Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben lijstjesfan, maar deze keer ga ik ze voor mezelf houden omdat anderen er niet blij mee zijn.
||
Citaat:
![]() kijk maar boven je hoeveel mensen wél lijstjes willen en verder heb ik onderbuikgevoelens bij Orsino* en ik twijfel over Basjeeeh, maar ook over Grootvader (die laatste omdat hij niet echt ergens op in lijkt te gaan ![]()
||
Citaat:
![]() Over lijstjes; ik hou sowieso altijd mijn eigen lijstjes bij, dus voor mij maakt het niet uit of ze ook hier gepost worden ![]()
||
Citaat:
Maar ff tussendoor: met lijstjes, bedoelen jullie dan lijstjes met wie op wie stemt, of lijstjes met meest - naar minst verdacht?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar heb niet alleen mn gedachten bij jou hoor ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dus niemand gaat dit spel lopen zeuren over lijstjes? mooi zo! Orsino* Fantome
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() na toegeven, de tweede keer was geen echte beschuldiging, alleen een lollige opmerking naar jou toe ![]() + ik vind het dus lastig jou te beoordelen omdat je uc speelt en ik het dus niet kan vergelijken met vorige wwspellen. vandaar. oww, zal orsino nu mij gaan verdenken? ![]()
Laatst gewijzigd op 09-07-2008 om 21:16. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar bedankt dat je me aardig vind ![]() ![]()
|
Jeuh ik mag lijstjes posten, maar ik twijfel nog of ik dat ga doen. Ik wil iig eerst zeker weten dat die persoon het ok vindt als ik hem/haar op een lijstje zet. (ik heb geleerd sterrenmeisje!)
||
Citaat:
![]()
|
Ja dat gespam herken ik nog wel
![]() Basjeeh is inderdaad wel erg stil na z'n maffe lijstje. Orsino wel online, maar zegt niks blijkbaar en kopmuntkip en Fantôme hebben zelfs al duidelijk verdenkingen. Even kijken of Basjeeh en Orsino nog wat gaan melden dan.
|
Ik ben nog steeds aan het bijlezen omdat ik me zo laat inschreven heb. Twinkebel en Missy spelen samen 1 rol als ik het goed begrijp? Zodra ik alles gelezen heb tot nu toe zet ik me meteen bij een lijstje.
|
Ik wil graag vroeg stemmen omdat ik niet zeker weet of ik morgen tijd heb en omdat ik niet door de wolven in een of ander meeschaapcomplot wil vallen.
Ik heb niet echt een verdachte, maar ik vind Kopmuntkip een beetje Coolkast-achtig posten en hij is de enige waar ik me op dit moment een beetje aan erger, dus vandaar gaat mijn stem naar hem. Ja, ik ben er eerlijk in; ik heb weinig motivatie, maar dat is ook nauwelijks mogelijk op dit punt in het spel ![]() Orsino* Fantome Grootvader Daboman Kopmuntkip Sherco Ik weet niet waar de al-dan-niet-lijstjes discussie vandaan komt, maar ik doe het gewoon, als er problemen mee zijn haal ik hem wel weg...
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 deel 2 Orsino* | 423 | 26-07-2008 09:32 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Ik B3n SmO0rV3Rli3Fd 0p Ha4r!!! mumumumugen | 38 | 07-04-2006 22:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #6 hi | 227 | 19-09-2004 13:22 |