Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2008, 08:42
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Hee Spek, welcome back! (als je dat hardop uitspreekt rijmt het )

Enneh... van harte he! (vandaag is toch de dag? t Staat niet onder je naam, maar ik meende me te herinneren dat je de 20e jarig was...)

Wat lief
Er staan nu wel rode cijfertjes onder mijn naam (kwam door bepaalde instellingen, je moet naast je leeftijd ook je geboortedatum tonen anders worden je cijfertjes niet rood!). En ik ga vanmiddag lekker naar de sauna. Maar nu eerst hazelnootschuimtaart kopen <3
Oud 20-08-2008, 08:47
Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Citaat:
gedumpt...hoelang zal het deze keer duren voor die sjonnie terug komt met hangende pootjes
Hmm een paar uurtjes maar
Oud 20-08-2008, 08:49
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik zat aan je tas ( dacht trouwens dat ie van de jongen naast me was, vandaar)
Haha, dan weet ik wie je was! (a)
Oud 20-08-2008, 08:57
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Congrats Spekkie.

Hier eventjes bagger. Ik weet dat we nog niks hebben, maar heb vannacht over hem gedroomd en nu mis ik heb ineens. Wat een rot gevoel om zo wakker te worden. Ik mag hem nog helemaal niet missen. Daar is het nog veelste vroeg voor.
Oud 20-08-2008, 10:23
Verwijderd
Ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het. Ik hoor het mezelf letterlijk zeggen, misschien ga ik hier teveel waarde aan hechten, er uiteindelijk pijn door krijgen. Misschien moeten we het maar niet meer doen. En misschien haal ik me allemaal dingen in m'n hoofd, is het helemaal niet zo dat hij me niet meer wil zien. Maar jezus, waarom ben ik hier dan ook aan begonnen? Of vooral er niet gelijk mee gestopt toen duidelijk werd dat het niets ging worden. Het 'leuke' is dat ik zeker weet dat als hij vanaf nu tot zondag nog een keer vraagt of ik bij hem kom, dat ik dat dan doe. Ik vind het gewoon veel te leuk met hem. Maar hij was zo duidelijk, het wordt niets serieus en niets vasts, en als je denkt dat je dat uiteindelijk kut gaat vinden doen we het gewoon niet meer. Maar ik geloofde hem gewoon niet. Verschillende bronnen dachten dat het anders zat, betrouwbare bronnen. En ik geloof natuurlijk wat mij het beste uitkomt.
Moet ik hem nou om duidelijkheid gaan vragen of niet? Moet ik nou gewoon wachten tot ik hem weer zie? Of moet ik nou gewoon wachten tot ik in Amsterdam woon en hem dus sowieso niet meer zie?
Oud 20-08-2008, 10:36
Verwijderd
Citaat:
Ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het. Ik hoor het mezelf letterlijk zeggen, misschien ga ik hier teveel waarde aan hechten, er uiteindelijk pijn door krijgen. Misschien moeten we het maar niet meer doen. En misschien haal ik me allemaal dingen in m'n hoofd, is het helemaal niet zo dat hij me niet meer wil zien. Maar jezus, waarom ben ik hier dan ook aan begonnen? Of vooral er niet gelijk mee gestopt toen duidelijk werd dat het niets ging worden. Het 'leuke' is dat ik zeker weet dat als hij vanaf nu tot zondag nog een keer vraagt of ik bij hem kom, dat ik dat dan doe. Ik vind het gewoon veel te leuk met hem. Maar hij was zo duidelijk, het wordt niets serieus en niets vasts, en als je denkt dat je dat uiteindelijk kut gaat vinden doen we het gewoon niet meer. Maar ik geloofde hem gewoon niet. Verschillende bronnen dachten dat het anders zat, betrouwbare bronnen. En ik geloof natuurlijk wat mij het beste uitkomt.
Moet ik hem nou om duidelijkheid gaan vragen of niet? Moet ik nou gewoon wachten tot ik hem weer zie? Of moet ik nou gewoon wachten tot ik in Amsterdam woon en hem dus sowieso niet meer zie?
Nou ja, niet lullig bedoelt.. maar eigenlijk heeft hij je die duidelijkheid dan toch al gegeven?
Oud 20-08-2008, 11:39
groovy
groovy is offline
Gefeliciteerd Spekkie! Een fijne dag en geniet van je hazelnootschuimtaart en je bezoekje aan de sauna. Sounds like a great day!

Ot: Ja, wel goed geloof ik..Hij smst lief en ook wel geregeld. We hebben wel bepaalde conclusies getrokken en die worden hopelijk ook uitgevoerd . Hoezo, ik ben vaag
Oud 20-08-2008, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, niet lullig bedoelt.. maar eigenlijk heeft hij je die duidelijkheid dan toch al gegeven?
Duidelijkheid om dat het niets gaat worden, dat wel idd. En dat vind ik niet eens erg, want ik zou zelf ook niets serieus willen. Ik ga namelijk binnenkort verhuizen en daarbij zie ik ons echt geen relatie hebben. Maar het is niet duidelijk of hij nou nu tot ik weg ben me nog wil zien of niet. En eigenlijk stel ik me gewoon aan, er is weinig reden te denken dat hij het niet wil. Maar tegelijkertijd stelt hij zelf niet voor iets af te spreken. Zeventienhonderdnegenentachtigste keer dat ik in een soortgelijke situatie zit. Kut.
Oud 20-08-2008, 13:22
Verwijderd
Het word alleen maar beter. Nu zijn we een paar dagen alleen thuis, aangezien mijn ouders en zusjes en zus weg zijn. En dat is niet zo heel verkeerd. Morgenavond een afterLowLands party (Mala: In het vervolg gewoon roepen!) bij een bevriend stel. Muhahaha.

En toch zit gisternacht nog veel in mijn hoofd. Ik maak me zorgen. Misschien toch H. maar eens bellen wat we er het beste mee kunnen doen. Bwugh.
Als we het dan toch hebben over wie dat we allemaal gespot hebben, ik heb Neko (met vriendje!) gemeet, en hydronimodingetje en pannekoekentrut en ellesdee zien lopen, en zaterdag morgen kwam ik mephisto en tigerly nog tegen, geloof ik. En ik meen Roosje ook te hebben gezien.

Laatst gewijzigd op 20-08-2008 om 13:30.
Oud 20-08-2008, 19:29
stout!
stout! is offline
Soms erger ik me dat ik echt géén sjans meer heb omdat iedereen weet dat ik zijn vriendinnetje ben, en omdat ik het gewoon niet meer heb ofzo . Een beetje oppervlakkige bevestiging zou af en toe wel lekker zijn.
Maar verder gaat t goed.
Oud 20-08-2008, 19:48
Velma
Velma is offline
Pfff door plotselinge dood in de omgeving heb ik alleen maar meer de neiging mijn geliefden om me heen te verzamelen en ergens veilig op te bergen
Oud 20-08-2008, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Soms erger ik me dat ik echt géén sjans meer heb omdat iedereen weet dat ik zijn vriendinnetje ben, en omdat ik het gewoon niet meer heb ofzo . Een beetje oppervlakkige bevestiging zou af en toe wel lekker zijn.
Maar verder gaat t goed.

miss ben je gewoon oud en lelijk geworden stout!

maareh.. wanneer kom je nou in amsterdam wonen!?
Oud 20-08-2008, 19:54
stout!
stout! is offline
Citaat:
miss ben je gewoon oud en lelijk geworden stout!

maareh.. wanneer kom je nou in amsterdam wonen!?
haha misschien wel, is moeilijk te accepteren hoor! en vanaf februari kun je het zelf beoordelen
Oud 20-08-2008, 19:55
Verwijderd
ik wil best met wat knipoogjes en dansjes strooien hoor, als ik jou daar wat oppervlakkige bevestiging mee geef
Oud 20-08-2008, 20:57
stout!
stout! is offline
Citaat:
ik wil best met wat knipoogjes en dansjes strooien hoor, als ik jou daar wat oppervlakkige bevestiging mee geef
ja je moet het wel menen natuurlijk want anders is het me weer te oppervlakkig . Nee ik zit gewoon een beetje te zeuren denk ik want echt knipoogjes en complimentjes zeggen me ook minder dan vroeger, ik vind het spelletje minder spannend en interessant... T zou voor één avondje leuk zijn, maar eigenlijk moet het toch weer dieper gaan om leuk te zijn.
Oud 21-08-2008, 09:03
Miek
Miek is offline
Het ging niet zo heel slecht maar het gaat wel weer beter
Oud 21-08-2008, 09:08
ST*R
ST*R is offline
Om mijn wispelturige imago maar even in stand te houden: dacht ik na de smsjes van de sex jongen vooral aan hem en vond ik de leuke jongen veel minder leuk, is het nu weer omgekeerd. Zeker nadat ik hem gister heb gezien, het is altijd zooo leuk. En ik ga me nu helemaal op hem richten en heeeel erg proberen de sex jongen te vergeten (echt echt). We hebben het gister ook over Berlijn gehad (ik heb een kamer!!) en daar word je ook niet echt vrolijk van. Er is gewoon geen goede oplossing, en hoe meer ik er over nadenk hoe minder ik het weet.
Oud 21-08-2008, 09:32
Drez
Drez is offline
Huuuuu, kben op Lowlands iemand tegengekomen maar ik heb zijn nummer niet ah ah ah. En ik zou ook niet weten wat ik ermee moet, want vriendje, maarjaaa. gg.
Oud 21-08-2008, 10:04
Verwijderd
Ahhh wat een typisch geval van alleen thuis zitten en teveel nadenken, gister. Eigenlijk wist ik dat steeds al. Als hij namelijk niet meer met me wou afspreken was het niet erg omdat ik toch straks weg ga, ik had alleen gewoon graag nog een final date gehad. En als hij nog wel wou afspreken is het natuurlijk ook prima. Straks samen werken, al ga ik weg als hij komt waarschijnlijk. Ach, zie ik hem in ieder geval even nog voordat ik weg ga, en als het een beetje meezit gaan we gewoon de stad in als hij klaar is met werken
Oud 21-08-2008, 12:00
Verwijderd
Ik ging even naar de huisarts en zei voor de gein: als jij eerder terugbent met de hond (die hij ging uitlaten), kun je vast alle rotzooi van gisteren opruimen! Toen ik terugkwam, was alles opgeruimd! Ik heb een goede vent uitgezocht, denk ik.
Oud 21-08-2008, 13:48
Verwijderd
Onze werkschema's zijn kut, we proberen zoveel mogelijk aan te passen. (Bij mij gaat dat wat makkelijker dan bij hem.) Maar vooral dinsdag-zaterdag zien we elkaar niet veel de laatste drie week en dat is heel erg wennen... aangezien we voorheen elke dag/nacht bij elkaar waren. En dat vonden we erg fijn omdat we elkaar gewoon graag vaak zien...
Ik persoonlijk moest wel even wennen eerst aan zo'n relatie zo dichtbij na al dat latten, maar het is gewoon fijn en dat vind hij ook. Dus

Nee ik zit echt te duimen dat het qua werk voor hem ook goed gaat zodat we samen kunnen wonen want we zijn gewoon dol op elkaar, we willen beiden graag en het is gewoon de meest logische volgende stap. Alweer meer dan 4 maand samen!

Mijn beste vriendin vind het nog veels te vroeg dat we daar al aan denken, mijn andere vriendinnen vinden het helemaal niet zo raar... ikd enk dat het ook komt omdat zij heel erg ver weg zit en 'ons' niet zo meemaakt...? 1 van mijn vriendinnetjes dichtbij vind het helemaal super en zegt ook 'zo gelukkig heb ik je gewoon nog nooit gezien dus ik ga je trouwerij plannen'. Ik ga nog niet trouwen maar toch fijn dat mijn twee vriendinnen dat allemaal wel willen regelen mocht het ooit zover zijn.
Oud 21-08-2008, 16:50
I C U
I C U is offline
Jeetje. Gisteravond onverwacht bij hem blijven slapen en ik moest vanmorgen vroeg op. Volgens mij kunnen wij ook 's ochtends prima samen, en we zijn geen van beide ochtendmensen, dus dat wil wat zeggen.
Oud 21-08-2008, 16:58
Verwijderd
Pffffff, wat een sufferd! Was ie gewoon vergeten te vertellen dat hij niet thuis eet vanavond! Wat ik hoor wanneer ik hem bel om kwart voor zes. Ik wist wel dat ie laat zou komen, maar dat gebeurt vaak zat en dan eet hij wel gewoon nog thuis. *zucht* Gelukkig vind ik hem te lief om boos te zijn, hij dacht oprecht dat ik dat wel begrepen had

Dus nou ja, op naar een maaltijd voor 2 in mijn eentje!
Oud 21-08-2008, 18:36
Verwijderd
ik heb hem gemist toen ik op vakantie was gisteravond zag ik hem weer, en dat was echt weer helemaal leuk enzo! maar wel raar om hem weer bij me te hebben als je net 10 dagen met je beste vriendin en een zooi andere mensen op een camping hebt gebivakkeerd, even weer wennen ofzo.
Oud 21-08-2008, 19:35
lapin
lapin is offline
Citaat:
Pffffff, wat een sufferd! Was ie gewoon vergeten te vertellen dat hij niet thuis eet vanavond! Wat ik hoor wanneer ik hem bel om kwart voor zes. Ik wist wel dat ie laat zou komen, maar dat gebeurt vaak zat en dan eet hij wel gewoon nog thuis. *zucht* Gelukkig vind ik hem te lief om boos te zijn, hij dacht oprecht dat ik dat wel begrepen had

Dus nou ja, op naar een maaltijd voor 2 in mijn eentje!
zou ook wel triest zijn als je daar boos om kan worden?
Oud 21-08-2008, 20:43
Verwijderd
hmm wanneer ik me een beetje alleen voel ga ik altijd backup meisjes smsen.. zo zit ik op 2 dates vanavond, die ik waarschijnlijk weer ga cancellen en die sowieso niet echt ergens naar toe gaan..

ik ken mezelf zo goed, maar toch kan ik sommige dingen niet tegenhouden..
Oud 21-08-2008, 20:54
Verwijderd
ooooooomg begint ineens m'n fransoos weer te praten!

'hoe is het?'
'goed, natuurlijk! eindelijk praten we weer eens met elkaar!'

en verder zet hij allemaal foto's van zichzelf in een gedeelde map en noemt hij me babe

jaaaaaja. wat moet ik daar nou weer mee??
Oud 21-08-2008, 21:00
Verwijderd
Hij is de liefste! <3 Morgen pathe pas halen en weer fijn bij hem slapen, haha. Life is gooood.
Oud 21-08-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
zou ook wel triest zijn als je daar boos om kan worden?
Euhm, waarom? Ik had in dit geval niet uitgebreid gekookt, maar meestal ben ik daar wel van. Had toch best lullig geweest als ik uitgebreid boodschappen had gedaan, uurtje in de keuken had gestaan en vervolgens om etenstijd te horen krijg dat hij helemaal niet thuis eet? We wonen samen en over het algemeen laat je dat soort dingen dan wel even weten aan elkaar.. Maar goed, je kunt het best een keer vergeten en dat is ook helemaal niet erg, maar als ik uitgebreid had gekookt had ik best even gebaald.
Oud 21-08-2008, 23:18
__
__ is offline
ik word helemaal gek kut kut kut kut kut kerels. NU wil ik weer vrolijk zijn.
Oud 22-08-2008, 00:10
Orpheo
Orpheo is offline
pff ik ben buiten mezelf. Eindelijk weer eens afspreken met n goeie vriend van me. mar dat niet alleen. Hij heeft me n versie van doctor doctor gegeven, ik vermoed bootleg, maar DAMN te gek! m'n vriendin slaat op tilt als ze deze hoort! was vergeten waarom UFO zo goed was... Damn, ik ben een gelukkig mens
Oud 22-08-2008, 07:09
miekmuis
miekmuis is offline
@ Dusjcrib: Ik zou het ook niet echt waarderen als hij onaangekondigd weg blijft in jouw situatie

Oehoeh, vanavond zie ik de leuke jongen als het goed is weer. Alleen hoe dichterbij het komt, hoe zenuwachtiger ik word.
Oud 22-08-2008, 07:26
Neko*
Neko* is offline
Gisteren elkaar eindelijk weer eens gezien. Het was fijn om tegen hem aan te hangen en samen stomme programma's op tv kijken omdat we beiden te moe waren om iets anders te doen. Ik ben echt zo gek op hem, nog steeds! Bijna 2 jaar al. Vanmiddag komt hij misschien weer hier, en zaterdag gaan we samen uit. Eindelijk weer bijna weekend! <3
Oud 22-08-2008, 07:26
Lauwie101
Lauwie101 is offline
leuke jongen mag nu wel weer wat van zich laten horen.

oh. en vriendin die zeurde over dat ze me te weinig zag, laat me vanavond zitten omdat ze andere dingen te doen heeft *naar de film gaan met iemand anders, hoppa*
Oud 22-08-2008, 08:12
Verwijderd
Op naar een weekendje Brussel! <3
Oud 22-08-2008, 08:17
Qimm
Qimm is offline
goedgoedgoed Het is zo fijn met hem!
Oud 22-08-2008, 09:05
Verwijderd
Pff toch maar vanavond die kant op, want ja, gratis reizen. Huuhuuu. <3
Oud 22-08-2008, 11:15
wup
wup is offline
Gister ochtend was het superleuk. Hij vond zijn kado te gek .
Ik ben gister voor het eerst naar een vriend geweest sinds hij is verhuisd. Zie hem zoo weining! Maar het was heel gezellig. Beetje jammer dat ik zijn vriend nog steeds niet kan uitstaan (9)

Vanavond gaan vriendje en ik uit eten, film kijken en hopen dat ik niet hoef te werken
Oud 22-08-2008, 12:14
Gaara
Gaara is offline
hmm het gaat weer wat beter er dat is fijn en zondag alweer 21 maanden samen <3 oh en met mijn schoonpapa naar de bios voor batman \m/
Oud 22-08-2008, 13:45
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
ooooooomg begint ineens m'n fransoos weer te praten!

'hoe is het?'
'goed, natuurlijk! eindelijk praten we weer eens met elkaar!'

en verder zet hij allemaal foto's van zichzelf in een gedeelde map en noemt hij me babe

jaaaaaja. wat moet ik daar nou weer mee??
Niks, volgens mij verwacht je steeds veel te veel van jongens..
Oud 22-08-2008, 19:25
Verwijderd
Ik kijk uit naar de vakantie. Hoop dat ik daarna een beetje een redelijke balans kan vinden tussen sleur / leuke relatie - werk / vriendje / vriendjes en vriendinnetjes...
Vanavond in ieder geval lekker stappen met beste vriendinnetje en vrienden, morgen wat doen met een goede vriend van me als het goed is en 's avonds bij vriendje hangen / stappen / bios.
Oud 22-08-2008, 20:23
Velma
Velma is offline
Mijn ouders (en hond <3) zijn weer thuis. En ze hebben afschuwelijke sjaals meegenomen als cadeau.
Oud 22-08-2008, 20:34
indigo
indigo is offline
Citaat:
ik heb hem gemist toen ik op vakantie was gisteravond zag ik hem weer, en dat was echt weer helemaal leuk enzo! maar wel raar om hem weer bij me te hebben als je net 10 dagen met je beste vriendin en een zooi andere mensen op een camping hebt gebivakkeerd, even weer wennen ofzo.
Ohjaa dat is best herkenbaar idd. Ook al vind ik hem echt geweldig leuk en lief en miste ik hem enorm toen hij niet hier was, het was best wennen toen-ie er weer was. Maar na een uurtje was ik gelukkig gewend en ohh wat slaapt dat fijn tegen hem aan <333. (Nu is hij helaas weer weg en ik zie op tegen twee weken zonder hem ).
Oud 22-08-2008, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Niks, volgens mij verwacht je steeds veel te veel van jongens..
Lol, ik was ook niet echt van plan hier iets mee te gaan doen, ik bedoelde meer zo iets als wtf is dit nou weer
En met die andere, ik zei al typisch geval van alleen thuiszitten en teveel nadenken toch?
Oud 22-08-2008, 21:14
Verwijderd
en toch heeft ze een beetje gelijk
Oud 22-08-2008, 22:14
cenerentola
cenerentola is offline
hoi jongens en meisjes, ik ga een weekje met mijn vriend mee naar zijn familie in Italië. Ze hebben een buitenhuis met zwembad in de buurt van Florance. Beter kan niet! Ook leuk zijn moeder en zuster eens te ontmoeten. Ik zal jullie volgende week vertellen hoe het is geweest! groetjes
Oud 23-08-2008, 01:32
miekmuis
miekmuis is offline
Hmmmmmmmmm
Oud 23-08-2008, 09:23
Thee Muts
Thee Muts is offline
Damn, wat is die jongen toch onwijs lief voor mij En dat merk ik dan aan kleine dingen die hij doet of zegt, de manier waarop hij naar me kijkt, tegen me aan komt liggen of in acties zoals die van gisteravond. Er is zoveel liefde tussen ons en wij doen het zo goed samen en dat al meer dan vier jaar. Soms is het gewoon een beetje onwerkelijk, zoveel liefde die ik van hem krijg

Oke, genoeg gezwijmeld Vanavond en morgen lekker mijn verjaardag vieren en dan dinsdag lekker op vakantie!! Onwijs veel zin in, ondanks dat we echt nog té veel dingen moeten kopen en regelen en dus ook nog verjaardag moeten vieren en de bom met de bewuste buurvrouw gister op een vervelende manier is gebarsten Maar goed, daar wordt nu aan gewerkt en hopelijk kunnen we dan met een gerust hart op vakantie dinsdag. Al lijkt dinsdag nog wel ver weg met alle dingen die we nog moeten doen enzo
Oud 23-08-2008, 10:13
zeep007
zeep007 is offline
@ Theemuts, Gefeliciteerd!

ot: Hij gaat goeeeed! Tussen vriendje en mij dan! Mijn vrienden zie ik momenteel veel te weinig. Iedereen is op vakantie en maakt carrieremoves, waardoor ik ze te weinig zie.
En jammer dat er in de familie steeds iets speelt, waar ik en mijn zus moeilijk ons mond over kunnen houden... Het is eigenlijk een tijdbom.
Oud 23-08-2008, 12:25
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Leuke date gehad ik denk dat zij het ook wel naar haar zin heeft gehad, maar ze is nogal snel uitgekeken op jongens dus ik ben benieuwd.

Regels voor berichten