Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-07-2008, 22:43
Rob
Rob is offline
We praten véél te veel. Maar het is oh zo leuk.
Ben benieuwd naar de telefoonrekening.

Maar haar vakantie mag nu wel voorbij zijn. >_>
Oud 09-07-2008, 07:48
farai
farai is offline
Btje achtergrondinfo: Ik zit in een rolstoel, kom zelden buiten en heb weinig sociale contacten.

Dus nu ik de laatste tijd weer last heb van het ene na het andere lichamelijke kwaaltje (gaande van vermoeidheid tot geblokkeerde wervels) heb ik weer wat meer nood aan contact met lotgenootjes. Ik voel me erg eenzaam en depressief en denk de laatste tijd vaak aan mn 2 exvriendjes. Ex 1 zit hier opt forum en wil nix meer van me weten. Ex 2 heb ik leren kennen op een soort datingsite voor gehandicapten en spookt de laatste tijd weer constant door mn hoofd, ook al is het nu ong een jaar uit tussen ons. Onder het mom van lotgenoten vinden heb ik me gister weer aangemeld op die site en ik was benieuwd of ex er ook nog op zat dus ben gaan kijken en dat is idd zo. Dus nu heb ik mn stoute schoenen aangetrokken en terug een poging tot contact ondernomen. Ben benieuwd of hij daarop gaat reageren. Hij heeft dezelfde handicap als ik en mede daarom lijkt het me wel leuk hem weer te spreken. Oke, ik heb duidelijk nog gevoelens voor hem maar ik weet, het kan nix meer worden tussen ons dus ben al lang blij als hij terug contact opneemt. Maar ik kan niet ontkennen dat sinds ik enkele dagen geleden op tv een soap zag waar het onderwerp "hoe moet je iemand kussen?" tersprake kwam vooral ex 2 dus weer door mn kop spookt en ik weer heel vaak fantaseer over hoe het voelde in zn armen en zn lippen op mn mond. *zucht*
Oud 09-07-2008, 11:04
Verwijderd
Heeft hij een mobiel, smst hij niet terug. Het is ook zo dom dat we het nooit hebben gehad over hoe het nou verder zou gaan. De laatste week was zo fijn samen, ik wou er niet over praten en hij waarschijnlijk ook niet. Maar nu? Ik weet het niet. In mijn hoofd zou het over zijn zodra ik weer in Nederland was. Maar ik denk zoveel aan hem, wil alleen maar bij hem zijn. En hij? Fransen praten niet. Of praten mijn Fransen niet? In ieder geval weet ik niet wat hij wil. Ik geloof dat hij er hetzelfde over dacht als ik, maar nu lijkt het of hij ook veel aan mij denkt. Ik wil naar Lille godverdomme, maar dat kan pas na de vakantie. Nog twee maanden. Volgende week is hij in Parijs, voor veel geld kan ik er ook heen. Doen? Ik weet het niet. Ik weet niet eens wat hij daar doet. Kutkutkutkutkut.

Laatst gewijzigd op 09-07-2008 om 11:15.
Oud 09-07-2008, 12:29
Pluis
Pluis is offline
beste vriendinnetje hier in m'n studiestad belde gister vanuit haar verre vakantieoord om bij te praten, heel lief. alleen jammer dat ik op dat moment net op een feest zat en niet in de goede omgeving was om even rustig te praten. Nouja als ze over een week terugkomt hebben we genoeg tijd om bij te kletsen.
Oud 09-07-2008, 12:52
I C U
I C U is offline
Jeetje, vrijdag gaan we samen een lang weekend naar A'dam. Ik heb er zoveel zin in hè... Ben benieuwd hoe dat gaat, trouwens! Nog twee nachtjes
Oud 09-07-2008, 13:21
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Knuffel voor Ertur en ST*R!
bedankt nou het gaat nog steeds redelijk kut. Ik weet echt niet wat hij wil en volgens mij vind hij me niet meer leuk en net dan realiseer ik me natuurlijk dat hij eigenlijk toch best heel erg euk is. Nouja hij belt vandaag en dan zal ik het wel merken he.
Oud 09-07-2008, 13:27
Verwijderd
ahhhhhh net bij de post zit er ten eerste een kaart van mn drie beste franse vrienden en ten tweede een brief van hem. (L)
Oud 09-07-2008, 13:32
I C U
I C U is offline
Citaat:
ahhhhhh net bij de post zit er ten eerste een kaart van mn drie beste franse vrienden en ten tweede een brief van hem. (L)
Tis wel een periode van pieken en dalen, geloof ik Pittig.
Oud 09-07-2008, 14:05
Verwijderd
Mala:

Was het een positieve brief dan enz? En hoezo ga je hem weer zien, ga je weer daarheen of alleen of vakantie?
Oud 09-07-2008, 17:40
Verwijderd
@ICU: Ja nouja weetje wat het vooral is, ik moet echt iets te doen hebben thuis. Zodra ik hier zit zonder dingen die moeten of zonder mensen om me heen, denk ik alleen nog maar aan hem en wil ik er naar toe. Als ik dingen te doen heb wil ik dat ook wel maar is het denken aan hem meer positief.

@Arenda: De brief was niet echt positief of negatief, het ging helemaal niet over hoe het nu verder gaat. Eigenlijk weet ik ook dat het gewoon over is. Ik wil geen vriendje op afstand, daar wil ik echt niet aan beginnen. Daarbij weet ik dat het niet de liefde van mn leven is, dat probeer ik alleen een beetje weg te drukken.
Ik ga naar Lille gewoon om hem te zien, een weekend waarschijnlijk. Dat kan pas na de vakantie omdat hij er dan pas woont, tot die tijd zit hij nog gewoon in Nimes, waar ik ook heb gewoond en dat is veeeeel verder weg.

We gaan elkaar na de vakantie dus sowieso weer zien, het zal van de eerste keer afhangen of we elkaar daarna nog vaker gaan zien. Ik weet gewoon niet hoe het zal zijn. We hebben altijd een leven samen gehad en nu begint hij aan zijn studententijd en ik ook en dat zal gewoon anders zijn. Niet eens per se om andere liefdes, maar gewoon door de verandering in onze levens. Pffff. Nouja. Ergens hoop ik dat het gewoon tegenvalt straks als ik hem weer zie, want ik wil niet verliefd zijn op een jongen die ik maar heel weinig kan zien. Ergens wou ik ook dat het nooit meer 'aan' was gegaan die laatste week, dan zat ik hier heel anders. Maar het was zo geweldig samen, dat ik het ook niet had willen missen.

Love hurts, but sometimes it's a good hurt.
Oud 09-07-2008, 17:55
I C U
I C U is offline
Citaat:
@ICU: Ja nouja weetje wat het vooral is, ik moet echt iets te doen hebben thuis. Zodra ik hier zit zonder dingen die moeten of zonder mensen om me heen, denk ik alleen nog maar aan hem en wil ik er naar toe. Als ik dingen te doen heb wil ik dat ook wel maar is het denken aan hem meer positief.
Zin om bruut te shoppen in het kader van iets te doen hebben? Offehm, een dagje Efteling als het weer weer beter wordt

OT: De romanticus, wil ie een olielampje meenemen oid. Hoe niet praktisch
Oud 09-07-2008, 18:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Morgen hebben we een jaar verkering Alleen zit hij op dit moment met en vriend in Barcelona. Maar het is wel super lief. Hij belde gister nog vanaf Schiphol en 's avonds belde hij ineens wat ik helemaal niet verwacht had, toen hij aangekomen was in het hotel. Vond het wel tof. Zijn moeder vertelde altijd dat zijn vader ook nooit belde met zakenreizen en als zij dan belde dat hij dan zei 'waarom bel je nou, is er iets?' en dat hij eigenlijk precies zoals zijn vader is dus dit zal haar vast verbazen Ik vond het wel tof, vooral omdat ik het niet verwachtte. En we hebben fijne dagen gehad daarvoor, veel familiefeesten etc en ik ga me steeds meer thuis voelen in zijn familie en nadat ik maandagnacht in de stromende regen en het pikdonker met zijn zusje de lekke band van hun auto had verwisseld terwijl hij nog net niet met zijn armen over elkaar stond toe te kijken mocht ik blijven van zijn vader (was een grapje maar toch ).
Oud 09-07-2008, 19:53
Idunarara
Idunarara is offline
Er eindelijk een paar dingen uitgegooid mbt tot onze relatie. Nu ga ik twee weken de perfecte vriendin zijn hoe hij dat wil en daarna -als hij twee weken op vakantie is en ik hem afgrijselijk ga missen- ga ik nadenken wat ik precies wil. Als hij terug is gaan we een week later op vakantie, en daar heb ik ziek veel zin in. Ik haat het dat de verschillen in onze relatie van die vrouw/mandingen zijn arghhh. En nu doe ik vooral heel erg mijn best me niet te frustreren over het feit dat hij zes uur na mijn laatste sms met een hele leuke mededeling nog niks heeft laten horen . En ik doe mijn best hem niet te vragen morgen naar me toe te komen etcetera etcetera. AFSTAND, VRIJHEID ETC. Ik word gek.
Oud 09-07-2008, 20:40
ST*R
ST*R is offline
Nou net even gebeld. ik: vind je me nog leuk? hij: jahoor. wat een enthousiasme! maargoed over 2 dagen gaan we 'praten' (ooeeh), hij moet even bedenken wat hij wil. misschien moet ik dat ook maar even. nouja ik bereidde me de hele dag al voor op dat het nu af gelopen zou zijn, dus dan valt dit nogmee.
ik ga er over 2 dagen gewoon heel lekker uitzien!
Oud 09-07-2008, 21:34
Rob
Rob is offline
Ohwatbenikgekopd'r.
Oud 09-07-2008, 21:37
Verwijderd
hmmm die pik blijkt vreemdgegaan te zijn in australia afgelopen week, dus hij maakt het me vrij makkelijk.. vandaag de hele dag met haar opgetrokken, was heel erg gezellig, maar geen pogingen ondernomen.

Hij komt dit weekend naar Amsterdam dus ben benieuwd
Oud 09-07-2008, 21:39
Verwijderd
vorige week gezoend met roommate/dispuutsgenoot/vriend van mijn broer en huh ik ben er van overtuigd dat mijn broer dat niet zo gaaf vindt, dus houden we het maar 'geheim'. we waren echt van plan het bij die ene keer te houden maar gr, het is onweerstaanbaar.
vannacht sliep ik bij mijn broer op de bank en hij slaapt dus in de kamer er naast en we smsten en het was FRUSTREREND dat we allebei alleen moesten slapen maar ook wel spannend denk ik.
Oud 10-07-2008, 00:47
Verwijderd
ik ga zaterdag ineens naar hem toe m'n verjaardag vieren/vieren dat ik op stage mag. hij regelt een leuke avond, en ik heb zin om hem te zien! en hij heeft ook zin om mij te zien (ook belangrijk). het is dus eigenlijk over, maarja. ik ben niet van hem gewend dat hij moeite doet, en nu doet hij dat ineens, dus ik sta echt versteld. ik ben echt benieuwd. blijkbaar vinden we elkaar toch wel heel leuk, anders smsten/belden we niet iedere dag sinds het uit is
Oud 10-07-2008, 08:37
Qimm
Qimm is offline
woh, zó blij.
Oud 10-07-2008, 08:40
snoopy
snoopy is offline
Oud 10-07-2008, 10:04
Velma
Velma is offline
Jeetje, over twee maanden een jaar <3

En hij heeft gewoon teveel geduld met me, ook als ik strontchagrijnig ben. En hij zet me steeds vaker aan tot koken
Oud 10-07-2008, 11:28
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
OT: De romanticus, wil ie een olielampje meenemen oid. Hoe niet praktisch
romantisch ja, maar wel braakopwekkend

niet lullig bedoeld, maar ik word altijd vreselijk misselijk van de olielampwal wel lief gebaar, duh!

o.t.: over 16 uur vertrek ik bijna naar huis!
Oud 10-07-2008, 11:29
STP
STP is offline
De eerste keer sex-met-m'n-ex dat gewoon goed uitpakt, zonder problemen! Ik was wat sceptisch eerst, maar het gaat al een tijd goed op deze manier, het bevalt ons beiden en er zijn geen rare gevoelens/situaties! Beter!

Dus eigenlijk heb ik een sex-relatie, met een ex... Hmmm!
Oud 10-07-2008, 11:40
Verwijderd
Met Wie!!!
Oud 10-07-2008, 13:05
I C U
I C U is offline
Citaat:
romantisch ja, maar wel braakopwekkend

niet lullig bedoeld, maar ik word altijd vreselijk misselijk van de olielampwal wel lief gebaar, duh!
Ach ja, we gaan met een tent op stap, dus hoe dan ook niet praktisch. Maar goed, mannen...

Hmmm... Vanavond
Oud 10-07-2008, 15:31
Orpheo
Orpheo is offline
blegh, vlak voor t einde weer een dieptepunt.

Het is hier 35 graden, geen wind, met bijna 90% luchtvochtigheid. ze verdommen 't om de airco aan te zetten, dus ik loop in m'n boxer en n belachelijk lang shirt (bijna n jurk...) en tis nog niet goed genoeg. Ik in broek? jij airco aan. das de deal. gezeik, gezeik om alles. omdat ik m'n koffie drink met t theelepeltje in mn mok, dat ik melk drink als IK vega eet, maar degene naast me vlees. WTF?!?! IK eet geen vlees?! ja maar hij wel, dus, BLA BLA BLA.

ohhhhhh volgend jaar ga ik OF niet, OF 10 dagen ipv 21. dit is en HEL.
Oud 10-07-2008, 16:58
Idunarara
Idunarara is offline
Bizar, het voelt alsof het uit is. Ik doe vrij geslaagde pogingen me zeer onafhankelijk voort te bewegen, maar barst in huilen uit zodra ik hem spreek of iemand anders over hem praat. Nog meer bizar dat hij niet het flauwste vermoeden heeft dat ik me zo voel en dat ik het ook niet met hem kan delen, laat staan dat hij er geinteresseerd in is. Beetje vreemd, en voor de verandering een keer totaal niet lekker.
Oud 10-07-2008, 17:29
Verwijderd
godverdegodverdegodver ik zou net boodschappen gaan doen, komen mijn huisgenootjes thuis en hebben ze ZOVEEL gekocht dat de hele vriezer en alles PROPVOL zit. Ze zijn lekker bitchy bezig dat ik nergens aan mag komen (terwijl we voorheen alles samen kochten)

Ja wtf, hoe moet ik nu te eten kopen voor de komende week... alles omde dag maar vers gaan halen? Wat een bitches, en het zijn ook nog mn zusjes. Echt, doodschieten heb ik zin in. BAH.
Oud 10-07-2008, 17:39
I C U
I C U is offline
^ Klinkt als een fikse ruzie? Of heb ik iets gemist?

Zo ga ik richting vriendlief en dan morgen weg! Nu nog droog weer en ik ben helemaal blij
Oud 10-07-2008, 18:14
STP
STP is offline
Citaat:
Met Wie!!!
Harrrrrrrrma natuurlijk! Wie dacht je dan?
Oud 10-07-2008, 18:24
Verwijderd
Citaat:
^ Klinkt als een fikse ruzie? Of heb ik iets gemist?
Behoorlijk ja, zij gaan allemaal samen uit huis nu, en ik ga een eigen plekje vinden (via mijn ouders) en die zeggen dat het allemaal wel goedkomt... dus jah. Duimen maar. Maar idd dikke ruzie dus,mijn zusjs vriend zit nu werkeloos te lamzakken en van haar magere salaris te leven en de andere zus word meegesleept. Ik vind het belachelijk, ik werk hard, ik heb school... een leven en dat onvolwassen gezeik en gefeest van hen kan ik niet gebruiken.

De sfeer is hier dus om te snijden, ik boos, zij boos, gelukkig is mijn vriend heel lief en heeft zelfs aangeboden om desnoods met mij te gaan wonen. Oid, en ja ik denk wel dat het goedkomt... maar toch ff stress en akelig sfeertje nog de komende tijd. Bah.
Oud 10-07-2008, 19:20
Verwijderd
Zometeen naar Duitsland, oh jee....
Oud 10-07-2008, 22:27
metallica
metallica is offline
Wiejj, we hebben de vakantie geboekt. Ofja, zijn zus en ik, want hem maakte het niet heel veel uit. Wat wel heel relaxt is Maar hmm, morgen weer naar hem toe, ik heb er weer zin in want hij was heel lief aan de telefoon <3
Oud 11-07-2008, 00:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
*zucht* Hij belde me vanavond en er ontplofte meteen een vlinderbom in m'n buik. Alleen al het idee dat hij aan me dacht en me vroeg mee te gaan, maakte me zo blij dat ik met een grijns in de trein zat. En dat terwijl ik dacht dat m'n gevoelens wel afgezwakt waren. Niet dus.
Ik wou alleen dat het me niet zoveel deed, want hij weet er nog steeds niks van. Ik durf 't hem gewoon echt niet te vertellen. Ach ja, volgende week samen een weekendje Dour en mss word ik dan zo dronken dat ik 't eruit flap.
Oud 11-07-2008, 02:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik weet niet wat ik vandaag had, maar op een of andere manier trok ik meerdere mannen aan Af en toe is uitgaan toch wel hilarisch
Oud 11-07-2008, 07:18
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik weet niet wat ik vandaag had, maar op een of andere manier trok ik meerdere mannen aan Af en toe is uitgaan toch wel hilarisch

uitgaan is ook heel erg leuk Als je het maar goed doet / op de goede ple doet
Oud 11-07-2008, 09:38
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
uitgaan is ook heel erg leuk
zoenen is ook heel erg leuk (a)
Oud 11-07-2008, 10:44
Verwijderd
Helemaal top.
Oud 11-07-2008, 12:52
Verwijderd
Met m'n vriend en mij gaat alles nog steeds ik merk wel steeds meer dat hij net zo'n moeilijk karakter heeft als ik, gelukkig zijn we ook goed in constructief dingen bespreken en niet sjaggereinig en nukkig dom gaan doen.
Oud 11-07-2008, 16:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
zoenen is ook heel erg leuk (a)
sloerie hihi. (goed zo!!! )

Ja wel goed, al voel ik me enigzins verlaten door mensen die naar hun vriendjes in duitsland moeten en het nodig vinden op vakantie te gaan naar schotland enzo Maar er zijn nog steeds wel leuke mensen hier, dus ja goed. Vanavond weer een squashen, kijken of ik de mannen nog enige tegenstand kan bieden hihi

Vandaag heel burgerlijk geklust met mijn vriendje (huis schilderen)
Oud 11-07-2008, 17:18
Verwijderd
Goed, beter, best!
Oud 11-07-2008, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Harrrrrrrrma natuurlijk! Wie dacht je dan?
Ik dacht half/half Harmageddon/Marit Maar ik had het natuurlijk wel kunnen weten, haha.

Gisteren feestje met allemaal vrienden, en dat was zo gezellig! Ook vrienden die ik niet meer heel vaak zie, en ik vond het zo leuk dat ze er waren (L) Daarna een gesprek gehad met een vriend die vertelde dat hij m'n ex zo'n toffe gast vond, en toen werd het me even wat teveel en ging ik zitten janken op de kamer van m'n huisgenootje en met HEM bellen. Morgen zie ik HEM weer, en daar heb ik zin in We gaan naar een toneelstuk en verder geen idee.
Oud 11-07-2008, 19:03
Verwijderd
Hij belde net uit zichzelf, zomaar, wieieieie <3 Vet lieffff.
Oud 11-07-2008, 19:39
Luna
Luna is offline
Citaat:
Love hurts, but sometimes it's a good hurt.
incubus ja
is hij nou dezelfde jongen als waar je eerder iets mee had in Frankrijk? Of is die alweer passé?
Oud 11-07-2008, 20:10
Verwijderd
Vroeg me al af wie het zou herkennen

Het is inderdaad de jongen met wie ik eerder ook al iets had en die ik toen hij het uitmaakte maar nooit heb kunnen vergeten. Hij mij dus blijkbaar ook niet, alleen een beetje jammer dat we daar pas in mijn laatste week in Frankrijk achter kwamen
Oud 11-07-2008, 20:49
Verwijderd
Oeh, ik heb zin in morgen!
Oud 11-07-2008, 21:27
Verwijderd
ik baal, weet niet zo goed waarvan, maar ik baal... ben bijzonder licht ontvlambaar en onrustig..

ik vind het ook supervervelend dat ik geen initiatief kan nemen mbt dat meisje.. ik houd er erg van zelf de touwtjes in handen te hebben en kan het moeilijk hebben dat ik een beetje afhankelijk ben van haar keuzes en grillen..

hmmm morgenavond heb ik een leuk feestje, weet nu al dat ik daar met mijn aangeschoten bakkes kansloos achter de vrouwen aanga...
Oud 12-07-2008, 02:31
Kyrill
Kyrill is offline
ik ben er nou wel een keer aan toe. niet dat ik er mee zit natuurlijk, want ik krijg genoeg telefoonnummers, maar het zou wel fijn zijn om gewoon mee te kunnen praten, meer niet natuurlijk. Ik wil nog helemaal geen seks, ik wil alleen maar genieten van de kleine dingetjes in het leven, zoals de lach van een vrouw/meisje/dame of een blikje cola van je broertje.
Oud 12-07-2008, 09:48
snoopy
snoopy is offline
We zitten in de auto onderweg naar Frankrijk. (jaja, hij is zo'n nerd met een draagbaar internet abonnemet ) Heb er heel veel zin in om een week lang niks te hoeven en lekker met z'n tweetjes te zijn.

En verder: AAAAAAAAAAAAH
Oud 12-07-2008, 10:40
Verwijderd
^ over een internetverslaving gesproken

ot: vanmiddag weer dik 2,5 uur reizen met het OV om hem te kunnen zien. het is eigenlijk uit, maar sinds het uit is is het weer helemaal leuk geworden, dus ik ben benieuwd hoe het vandaag + morgen gaat. we zien het wel weer.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten