Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ging laatst iets passen bij de H&M en toen stonden de H&M-meisjes die daar in de gaten moesten houden of er niemand een winterjas in hun binnenzak stopte mee te zingen met een of ander afgrijselijk R&B-nummer. Héél hard en héél vals. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk is dat heel logisch. Want een krab, daar kun je niet zo bovenop gaan zitten. Een opblaaskrab zou meer een soort rond ding moeten zijn met een gat in het midden, zo'n zwembandje.
En nu ik dit zeg, voordat die foto geplaatst werd was dat ook precies het beeld dat ik er bij had. HMMMMMM! |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vergeet tijdens het winkelen soms wat ik gaaf vind, dus dan kom ik thuis met iets en dan is het zo van 'oja shit dit is teringlelijk'. Volgens mij spuiten ze een of ander opiaat in de meeste winkels, dat je naar iets kijkt en zoiets hebt van 'hmmmmmm.. já'. Vooral tijdens keiharde uitverkopen, want dan is alles toch heel goedkoop en voor je 't weet heb je weer dertig euro uitgegeven aan drie tassen vol rotzooi die je nooit aandoet.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |