Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG, ik wilde vroeg gaan slapen enzo, maar toen smste de vriend van een huisgenoot of ik nog even naar beneden kwam. En toen hadden ze wodka en bier en ik koos de wodka, en toen wilde er iemand gaan adten, maar niemand anders wilde dat dus toen deed ik het maar, en OMG, dit werd dus weer een andere avond dan gepland. Maar goed, 1.10 uur, het valt nog mee.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Je klinkt nu ook een beetje dronken, maar dat kan goed aan mij liggen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zo trof ik laatst opgeblazen ballonen en een pakje kaarten aan in mijn tas, ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een hele tijd terug had ik een pilon(??) in mijn garage gezet, en deed toen de deur dicht. Toen hoorde ik binnen een enorm hard geluid van vallende dingen, en bedacht ik 'dat dat morgen wel komt'. De volgende ochtend kwam mijn moeder me wakker maken met het verhaal dat alles in de garage, ook alle stellingkasten, was omgevallen. Verf overal,
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #259 Swlabr | 500 | 29-06-2008 00:29 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 |