Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2008, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Wolverige post ;x
WTF.
Advertentie
Oud 06-06-2008, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht dat Heksjuh misschien wolf was maar ik had haar in ieder geval staan bij de 2 mensen waarvan ik dacht dat die ook misschien jager zouden kunnen zijn.
Wegens gebrek aan verdediging. Daarom heb ik mijn stem niet teruggetrokken.
Volgens mij kon ze haarzelf niet verdedigen:

Citaat:
Maar niet iedereen heeft de hele dag beschikking over een computer

Volgens mij is dit het eerste spel dat mensen over mijn naam beginnen en daarom op mij stemmen
Verder wat Lisaaah zegt, je gaat er wel erg diep op in. De jager kan overal zijn, ook op wie niet gestemd is deze eerste ronde.
Maar eerst wacht ik af wat de wolven doen, dan zie ik wel verder.
Oud 06-06-2008, 10:29
Verwijderd
Omdat ik er morgen niet ben geef ik mijn stem nu al door, die is rondom en gaat naar ailá, sorry!
Oud 06-06-2008, 10:38
Tink*
Tink* is offline
En sowieso, waarom zou de jager zich niet verdedigen, of weinig. Als de dorpelingen je eruit willen hebben kan je hoog en laag schreeuwen, maar het helpt toch niet. Het is meer eigen schuld dikke bult. En gelukkig is ze de jager niet, want dat zou het echt een geluksschot moeten zijn, want nu weet je nog te weinig. Ik vind het wel enigszins vreemd om mensen van wolfheid of jager te verdenken als ze zich niet verdedigen.
Oud 06-06-2008, 10:41
Azaelia
Azaelia is offline
Dat het van geen kant klopt snap ik ook wel. Veel te vroeg voor.
Ik heb wel een lijst met wat ik gok wat ieders functies zijn.
Gewoon om achteraf te kijken of er ook maar iets van klopt.
Bij het vorige spel klopte er maar 3

Mini offtopic:
Even voor de duidelijkheid, als ik te diep reageer heeft het vaak ook te maken met mijn eigen ziekte.
En dat meen ik serieus zonder dubbele bodems of iets.
Oud 06-06-2008, 10:42
***ailá***
***ailá*** is offline
@ azaelia: als ze onder de 2 mensen valt van wie jij denkt dat ze mogelijk jager zijn, waarom wil je haar er dan uit hebben? Ik zou dan juist mn stem wijzigen. Oja en ik ben ook benieuwd waarom je precies denkt dat ze wolf/jager is?
Oud 06-06-2008, 10:54
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Ja ik heb het vorige spel gelezen of je je wel of niet zou moeten verdedigen als mensen op je willen stemmen, reverse-reverse-psychologische spelletjes dus ik hoop de volgende keer dat ik een gewone reden heb om op iemand te stemmen.
Ailá, gewoon onderbuikgevoel en gokwerk.
Ik had mijn random uitkomst al gepost en ik zou me denk ik nog meer in de nesten werken als ik van mijn stem af zou wijken vanwege mijn onderbuikgevoel/gok lijstje. Als ze jager zou zijn was het niet slim om mijn stem door te zetten, maar er zat ook de kans in dat ze wolf was, dan zou het juist wel slim zijn geweest. Het kon toch alle kanten op, en het is nog vroeg, dus daarom mijn stem maar doorgezet.
Oud 06-06-2008, 18:42
Racing Dutch
Racing Dutch is offline
Ik wil me even verontschuldigen, want ik heb problemen met internet en ben daarom heel weinig online. Als iemand mijn plaats wil overnemen. Als het kan graag.
Oud 06-06-2008, 19:34
Spelleider
Spelleider is offline
Recreatiezaal, 11:07
Iedereen was druk bezig met kleien, tekenen en schilderen. Het thema deze keer was de zon en iedereen was er enthousiast aan begonnen. Iedereen behalve Matige_muis. “De zon, wat moet ik daar nou mee,” had hij gemopperd. “Hij is er nooit en als hij er wel is doet hij pijn aan mijn ogen en is het veel te warm. Er is niks leuks aan de zon.” Niemand had commentaar gegeven, ze waren er ondertussen wel aan gewend dat Matige_muis overal een hekel aan had. Er was geen beginnen aan om hem van gedachten te veranderen.

Elpida had wel gehoord wat matige_muis had gezegd, en liep op hem af. “Als je het geen leuk onderwerp vind, dan maak je toch gewoon wat je zelf leuk vind?”zei ze tegen matige_muis en ze schonk hem een glimlach. Elpida werkte hier pas net en was vastbesloten er iets goeds van te maken. Al haar eerdere baantjes waren een groot fiasco gebleken. Ze dacht terug aan die keer dat ze per ongeluk de winkel waar ze werkte in de fik had gezet. Overal waar ze kwam gebeurden er rare dingen, maar deze keer zou alles goed gaan. Dat had ze zichzelf beloofd. Elpida schudde haar hoofd, “nee, niet meer terug denken aan die rare voorvallen. Dit is anders,” hield ze zichzelf voor.

Aan de andere kant van de tafel schreeuwde Soija weer eens om aandacht. Of mr Soija, zoals hij graag genoemd wilde worden. “Ik snap niet dat je het op die manier probeert. Je snapt toch zeker zelf ook wel dat het zo niet gaat werken! Hier, laat mij het doen,” zei Soija tegen Kazet, terwijl hij voordeed wat hij bedoelde. “Kijk eens, veel beter. Je hoeft me niet te bedanken hoor, ik ben wel gewend dat mensen me om hulp vragen,” grijnsde Soija arrogant.

Elpida liep de kamer rond en ving op wat Soija zei. “Kom op, laat Kazet het zelf eens proberen. Het is zíjn werkstuk.” Soija keek haar vol verbazing aan. “Waar bemoei je je mee, je ziet toch zelf ook wel dat hij er niks van kan. Ik probeerde hem alleen maar te helpen hoor.” Hij schudde zijn hoofd terwijl hij rond keek of hij nog iemand anders kon helpen. “Waarom is het zo moeilijk te begrijpen dat ik gewoon extreem goed ben?” vroeg hij zich hardop af.

“Ach, val toch dood,” fluisterde Kazet in ergernis. Soija draaide zich om en opende zijn mond om wat te zeggen maar het was alsof alle lucht uit z’n lichaam werd gezogen. Zijn ogen draaiden weg, en hij zakte in elkaar voor Kazets neus.

De wolven hebben mr Soija opgegeten. Hij was dorpeling. De dorpelingen hebben tot morgen 20:30 om wraak te nemen.
  1. Kazet Nagorra
  2. ~~Fantôme~~
  3. matige_muis
  4. Evilblue
  5. MadameMinke
  6. Uice
  7. Katje
  8. sterrenmeisje
  9. Dun Hout
  10. Azaelia
  11. light fighter
  12. Heksjuh (dorpeling)
  13. AllureV
  14. Flowtje
  15. Lisaaah
  16. Racing Dutch
  17. Tink*
  18. ***ailá***
  19. zoemzoem
  20. Elpida
  21. Darkiekurd
  22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Oud 06-06-2008, 19:41
Batave
Batave is offline
Aaah... Mr Soija dood
Oud 06-06-2008, 19:42
Verwijderd
Wat zijn jullie al vroeg met de uitslag!

Ik moet nu weg, dus lees het verhaal straks wel.
Jammer van Soija wel, ik vind hem wel een irritante speler, maar hij is wel goed in het spel.
Oud 06-06-2008, 19:45
Azaelia
Azaelia is offline
Tja hier is nog niet veel uit te halen.
Maar nu ben ik wel zeer benieuwd wie mr Soija bedoelde met 'Doosje'.

En een vraag aan de spelleider, omdat het het hele topic aangaat toch maar hier en niet via pm:
Hoe zit het met de ban van Lisaaah?
Oud 06-06-2008, 20:37
Spelleider
Spelleider is offline
Ik heb geen overleg gepleegd met de andere spelleiders, maar Lisaaah blijft wat mij betreft in principe in het spel, en speelt weer mee zodra ze unbanned is.
Oud 06-06-2008, 20:40
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb geen overleg gepleegd met de andere spelleiders, maar Lisaaah blijft wat mij betreft in principe in het spel, en speelt weer mee zodra ze unbanned is.
+ misschien kan ze via mij stemmen, we zullen even overleggen er over.
Oud 06-06-2008, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hij bedoelde met "Doosje", maar waarschijnlijk is het de bedoeling van de wolven om juist dit doosje verdacht te maken.
Oud 06-06-2008, 21:33
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Ik weet niet hij bedoelde met "Doosje", maar waarschijnlijk is het de bedoeling van de wolven om juist dit doosje verdacht te maken.
Juist maar 'doosje' zelf kan dus waarschijnlijk ons meer vertellen over de wolven. Of het is gewoon opstokerij natuurlijk.
Time will tell.
Oud 07-06-2008, 08:49
Tink*
Tink* is offline
Maar wie is doosje dan? Misschien voelde één van de wolven zich aangesproken, of wilden de verdenking schuiven op iemand die altijd nogal tegen Soija is.
Oud 07-06-2008, 09:07
light fighter
light fighter is offline
Denk dat dit een tatctische keus van de wolven is geweest, Soija is goed in het spel en zou uiteindelijk een bedreiging gaan vormen voor de wolven. Hoe eerder hij er uit zou zijn hoe beter, echter we kunnen hier verder weinig mee qua wie er moet hangen

Laatst gewijzigd op 07-06-2008 om 09:07. Reden: verduidelijking
Oud 07-06-2008, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Denk dat dit een tatctische keus van de wolven is geweest, Soija is goed in het spel en zou uiteindelijk een bedreiging gaan vormen voor de wolven. Hoe eerder hij er uit zou zijn hoe beter, echter we kunnen hier verder weinig mee qua wie er moet hangen
Denk 't ook. Misschien dat ze willen voorkomen wat vorig spel gebeurd is.

Ben bang dat dit weer een random stem-ronde gaat worden. Ik zal mijn broer weer vragen om een nummertje.
Oud 07-06-2008, 10:42
Azaelia
Azaelia is offline
Tenzij er een vervanger komt voor racing dutch, gaat mijn stem daarheen omdat hij waarschijnlijk anders het volgende spel niet mee mag doen.
Oud 07-06-2008, 10:54
light fighter
light fighter is offline
Volgens mij mis ik iets, wat is er met racing dutch.

Waarschijnlijk zal het ook inderdaad weer random worden
Oud 07-06-2008, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Ik wil me even verontschuldigen, want ik heb problemen met internet en ben daarom heel weinig online. Als iemand mijn plaats wil overnemen. Als het kan graag.
Le-zen.
Oud 07-06-2008, 11:47
light fighter
light fighter is offline
had dat hele bericht gemist vandaar en met mijn leesvaardigheden is niks mis
Oud 07-06-2008, 11:49
Verwijderd
Ik denk over de dood hetzelfde als light fighter; kan er weinig uit concluderen, en ik denk dan ook dat ze hem er vooral uitgespeeld hebben omdat hij gewoon een goede speler is.
En aangezien ik verder nog niet echt iemand verdacht heb zien doen, ga ik misschien ook voor Racing Dutch. Hoewel... als hij wolf zou zijn, zou hij misschien niet zo makkelijk zeggen dat hij zijn plaats afstaat, lijkt me. Ik kan me zo voorstellen dat hij er dan alles aan zou doen om zo'n coole taak als de wolventaak te kunnen vervullen. Maar goed, Neko had de vorige keer hetzelfde probleem en was wél wolf. Hmm.
Ik verwar mezelf alleen maar.
Voorlopig blijf ik dan toch maar bij RD, en als betere theorieën zich aandienen, kan ik altijd nog switchen.
Oud 07-06-2008, 11:58
Azaelia
Azaelia is offline
Al zou hij dorpeling zijn, ik zou het erg k*t vinden om door technische redenen een rode kaart te krijgen.
Als er toch dreigt random gestemd te worden kan je er net zo goed iemand mee helpen.
Oud 07-06-2008, 12:07
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Al zou hij dorpeling zijn, ik zou het erg k*t vinden om door technische redenen een rode kaart te krijgen.
Als er toch dreigt random gestemd te worden kan je er net zo goed iemand mee helpen.
Een rode kaart? Waar heb jij het nou weer over?
Oud 07-06-2008, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ga Azaelia stemmen, omdat dit precies is wat ik zou zeggen als slechterik om een dorpeling verdacht te maken en tegelijk nog een goedzak te lijken.
Oud 07-06-2008, 12:45
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Een rode kaart? Waar heb jij het nou weer over?
Tussen inschrijving en 2de stemronde is hij niet actief geweest.
Dus niet gestemd tijdens de eerste hangronde. Of hij is wolf en heeft tijdens de eerste hangronde helemaal niet hoeven te stemmen of als hij vanavond niet kan stemmen en hij is iets anders mag hij dus niet meespelen de volgende ronde.
Over dat hij ook nog wolf kan zijn, had ik nog niet eens over nagedacht tot Minkes post. Ik dacht dat het toch geen had voor wolven om aan te geven dat ze inactief zijn aangezien ze niet per persoon hoeven te stemmen. Maar de vorige ronde is het inderdaad wel gebeurd.
In beide gevallen voor mij reden om op hem te stemmen.
Een reden om op iemand anders te stemmen heb ik momenteel toch niet.

Lol Kazet. Een slechterik die een goedzak wil lijken zou dat zeggen.
Een goedzak die ook een goedzak wil lijken zou dat dan niet zeggen?
Kan een goedzak dan beter proberen een slechterik te lijken?
Oud 07-06-2008, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Lol Kazet. Een slechterik die een goedzak wil lijken zou dat zeggen.
Een goedzak die ook een goedzak wil lijken zou dat dan niet zeggen?
Kan een goedzak dan beter proberen een slechterik te lijken?
Nee. Het is meer alsof je het post alsof je denkt "ha, ik kan een dorpeling verdacht maken!". Niet dat ik er nu van overtuigd ben dat Racing Dutch een dorpeling is, hoor, maar zo zou ik als goedzak (wat ik uiteraard ben) in elk geval niet spelen. Kan ook onervarenheid zijn, natuurlijk.
Oud 07-06-2008, 13:28
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Nee. Het is meer alsof je het post alsof je denkt "ha, ik kan een dorpeling verdacht maken!". Niet dat ik er nu van overtuigd ben dat Racing Dutch een dorpeling is, hoor, maar zo zou ik als goedzak (wat ik uiteraard ben) in elk geval niet spelen. Kan ook onervarenheid zijn, natuurlijk.
Je kan gelijk hebben. Kan ook zijn dat jij een slechterik bent die mij (een goedzak uiteraard) verdacht wil maken. Kan ook zijn dat we allebei schurken zijn. Kan ook zijn dat we 2 goedzakken zijn die idioot doen.
Dat ik onervaren ben is 1 dingen wat zeker is.
Maar ik vind het leuk om actief te posten en wat risico te lopen dat het verkeerd geïnterpreteerd wordt dan om maar stilletjes op de achtergrond te blijven en zo te hopen langer in het spel te blijven.
Oud 07-06-2008, 14:04
Verwijderd
Mooi, ik had ineens geen zin meer in het spel.
Citaat:

En een vraag aan de spelleider, omdat het het hele topic aangaat toch maar hier en niet via pm:
Hoe zit het met de ban van Lisaaah?
Doosje is Katje uiteraard.
Oud 07-06-2008, 14:10
Verwijderd
Move to strike that remark

Ik ben niet 'doosje' en Soija probeert nu verwarring te zaaien. Je bent dood, hou je klep.
Oud 07-06-2008, 14:10
Verwijderd
Zal mij aan de anus roesten uiteraard.
Oud 07-06-2008, 14:11
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Je kan gelijk hebben. Kan ook zijn dat jij een slechterik bent die mij (een goedzak uiteraard) verdacht wil maken. Kan ook zijn dat we allebei schurken zijn. Kan ook zijn dat we 2 goedzakken zijn die idioot doen.
Dat ik onervaren ben is 1 dingen wat zeker is.
Maar ik vind het leuk om actief te posten en wat risico te lopen dat het verkeerd geïnterpreteerd wordt dan om maar stilletjes op de achtergrond te blijven en zo te hopen langer in het spel te blijven.

ik denk het vetgedrukte gedeelte dat komt het vaakst voor bij dit spel.

@ Soija: mocht je dat zeggen? Want nu heb ik Katje wel in mn hoofd as in: of het is een wolf of de wolven willen haar verdacht maken
Oud 07-06-2008, 14:24
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Move to strike that remark

Ik ben niet 'doosje' en Soija probeert nu verwarring te zaaien. Je bent dood, hou je klep.
Hallo Soijageest. Niet echt sympathiek om inhoudelijk te posten als je overleden bent. Als je geen zin meer hebt, ga dan ook lekker.
Oud 07-06-2008, 14:28
Verwijderd
Gaan jullie maar lekker rellen een pagina lang hierover. Niet aanstellen om iets totaal niet relevants.
Oud 07-06-2008, 14:29
Verwijderd
Soija, je weet best dat dit niet mag.
Oud 07-06-2008, 14:30
Verwijderd
Het is wel relevant, jij post inhoudelijk na je dood, waardoor Aila (en vast meer mensen) mij nu als potentiele verdachte zien. Je weet dat daar over gereld wordt, zelfde als met Spekkie een tijdje terug. Je had gewoon zin om mensen op de kast te jagen en het spel te verpesten.
Oud 07-06-2008, 14:47
Verwijderd
Hoewel ik vind dat Soija zijn mond had moeten houden, heeft hij niks verraden. Hij was dorpeling en had dus geen enkel idee wat Katje's functie is.

Ik stel voor dat we zijn opmerking negeren en gewoon stemmen zoals we dat zouden doen als soija niks gezegd heeft.

Mijn stem voor deze ronde gaat overigens uit naar nummer 19: zoemzoem. Sorry!
Oud 07-06-2008, 14:48
Lethe
Lethe is offline
Ik heb alles bijgelezen maar ben niet tot noemenswaardige inzichten gekomen helaas. Eigenlijk tot helemaal geen inzichten. Azaelia post wat vreemd, maar wel op zo'n manier dat het onervaren overkomt, dus ik stem niet op haar. Bovendien vind ik haar enthousiasme en activiteit leuk.

Ik maak ook altijd zo'n functievoorspellijstje en achter Dun Hout staat een slechte functie, dus stem ik - bij gebrek aan echte verdachten - op hem. Ik stem nu direct want ik moet straks weg.
Oud 07-06-2008, 15:09
Azaelia
Azaelia is offline
geen idee hoe ik niet verdacht kan reageren op alureV maar wel kan laten weten dat het fijn vind dat mijn enthousiasme gewaardeerd wordt.
In ieder geval verstuur ik mijn stem naar Racing Dutch nu omdat ik vanavond naar een verjaardag ben.
Oud 07-06-2008, 15:32
Verwijderd
Ik stem op Minke, bij gebrek aan beter.
Oud 07-06-2008, 15:42
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik dacht dat ik net een stukje getypt had?
Ik ga voor Azaelia, met haar naïve onschuld en het feit dat ik haar posts niet allemaal helemaal volg.

Laatst gewijzigd op 07-06-2008 om 18:30. Reden: spelfout
Oud 07-06-2008, 16:16
Verwijderd
Ik twijfel heel erg.
Aan de ene kant vind ik Azaelia enigszins verdacht, omdat ze letterlijk zegt dat ze bereid is een dorpeling op te offeren om RD een rode kaart te besparen... Vind ik nogal wat, je zou toch zeggen dat het hangen van een wolf een prioriteit is. Maar ergens heb ik het idee dat het ook wel een beetje n00bgedrag is, en bovendien zijn er ook mensen die nu nog random stemmen (wat ik ook vreemd vind, overigens, bijna net zo verdacht misschien wel), dus dan vind ik het zonde om een actieve nieuwe speler eruit te stemmen.
En wat dat betreft dan inderdaad liever RD, met de hoop dat 'ie ook een slechte functie heeft. Maar ja, verdacht gedrag vertoont hij niet echt...

(en nu heb ik eigenlijk best behoefte toch aan een lijstje misschien )
Oud 07-06-2008, 16:41
zoemzoem
zoemzoem is offline
Lijstje

Racing Dutch
Azaelia

Azaelia
Kazet
zoemzoem

zoemzoem
matige_muis

Dun Hout
AllureV

MadameMinke
Katje
Oud 07-06-2008, 17:18
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Hoewel ik vind dat Soija zijn mond had moeten houden, heeft hij niks verraden. Hij was dorpeling en had dus geen enkel idee wat Katje's functie is.
dit dus. Dat maakt zijn opmerking idd niet zo bruikbaar. Het zou best kunnen dat de wolven overigens wilden dat wij paginalang zouden discussieren over wie het doosje kon zijn.

Citaat:
en bovendien zijn er ook mensen die nu nog random stemmen (wat ik ook vreemd vind, overigens, bijna net zo verdacht misschien wel
)

Waarom is dat verdacht? Er is werkelijk nog helemaal nix theorie-achtigs gepost. Ik heb nog steeds net zo geen idee als bij de 1e hangronde
Oud 07-06-2008, 18:34
Tink*
Tink* is offline
Hmm ik denk dat ik weer op Uice stem, omdat ik ook niet echt een ander idee heb. Wat Azaelia betreft ben ik het met Minke eens, maar ik denk wel dat ze gewoon een enthousiaste dorpeling is een beetje n00b is. En RD vind ik ook niet echt verdacht, hij wil gewoon z'n plek over laten nemen, ja kut als je internetproblemen hebt, maar tja, als niemand zijn plek wil ga ik 'm er niet uitstemmen for no reason ofzo.
Oud 07-06-2008, 18:36
Verwijderd
ik vind op dit moment minke juist verdacht. het lijkt alsof ze een excuus zoekt om bepaalde mensen te kunnen verdenken, wat ik nogal een wolvenactie vind. of iets voor de verrader... ik ga voor minke.
Oud 07-06-2008, 19:53
Verwijderd
Verdorie, ik ben nog eens benieuwd wat de uitslag vanavond gaat zijn.
Oud 07-06-2008, 19:56
Verwijderd
Ja, als Martino verbannen is en DP ook weg is, blijft Neko* over, en wellicht weet ze nog niet eens weet dat de rest niet beschikbaar is.

Althans, dat dacht ik begrepen te hebben, dat DP niet aanwezig zou zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten