Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2008, 12:20
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Op de uni. Ik heb eindelijk het programma gevonden dat ik nodig heb om in klassieke teksten te zoeken op bepaalde woorden. Heb nu heel veel hits, die ik in de bieb ga opzoeken. Hoop dat ik dat vandaag red en dat er iets geschikts tussen zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2008, 13:31
Heksjuh
Heksjuh is offline
Redhair: als de hamster nog leeft, is het misschien een idee om naar de dierenarts te gaan. Misschien is het wel minder ernstig dan het lijkt, en anders kan de dierenarts hem laten inslapen.
Wel een rot situatie (})

Citaat:
Dank je. Ik ben echt superblij dat ik het gedaan heb.
Wat een rot-puntentelling. Ik heb één keer zo'n tentamen gehad en toen durfde ik bijna niks in te vullen.
Succes morgen!
Dat had ik gisteren dus ook Nu lijkt het net alsof ik het heel slecht heb geleerd want ik heb zoveel open gelaten, maar dat kwam omdat ik twijfelde. Terwijl ik sommige echt wel ongeveer wist.
Ik hoop maar dat ik het heb gehaald. Ik mag vier fout hebben, dan heb ik een 5.5. Niet dat ik daar blij mee zou zijn, maar dan heb ik het in ieder geval gehaald en hoef ik me daar niet druk om te maken.
Ik herzie mijn mening, ik haat tentamens met alleen maar meerkeuzevragen (alleen als ze gokcorrectie toepassen, anders mag het van mij wel).
Bah, ik heb er echt een slecht gevoel over. Maarja, ik kan er nu niks meer aan doen en jammer als het er een herkansing is.

Ik heb bijna zin in het volgende blok en om weer aan de slag te gaan. Jammer genoeg niet zoveel dat ik ook opsta en iets ga doen ofzo.
Morgen ineens tot 17:15 les omdat ik (en de rest van mijn groep) een practicum moet inhalen. Toen we het practicum kip hadden moest de docent plotseling naar huis omdat in het ziekenhuis was ofzo. Beetje jammer, ik was eigenlijk twee uur eerder uit en nu ben ik dan zo laat thuis. Maar vrijdag weer vrij, dus ik moet niet zo klagen.

Vanavond moet ons hondje zijn laatste pilletje. De eerste pil probeerden mijn ouders met kaas te geven, maar het viel eruit en toen had hij door en zat hij heel wantrouwig te kijken naar elk stukje kaas. Mijn vader lukte het niet om zijn bek open te doen, dus nu moet ik hem zijn pillen geven. Twee keer per dag, vanaf zaterdag. Het gaat best goed, alleen hij vindt het niks. Als we hem roepen weet hij dat hij zijn pilletje krijgt en gaat hij onder de stoel staan zodat je hem niet kan pakken.
Hij is ook een beetje sloom de laatste dagen. Ik hoop dat het door de antibiotica komt en dat hij straks weer blij en enthousiast is.

En nu ga ik echt mijn kamer opruimen.
Oud 04-06-2008, 13:48
rare kwast
rare kwast is offline
zow iemand een dosis energie over? ben onwijs moe en moet eigenlijk echt aan t werk..
heb ook ff geen zin dr in.. tis beetje op allemaal
Oud 04-06-2008, 15:02
Lilium
Lilium is offline
Moe, maar he, ik heb centen verdiend vandaag en het balkon schoongemaakt.
Oud 04-06-2008, 15:35
Roosje
Roosje is offline
JAAAAAAAAA ik mag op gesprek komen.
Oud 04-06-2008, 15:39
Verwijderd
Citaat:
als ik jou verhalen lees haal jij zulke hoge cijfers en doe je zo je best dat het mij wel ontzettend raar lijkt als ze je niet op gesprek laten komen. Maar toch gefeliciteerd!

Druk aant leren voor mn vraagstukken toets. Het is best een leuk vak, en ik amper 2 uur tijd al de helft van het boek doorgenomen. Maar goed ik wil hier dan ook een hoog cijfer voor hebben. Bijna Denemarkennnn
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 15:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou, dit is een fijn weggegooide dag zeg Wat een nutteloosheid
Oud 04-06-2008, 15:58
Verwijderd
Zo, ik ben net wakker. Lang leve de nachtdienst. Zo verknipt word je daar altijd van. Staat opeens het productieteam weer voor de deur. Ze zijn de hele route nog een keer afgeweest omdat ze een tape kwijt waren. Komen ze er net achter dat ie onder de autostoel ligt Béétje jammer.

Laatste nacht straks, en dan....even niks. Helemaal fijn. Kan ik eindelijk wat dingen regelen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Als ze je niet hadden laten komen dan waren ze gek
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 17:18
Verwijderd
toevoeginkje:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahoor
of ie het nou meent of niet, ik vind het gewoon heeeeeeel erg grappig
hij mailt in ieder geval.

oh. en wat nog wel heel vervelend is: ik mis twee mensen. Hoe krijg ik het voor elkaar.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 18:14
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik heb zin in vrijdag. ^^

Oh, en ergens in volgende week. ^^ Net was ik aan het chatten met een meisje dat ik ken (vriendin van K.) en we gaan eens een keer wat afspreken. XD Gewoon zo beetje gamen, filmkijken enzo. Woei. Een Brian, die sociale contacten opbouwt.

Laatst gewijzigd op 04-06-2008 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 18:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Roos: Jeej!

OT: Bah ik heb helemaal geen zin eten. Dat is echt heel raar, want ik heb vandaag al minder gegeten dan normaal. Ik zou toch niet ziek worden?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Als ze je niet hadden laten komen dan waren ze gek
Dan zijn ze inderdaad goed stom.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 19:04
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb weer gemist waarvoor roosje op gesprek mag komen
sorry..
Oud 04-06-2008, 19:14
Nijn*
Nijn* is offline
@ kwast: academische pabo als ik het goed heb, toch Roosje? Gefeliciteerd iig!

OT: Werken was lekker. Even de hele dag bezig zijn. Stond uiteindelijk alleen met C. en dat was eigenlijk veel chiller dan ik had verwacht. Het ging goed, was niet zo druk maar precies genoeg. Mocht vandaag voor het eerst alleen staan in de winkel (anderhalf uur in totaal), vind het zo stoer dat ik nu al die verantwoordelijkheid krijg terwijl ik er pas een maand werk! En mocht ook de kas opmaken enzo, best wel cool dus Nu thuis veel te regelen voor de komende weken, alles gaat nog steeds zo snel, niet te geloven. En broertje is thuis, altijd gezellig en voel me nu dan ook een stuk beter. Ik vind het fijn om de hele dag tussen de boeken te zitten, mensen te helpen, een hele nieuwe wereld die volgens mij veel beter bij mij past dan m'n vorige baantje. Aan het eind van deze maand moet ik besluiten of ik m'n jaarcontract teken en ik denk dus dat ik dat wel ga doen Nu even relaxen en eens op tijd naar bed voor de verandering
Oud 04-06-2008, 19:46
Verwijderd
Ik voel me best goed. En dat vind ik eigenlijk raar, hoe kan ik me nu goed voelen terwijl ik me op een ander moment heel slecht voel. Maar goed. Ik had een 9,7 voor aardrijkskunde, een 9.6 voor duits en een 9 voor nederlands. Dat vind ik eigenlijk wel leuk, misschien dat ik het toch een beetje kan. Deze vakken heb ik volgend jaar ook, dus dat moet dan wel goedkomen, toch?
Vandaag was best wel saai en dinsdag had ik 1-8 en van de eerste 5 uren heb ik er maar 2 echt les gehad. De lerares stond te mopperen dat we stil moesten zijn, en ze had iets niet gedaan wat ze beloofd had, want ze zo weinig energie en was zo moe. Nou, sorry hoor maar als ik geen energie heb en moe ben, moet ik ook gewoon naar school en m'n huiswerk maken.
Zaterdag was helemaal top en superdesuper. Ik heb hem ook weer gezien en het was gewoon geweldig.
Morgen best een lange dag, maar ik heb lekker al wat vooruit gewerkt.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 20:36
handschoen
handschoen is offline
Ik word echt gek van mezelf. Ik ben gewoon echt niet goed bezig en waar is m'n motivatie? Ik word gewoon alleen maar steeds bozer.

Ik moet nog even 3 weekjes knallen en daarna heb ik gewoon vakantie. Gewoon nog even 3 weekjes volhouden en dat lukt gewoon niet. 3 weekjes. Dat is alles.

Ik wil trots op mezelf kunnen zijn, maar dat lukt niet. Waarom laat ik het zo mislukken?
En door alle stress en drukte val ik weer af en ik zie het al weer helemaal voor me: over 3 weekjes ben ik gewoon helemaal kapot, total loss en heb ik ook wel de hele vakantie nodig om weer bij te komen.

En dan begint het weer van vooraf aan.

Ik voel me gewoon zo'n slappeling. Waarom heb ik geen energie en voel ik me lichamelijk 80? Ik wil gewoon zo als ieder ander mijn leven leiden. En ik weet dat iedereen wel zijn ups en downs heeft, maar iets beter en normaler dan dit kan best!

Hallo motivatie?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 21:00
Verwijderd
Hmmm. Nou, het is iig wel duidelijk. "Je zusje doet hierin niets verkeerd, jij wel." Oke best, dan zet ik mn eigen principes wel opzij. Fuck it hoor. Weten we dat ook weer.

Het kan me gek genoeg weinig schelen, nu iig. Want mn vriendje vindt me toch wel leuk, en overmorgen zitten we in Londen samen voor een héle week. <3

En ik moest laatst ineens weer denken aan am, voor het eerst in máánden. Eng. Maar goed no worries! Want ik ben al zo lang clean, en ik voel me steeds beter, het is het niet waard. Nu nog studie-motivatie, maar dat zit er niet in. :/
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 21:22
kroot
kroot is offline
Hoe druk kan een mens het hebben....eindelijk weer een avond thuis.

Ik heb nieuws: ik ben aangenomen op het conservatorium van Utrecht voor koordirectie, 16 juni heb ik nog toelating in Den Haag. Ik hoop dat het daar gaat lukken, maar ik vrees dat ze veel strenger gaan doen.
En nu had ik tegen mijn 'lease'-ouders gezegd dat ik was toegelaten en die vonden het helemaal geen goed idee. Ze vonden dat ik er nog niet klaar voor was. En als ik bij een cursus van 1 dagdeel in de week al op mijn flikker krijg dat ik te weinig kom, hoe kan dat dan op een conservatorium vinden ze. Kut dus. Ik wil dat mensen zeggen: ja goede beslissing. Gelukkig was mijn behandelaar iets minder negatief.
Zondag had ik concert was wel gaaf, maar één stuk ging bij mij echt slecht. Krijg ik een mail van mijn leraar die erbij was of ik aub heel hard wil gaan oefenen. Hij had ook de mp3tjes opgestuurd, alleen mijn computer zegt iets van run time error als ik ze wil openen.....
En zijn die bussen al opgehouden met staken? Echt irritant van Den haag naar teteringen naar prinsenbeek zonder rijdende bussen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 22:12
Verwijderd
Haha, was echt leuk, beetje uitgelaten stemming en nou ben ik superwakker. En ik had onwijze honger toen ik thuis kwam en nu niet meer, maar stiekem wat te veel gegeten.
En ik ben echt superbang dat ze me op het laatste moment toch niet erbij willen hebben. Daarom probeer ik er nu niet te hard op te hopen. Want eigenlijk wil ik het heel graag.

Lekker vaag .

En nu ga ik toch maar proberen richting bed te gaan. Eerst maar even een beetje tot rust komen onder de douche ofzo...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 22:29
Nona
Nona is offline
Whut, ik klapte even uit de school net bij mijn studienerdvriendinnetjes. Niets beschamends ofzo, maar wel persoonlijk en ik heb de hele rit naar huis verbaasd gekeken.
Oud 04-06-2008, 22:29
Nienna*
Nienna* is offline
Nou zeg, val ik in slaap op de bank ook gewoon super plotseling, ik was gewoon tv aan het kijken. Nou, dan maar slapen ofzo...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Hoe druk kan een mens het hebben....eindelijk weer een avond thuis.

Ik heb nieuws: ik ben aangenomen op het conservatorium van Utrecht voor koordirectie, 16 juni heb ik nog toelating in Den Haag. Ik hoop dat het daar gaat lukken, maar ik vrees dat ze veel strenger gaan doen.
En nu had ik tegen mijn 'lease'-ouders gezegd dat ik was toegelaten en die vonden het helemaal geen goed idee. Ze vonden dat ik er nog niet klaar voor was. En als ik bij een cursus van 1 dagdeel in de week al op mijn flikker krijg dat ik te weinig kom, hoe kan dat dan op een conservatorium vinden ze. Kut dus. Ik wil dat mensen zeggen: ja goede beslissing. Gelukkig was mijn behandelaar iets minder negatief.
Zondag had ik concert was wel gaaf, maar één stuk ging bij mij echt slecht. Krijg ik een mail van mijn leraar die erbij was of ik aub heel hard wil gaan oefenen. Hij had ook de mp3tjes opgestuurd, alleen mijn computer zegt iets van run time error als ik ze wil openen.....
En zijn die bussen al opgehouden met staken? Echt irritant van Den haag naar teteringen naar prinsenbeek zonder rijdende bussen.
Als je in Utrecht naar het conservatorium gaat moet je maar vaak op woensdag in de bibliotheek langskomen!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 23:41
Verwijderd
*censuur*

Laatst gewijzigd op 05-06-2008 om 00:05.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 05:34
Verwijderd
zooo ik ben alweer ruim een uur aant leren om nog eventjes de laatste stof erin te krijgen om over 2,5 uur mn tentamen te maken. Daarna eindelijk rust <3
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 06:00
handschoen
handschoen is offline
Oh, wat baal ik toch van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 07:41
Roosje
Roosje is offline
@ kwast: Voor de academische pabo inderdaad. ^^
En dankjulliewel verder! <3

Ot, ik ga maandag-woensdag met de chickies uit m'n klas naar Engeland, vet echt. M'n vriendje is er niet zo blij mee maar ik was ook vergeten het m te vertellen. Zou ik ook niet leuk vinden! En verder ga ik straks naar een vriendinnetje in d'r antikraakpand en we gaan paardrijden en dat is gaaf. <3
En morgen is het alweer vrrrrrrrijdag! <3 Heus wel fijn.
Oud 05-06-2008, 07:54
Verwijderd
'k Had vannacht m'n telefoon uitgezet omdat ik las dat je met een mobiele telefoon in de buurt slechter slaapt.
Maar ik weet niet of ik nou echt beter geslapen heb...

Vort, nu naar college!

*geen zin modus*
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 07:55
Verwijderd
Citaat:
@ kwast: Voor de academische pabo inderdaad. ^^
En dankjulliewel verder! <3

Ot, ik ga maandag-woensdag met de chickies uit m'n klas naar Engeland, vet echt. M'n vriendje is er niet zo blij mee maar ik was ook vergeten het m te vertellen. Zou ik ook niet leuk vinden! En verder ga ik straks naar een vriendinnetje in d'r antikraakpand en we gaan paardrijden en dat is gaaf. <3
En morgen is het alweer vrrrrrrrijdag! <3 Heus wel fijn.
Maar wat is het verschil tussen die PABO en de 'gewone'? Ik begrijp dat het één uni is, ander HBO, maar je wordt in beide gevallen basisschooljuf, toch?

Gefeliciteerd nog!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 08:24
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
'k Had vannacht m'n telefoon uitgezet omdat ik las dat je met een mobiele telefoon in de buurt slechter slaapt.
Maar ik weet niet of ik nou echt beter geslapen heb...

Vort, nu naar college!

*geen zin modus*
Vanwege de enge stralingen en zo! Ik hoorde laatst ook dat het slecht was, maar ik weet niet of het klopt, in elk geval zet ik hem sindsdien altijd uit en ik slaap best goed de laatste tijd, dus wie weet

OT: Laten we hopen dat dit niet weer een dag wordt waarop ik alleen maar aan het wachten bent of mijn docente terug gaat mailen
Oud 05-06-2008, 09:20
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Maar wat is het verschil tussen die PABO en de 'gewone'? Ik begrijp dat het één uni is, ander HBO, maar je wordt in beide gevallen basisschooljuf, toch?

Gefeliciteerd nog!
Mm, bij de academische pabo doe je onderwijskunde & de pabo tegelijk en haal je na vier jaar dus ook twee bachelor-diploma's (of hoe noem je dat?). En dan ben je niet alleen basisschooljuf, maar ook onderwijskundige. (: dankje trouwens!
Oud 05-06-2008, 09:26
justhanna
justhanna is offline
Blub, ik heb een stage-aanbieding gekregen... Terwijl ik eigenlijk een baan zocht. En deze stage is in Harderwijk, waarbij ik er achter kwam dat het iets meer dan een uur reizen is.. En ik heb meer aanbiedingen voor stages gekregen, alleen nog niets meer van teruggehoord. Volgende week nog meelopen bij een baan waarop ik gesolliciteerd heb, maar welke me eigenlijk niet echt aanspreekt. Het word een beetje veel zo, ik weet nu niet meer voor wat ik moet kiezen en waar ik het beste op kan wachten... Maar het zou fijn zijn als ik voor eind juni duidelijkheid heb, want dan krijg ik tenminste een overbrugging van studiefinanciering in de vakantie..
Oud 05-06-2008, 10:02
light fighter
light fighter is offline
OMG morgen sta ik gewoon in het USVA theater te spelen. Nooit verwacht dat ik ooit vrijwillig op het toneel gaan staan en het alleen maar leuk en spannend vind. Gewoon lekker spelen, teamindeling is leuk dus dat komt helemaal goed . Zal voor mijn ouders ook de eerste keer zijn dat ze mij zo zien, ben benieuwd wat ze er van vinden...

Moet maar eens na gaan denken over wat m'n psych zei... werken aan het verleden thuis. Weet niet of ik daar op zit te wachten eigenlijk aan de andere kant mss helpt het wel.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 10:09
Verwijderd
@Roosje: Moet je daarna eigenlijk nog wel de master van onderwijskunde gaan doen. (Die natuurlijk super leuk is. )
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 10:37
Neko*
Neko* is offline
Ach, kut. Hele week zo goed opgelet met fruit eten en veel drinken en geen gekke dingen doen, want ik wou persee niet ziek worden en ik voelde gewoon dat het eraan zat te komen. Gisteren feestje gehad, waar we ongeveer de hele avond buiten hebben gezeten. Zonder jas, in een t-shirt. Toch best koud, blijkbaar. Ik baal hier echt van, geen meeting, en slecht voelen terwijl ik moet leren. Nee, niet tof, en helemaal geen goede timing.

@vogelvrij en lentekriebel; ik weet wel dat het anders is als je zelf achter dat stuur zit, maar zo voelt het nog niet. Ik weet nog niet wanneer ik m'n 1e rijles ga hebben, financieel is het een beetje krap de laatste tijd. Waarschijnlijk zal het ook wel meevallen als ik eenmaal die les gehad heb. En ik zal de instructeur ook wel vertellen dat ik het echt eng vind, denk dat dat ook wel helpt. Maar eng blijft het.
Oud 05-06-2008, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Mm, bij de academische pabo doe je onderwijskunde & de pabo tegelijk en haal je na vier jaar dus ook twee bachelor-diploma's (of hoe noem je dat?). En dan ben je niet alleen basisschooljuf, maar ook onderwijskundige. (: dankje trouwens!
Maar als je alleen bachelors haalt is het toch net zo goed hbo?

Waar doe je dat trouwens? Klinkt geniaal. Ik wil misschien stiekem na mijn studie ook nog wel naar de pabo, maar 'academische pabo' klinkt natuurlijk wel beter dan gewone Alleen zou ik het dan parttime willen doen, moet ik bijna alleen maar de stages omdat ik al een master heb, en hoef ik niet ook nog es onderwijskunde dus wat dat betreft kan ik beter naar de gewone
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Maar als je alleen bachelors haalt is het toch net zo goed hbo?
Een HBO bachelor is niet hetzelfde als een universitaire bachelor?
(De academische pabo zit in Utrecht (samenwerking van HvU en UU).)
(Als je al een master hebt moet je bij de pabo vaak meer dan enkel de stages...in principe duurt de opleiding dan nog twee jaar, heel af en toe kun je bij wijze van uitzondering nog wel wat vrijstellingen krijgen als je vooropleiding bepaalde vakken al bevat (zoals bij pedagogische wetenschappen), maar echt veel is het vaak niet en heel scheutig zijn ze er ook niet mee. )
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 13:49
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik kom echt nergens aan toe vandaag. Om half 8 opgestaan vanmorgen omdat ik moest fietsen naar het station omdat m'n ouders volgende week op vakantie zijn en die %#%@#-bussen nog steeds niet rijden. Tis maar 20 minuutjes fietsen, maar met 2 megazware tassen die maar net onder de snelbinders pasten, klam rotweer, dus mega mega warm toen ik daar aankwam. En net toen ik op het punt stond om thuis weg te gaan, kreeg ik opeens weer last van m'n oor. Dus toch maar even naar de dokter gegaan (assistente) en ze heeft ze uitgespoten en een kwartier later was ik weer thuis. En toen naar het station en naar de uni. Al met al 2 uur later de trein dan ik normaal heb.

En nu heb ik nog maar 2 uur ongeveer voordat ik alweer weg moet. Vanavond viert m'n schoonzusje haar verjaardag, dus eerst nog 2,5 uur treinen... Wel leuk allemaal, maar ik doe zo weinig op deze manier. Morgen maar heel vroeg opstaan en veel doen, maar op de een of andere manier weet ik nu al dat dat niet gaat gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb als het goed is net de eindversie van mijn scriptie opgestuurd
Oud 05-06-2008, 14:40
Verwijderd
Het lukt niet vandaag. Ik zit heel erg in m'n hoofd en de rest van de wereld gaat heel erg langs me heen. Eigenlijk wilde ik aan de verslagen maar het gaat gewoon niet. Heb net rijles gehad en ben alles alweer vergeten. Byebye 40 euro.
Het was gewoon te veel gister. Afscheid van alle gezinnen die we hebben begeleid was leuk maar het waren gewoon te veel prikkels waar ik nu blijkbaar nog van moet bijkomen. Argh ik baal hiervan. Maar goed, dat heeft ook geen zin. Ik ga nog maar even bijkomen en misschien vanavond en anders morgenochtend aan de verslagen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:11
metallica
metallica is offline
Goed, goed, goed! Ik heb zin om te verhuizen...
Oud 05-06-2008, 15:22
Nienna*
Nienna* is offline
Het gaat de leuke kant op.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 15:44
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Het gaat de leuke kant op.
Ik neem aan dat je het over de tandarts hebt, waar je net vandaan komt?
Oud 05-06-2008, 15:46
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Ik neem aan dat je het over de tandarts hebt, waar je net vandaan komt?
You know me, natuurlijk gaat het daarover. I <3 feministes.

Stomme eikel
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 19:22
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Nog dankjewel voor je reactie! Mijn studie maak ik ook wel af, ik kan het tegenover mezelf en anderen ook niet echt maken om er nu nog mee te stoppen, en ik kom er vast wel doorheen. En je hebt ook wel gelijk dat als je afgestudeerd bent, je niet direct een baan moet kiezen en dat je hele leven doen. Je hebt met een universitaire opleiding toch mogelijkheden zat, daar moeten we juist positief naar kijken
Succes met studeren, en je hoeft toch niet elke dag wat te doen, wees maar niet te streng voor jezelf

OT: Net mijn toets verprutst geloof ik En ook nog gedoe met vriendje. Ik kan ook echt de normaalste dingen niet he, frustrerend
Ik heb er vast overheen gelezen, maar vind je geneeskunde minder leuk dan in 't begin? Ik hoop dat je die relativerende gedachte kunt vasthouden, ten aanzien van toekomstig werk e.d. Ik duim voor je dat de normering meevalt van 't tentamen
Oud 05-06-2008, 20:06
Verwijderd
Wat is het toch frustrerend allemaal... Herinneringen die steeds blijven terugkomen, nieuwe studie kiezen, misschien terug naar mijn oude woonplaats, maar alsnog op kamers, omdat thuis wonen niet echt meer een optie is. Begrijp me niet verkeerd, mijn ouders zijn wel heel lief hoor, maar ze moeten gewoon best veel werken en aangezien ik geen rijbewijs heb zal dat moeilijk gaan om daar te wonen... Ook zou het gewoon niet echt werken. Pffft.... Ik zou willen dat iemand mij nou ECHT mooi zou vinden, ECHT een lieve, leuke meid. Iemand die ECHT de moeite waard is... Iemand waar je graag bij wilt zijn, waar je uit jezelf mee afspreekt. Wat is er toch fout aan mij? Ik ben niet de slimste, ik ben niet de mooiste, ik ben verlegen in nieuwe situaties/grote groepen, ik ben over het algemeen stil.... Pffft. Wat heb ik verdomme nou aan die zogenaamde "geweldige gevoeligheid"? Jaaaaa, dat is een geweldige eigenschap Faded! Alleen jammer dat ik er geen ruk aan heb.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 20:21
_Papillon_
_Papillon_ is offline
Vandaag eindelijk mijn sollicitatiebrief afgemaakt en gelijk op een vacature gereageerd! Ben benieuwd!

Morgen maar weer eens internet afspeuren naar vacatures!
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 20:40
Verwijderd
@Faded-Away: Er zijn heel wat meer dingen die iemand de moeite waard maken dan slim zijn, mooi zijn, welbespraakt zijn, enzovoorts. En er zullen vast mensen zijn/komen die jou mooi en lief en leuk vinden, maar daarvoor moet je dat (niet alleen dat mooi, leuk en lief zijn, maar ook 'de ander') zelf ook kunnen accepteren, kunnen zien, kunnen voelen, enzovoorts, dan pas kun je het zelf ook zo ervaren en dan pas gaan dingen als er uit jezelf mee afspreken ed.

Ik kan het niet goed uitleggen, geloof ik...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 20:47
Verwijderd
Citaat:
@Faded-Away: Er zijn heel wat meer dingen die iemand de moeite waard maken dan slim zijn, mooi zijn, welbespraakt zijn, enzovoorts. En er zullen vast mensen zijn/komen die jou mooi en lief en leuk vinden, maar daarvoor moet je dat (niet alleen dat mooi, leuk en lief zijn, maar ook 'de ander') zelf ook kunnen accepteren, kunnen zien, kunnen voelen, enzovoorts, dan pas kun je het zelf ook zo ervaren en dan pas gaan dingen als er uit jezelf mee afspreken ed.

Ik kan het niet goed uitleggen, geloof ik...
Hmm, ik begrijp je wel. Lief van je dat je mensen altijd raad geeft. Dankjewel voor je reactie!
Momenteel loopt het allemaal ook niet zo lekker en dan kan ik ook enorm negatief over mezelf doen. Ze zeggen ook wel dat ik mezelf moet leren complimenteren, ook omdat ik een soort van perfectionist ben en altijd alles beter wil kunnen dan een ander. Ook is het frustrerend dat ik nu niet echt mijn vrienden kan zien en in de stad waar ik nu woon heb ik niet echt vrienden. Uit mijn vorige klas zijn de contacten door omstandigheden namelijk nogal stuk gelopen. Misschien ga ik terug naar mijn oude woonplaats, maar dat weet ik nog niet zeker, want daar wil ik eerst heel goed over nadenken. Het zou wel mogelijk zijn, aangezien ik sowieso met een andere studie ga beginnen en er daar ook een school is. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Ook ging het laatst heel erg slecht tussen mij en mijn vriend, wil liever niet hier neerzetten waarom, maar daardoor is mijn zelfvertrouwen ook minder. Ga ik mezelf dingen aanpraten enzo. Ik weet niet of het gewoon voor de aandacht is ofzo, dat vraag ik mezelf soms echt af. Ik wil ook niet zo zijn. Ik heb ook redelijk veel dingen meegemaakt en dan zit ik nu ook nog eens in zo'n moeilijke situatie en dan ben ik gewoon even de weg kwijt.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 21:30
Verwijderd
Bah. Ik vind mezelf zo stom en lelijk. . En kleren kopen is echt niet leuk want ik vind mezelf toch stom.

Waarom kan ik me niet eens aan mijn eigen afspraken houden. Ik zou deze hele week niet drinken, maar tot nu toe heb ik elke dag minimaal twee glazen gehad. En daar baal ik gewoon heel erg van. Gvd. Misschien moet ik maar weer eens echt streng voor mezelf gaan doen. Echt streng.

Maaaaaaar: mijn vriendje is aangenomen op het conservatorium, we hebben waarschijnlijk een nieuw huis en ik heb de hele dag niet aan hem gedacht.

You can be Henry Miller
and I'll be Anais Nin.
Except this time it'll be even better:
We'll stay together at the end.
Come on darlin', let's go back to bed.
Put the phone machine on hold,
leave the dishes in the sink.
Do not answer the door,
it's you that I adore.
I'm gonna give you some more...
Met citaat reageren
Advertentie