij was dat ik een kwartier aan een stuk door heb zitten kwekken over vanalles en nog wat
Oud 28-05-2008, 19:02
snoopy
snoopy is offline
Hihi, ik vind het zelfs leuk om het huis schoon te maken voordat hij terugkomt. Kan het nog burgelijker

Anyway: de week zit behoorlijk vol, morgenochtend ga ik de rest schoonmaken, morgenmiddag werken, morgenavond met een vriendin afgesproken. Vrijdag werken en daarna meteen door naar m'n moeder en dan zaterdag naar Parijs. En als ik dan terugkom dan is ie er weer!

Het gaat vast snel zo.
Oud 28-05-2008, 21:07
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Omg, jongens, doe even rustig aan zeg, je kent elkaar 2 weken (Maar leuk dat het zo leuk is!)

OT: Hahahah, "Ja spijt me heel erg van gister! (...) Doe je morgen iets? Zullen we gaan eten en iets leuks doen?"
Bijna 2 maanden ontdertussen al hoor, je hebt echt wat gemist

OT: ERgens opgelucht dat mn woongroep bij elkaar blijft, heb toch een hele goede band met ze opgebouwd de laatste 2 jaar
Oud 28-05-2008, 21:30
I C U
I C U is offline
Ik baal dat hij niet meegaat, komend weekend. Bah. Nu moet ik waarschijnlijk sowieso nog een week alleen slapen. Bummer. Maar goed, ik zie 'm zondag sowieso weer, misschien morgenavond nog... Maar jakkie, ik voelde me even heel geïrriteerd. Soms vind ik mezelf echt heel vervelend.

Maar pole fitness was wel weer lachen, ik krijg alleen sommige moves echt niet onder de knie
Oud 28-05-2008, 22:29
Verwijderd
Inmiddels al weer drie maanden vrijgezel, het begint gelukkig wel een beetje te wennen. Al mis ik dat lekkere knuffelen en tegen elkaar aanliggen 's nachts nog wel heel erg
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 22:48
Verwijderd
Citaat:
haha er gebeurt echt vrij weinig hier.. woensdag wel een date, maar of dat hem nou wordt
waar ik woensdag zei bedoelde ik donderdag.

stop de tijd, ik zet geen joker in
Met citaat reageren
Oud 28-05-2008, 23:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, sommigen van mijn vrienden zijn net wijven.
Dan krijg je dit soort scenarios:
Vriend: 'Ja dit en dat meisje doet zo en zo tegen me. Liegt ze of vind ze me stom ofzo? Waarom zegt ze dat niet. Oooh t3h drama'.
Ik: 'Je denkt er teveel over na. Als ze tegen je liegt is het sowieso een hoer. Biertje?'

Ik ga teveel met mannen/kenau's om, want dit klopt niet helemaal.
Oud 29-05-2008, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Vriend: 'Ja dit en dat meisje doet zo en zo tegen me. Liegt ze of vind ze me stom ofzo? Waarom zegt ze dat niet. Oooh t3h drama'.
Ik: 'Je denkt er teveel over na. Als ze tegen je liegt is het sowieso een hoer. Biertje?'

Ik moest lachen. Vooral het laatste zinnetje...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 08:39
Verwijderd
Citaat:
-verhaal-
haha, ik heb precies hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 08:43
Verwijderd
Citaat:
---
Of janken omdat ze zich zo eenzaam voelen want al heel lang geen vriendin meer hebben. Of gemene steken onder water geven (niet aan mij, maar dan nog).
Maar ach. Mijn jongens (L)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 08:47
Verwijderd
Ooh ik verheug me zo erg op de zomer waarin ik weer ECHT tijd voor hem heb. Want ookal blijf hij zeggen dat hij het begrijpt en het echt wel overleeft, ik vind het zelf gewoon kut om altijd andere dingen meer prioriteit te geven dan hem. Van de zomer gaan we een weekendje naar Brussel, een dagje naar de efteling, klussen aan het huis etc etc. Geen grootse plannen, maar wel heel veel kleine leuke dingetjes
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 10:51
Verwijderd
Oh shit. Het is uit. En hij heeft niet het lef gehad om te vertellen dat hij al meer dan 1,5 jaar vreemdgaat, want het enige wat ze gehoord heeft is over die ene, hele dronken nacht. Maar het ergste is nog wel dat ze de rest gaat horen van een willekeurig iemand, omdat vrijwel iedereen dat ook weet en denkt dat hij dat nu wel verteld heeft Gelukkig heeft hij me wel gebeld en het me niet zelf uit laten vinden, maar dat maakt het niet minder kut.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 11:05
Verwijderd
@Skybleu: Kut meisje... Sterkte

ot: Net even gebeld en ik vind hem leuk! Ik moet wel zó wennen aan de manier van omgaan met elkaar bij hen thuis. Maar ook dat komt wel goed. Tis tof! Zaterdag zijn verjaardag en zondag gaan we ws naar R'mond om de band te zien spelen
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 11:06
Verwijderd
Goed dat ik hem even smste dat ie wel gewoon hoi mag zeggen in het vervolg. Hij dacht dat ik het juist vervelend zou vinden om te praten maar het was niet de bedoeling om me te negeren of zo. Anyway, in het vervolg gaan we ''normaal'' met elkaar om. Dus jeaj, dat ook alweer opgelost.
Gisteravond was gezellig. Misschien wordt dat ook ooit nog eens normaal, het leek er in elk geval wel op.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 11:08
Verwijderd
Citaat:
Uhu. Ik moet een vriend van mij vrij regelmatig een hart onder de riem steken (troosten, kuch) omdat ie z'n vriendinnetje uit Frankrijk zo mist.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 12:10
ST*R
ST*R is offline
Haha de seks jongen belde vannacht toen ik met de leuke jongen in bed lag. Benieuwd waarom hij belde.
Ow maar de leuke jongen is zoo leuk en lief en lekker enzo!
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Haha de seks jongen belde vannacht toen ik met de leuke jongen in bed lag. Benieuwd waarom hij belde.
Ow maar de leuke jongen is zoo leuk en lief en lekker enzo!
Word jij soms niet verschrikkelijk moe van jezelf?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 12:17
groovy
groovy is offline
Citaat:
@Skybleu: Kut meisje... Sterkte

ot: Net even gebeld en ik vind hem leuk! Ik moet wel zó wennen aan de manier van omgaan met elkaar bij hen thuis. Maar ook dat komt wel goed. Tis tof! Zaterdag zijn verjaardag en zondag gaan we ws naar R'mond om de band te zien spelen
Waar in R'mond? A.z.fabr.?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 12:37
vedetje
vedetje is offline
Citaat:
hehe

Eergisteren was mijn vriendje in een echt heel rare bui, hij was helemaal zichzelf niet en ik vond het totaal niet leuk, dus negeerde ik dat gedrag maar wat.
Zegt hij de volgende ochtend op msn 'hoe zag je me, wat vond je wat van ik zei...'

En dan kwamen we uiteindelijk tot de conclusie dat hij onbewust boos op me is omdat we elkaar maar zo weinig kunnen zien, en dat hij zichzelf probeert wijs te maken dat het beter zo is voor onze relatie, maar eigenlijk wil hij gewoon hebben dat ik een groter deel van zijn leven uitmaak wat momenteel door omstandigheden niet mogelijk is...

En dan zeggen ze dat vrouwen irracioneel zijn...
Oud 29-05-2008, 12:41
Fea
Fea is offline
Slecht . Hij heeft het dinsdag uitgemaakt na 20 leuke maanden relatie.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 13:05
I C U
I C U is offline
Voor de mensen die het nodig hebben: *hugs*

En verder... Als het goed is zie ik 'm vanavond, dat is wel hip. Verder in plaats van bedrijfseconomie met een klasgenoot lekker anderhalf uur koffie gedronken en zitten ouwehoeren Hip! Verder heb ik nu weekend en ga ik morgen naar Egmond. Nog meer hip!
Oud 29-05-2008, 13:28
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Soms maar eh ik ben bezig de seks jongen uit mn leven te bannen en helemaal voor de leuke jongen te gaan. Het komt vast ooit wel goed met me! Ik doe iig mn best door de seks jongen te negeren.

Laatst gewijzigd op 29-05-2008 om 13:39.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 15:00
I am Weasel
I am Weasel is offline
Ik denk, vermoed, hoop dat ik het gebeurde erger maak dan het is. Maar zo'n afscheid is toch niet fijn
Oud 29-05-2008, 17:45
Luna
Luna is offline
Citaat:
Hij is lief ja, maar ik voel me niet zo fantastisch, heb een beetje een raar gevoel. Ik heb denk ik een klein beetje lucht nodig, maar neem die ook weer niet genoeg zelf, omdat ik hem dus wel zo lief vind . Hmm ik weet niet, het zal wel met al die veranderingen te maken hebben (over een maand afstuderen enzo) en weer overwaaien.. We'll see.
quarter-of-a-life-crisis?
Oud 29-05-2008, 17:55
Idunarara
Idunarara is offline
Och heden.
Mijn vriend is lief en lekker en leuk, maar het interesseert hem nauwelijks dat een vriend verliefd op mij is, vindt vreemdgaan niet zo'n groot probleem voor de relatie en kan me met gemak een week of langer missen. En die vriend is leukkkkk en vanavond ben ik de hele avond bij hem en de drank vergezeld ons ook dus ik bid dat ik geen rare dingen ga doen.

En tot slot is een andere vriend zo'n ontzettende zak. Eerst hadden we super leuk gepraat en hij is zo lief en leuk en echt geweldige meneer. Daarna nog gebeld en toen besloot ik hem te mailen over wat persoonlijnke zaken. Later getwijfeld of ik het wel moest versturen. Maar de volgende dag kreeg ik een reactie dat hij het superlief en leuk vond en me snel ging terug mailen. Nu is het drie dagen later en ik heb nog steeds niks terwijl hij zat tijd heeft. En daarbij, toen ik hem vanochtend belde deed hij vet chagerijnig en nu ben ik echt boos. Ik hoop maar dat hij een goede reden heeft dat hij zo'n vertrouwelijke mail zo laks behandeld, anders ga ik even geen dingen meer van mijn kant laten komen.. pfff.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 19:36
groovy
groovy is offline
Ik ben een beetje in de war..we zien elkaar de laatste tijd niet veel omdat ik echt gigantisch druk ben en hij sowieso altijd druk is. Nu miste ik een beetje het enthousiasme van hem als we elkaar dan eindelijk zien (ik weet wel dat hij niet lekker in zijn vel zit door omstandigheden, en natuurlijk ben ik zo onzeker dat ik dan toch ga twijfelen of dit niet ook aan mij ligt ) en ook wat extra aandacht (zoals even bellen ipv altijd maar dat ge-sms) in bijvoorbeeld de avonden als we allebei alleen thuis zitten (lang leve lange-afstandsrelaties ). Toen ik dit alles zei, voelde hij zich beledigd en leek hij mijn gevoelens niet te begrijpen.
Nu, eigenlijk meteen al de ochtend na dat 'moeilijke' gesprek, doet hij eigenlijk constant lief en belt hij me. Toch voel ik me nog steeds raar. Omdat hij me echt liet merken het totaal niet te begrijpen en nu ineens precies doet wat ik eigenlijk verlangde. En ik vind mezelf een tuthola dat ik dan niet spontaan kan terug doen. Maar ergens voel ik me gekwetst ofzo .
Pfff ik wil helemaal geen zeikerd zijn..het werkt ook niet echt mee dat we elkaar sinds dat gesprek niet meer gezien hebben en misschien dit weekend ook niet..
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 21:01
Gadje
Gadje is offline
Hij zit in de stress omdat zijn eindproject afmoet. Daarom kan hij wat minder van mij hebben en ik weer veel dingen niet van hem. Nogal irritant. Ik ga hem denk ik morgen verassen met lekker broodjes als hij thuis komt van de beoordeling. Dan moet alles weer goed gaan. Al zie ik hem maar kort want hij vliegt zaterdagochtend naar Edinburgh voor 8 dagen. Balen, zo zie ik hem voorlopig even niet.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 21:57
Tijdschrift
Tijdschrift is offline
Ze heeft al een vriend... <zucht>
Met citaat reageren
Oud 29-05-2008, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Nu, eigenlijk meteen al de ochtend na dat 'moeilijke' gesprek, doet hij eigenlijk constant lief en belt hij me. Toch voel ik me nog steeds raar. Omdat hij me echt liet merken het totaal niet te begrijpen en nu ineens precies doet wat ik eigenlijk verlangde.
Hmmm al begrijpt hij het niet kan het dat hij je wel graag blij wil maken? En; lange afstand sucks ass. Hoe ver zit je van elkaar?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 07:42
snoopy
snoopy is offline
Omg, ik kreeg een mailtje van hem dat zo lief was dat ik er tranen van in mijn ogen kreeg

Hij ondertekende met iets dat zo klef is dat ik het hier niet eens durf neer te zetten, maar ik was er natuurlijk heel blij mee
Oud 30-05-2008, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Waar in R'mond? A.z.fabr.?
Hahaha! Nee, volgens mij in het Centrum van de Kunsten. Maar tis een doedelzakband, dus ik denk niet dat ze in de A.z.fabriek spelen, voor zover ik de setting daar (van horen zeggen) een beetje ken.
Weet jij trouwens waar dat ergens ligt? Bij de Oranjerie in de buurt, geloof ik... Maar waar precies?

Laatst gewijzigd op 30-05-2008 om 09:07.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 09:13
stout!
stout! is offline
Citaat:
quarter-of-a-life-crisis?
Haha ik heb zeker een kleine quarterlife crisis ja . Maar daar goed mee omgaan schijnt weer een midlife crisis te voorkomen duss...
K wordt nu gebeld voor management traineeships, misschien moet ik daar maar eens wat beter naar gaan kijken.
En hij is lief, maar ik/m'n gevoel zit nog steeds een beetje in een dipje. Hopen dat wat quality time dit weekend helpt . Ik weet ook zeker dat het eraan ligt trouwens dat twee andere lange relaties in mijn omgeving net zijn uitgegaan.
Hoe is t met jou?
Oud 30-05-2008, 09:22
groovy
groovy is offline
Citaat:
Hmmm al begrijpt hij het niet kan het dat hij je wel graag blij wil maken? En; lange afstand sucks ass. Hoe ver zit je van elkaar?
Op zich valt de afstand nog wel mee; 140 km. Maar door rotte treinverbindingen (3 keer overstappen) en door drukte is het de laatste tijd niet 'even' snel daar naar toe gaan. Hij heeft wel zijn werk in de buurt van mijn school en normaal zag ik hem dan nog wel eens, maar ik heb inmiddels geen lessen meer..

Ja ik denk inderdaad dat hij het nou meer voor mij doet..wat ergens natuurlijk echt heel lief is . Maar toch verloopt het contact stroef tussen ons..ik weet eigenlijk niet eens wanneer we elkaar weer zien..hij vraagt niks en ik vraag niks..

Hij smst en belt wel veel, maar ik hou nu een beetje de boot af..schiet aardig op zo hè

Bij jou alles nog steeds rozengeur en maneschijn? Ik ben jaloers
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 09:23
groovy
groovy is offline
Citaat:
Hahaha! Nee, volgens mij in het Centrum van de Kunsten. Maar tis een doedelzakband, dus ik denk niet dat ze in de A.z.fabriek spelen, voor zover ik de setting daar (van horen zeggen) een beetje ken.
Weet jij trouwens waar dat ergens ligt? Bij de Oranjerie in de buurt, geloof ik... Maar waar precies?
Oja, daar heb ik jaren lang les gehad! Ik PM je wel even .
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Oja, daar heb ik jaren lang les gehad! Ik PM je wel even .
Dankje!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2008, 09:30
groovy
groovy is offline
PM verstuurd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten