Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Omg, ik heb een Belg op msn van een jaar of 38 (nee, ik weet niet meer hoe hij in mijn lijst komt
![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() Queens of the Stoneage zagen we gister als laatst, en dat vond ik wel een van de gaafste optredens. We stonden ook best ver vooraan, en het was gewoon gaaf ![]() Ik heb niet zoveel inspiratie voor bijvoegelijknaamwoorden geloof ik ![]() ![]()
|
Jezus, en die duitsers ook. Omg. We zaten op een camping aan de rand van het hele gebeuren. Echt helemaal aan de rand. Daar was het relaxed rustig en daar waren ook rustige duitsers. Voor zover dat mogelijk is. Het was ongeveer 3kwartier lopen heuvelopwaarts naar het festivalterrein. En dat was door allemaal campingvelden vol pauper duitsers die ALLES mee hadden genomen van huis en ook echt ALLES sloopten wat je ook maar enigszins kon slopen. En overal zooi enzo.
||
Citaat:
|
Ik ga maar eens douchen :')
Na 3 dagen niet douchen mag dat wel weer eens. Als we in de rij hadden gestaan voor de douche, dan stonden we er nu nog ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
De saaiheid heeft een lange neus. #239 Neko* | 500 | 12-06-2008 23:14 | |
De Kantine |
oh my saaience #237 Verwijderd | 500 | 11-06-2008 21:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #236 Dark Phoenix | 500 | 10-06-2008 23:10 | |
De Kantine |
Saai #235 geeft modder Verwijderd | 500 | 10-06-2008 17:26 |