Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2008, 21:39
zoemzoem
zoemzoem is offline
Sorry Hanneke ik twijfelde echt heel erg tussen jou en Lisaah
Oud 23-06-2008, 21:40
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Alluurtje!!!
Fantoompje!
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Het probleem zit hem niet alleen in de activiteit, maar ook in de felheid van de discussies.
Flowtje
Flowtje is offline
En het hele gedoe/ruzie/whatever tussen Lisa en Aila was echt zwaar vervelend.
Oud 23-06-2008, 21:41
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Jij dacht dus uiteindelijk dat Hanneke de wolf was? Ik twijfelde ook heel erg door de posts van Lisa.
Oud 23-06-2008, 21:41
Lethe
Lethe is offline
Dat met minder spelers wordt denk ik geen probleem trouwens, gezien het aantal rode kaarten dat uitgedeeld is.
Oud 23-06-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
En het hele gedoe/ruzie/whatever tussen Lisa en Aila was echt zwaar vervelend.
qft

En uit diverse pm's die aila naar mij bleef sturen wist ik dat aila nooit mijn functie had opgevraagd. Wat ze dan ook beweerde, ze beschuldigde me enkel en alleen omdat ze me haat, but who cares. Als ik echt verdacht was op de manier die zij nu beweert had men in het algemeen me wel eerder verdacht gevonden en gehangen.

Maar goed, toen matige muis doodging wist ik dat ik het sowieso niet ging redden, alleen op het allerlaatst had ik even hoop. Dat de jager nog leefde was het grote probleem aangezien ik anders allure had proberen te overtuigen, wat nu eigenlijk pointless was.
Het was wel leuk nog zo lang door te kunnen gaan En tot mijn eigen verbazing nog iets van 4 stemronden ofzo te overleven.
Oud 23-06-2008, 21:43
Daboman
Daboman is offline
Ik vind die langere koelkastperiode ook een heel goed idee trouwens
Oud 23-06-2008, 21:44
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Dat was mijn schuld, ik heb specifiek gevraagd of ze wilde blijven. Er waren maar weinig mensen die konden invallen en de ziener die weggaat is nogal lame.

Dus.
Dit. Daarom is het nu een goed moment om er een flinke rem op te zetten. Die rode kaart is een goed begin voor mij. Als dorpeling zou ik toch amper wat kunnen bijdragen gezien mijn uni-schema enzo. Bovendien was het aan het begin van het spel niet zo, ik was oprecht blij toen ik zag dat ik ziener was. Alleen werd ik op een gegeven moment zo pissed dat ik koste wat het kost eruit wou, ziener of geen ziener. Toen met DP gesproken en met hem overeengekomen om toch een beetje mee te doen, grotendeels om hem niet nog meer gezeik te geven en ook omdat anders iedereen het hele spel zonder zienerinformatie zat, wat het nog meer had geruineerd. Dus heb ik dat maar gedaan en de opmerkingen van: ja, tis irritant dat ze zegt niet meer mee te willen doen en toch meedoen en blablabla, heb ik voor lief genomen, want daar hadden jullie gelijk in. Maar ik dacht: ach, tis maar voor een goed doel en tis toch mn laatste keer. Ik ben wel een flinke versnelling lager gegaan, kon het niet meer opbrengen om zin te maken (en nee, dit is geen slachtoffergedoe) Daardoor ook vaak vergeten te stemmen, niet expres gedaan.

Later dacht ik zelfs: als ik doodga geloven ze mn verdachtmakingen misschien wel, dus ook in dat opzicht was het geen slecht plan. Maar dat viel vies tegen, zoals ik al eerder heb gezegd: mensen lezen echt de posts niet, zelfs niet als de ziener dood is. Ergens heb ik zelfs gezegd dat ik hanneke expliciet niet verdacht vond, ik dacht: die is dus vrijgepleit van wolf zijn. Dat zou ook Lisaaahs argument moeten ontkrachten van dat ik haar verdacht maakte omdat we een conflict hadden, want ook Hanneke heeft me aangevallen. Maar die link heeft niemand gelegd. Al met al dus toch niet zo heel nuttig.

En hoe ik wist dat Lisaaah een wolf was --> dat wist ik heel lang niet zeker. Gewoon een gevoel. Maar toen ik na matige muis in de 4e ronde nog een paar mensen had opgevraagd die allemaal goed waren begon ik haar wel sterk te verdenken. Plus ook het opeet-patroon. En toen kreeg ik opeens een soort van ingeving waarin ik dacht: ja, of sterrenmeisje of lisa is slecht, of allebei. Dus dat postte ik in het topic. Maar ik heb niet gezegd waarom, want ik kan het niet echt uitleggen en daarnaast had ik geen zin in nog meer negatieve reacties over hoe ik tot mn conclusies kom. Het was net als met Minke in de 2e hangronde al dat ik dacht: die is een wolf. (die heb ik toen direct opgevraagd) weet ook niet meer precies waarom ik dat dacht. Zienervisioenen ofzo? (joke)

Ik heb Lisaaah wel verdacht gemaakt toen, maar ik heb geprobeerd het niet teveel te doen omdat ik ook daar weer bang was voor de reacties. Ik heb haar in combi met allure v en flowtje genoemd, maar wel duidelijk dat ik haar het meest verdacht. Een slimme dorpeling moet daar wel uit zien te komen, ook omdat ik dacht: als die mijn eerdere posts dan leest kan ze zien dat lisaaah's laatste posts bol stond van de wolvenleugens.

ZO, nu heb ik alles uitgelegd denk ik weet niet eens waarom ik het doe maarjaa... speel ze volgend spel, don't worry, ik zal er niet bij zijn dus dat scheelt weer een boel nietwaar?
Oud 23-06-2008, 21:46
Fantôme
Fantôme is offline
aila, kom ook eens onserieus kletsen in het saai topic?
Oud 23-06-2008, 21:46
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
qft

En uit diverse pm's die aila naar mij bleef sturen wist ik dat aila nooit mijn functie had opgevraagd. Wat ze dan ook beweerde, ze beschuldigde me enkel en alleen omdat ze me haat, but who cares. Als ik echt verdacht was op de manier die zij nu beweert had men in het algemeen me wel eerder verdacht gevonden en gehangen.

.
klopt ik heb je nooit opgevraagd en ik heb je niet heel expliciet verdacht gemaakt omdat ik precies deze conclusie niet wilde maar wat maakt het uit. En je was niet verdacht op die manier die ik beweer, althans, niet in het spel. Gewoon alleen bij mij in mn hoofd omdat ik extra info had over wie wel goed was. Maar ik heb het nooit zo duidelijk gepost
Oud 23-06-2008, 21:50
Lethe
Lethe is offline
@aila: Ik heb twee keer het spel doorgelezen maar nergens gelezen dat je hanneke niet verdacht, jammer, overheen gelezen dus. Had me veel twijfels kunnen schelen.

Je postte ook ergens dat we niks aan de ziener hadden, en juist daardoor dacht ik dat je misschien toch verkeerde zienerinfo had gegeven. Vooral omdat flowtje gewoon goed bleek te zijn terwijl je haar wel een paar keer verdacht gemaakt had. Dat maakte mijn keuze voor Lisa/Hanneke echt lastig.
Oud 23-06-2008, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Oh my. Wie de overgebleven wolf ook is, ik vind je sexy.
Citaat:
De wolf speelt nu wel heel erg goed
Citaat:
Mooi spel, goed gedaan Lisa Zelfs aan het eind was ik soms nog bang dat het tóch Allure was
Citaat:
Haha goed gespeeld
Ik twijfelde heel erg tussen han en lisa, maar het was toch lisa.
Citaat:
Ha Lisaaah! Jij sneak.

De enige overlevende.
Citaat:
Goed gespeeld!
en Lisa, ben wel jaloers dat jij al die lekkere hapjes in je eentje hebt mogen opeten
Citaat:
Ik snap nog steeds niet helemaal hoe de overgebleven spelers op het einde nog konden twijfelen over wie de laatste wolf was, maar Lisaaah heeft het opzich wel goed gespeeld.
Citaat:
Citaat:
Jij dacht dus uiteindelijk dat Hanneke de wolf was? Ik twijfelde ook heel erg door de posts van Lisa.
Oud 23-06-2008, 21:51
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
qft

Maar goed, toen matige muis doodging wist ik dat ik het sowieso niet ging redden, alleen op het allerlaatst had ik even hoop. Dat de jager nog leefde was het grote probleem aangezien ik anders allure had proberen te overtuigen, wat nu eigenlijk pointless was.
Het was wel leuk nog zo lang door te kunnen gaan En tot mijn eigen verbazing nog iets van 4 stemronden ofzo te overleven.
Ik had geluk dat ik niet verdacht was door dat met tink, anders had hanneke mij nog kunnen schieten.
Oud 23-06-2008, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik had geluk dat ik niet verdacht was door dat met tink, anders had hanneke mij nog kunnen schieten.
ja eigenlijk had ik hanneke en jou moeten verdelen door jou op hanneke te laten stemmen, maar ik kreeg zoemzoem natuurlijk nooit zo ver jou te schieten. In dat geval had ik wel gewonnen maar ach, beetje onbegonnen zaak
Oud 23-06-2008, 21:55
Lethe
Lethe is offline
Ik denk ook niet dat je me had kunnen overtuigen op hanneke te gaan stemmen, ik ging wel twijfelen door al je posts en je kwam heel oprecht over, maar ergens dacht ik toch: dit klopt niet, ik moet op lisa stemmen.
Oud 23-06-2008, 21:56
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

Je postte ook ergens dat we niks aan de ziener hadden, en juist daardoor dacht ik dat je misschien toch verkeerde zienerinfo had gegeven. Vooral omdat flowtje gewoon goed bleek te zijn terwijl je haar wel een paar keer verdacht gemaakt had. Dat maakte mijn keuze voor Lisa/Hanneke echt lastig.
ik heb lang getwijfeld tussen lisa en flowtje. Jou minder, maar niet helemaal zeker. En ik heb geen verkeerde zienerinfo gegeven, ik had met DP gesproken en hem gezegd dat ik een paar richtingen voor de dorpelingen zou posten anders had ik idd beter mn kop kunnen houden vanaf het moment dat ik niet meer mee wou doen
Oud 23-06-2008, 21:58
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
ik heb lang getwijfeld tussen lisa en flowtje. Jou minder, maar niet helemaal zeker. En ik heb geen verkeerde zienerinfo gegeven, ik had met DP gesproken en hem gezegd dat ik een paar richtingen voor de dorpelingen zou posten anders had ik idd beter mn kop kunnen houden vanaf het moment dat ik niet meer mee wou doen
Nee dat weet ik nu. Maar toen niet, of in ieder geval niet zeker. En ik heb ook al gezegd dat ik je goed vond spelen ondanks dat je het niet leuk meer vond om mee te doen.
Oud 23-06-2008, 22:00
Verwijderd
Ik vond het een lastig spel, het ging vanaf het begin al slecht.
Maar Lisa was wel een erg goede wolf, moet ik zeggen!
Oud 23-06-2008, 22:01
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Later dacht ik zelfs: als ik doodga geloven ze mn verdachtmakingen misschien wel, dus ook in dat opzicht was het geen slecht plan. Maar dat viel vies tegen, zoals ik al eerder heb gezegd: mensen lezen echt de posts niet, zelfs niet als de ziener dood is. Ergens heb ik zelfs gezegd dat ik hanneke expliciet niet verdacht vond, ik dacht: die is dus vrijgepleit van wolf zijn. Dat zou ook Lisaaahs argument moeten ontkrachten van dat ik haar verdacht maakte omdat we een conflict hadden, want ook Hanneke heeft me aangevallen. Maar die link heeft niemand gelegd. Al met al dus toch niet zo heel nuttig.
Oh, ik wist niet eens dat je mij zo expliciet genoemd hebt Ik heb wel je posts gebruikt dat je Lisa verdacht ovnd, maar dat vonden 'ze' niet overtiugend genoeg
Oud 23-06-2008, 22:02
Lethe
Lethe is offline
Ik heb wel door die posts op Lisa gestemd.
Oud 23-06-2008, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wel door die posts op Lisa gestemd.
Maar het zure is dan dat ze niet mijn functie opgevraagd had en ik nergens anders door verdacht werd
Oud 23-06-2008, 22:03
geen punt :|
geen punt :| is offline
Leuk spel(verloop), erg spannend deze keer!

Overigens vond ik Lisaaah niet zo'n goede wolf, omdat ze die fight met Aila tegen beter weten in steeds als argument gebruikte om haar vrij te pleiten. Dat vond ik zwak... maarja wie ben ik....
Oud 23-06-2008, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Leuk spel(verloop), erg spannend deze keer!

Overigens vond ik Lisaaah niet zo'n goede wolf, omdat ze die fight met Aila tegen beter weten in steeds als argument gebruikte om haar vrij te pleiten. Dat vond ik zwak... maarja wie ben ik....
Ik gebruikte het omdat ik wist dat ze niet kon weten dat ik weerwolf was. Anders had ik dat ook lame gevonden ja, maar ze noemde mij omdat ze wat tegen me heeft (laat ik het maar zo stellen voor er mensen gaan huilen), en niet ergens anders om want dan was het andere mensen wel opgevallen. Ik had niks tegen me behalve zij zonder dat ze me had opgevraagd.
Oud 23-06-2008, 22:07
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Maar het zure is dan dat ze niet mijn functie opgevraagd had en ik nergens anders door verdacht werd
True.
Oud 23-06-2008, 22:07
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
ja, maar je kunt ook tot een conclusie komen als je gaat wegstrepen.

@ Hanneke: ik heb het tussen neus en lippen door gezegd dat jij niet verdacht was. Ik wist niet of ik het echt in rode letters mocht doen bij wijze van spreken. Dat mag toch niet als je ziener bent? of wel.

http://forum.scholieren.com/showthre...0#post27755240
Oud 23-06-2008, 22:08
Aila heeft jou nooit als enige wolf genoemd, jullie waren gewoon met z'n drieën ongezien, dus heeft ze jullie namen gepost. Toen Tink dood ging wist ze bovendien dat AllureV geen wolf was, dus bleven er maar 2 over. Dat heeft helemaal niets te maken met niet kunnen weten dat je wolf was of een hekel aan jou hebben (maak ik op uit de gang van zaken).
Oud 23-06-2008, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Aila heeft jou nooit als enige wolf genoemd, jullie waren gewoon met z'n drieën ongezien, dus heeft ze jullie namen gepost. Toen Tink dood ging wist ze bovendien dat AllureV geen wolf was, dus bleven er maar 2 over. Dat heeft helemaal niets te maken met niet kunnen weten dat je wolf was of een hekel aan jou hebben (maak ik op uit de gang van zaken).
Eh als je als ziener namen post met wat je ervan vindt, duidt dat erop dat je de functie kent. Hier ging allure dus ook van uit. En dan bleef ook hanneke over, waar ik op doelde.
Oud 23-06-2008, 22:09
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ja inderdaad, dat was ook het moment waarop ik zeker wist dat Lisa de laatste wolf was. Sowieso kon het ook niet anders.
Oud 23-06-2008, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Ja inderdaad, dat was ook het moment waarop ik zeker wist dat Lisa de laatste wolf was. Sowieso kon het ook niet anders.
Jawel, het kon vrij makkelijk hanneke zijn.

En zelfs kon er iets met het stemmen gebeurd zijn waardoor het toch alllure was (een extra stem voor tink waardoor het 2-2 gelijkspel was in die ronde ipv 1-1-1)
Oud 23-06-2008, 22:13
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik gebruikte het omdat ik wist dat ze niet kon weten dat ik weerwolf was. Anders had ik dat ook lame gevonden ja, maar ze noemde mij omdat ze wat tegen me heeft (laat ik het maar zo stellen voor er mensen gaan huilen), en niet ergens anders om want dan was het andere mensen wel opgevallen. Ik had niks tegen me behalve zij zonder dat ze me had opgevraagd.
ik denk dat mijn lange post wel duidelijk genoeg is. En matige muis was toch ook niemand opgevallen? Die heb ik direct na minke opgevraagd omdat ik die ook verdacht vond. Je vraagt mensen op omdat je ze verdacht vindt of aantekeningen bij hun gedrag zet Of nouja, na Minke zat ik te twijfelen tussen matige muis en nog iemand en toen heb ik eerst die ander gedaan (weet niet meer of het Tink was of zoemzoem) en vervolgens matige muis direct.

En natuurlijk ben jij verdacht als ik zowel hanneke als zoemzoem heb opgevraagd. Eerst postte ik dat ik twijfelde tussen jou, flowtje en allure. Allure vond ik niet zo heel zo verdacht, blijven jij en flowtje over. Daarnaast schoot je enorm in de stress toen ik je heks noemde.
Oud 23-06-2008, 22:14
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:

En zelfs kon er iets met het stemmen gebeurd zijn waardoor het toch alllure was (een extra stem voor tink waardoor het 2-2 gelijkspel was in die ronde ipv 1-1-1)
Dat was heel erg onwaarschijnlijk, aangezien er op de laatste wolf na alleen nog maar dorpelingen over waren. Waarom zouden die liegen over hun stem?

Toen Aila zei dat het tussen AllureV, jou en mij ging, ging ik er min of meer vanuit dat de rest goed was. Dat was gewoon het meest voor de hand liggende.
Oud 23-06-2008, 22:14
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

hoe dan? Ik had hanneke opgevraagd. Hoe kan ik haar dan verdacht vinden
Oud 23-06-2008, 22:15
Citaat:
hmz, twijfel tussen flowtje, lisa en allure v.
Citaat:
flowtje of lisa mag dus kiezen.
Citaat:
Hanneke, lisa, flowtje op mij gestemd. Moet een wolf tussen zitten, anders kan het geen gelijkspel zijn.

Mogelijk flowtjes stem niet meegeteld, dan hanneke of lisa wolf. Of flowtje heeft gwn helemaal niet gestemd.

Hanneke verdenk ik niet

Edit: ik heb ook niet gestemd. vergeten
Ofwel, Aila wist dat Flowtje of Lisa de wolf was. Heeft niets met hekel hebben aan te maken.
Oud 23-06-2008, 22:15
Verwijderd
Citaat:
ik denk dat mijn lange post wel duidelijk genoeg is. En matige muis was toch ook niemand opgevallen? Die heb ik direct na minke opgevraagd omdat ik die ook verdacht vond. Je vraagt mensen op omdat je ze verdacht vindt of aantekeningen bij hun gedrag zet Of nouja, na Minke zat ik te twijfelen tussen matige muis en nog iemand en toen heb ik eerst die ander gedaan (weet niet meer of het Tink was of zoemzoem) en vervolgens matige muis direct.

En natuurlijk ben jij verdacht als ik zowel hanneke als zoemzoem heb opgevraagd. Eerst postte ik dat ik twijfelde tussen jou, flowtje en allure. Allure vond ik niet zo heel zo verdacht, blijven jij en flowtje over. Daarnaast schoot je enorm in de stress toen ik je heks noemde.
Als je als ziener uitspraken doet over spelers, gaat men ervanuit dat je de functie kent. Dat is nu dus ook gebeurd, Allure ging ervanuit.

En ik ben op geen enkel moment enorm in de stress geschoten, helaas, ik verdedig me altijd fel en bepaalde mensen kunnen daar niet tegen. De rest van het spel blijkbaar wel, want ik was op geen enkel moment verdacht.
Oud 23-06-2008, 22:20
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:

En ik ben op geen enkel moment enorm in de stress geschoten, helaas, ik verdedig me altijd fel en bepaalde mensen kunnen daar niet tegen. De rest van het spel blijkbaar wel, want ik was op geen enkel moment verdacht.
En omdat ze eroverheen hadden gelezen dat ik Hanneke niet verdacht vond

nouja, ik vond dat het leek alsof je je aangesproken voelde. Ik heb zelfs even gedacht: misschien is ze echt wel de heks. Ik had Sterrenmeisje (nog) niet opgevraagd. Maar ook bij haar had ik sterke vermoedens van geen dorpeling in ieder geval. Bovendien mag een ziener ook verdachtmakingen posten omdat ze dat vindt, ookal heeft ze de functie nog niet opgevraagd. Op dat moment vond ik jou verdacht en dat had verder niets met jou te maken.
Oud 23-06-2008, 22:21
Azaelia
Azaelia is offline
Gefeliciteerd AllureV. Je hebt echt supergoed gespeeld zonder dat je het zelf in de gaten had
Je zat er zo vaak langs met ontzettend veel vertrouwen in mensen dat ik je echt superschattig vond en je hebt echt terecht gewonnen. Je spel is zo eerlijk en zuiver geweest dat ik me niet kan voorstellen dat je in staat bent echt wolfs te spelen.

Dat ik er zo vroeg uit ging heb ik ook redelijk zelf voor gezorgd. Ik begon te stressen omdat Minke zo verdacht werd, dat ik dacht dat het nog niet zo verkeerd was om wat meer aandacht naar mezelf te schuiven. En daarnaast heb ik lopen blunderen door wat n00bigheid, maar het viel mee.

Door Hanneke heeft Lisaaah zich nog best weten te redden op het einde, echt leuk om te zien.
Oud 23-06-2008, 22:22
Lethe
Lethe is offline
Ik was er eerst van overtuigd dat wanneer flowtje geen slechte functie zou hebben, ik op Lisaaah zou stemmen de daaropvolgende ronde. Maar omdat Lisa me toen een soort van schuldgevoel aanpraatte als ik op haar zou gaan stemmen (heel goed gedaan!) wist ik het gewoon even helemaal niet meer.
Oud 23-06-2008, 22:24
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Gefeliciteerd AllureV. Je hebt echt supergoed gespeeld zonder dat je het zelf in de gaten had
Je zat er zo vaak langs met ontzettend veel vertrouwen in mensen dat ik je echt superschattig vond en je hebt echt terecht gewonnen. Je spel is zo eerlijk en zuiver geweest dat ik me niet kan voorstellen dat je in staat bent echt wolfs te spelen.
Dankjewel. Ja, ik zat er inderdaad vaak naast dit spel. Behalve dan met Minke en Fantoom.
Oud 23-06-2008, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Ofwel, Aila wist dat Flowtje of Lisa de wolf was. Heeft niets met hekel hebben aan te maken.
Ze begon er al mee voordat ze al deze informatie had. Iets wat je als ziener niet zou moeten doen, als je het mij vraagt, want ze wist mijn functie niet op de momenten dat ze die uitspraken deed. Pas helemaal op het eind had ze iets kunnen weten terwijl allure toch echt ook oudere posts gebruikte.
Oud 23-06-2008, 22:34
Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Dankjewel. Ja, ik zat er inderdaad vaak naast dit spel. Behalve dan met Minke en Fantoom.
Je vergeet de belangrijkste: Lisaaah
Je speelt echt op een hele fijne manier dat je heel veel sympathie opwekt. Ik ben best benieuwd of je dat ook kan als je kwaadaardig hoort te zijn
Oud 23-06-2008, 22:50
Verwijderd
complimenten voor lisa, die mensen gewoon een schuldgevoel aan kan praten als ze haar verdacht vinden. en voor zoemzoem en allure!!
[edit] en ailá natuurlijk. oowww slecht dat ik haar vergeet!

en ik wil mijn excuses aanbieden aan de wolven voor mijn verschrikkelijk slechte spel.
Oud 23-06-2008, 22:52
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ze begon er al mee voordat ze al deze informatie had. Iets wat je als ziener niet zou moeten doen, als je het mij vraagt, want ze wist mijn functie niet op de momenten dat ze die uitspraken deed. Pas helemaal op het eind had ze iets kunnen weten terwijl allure toch echt ook oudere posts gebruikte.
dan moeten de regels maar veranderd worden dat de ziener geen verdachtmakingen mag posten als de functie nog niet is opgevraagd. Ik vertrouwde je gewoon niet, maar je was niet de enige die ik niet vertrouwde en wiens functie ik nog niet had opgevraagd. Bij die anderen zat ik fout, bij jou goed, ik snap het probleem niet
Oud 23-06-2008, 22:53
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
dan moeten de regels maar veranderd worden dat de ziener geen verdachtmakingen mag posten als de functie nog niet is opgevraagd. Ik vertrouwde je gewoon niet, maar je was niet de enige die ik niet vertrouwde en wiens functie ik nog niet had opgevraagd. Bij die anderen zat ik fout, bij jou goed, ik snap het probleem niet
het is geen kwestie van regels, het is als ziener alleen niet slim heel erg iemand aan te vallen waarvan je de functie niet kent. Omdat je er naast kan zitten, dus.
Oud 23-06-2008, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Oh nee van mij mag je dat best doen, maar ik vind het gewoon zuur dat het op deze manier is gebeurd. Gefeliciteerd aila
Oud 23-06-2008, 22:54
Verwijderd
ik ben wel voor een langere koelkastperiode en/of minder spelers.

ik wil wel snel weer spelen, maar ik snap het wel als er even afgekoeld moet worden. minder spelers is misschien sowieso wel een handig plan, ivm de rode kaarten enzo.

en ik zou graag volgend spel willen spelleiden met steef eigenlijk
Oud 23-06-2008, 22:54
Verwijderd
en iedereen mag natuurlijk gewoon iedereen verdacht maken. dus.
Oud 23-06-2008, 22:56
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
het is geen kwestie van regels, het is als ziener alleen niet slim heel erg iemand aan te vallen waarvan je de functie niet kent. Omdat je er naast kan zitten, dus.

dat is zo. Daarom had ik haar toch niet zo heel erg verdacht gemaakt... behalve aan het eind. En toen had ik al meer zekerheid ja. Want ik had de helft van de spelers al opgevraagd die nog leefden. Hanneke, zoemzoem, tink. Dus waren er nog 3 over en heb ik die 3 genoemd als mogelijke wolf. Wat dus puur gebaseerd is op kennis. Lisa heeft er zelf voor gezorgd dat Allure voor mij afviel om Tink dood te maken. Dat had Allure echt niet gedaan als ze zelf een wolf was. VOor mij was het toen Lisa of Flowtje en zo heb ik het ook gepost
Oud 23-06-2008, 22:59
Verwijderd
Ik mocht kiezen uit aila, allure en tink. Ik vond allure niet verdacht en wist dat die mij wel vertrouwde en ik dacht dat aila geen ziener was aangezien ze zomaar wat namen aan het noemen was (hoewel er wel paniek was toen er nog 3 wolven waren en aila er in één post twee noemde). Bovendien kon ik juist door dat hele gezeur aila beter niet eten want dat maakte mij dan weer verdacht.
Oud 23-06-2008, 23:06
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik mocht kiezen uit aila, allure en tink. Ik vond allure niet verdacht en wist dat die mij wel vertrouwde en ik dacht dat aila geen ziener was aangezien ze zomaar wat namen aan het noemen was (hoewel er wel paniek was toen er nog 3 wolven waren en aila er in één post twee noemde). Bovendien kon ik juist door dat hele gezeur aila beter niet eten want dat maakte mij dan weer verdacht.

Toch heb je een strategisch moment gekozen om mij te eten *geeft toe* Je hebt bijna het spel gewonnen. Ik denk niet dat het zo tricky zou worden als ik nog had geleefd dan aangezien ik dan de stemmen naar jouw kant had gestuurd en dan krijg je sneller dat mensen volgen omdat ze geen gelijkspel willen. Het was jou bijna gelukt om Hanneke dood te krijgen

Regels voor berichten