Advertentie | |
|
![]() |
|
Oei ik kreeg echt verrektes cool nieuws vandaag en nu leef ik alleen nog voor 19 en 20 juni hahahaha. En vandaag openbaarde mijn ingezonken tattoo zich aan de wereld, gepaard met een hoop afvallig korstmateriaal. AMEN.
en ohja ik deed ook nog iets nuttigs want ik maakte een glas in loodraam van plusminus 50 bij 20.
|
Verwijderd
|
ik had de wekker om 9 uur gezet, toen ging ik bezig met een opdracht en toen dacht ik "och", en toen ben ik weer in bed gaan liggen tot 11 uur. daarna maar écht iets voor school gedaan, en alle handleidingen doorgelezen van wat ik nog moet gaan doen, en dat was best veel, maar toch heb ik weer amper wat gedaan vandaag. waarom kan ik alleen presteren onder druk
![]() |
![]() |
|
Ik kroop vanochtend om half negen mijn nest in na een pittige nachtdienst, en om half tien schrok ik wakker van de boor van de buren. Nou moeten jullie weten dat de wandjes in mijn huis zijn gemaakt van bordkarton, waardoor de boor niet alleen duidelijk hoorbaar, maar ook aanzienlijk voelbaar was. Toen deed ik oordoppen in en mijn koptelefoon op maar het wilde allemaal niet helpen. Wat volgde was een half uur vloeken, woelen, schelden en draaien.
Ten einde raad besloot ik toen maar mijn stulpje te verlaten op zoek naar een wat rustiger slaapoord. Ik belde een veelvoud vrienden, maar met weinig succes: de meesten namen niet op, en de enkeling die dat wel waagde was niet thuis of had het druk. Toen ging ik maar naar het park, onderweg grondig lastiggevallen door vuilniswagens, scootergangers, klaarkomende ganzen en het laatste restje verdwaalde oranjegekte. Uiteindelijk vond ik toch een geschikt stukje gras, weliswaar wat nat, maar toch netjes in de schaduw en met slechts het rustieke getjilp van een handvol merels als sonische begeleiding. Met mijn rugtas als geïmproviseerd hoofdkussen ben ik daar in slaap gevallen. Maar niet voor lang. Omstreeks elf uur werd ik wakker van alweer een noodheilspellend zwaar gerommel. Ditmaal bleek het een grasmaaiermobiel met inzittende Boze Man. Het duurde niet lang of het gevaarte kwam recht op me afgestormd. Ietwat in shock bleef ik aan mijn gazonnetje gekluisterd. Het ding kwam in een rechte lijn aangesneld, en maakte gelukkig net op het laatste moment een U-vormige uitwijking. Maar achter mij draaide het gevaarte alweer om, zich klaarmakend voor de genadeslag. Op dat moment wist ik dat het menens was, dus ik sprong op en snelde weg. Toen belde ik nogmaals een reeks vrienden en vond ik eindelijk iemand bij wie ik terecht kon. Dat was ook meteen het keerpunt van mijn dag, want ik kreeg zelfs schone lakens en een echt bed. Om twaalf uur ben ik daar in slaap gedonderd, en om vijf uur werd ik weer wakker. Toen moest ik me naar huis haasten om snel te douchen, want om zes uur had ik alweer met een vriend afgesproken die niet geheel, maar toch vrijwel volledig, aan de andere kant van de stad woont. Uiteraard kwam ik niet op tijd aan, het werd een uur later, maar het was wel een erg geslaagde avond met pommes duchesse en een schintzel, bier, bordspelletjes en een korte flits Griekenland - Zweden. Tegen elfen werd het langzaamaan toch kinderbedtijd, en kreeg ik tot mijn verbazing zelfs een lift naar huis. Al met al durf ik het in mijn terugblik toch een geslaagde dag te noemen. Ik ben razend benieuwd wat morgen mij brengt, want dan staat me een kunstmatig strand vlak bij Eindhoven te wachten. Spannende tijden.
|
Ik snap het ook best dat ze graag een nieuwe keuken willen, en half tien is niet zo'n héél gekke tijd om te beginnen met boren. En zij weten natuurlijk niet dat ik nachtdiensten werk.
Maar ik wilde wel kleine gaatjes in hun hoofd boren. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Niet zo erg als de beunhazen bij mijn oude buren op de zondag, maar toch. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gister de hele avond geduinstruind (!) met Glory en we kwamen een sluwe vos en een geile kat tegen. Vanochtend RC2 van Firefox3 gedownload... per ongeluk in het Nederlands ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 3 Carn | 501 | 03-09-2008 14:38 | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag 2 Meatball | 500 | 24-07-2008 14:54 | |