Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@ICU: Ja nouja weetje wat het vooral is, ik moet echt iets te doen hebben thuis. Zodra ik hier zit zonder dingen die moeten of zonder mensen om me heen, denk ik alleen nog maar aan hem en wil ik er naar toe. Als ik dingen te doen heb wil ik dat ook wel maar is het denken aan hem meer positief.
@Arenda: De brief was niet echt positief of negatief, het ging helemaal niet over hoe het nu verder gaat. Eigenlijk weet ik ook dat het gewoon over is. Ik wil geen vriendje op afstand, daar wil ik echt niet aan beginnen. Daarbij weet ik dat het niet de liefde van mn leven is, dat probeer ik alleen een beetje weg te drukken. Ik ga naar Lille gewoon om hem te zien, een weekend waarschijnlijk. Dat kan pas na de vakantie omdat hij er dan pas woont, tot die tijd zit hij nog gewoon in Nimes, waar ik ook heb gewoond en dat is veeeeel verder weg. We gaan elkaar na de vakantie dus sowieso weer zien, het zal van de eerste keer afhangen of we elkaar daarna nog vaker gaan zien. Ik weet gewoon niet hoe het zal zijn. We hebben altijd een leven samen gehad en nu begint hij aan zijn studententijd en ik ook en dat zal gewoon anders zijn. Niet eens per se om andere liefdes, maar gewoon door de verandering in onze levens. Pffff. Nouja. Ergens hoop ik dat het gewoon tegenvalt straks als ik hem weer zie, want ik wil niet verliefd zijn op een jongen die ik maar heel weinig kan zien. Ergens wou ik ook dat het nooit meer 'aan' was gegaan die laatste week, dan zat ik hier heel anders. Maar het was zo geweldig samen, dat ik het ook niet had willen missen. Love hurts, but sometimes it's a good hurt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() OT: De romanticus, wil ie een olielampje meenemen oid. Hoe niet praktisch ![]()
|
Morgen hebben we een jaar verkering
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Er eindelijk een paar dingen uitgegooid mbt tot onze relatie. Nu ga ik twee weken de perfecte vriendin zijn hoe hij dat wil en daarna -als hij twee weken op vakantie is en ik hem afgrijselijk ga missen- ga ik nadenken wat ik precies wil. Als hij terug is gaan we een week later op vakantie, en daar heb ik ziek veel zin in. Ik haat het dat de verschillen in onze relatie van die vrouw/mandingen zijn arghhh. En nu doe ik vooral heel erg mijn best me niet te frustreren over het feit dat hij zes uur na mijn laatste sms met een hele leuke mededeling nog niks heeft laten horen . En ik doe mijn best hem niet te vragen morgen naar me toe te komen etcetera etcetera. AFSTAND, VRIJHEID ETC. Ik word gek.
|
![]() |
|
Nou net even gebeld. ik: vind je me nog leuk? hij: jahoor. wat een enthousiasme! maargoed over 2 dagen gaan we 'praten' (ooeeh), hij moet even bedenken wat hij wil. misschien moet ik dat ook maar even. nouja ik bereidde me de hele dag al voor op dat het nu af gelopen zou zijn, dus dan valt dit nogmee.
ik ga er over 2 dagen gewoon heel lekker uitzien! |
![]() |
|
Verwijderd
|
vorige week gezoend met roommate/dispuutsgenoot/vriend van mijn broer en huh ik ben er van overtuigd dat mijn broer dat niet zo gaaf vindt, dus houden we het maar 'geheim'. we waren echt van plan het bij die ene keer te houden maar gr, het is onweerstaanbaar.
vannacht sliep ik bij mijn broer op de bank en hij slaapt dus in de kamer er naast en we smsten en het was FRUSTREREND dat we allebei alleen moesten slapen maar ook wel spannend denk ik. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ga zaterdag ineens naar hem toe
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() niet lullig bedoeld, maar ik word altijd vreselijk misselijk van de olielampwal ![]() o.t.: over 16 uur vertrek ik ![]()
|
De eerste keer sex-met-m'n-ex dat gewoon goed uitpakt, zonder problemen! Ik was wat sceptisch eerst, maar het gaat al een tijd goed op deze manier, het bevalt ons beiden en er zijn geen rare gevoelens/situaties! Beter!
Dus eigenlijk heb ik een sex-relatie, met een ex... Hmmm! ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Hmmm... Vanavond ![]()
|
blegh, vlak voor t einde weer een dieptepunt.
Het is hier 35 graden, geen wind, met bijna 90% luchtvochtigheid. ze verdommen 't om de airco aan te zetten, dus ik loop in m'n boxer en n belachelijk lang shirt (bijna n jurk...) en tis nog niet goed genoeg. Ik in broek? jij airco aan. das de deal. gezeik, gezeik om alles. omdat ik m'n koffie drink met t theelepeltje in mn mok, dat ik melk drink als IK vega eet, maar degene naast me vlees. WTF?!?! IK eet geen vlees?! ja maar hij wel, dus, BLA BLA BLA. ohhhhhh volgend jaar ga ik OF niet, OF 10 dagen ipv 21. dit is en HEL.
|
![]() |
Bizar, het voelt alsof het uit is. Ik doe vrij geslaagde pogingen me zeer onafhankelijk voort te bewegen, maar barst in huilen uit zodra ik hem spreek of iemand anders over hem praat. Nog meer bizar dat hij niet het flauwste vermoeden heeft dat ik me zo voel en dat ik het ook niet met hem kan delen, laat staan dat hij er geinteresseerd in is. Beetje vreemd, en voor de verandering een keer totaal niet lekker.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
godverdegodverdegodver ik zou net boodschappen gaan doen, komen mijn huisgenootjes thuis en hebben ze ZOVEEL gekocht dat de hele vriezer en alles PROPVOL zit. Ze zijn lekker bitchy bezig dat ik nergens aan mag komen (terwijl we voorheen alles samen kochten)
Ja wtf, hoe moet ik nu te eten kopen voor de komende week... alles omde dag maar vers gaan halen? Wat een bitches, en het zijn ook nog mn zusjes. Echt, doodschieten heb ik zin in. BAH. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De sfeer is hier dus om te snijden, ik boos, zij boos, gelukkig is mijn vriend heel lief en heeft zelfs aangeboden om desnoods met mij te gaan wonen. Oid, en ja ik denk wel dat het goedkomt... maar toch ff stress en akelig sfeertje nog de komende tijd. Bah. ![]() ![]() |
![]() |
|
Wiejj, we hebben de vakantie geboekt. Ofja, zijn zus en ik, want hem maakte het niet heel veel uit. Wat wel heel relaxt is
![]()
|
*zucht* Hij belde me vanavond en er ontplofte meteen een vlinderbom in m'n buik. Alleen al het idee dat hij aan me dacht en me vroeg mee te gaan, maakte me zo blij dat ik met een grijns in de trein zat. En dat terwijl ik dacht dat m'n gevoelens wel afgezwakt waren. Niet dus.
Ik wou alleen dat het me niet zoveel deed, want hij weet er nog steeds niks van. Ik durf 't hem gewoon echt niet te vertellen. Ach ja, volgende week samen een weekendje Dour en mss word ik dan zo dronken dat ik 't eruit flap.
||
Citaat:
uitgaan is ook heel erg leuk ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ja wel goed, al voel ik me enigzins verlaten door mensen die naar hun vriendjes in duitsland moeten en het nodig vinden op vakantie te gaan naar schotland enzo ![]() ![]() Vandaag heel burgerlijk geklust met mijn vriendje (huis schilderen) ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gisteren feestje met allemaal vrienden, en dat was zo gezellig! Ook vrienden die ik niet meer heel vaak zie, en ik vond het zo leuk dat ze er waren (L) Daarna een gesprek gehad met een vriend die vertelde dat hij m'n ex zo'n toffe gast vond, en toen werd het me even wat teveel en ging ik zitten janken op de kamer van m'n huisgenootje en met HEM bellen. Morgen zie ik HEM weer, en daar heb ik zin in ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeg me al af wie het zou herkennen
![]() Het is inderdaad de jongen met wie ik eerder ook al iets had en die ik toen hij het uitmaakte maar nooit heb kunnen vergeten. Hij mij dus blijkbaar ook niet, alleen een beetje jammer dat we daar pas in mijn laatste week in Frankrijk achter kwamen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik baal, weet niet zo goed waarvan, maar ik baal... ben bijzonder licht ontvlambaar en onrustig..
ik vind het ook supervervelend dat ik geen initiatief kan nemen mbt dat meisje.. ik houd er erg van zelf de touwtjes in handen te hebben en kan het moeilijk hebben dat ik een beetje afhankelijk ben van haar keuzes en grillen.. hmmm morgenavond heb ik een leuk feestje, weet nu al dat ik daar met mijn aangeschoten bakkes kansloos achter de vrouwen aanga... |
![]() |
|
![]() |
ik ben er nou wel een keer aan toe. niet dat ik er mee zit natuurlijk, want ik krijg genoeg telefoonnummers, maar het zou wel fijn zijn om gewoon mee te kunnen praten, meer niet natuurlijk. Ik wil nog helemaal geen seks, ik wil alleen maar genieten van de kleine dingetjes in het leven, zoals de lach van een vrouw/meisje/dame of een blikje cola van je broertje.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
^ over een internetverslaving gesproken
![]() ot: vanmiddag weer dik 2,5 uur reizen met het OV om hem te kunnen zien. het is eigenlijk uit, maar sinds het uit is is het weer helemaal leuk geworden, dus ik ben benieuwd hoe het vandaag + morgen gaat. we zien het wel weer. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|