Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2008, 09:43
botulismf
botulismf is offline
Vanavond ook voetbal kijken. Dat komt niet vaak voor, maar des te meer reden om volledig uit mijn dak te gaan uiteraard.
Oud 09-06-2008, 10:04
Verwijderd
ik ga zometeen even snel een verslag schrijven, en daarna leren. daarna mee doen aan een onderzoek op de uni, en daarna hippieshit kopen met vriendinnetjes voor het eindfeest van m'n studie woensdag a.s. en daarna voetbal met ze kijken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 10:04
EvilConduct
EvilConduct is offline
Misschien dat ik ook maar eens ga 'genieten' van het voetbal.

Ik weet nog goed dat toen ik een jaar of 15, 16 was Nederland verloor tijdens een of ander E- of WK. Ik was zo'n beetje de enige die die dag nog vrolijk was, haha.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 10:20
Broeder
Broeder is offline
Ik was ook uitgenodigd om met een loempia en oranje opblaasvoorwerpen op de bank voetbal te gaan kijken en me als mens te kijk te zetten, maar ik heb het toch maar afgeslagen. Ik lijk wel gek!
Oud 09-06-2008, 10:49
Verwijderd
vanavond met mijn bandje en aanhang voetbal kijken !
en mijn filosofie tentamen leren
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 10:58
Verwijderd
Ik zit in Bern, en het is hier verdomde gaaf.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 11:40
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vanavond gelukkig geen voetbal gekanker maar Bad Religion en daarna waarschijnlijk Annihilation Time.
Oud 09-06-2008, 11:49
Verwijderd
Ik ga ook voetbal kijken maar omdat al m'n vrienden losers zijn en examens willen leren kijk ik het thuis met gastvader.
Vrijdag is het nog erger want dan ben ik in Avignon of zo'n soort stad en dan kijk ik het in een café en dan kan ik niet eens dit doen MOCHT nederland scoren. het leven is zwaar.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 12:17
Broeder
Broeder is offline
Wees blij, juichen is sowieso de meest belachelijke activiteit die je je kan voorstellen. Applaudiseren, oké, maar juichen gaat echt te ver. De dag dat ik daaraan ten prooi val krijgt een zwart kruisje op de kalender.
Oud 09-06-2008, 12:57
Verwijderd
haha ik zie mezelf ook al echt dit doen. ik bedoel meer dat ik niet mijn blijheid kan uiten en blij zal ik zijn J'KIF L'EQUIPE!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 13:19
Verwijderd
Eerlijkgezegd hoop ik dat Italie Nederland snel uit de droom helpt dat het een 'goed voetballand' is.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 13:19
Verwijderd
ik heb net een krat getild, en nu heb ik slappe armen. ik wist niet dat het zo erg was haha.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 14:11
capibara
capibara is offline
Uitgeslapen en voor vanavond een voetbalvrij onderkomen zoeken.
Oud 09-06-2008, 14:28
asjdfl
asjdfl is offline

<33
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 14:29
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
Hoe vond je Bates Motel? Vrienden van me spelen daar in.
Die heb ik gemist. Alleen Annihilation Time (fan!), The Gaslight Anthem (saai & gay) en Union Town (not for me) gezien.
Oud 09-06-2008, 14:47
*oma*
*oma* is offline
ik probeer te studeren, maar ik word er alleen maar chagrijnig van.
Verder dit weekend naar een festivalletje geweest en als VIP bij voicst op het podium gestaan. Whoehoe.
Oud 09-06-2008, 15:52
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Die heb ik gemist. Alleen Annihilation Time (fan!), The Gaslight Anthem (saai & gay) en Union Town (not for me) gezien.
Zonde, haha.

En we krijgen hier de golfsimulator maar niet aan de praat. KloteMacs.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 16:40
Verwijderd
ik heb vandaag met een vriendinnetje in de tuin geleerd en trampoline gesprongen. toen kwamen er hippies die tai chi of iets dergelijks gingen doen, of we mee wilden doen. heel verleidelijk uiteraard maar het okselhaar/bh loze gehalte was angstaanjagend hoog. nu komt er zo een ander vriendinnetje eten.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 17:33
vilein
vilein is offline
Laatste college gehad en ik sta uiteindelijk een 8 gemiddeld voor dat stomme vak. Daarna even naar de buitenland coordinator geweest en ik ga volgend jaar 2 maanden naar Amerika of naar Hong Kong. Hoogstwaarschijnlijk.
Oud 09-06-2008, 17:49
Verwijderd
tof! als je iets over hong kong wilt weten moet je maar PMen, kom er net vandaan
Met citaat reageren
Oud 09-06-2008, 20:07
Broeder
Broeder is offline
Ik heb m'n favoriete kaasschaaf gebroken : (
Oud 09-06-2008, 20:48
Vice
Vice is offline
Ik kom net terug van school. Heb eventjes met de auto nog wat spullen die daar lagen opgehaald.
Oud 09-06-2008, 21:10
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg, komt de grootste irritante betweter van de klas, alias biatch naar me toe: 'is die tattoo echt?' dus aangezien er inmiddels al flink wat korsten op zitten en er net bepanthen op zat zeg ik 'nee hoor, is een plakplaatje.' zegt biatch 'oh ik dacht al, je had eerst een ander ontwerp.' DOM WUF. tuurlijk is dat ding echt als de vellen erbij hangen! Nou en verder vond iedereen 'm tof en ik heb glas gesneden en nou heb ik allemaal sneetjes in m'n vingers. pffff.
Oud 09-06-2008, 21:21
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
OMFG ik hoor gewoon zonder de tv aan te hebben dat het 1-0 is. fucking pauperbuurt hiero.
Oud 09-06-2008, 22:52
botulismf
botulismf is offline
Voetbal gekeken in het café met moya en nog wat vrinden en dat was tof. Nu moet ik helaas werken tot 8 uur 's ochtends maar ik ben vrij fit, vanmiddag nog een paar uurtjes geslapen. En vrijdag ga ik ook weer met dezelfde groep voetbal kijken op dezelfde plaats.
Oud 09-06-2008, 22:53
Verwijderd
ik donderde van een stenen trap, toen klauterde ik weer naar boven en vond ik een hond. ik heb hem aan mijn vriendin gegeven en volgens mij is ze nog steeds bezig het baasje te zoeken. oh en ik heb voetbal gekeken natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 00:14
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb in utrecht dronken in de kroeg in mn bh op de tafels gedanst. want ja! als het 3-0 zou worden moest mijn tshirt uit (en die van mijn 2 vriendinnetjes). We waren alleen een beetje teleurgesteld dat de jongens meer aandacht voor het resterende deel van de wedstrijd hadden dan onze tieten aww
daarna nog de beurs ingedoken voor heerlijke foute muziek, en nu ga ik slapen want ik moet over zes en een half uur op!
Oud 10-06-2008, 08:18
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Aww .
Oud 10-06-2008, 08:45
Electriq
Electriq is offline
Ik werd raar wakker nadat ik gedroomd had over mensen die foto's maakten van allerlei dingen waardoor iedereen dood ging en ik moest die lui dan maar even dood maken Straks schoonmaken, spullen pakken, werken en hopen dat ik vroeg thuis ben om op tijd de trein naar Maastricht te pakken.
Oud 10-06-2008, 08:55
kuik
kuik is offline
gister belde ik het ziekenhuis en ze hadden weer geen werk voor me anders ga ik toch maar bij de thuiszorg werken. gister hardgelopen, wat nice was. en zometeen ga ik dan toch kaartjes voor 5 days off halen, eigenlijk gister, maar toen was ik te brak. en mn paspoort, met kklelijke foto. en mn ehbo-diploma mag ik ook ophalen . vanavond eten met geneeskundematties en straks maar eens bedenken wat ik met mn leven ga doen de komende 3 weken.
Oud 10-06-2008, 10:52
vilein
vilein is offline
Gisteren voetbal en niemand ging in zijn bh op de tafel dansen. Dat vond ik eigenlijk wel een opluchting. Hoogtepunt van gisteren was dat mijn best friend weer terug is van 3 maanden vakantie en dieptepunt was dat ze ruzie met haar vriend kreeg om een troost wodka-redbull voor mij. En ik kwam mijn ex nog tegen ook. Wat een avond. Nou, vandaag school doen en werken en vanavond drinken met mijn American friend.
Oud 10-06-2008, 11:39
DeadNation
DeadNation is offline
Zondag naar Arnhem geweest voor een optreden(Annihilation Time). Gister wederom. Eerst voetbal gekeken in een goede ambiance met veel tuig. Daarna lekkere sets van Vitamin X en Anal Time. Nu op 't werk en ik ben doodmoe....
Oud 10-06-2008, 11:42
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren dus naar de melkweg met o.a. Adam Warlock voor Bad Religion en man, man, man wat was dat ouderwets hard! Hele optreden vanuit een paal in de zaal meegepakt dus dik goed uitzicht. Volgens mij onderweg nog DeadNation zien lopen (reproach shirt?). Daarna naar huis met maten en daar nog veel te lang doorgegaan. Nu brak naar mijn werk en daar de oranje stierenschijt proberen te overleven.
Oud 10-06-2008, 12:12
Verwijderd
Nou, ouders zijn op vakantie dus ik heb daar lekker 3 dagen rondgebracht met in de tuin chillen, badmintonnen met vrienden en chicks voor me laten koken. Hoewel ik zelf ook wel een beetje moe word van dat oranje gezeik heb ik toch wel confirmistisch mee zitten kijken en het was voorwaar nog een coole wedstrijd ook. Het was nog lang onrustig in mijn ouderlijk huis en nu ben ik brak.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 12:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Gisteren een combinatie van voetbal, bandjes en een date: supergoed. En dan nog winnen van die vuile italianen ook, kon niet beter! Nu moet ik productief gaan doen, want ik heb over 3,5uur een deadline. Die ik niet verwacht te halen
Oud 10-06-2008, 12:41
Verwijderd
Gister heb ik heel fijn de SATC marathon deels gekeken, wat is net5 toch een goddelijke zender . En vandaag heb ik inkopen gedaan voor Oerol (shampoo, batterijen voor m'n boxjes, zonnebrand etc.) en afscheid genomen op mijn stage met tompouchen. Nu nog even wat mensen bellen en vanavond hoef ik NIKS, oeh goddelijk. Donderdag eindgesprek op stage en zaterdag zit ik om 11:00 op de boot naar Terschelling, YES.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 12:55
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
nog DeadNation zien lopen (reproach shirt?). .
Zekerrr
Oud 10-06-2008, 13:09
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Gister heb ik heel fijn de SATC marathon deels gekeken, wat is net5 toch een goddelijke zender . En vandaag heb ik inkopen gedaan voor Oerol (shampoo, batterijen voor m'n boxjes, zonnebrand etc.) en afscheid genomen op mijn stage met tompouchen. Nu nog even wat mensen bellen en vanavond hoef ik NIKS, oeh goddelijk. Donderdag eindgesprek op stage en zaterdag zit ik om 11:00 op de boot naar Terschelling, YES.
Is 'goddelijk' je nieuwe stopwoord?
Oud 10-06-2008, 20:48
lapin
lapin is offline
vandaag had ik een achtervolging ingezet naar een op heterdaad betrapt vadsig wijf. na een half uur om een hoekje gluren terwijl ze op een bankje zat na te puffen van haar escape hield ik het helaas voor gezien
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 20:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Oei ik kreeg echt verrektes cool nieuws vandaag en nu leef ik alleen nog voor 19 en 20 juni hahahaha. En vandaag openbaarde mijn ingezonken tattoo zich aan de wereld, gepaard met een hoop afvallig korstmateriaal. AMEN.

en ohja ik deed ook nog iets nuttigs want ik maakte een glas in loodraam van plusminus 50 bij 20.
Oud 10-06-2008, 21:27
Verwijderd
ik had de wekker om 9 uur gezet, toen ging ik bezig met een opdracht en toen dacht ik "och", en toen ben ik weer in bed gaan liggen tot 11 uur. daarna maar écht iets voor school gedaan, en alle handleidingen doorgelezen van wat ik nog moet gaan doen, en dat was best veel, maar toch heb ik weer amper wat gedaan vandaag. waarom kan ik alleen presteren onder druk daarna ging ik maar hangen met m'n huisgenoten en dat hebben we eigenlijk de rest van de dag gedaan. en nu ga ik tv kijken.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Is 'goddelijk' je nieuwe stopwoord?
Nou in principe niet, maar nu je het zegt.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 23:16
botulismf
botulismf is offline
Ik kroop vanochtend om half negen mijn nest in na een pittige nachtdienst, en om half tien schrok ik wakker van de boor van de buren. Nou moeten jullie weten dat de wandjes in mijn huis zijn gemaakt van bordkarton, waardoor de boor niet alleen duidelijk hoorbaar, maar ook aanzienlijk voelbaar was. Toen deed ik oordoppen in en mijn koptelefoon op maar het wilde allemaal niet helpen. Wat volgde was een half uur vloeken, woelen, schelden en draaien.
Ten einde raad besloot ik toen maar mijn stulpje te verlaten op zoek naar een wat rustiger slaapoord. Ik belde een veelvoud vrienden, maar met weinig succes: de meesten namen niet op, en de enkeling die dat wel waagde was niet thuis of had het druk. Toen ging ik maar naar het park, onderweg grondig lastiggevallen door vuilniswagens, scootergangers, klaarkomende ganzen en het laatste restje verdwaalde oranjegekte. Uiteindelijk vond ik toch een geschikt stukje gras, weliswaar wat nat, maar toch netjes in de schaduw en met slechts het rustieke getjilp van een handvol merels als sonische begeleiding. Met mijn rugtas als geïmproviseerd hoofdkussen ben ik daar in slaap gevallen.

Maar niet voor lang. Omstreeks elf uur werd ik wakker van alweer een noodheilspellend zwaar gerommel. Ditmaal bleek het een grasmaaiermobiel met inzittende Boze Man. Het duurde niet lang of het gevaarte kwam recht op me afgestormd. Ietwat in shock bleef ik aan mijn gazonnetje gekluisterd. Het ding kwam in een rechte lijn aangesneld, en maakte gelukkig net op het laatste moment een U-vormige uitwijking. Maar achter mij draaide het gevaarte alweer om, zich klaarmakend voor de genadeslag. Op dat moment wist ik dat het menens was, dus ik sprong op en snelde weg.

Toen belde ik nogmaals een reeks vrienden en vond ik eindelijk iemand bij wie ik terecht kon. Dat was ook meteen het keerpunt van mijn dag, want ik kreeg zelfs schone lakens en een echt bed. Om twaalf uur ben ik daar in slaap gedonderd, en om vijf uur werd ik weer wakker. Toen moest ik me naar huis haasten om snel te douchen, want om zes uur had ik alweer met een vriend afgesproken die niet geheel, maar toch vrijwel volledig, aan de andere kant van de stad woont. Uiteraard kwam ik niet op tijd aan, het werd een uur later, maar het was wel een erg geslaagde avond met pommes duchesse en een schintzel, bier, bordspelletjes en een korte flits Griekenland - Zweden. Tegen elfen werd het langzaamaan toch kinderbedtijd, en kreeg ik tot mijn verbazing zelfs een lift naar huis.

Al met al durf ik het in mijn terugblik toch een geslaagde dag te noemen. Ik ben razend benieuwd wat morgen mij brengt, want dan staat me een kunstmatig strand vlak bij Eindhoven te wachten. Spannende tijden.
Oud 10-06-2008, 23:21
Verwijderd
ik voel je pijn. ik werk ook vaak 's nachts en die debielen in mijn gebouw timmeren ook graag omdat ze nou eenmaal geen baan of iets anders nuttigs te doen hebben. echt gekmakend
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 23:23
botulismf
botulismf is offline
Ik snap het ook best dat ze graag een nieuwe keuken willen, en half tien is niet zo'n héél gekke tijd om te beginnen met boren. En zij weten natuurlijk niet dat ik nachtdiensten werk.

Maar ik wilde wel kleine gaatjes in hun hoofd boren.
Oud 10-06-2008, 23:25
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik snap het ook best dat ze graag een nieuwe keuken willen, en half tien is niet zo'n héél gekke tijd om te beginnen met boren. En zij weten natuurlijk niet dat ik nachtdiensten werk.

Maar ik wilde wel kleine gaatjes in hun hoofd boren.
Ik ken je probleem. Momenteel zijn de buren vanalles aan het verbouwen en de werklui beginnen wel erg vroeg.

Niet zo erg als de beunhazen bij mijn oude buren op de zondag, maar toch.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 07:33
Verwijderd
mijn buren hebben ook een nieuwe hobby: vanaf 10 uur 's avonds out of the blue random gaten boren
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 08:30
Verwijderd
Citaat:
waarom schrijf je niet gewoon tompoezen?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 08:41
idontcare
idontcare is offline
zometeen eindpresentatie bij paard van troje en ik ben tering zenuwachtig. sfglnsfkjnsdnderfsk ik haat zenuwen
Oud 11-06-2008, 08:54
Verwijderd
Citaat:
zometeen eindpresentatie bij paard van troje en ik ben tering zenuwachtig. sfglnsfkjnsdnderfsk ik haat zenuwen
gl!

Gister de hele avond geduinstruind (!) met Glory en we kwamen een sluwe vos en een geile kat tegen. Vanochtend RC2 van Firefox3 gedownload... per ongeluk in het Nederlands Nou kan ik niks meer vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten