Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Druk aant leren voor mn vraagstukken toets. Het is best een leuk vak, en ik amper 2 uur tijd al de helft van het boek doorgenomen. Maar goed ik wil hier dan ook een hoog cijfer voor hebben. Bijna Denemarkennnn ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zo, ik ben net wakker. Lang leve de nachtdienst
![]() ![]() Laatste nacht straks, en dan....even niks. Helemaal fijn. Kan ik eindelijk wat dingen regelen. |
![]() |
|
Ik heb zin in vrijdag. ^^
Oh, en ergens in volgende week. ^^ Net was ik aan het chatten met een meisje dat ik ken (vriendin van K.) en we gaan eens een keer wat afspreken. XD Gewoon zo beetje gamen, filmkijken enzo. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-06-2008 om 19:29. |
![]() |
|
@ kwast: academische pabo als ik het goed heb, toch Roosje? Gefeliciteerd iig!
![]() OT: Werken was lekker. Even de hele dag bezig zijn. Stond uiteindelijk alleen met C. en dat was eigenlijk veel chiller dan ik had verwacht. Het ging goed, was niet zo druk maar precies genoeg. Mocht vandaag voor het eerst alleen staan in de winkel (anderhalf uur in totaal), vind het zo stoer dat ik nu al die verantwoordelijkheid krijg terwijl ik er pas een maand werk! En mocht ook de kas opmaken enzo, best wel cool dus ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik voel me best goed.
![]() ![]() Vandaag was best wel saai en dinsdag had ik 1-8 en van de eerste 5 uren heb ik er maar 2 echt les gehad. ![]() ![]() Zaterdag was helemaal top en superdesuper. ![]() Morgen best een lange dag, maar ik heb lekker al wat vooruit gewerkt. |
![]() |
|
Ik word echt gek van mezelf.
![]() Ik moet nog even 3 weekjes knallen en daarna heb ik gewoon vakantie. Gewoon nog even 3 weekjes volhouden en dat lukt gewoon niet. 3 weekjes. Dat is alles. Ik wil trots op mezelf kunnen zijn, maar dat lukt niet. Waarom laat ik het zo mislukken? En door alle stress en drukte val ik weer af en ik zie het al weer helemaal voor me: over 3 weekjes ben ik gewoon helemaal kapot, total loss en heb ik ook wel de hele vakantie nodig om weer bij te komen. En dan begint het weer van vooraf aan. ![]() Ik voel me gewoon zo'n slappeling. Waarom heb ik geen energie en voel ik me lichamelijk 80? ![]() Hallo motivatie? ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm. Nou, het is iig wel duidelijk. "Je zusje doet hierin niets verkeerd, jij wel." Oke best, dan zet ik mn eigen principes wel opzij. Fuck it hoor. Weten we dat ook weer.
Het kan me gek genoeg weinig schelen, nu iig. Want mn vriendje vindt me toch wel leuk, en overmorgen zitten we in Londen samen voor een héle week. <3 En ik moest laatst ineens weer denken aan am, voor het eerst in máánden. Eng. Maar goed no worries! Want ik ben al zo lang clean, en ik voel me steeds beter, het is het niet waard. Nu nog studie-motivatie, maar dat zit er niet in. :/ |
![]() |
|
![]() |
Hoe druk kan een mens het hebben....eindelijk weer een avond thuis.
Ik heb nieuws: ik ben aangenomen op het conservatorium van Utrecht voor koordirectie, 16 juni heb ik nog toelating in Den Haag. Ik hoop dat het daar gaat lukken, maar ik vrees dat ze veel strenger gaan doen. En nu had ik tegen mijn 'lease'-ouders gezegd dat ik was toegelaten en die vonden het helemaal geen goed idee. Ze vonden dat ik er nog niet klaar voor was. En als ik bij een cursus van 1 dagdeel in de week al op mijn flikker krijg dat ik te weinig kom, hoe kan dat dan op een conservatorium vinden ze. Kut dus. Ik wil dat mensen zeggen: ja goede beslissing. Gelukkig was mijn behandelaar iets minder negatief. Zondag had ik concert was wel gaaf, maar één stuk ging bij mij echt slecht. Krijg ik een mail van mijn leraar die erbij was of ik aub heel hard wil gaan oefenen. Hij had ook de mp3tjes opgestuurd, alleen mijn computer zegt iets van run time error als ik ze wil openen..... En zijn die bussen al opgehouden met staken? Echt irritant van Den haag naar teteringen naar prinsenbeek zonder rijdende bussen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha, was echt leuk, beetje uitgelaten stemming en nou ben ik superwakker. En ik had onwijze honger toen ik thuis kwam en nu niet meer, maar stiekem wat te veel gegeten
![]() ![]() En ik ben echt superbang dat ze me op het laatste moment toch niet erbij willen hebben. Daarom probeer ik er nu niet te hard op te hopen. Want eigenlijk wil ik het heel graag. Lekker vaag ![]() En nu ga ik toch maar proberen richting bed te gaan. Eerst maar even een beetje tot rust komen onder de douche ofzo... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
@ kwast: Voor de academische pabo inderdaad. ^^
En dankjulliewel verder! ![]() Ot, ik ga maandag-woensdag met de chickies uit m'n klas naar Engeland, vet echt. ![]() ![]() En morgen is het alweer vrrrrrrrijdag! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gefeliciteerd nog! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Laten we hopen dat dit niet weer een dag wordt waarop ik alleen maar aan het wachten bent of mijn docente terug gaat mailen ![]()
||
Citaat:
|
Blub, ik heb een stage-aanbieding gekregen... Terwijl ik eigenlijk een baan zocht. En deze stage is in Harderwijk, waarbij ik er achter kwam dat het iets meer dan een uur reizen is.. En ik heb meer aanbiedingen voor stages gekregen, alleen nog niets meer van teruggehoord. Volgende week nog meelopen bij een baan waarop ik gesolliciteerd heb, maar welke me eigenlijk niet echt aanspreekt. Het word een beetje veel zo, ik weet nu niet meer voor wat ik moet kiezen en waar ik het beste op kan wachten... Maar het zou fijn zijn als ik voor eind juni duidelijkheid heb, want dan krijg ik tenminste een overbrugging van studiefinanciering in de vakantie..
|
![]() |
OMG morgen sta ik gewoon in het USVA theater te spelen. Nooit verwacht dat ik ooit vrijwillig op het toneel gaan staan en het alleen maar leuk en spannend vind. Gewoon lekker spelen, teamindeling is leuk dus dat komt helemaal goed
![]() Moet maar eens na gaan denken over wat m'n psych zei... werken aan het verleden thuis. Weet niet of ik daar op zit te wachten eigenlijk aan de andere kant mss helpt het wel. |
![]() |
|
Ach, kut.
![]() ![]() @vogelvrij en lentekriebel; ik weet wel dat het anders is als je zelf achter dat stuur zit, maar zo voelt het nog niet. Ik weet nog niet wanneer ik m'n 1e rijles ga hebben, financieel is het een beetje krap de laatste tijd. Waarschijnlijk zal het ook wel meevallen als ik eenmaal die les gehad heb. En ik zal de instructeur ook wel vertellen dat ik het echt eng vind, denk dat dat ook wel helpt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waar doe je dat trouwens? Klinkt geniaal. Ik wil misschien stiekem na mijn studie ook nog wel naar de pabo, maar 'academische pabo' klinkt natuurlijk wel beter dan gewone ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(De academische pabo zit in Utrecht (samenwerking van HvU en UU).) (Als je al een master hebt moet je bij de pabo vaak meer dan enkel de stages...in principe duurt de opleiding dan nog twee jaar, heel af en toe kun je bij wijze van uitzondering nog wel wat vrijstellingen krijgen als je vooropleiding bepaalde vakken al bevat (zoals bij pedagogische wetenschappen), maar echt veel is het vaak niet en heel scheutig zijn ze er ook niet mee. ![]() |
![]() |
|
Ik kom echt nergens aan toe vandaag. Om half 8 opgestaan vanmorgen omdat ik moest fietsen naar het station omdat m'n ouders volgende week op vakantie zijn en die %#%@#-bussen nog steeds niet rijden. Tis maar 20 minuutjes fietsen, maar met 2 megazware tassen die maar net onder de snelbinders pasten, klam rotweer, dus mega mega warm toen ik daar aankwam. En net toen ik op het punt stond om thuis weg te gaan, kreeg ik opeens weer last van m'n oor. Dus toch maar even naar de dokter gegaan (assistente) en ze heeft ze uitgespoten en een kwartier later was ik weer thuis. En toen naar het station en naar de uni. Al met al 2 uur later de trein dan ik normaal heb.
En nu heb ik nog maar 2 uur ongeveer voordat ik alweer weg moet. Vanavond viert m'n schoonzusje haar verjaardag, dus eerst nog 2,5 uur treinen... Wel leuk allemaal, maar ik doe zo weinig op deze manier. Morgen maar heel vroeg opstaan en veel doen, maar op de een of andere manier weet ik nu al dat dat niet gaat gebeuren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het lukt niet vandaag. Ik zit heel erg in m'n hoofd en de rest van de wereld gaat heel erg langs me heen. Eigenlijk wilde ik aan de verslagen maar het gaat gewoon niet. Heb net rijles gehad en ben alles alweer vergeten. Byebye 40 euro.
Het was gewoon te veel gister. Afscheid van alle gezinnen die we hebben begeleid was leuk maar het waren gewoon te veel prikkels waar ik nu blijkbaar nog van moet bijkomen. Argh ik baal hiervan. Maar goed, dat heeft ook geen zin. Ik ga nog maar even bijkomen en misschien vanavond en anders morgenochtend aan de verslagen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Wat is het toch frustrerend allemaal... Herinneringen die steeds blijven terugkomen, nieuwe studie kiezen, misschien terug naar mijn oude woonplaats, maar alsnog op kamers, omdat thuis wonen niet echt meer een optie is.
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Faded-Away: Er zijn heel wat meer dingen die iemand de moeite waard maken dan slim zijn, mooi zijn, welbespraakt zijn, enzovoorts. En er zullen vast mensen zijn/komen die jou mooi en lief en leuk vinden, maar daarvoor moet je dat (niet alleen dat mooi, leuk en lief zijn, maar ook 'de ander') zelf ook kunnen accepteren, kunnen zien, kunnen voelen, enzovoorts, dan pas kun je het zelf ook zo ervaren en dan pas gaan dingen als er uit jezelf mee afspreken ed.
Ik kan het niet goed uitleggen, geloof ik... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Momenteel loopt het allemaal ook niet zo lekker en dan kan ik ook enorm negatief over mezelf doen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Bah. Ik vind mezelf zo stom en lelijk.
![]() Maaaaaaar: mijn vriendje is aangenomen op het conservatorium, we hebben waarschijnlijk een nieuw huis en ik heb de hele dag niet aan hem gedacht. You can be Henry Miller and I'll be Anais Nin. Except this time it'll be even better: We'll stay together at the end. Come on darlin', let's go back to bed. Put the phone machine on hold, leave the dishes in the sink. Do not answer the door, it's you that I adore. I'm gonna give you some more... |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |