Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het. Ik hoor het mezelf letterlijk zeggen, misschien ga ik hier teveel waarde aan hechten, er uiteindelijk pijn door krijgen. Misschien moeten we het maar niet meer doen. En misschien haal ik me allemaal dingen in m'n hoofd, is het helemaal niet zo dat hij me niet meer wil zien. Maar jezus, waarom ben ik hier dan ook aan begonnen? Of vooral er niet gelijk mee gestopt toen duidelijk werd dat het niets ging worden. Het 'leuke' is dat ik zeker weet dat als hij vanaf nu tot zondag nog een keer vraagt of ik bij hem kom, dat ik dat dan doe. Ik vind het gewoon veel te leuk met hem. Maar hij was zo duidelijk, het wordt niets serieus en niets vasts, en als je denkt dat je dat uiteindelijk kut gaat vinden doen we het gewoon niet meer. Maar ik geloofde hem gewoon niet. Verschillende bronnen dachten dat het anders zat, betrouwbare bronnen. En ik geloof natuurlijk wat mij het beste uitkomt.
Moet ik hem nou om duidelijkheid gaan vragen of niet? Moet ik nou gewoon wachten tot ik hem weer zie? Of moet ik nou gewoon wachten tot ik in Amsterdam woon en hem dus sowieso niet meer zie? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Gefeliciteerd Spekkie! Een fijne dag en geniet van je hazelnootschuimtaart en je bezoekje aan de sauna. Sounds like a great day!
![]() Ot: Ja, wel goed geloof ik..Hij smst lief en ook wel geregeld. We hebben wel bepaalde conclusies getrokken en die worden hopelijk ook uitgevoerd ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het word alleen maar beter. Nu zijn we een paar dagen alleen thuis, aangezien mijn ouders en zusjes en zus weg zijn. En dat is niet zo heel verkeerd. Morgenavond een afterLowLands party (Mala: In het vervolg gewoon roepen!) bij een bevriend stel. Muhahaha.
En toch zit gisternacht nog veel in mijn hoofd. Ik maak me zorgen. Misschien toch H. maar eens bellen wat we er het beste mee kunnen doen. Bwugh. Als we het dan toch hebben over wie dat we allemaal gespot hebben, ik heb Neko (met vriendje!) gemeet, en hydronimodingetje en pannekoekentrut en ellesdee zien lopen, en zaterdag morgen kwam ik mephisto en tigerly nog tegen, geloof ik. En ik meen Roosje ook te hebben gezien. Laatst gewijzigd op 20-08-2008 om 13:30. |
![]() |
|
Soms erger ik me dat ik echt géén sjans meer heb omdat iedereen weet dat ik zijn vriendinnetje ben, en omdat ik het gewoon niet meer heb ofzo
![]() Maar verder gaat t goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
miss ben je gewoon oud en lelijk geworden stout! ![]() maareh.. wanneer kom je nou in amsterdam wonen!? |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Om mijn wispelturige imago maar even in stand te houden: dacht ik na de smsjes van de sex jongen vooral aan hem en vond ik de leuke jongen veel minder leuk, is het nu weer omgekeerd. Zeker nadat ik hem gister heb gezien, het is altijd zooo leuk. En ik ga me nu helemaal op hem richten en heeeel erg proberen de sex jongen te vergeten (echt echt). We hebben het gister ook over Berlijn gehad (ik heb een kamer!!) en daar word je ook niet echt vrolijk van. Er is gewoon geen goede oplossing, en hoe meer ik er over nadenk hoe minder ik het weet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ahhh wat een typisch geval van alleen thuis zitten en teveel nadenken, gister. Eigenlijk wist ik dat steeds al. Als hij namelijk niet meer met me wou afspreken was het niet erg omdat ik toch straks weg ga, ik had alleen gewoon graag nog een final date gehad. En als hij nog wel wou afspreken is het natuurlijk ook prima. Straks samen werken, al ga ik weg als hij komt waarschijnlijk. Ach, zie ik hem in ieder geval even nog voordat ik weg ga, en als het een beetje meezit gaan we gewoon de stad in als hij klaar is met werken
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Onze werkschema's zijn kut, we proberen zoveel mogelijk aan te passen. (Bij mij gaat dat wat makkelijker dan bij hem.) Maar vooral dinsdag-zaterdag zien we elkaar niet veel de laatste drie week en dat is heel erg wennen... aangezien we voorheen elke dag/nacht bij elkaar waren. En dat vonden we erg fijn omdat we elkaar gewoon graag vaak zien...
Ik persoonlijk moest wel even wennen eerst aan zo'n relatie zo dichtbij na al dat latten, maar het is gewoon fijn en dat vind hij ook. Dus ![]() Nee ik zit echt te duimen dat het qua werk voor hem ook goed gaat zodat we samen kunnen wonen want we zijn gewoon dol op elkaar, we willen beiden graag en het is gewoon de meest logische volgende stap. Alweer meer dan 4 maand samen! ![]() Mijn beste vriendin vind het nog veels te vroeg dat we daar al aan denken, mijn andere vriendinnen vinden het helemaal niet zo raar... ikd enk dat het ook komt omdat zij heel erg ver weg zit en 'ons' niet zo meemaakt...? 1 van mijn vriendinnetjes dichtbij vind het helemaal super en zegt ook 'zo gelukkig heb ik je gewoon nog nooit gezien dus ik ga je trouwerij plannen'. Ik ga nog niet trouwen ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pffffff, wat een sufferd! Was ie gewoon vergeten te vertellen dat hij niet thuis eet vanavond! Wat ik hoor wanneer ik hem bel om kwart voor zes. Ik wist wel dat ie laat zou komen, maar dat gebeurt vaak zat en dan eet hij wel gewoon nog thuis. *zucht* Gelukkig vind ik hem te lief om boos te zijn, hij dacht oprecht dat ik dat wel begrepen had
![]() Dus nou ja, op naar een maaltijd voor 2 in mijn eentje! |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb hem gemist toen ik op vakantie was
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
pff ik ben buiten mezelf. Eindelijk weer eens afspreken met n goeie vriend van me. mar dat niet alleen. Hij heeft me n versie van doctor doctor gegeven, ik vermoed bootleg, maar DAMN te gek! m'n vriendin slaat op tilt als ze deze hoort! was vergeten waarom UFO zo goed was... Damn, ik ben een gelukkig mens
|
@ Dusjcrib: Ik zou het ook niet echt waarderen als hij onaangekondigd weg blijft in jouw situatie
Oehoeh, vanavond zie ik de leuke jongen als het goed is weer. Alleen hoe dichterbij het komt, hoe zenuwachtiger ik word.
|
Gisteren elkaar eindelijk weer eens gezien. Het was fijn om tegen hem aan te hangen en samen stomme programma's op tv kijken omdat we beiden te moe waren om iets anders te doen. Ik ben echt zo gek op hem, nog steeds! Bijna 2 jaar al.
![]() |
![]() |
|
![]() |
Gister ochtend was het superleuk. Hij vond zijn kado te gek
![]() Ik ben gister voor het eerst naar een vriend geweest sinds hij is verhuisd. Zie hem zoo weining! Maar het was heel gezellig. Beetje jammer dat ik zijn vriend nog steeds niet kan uitstaan (9) Vanavond gaan vriendje en ik uit eten, film kijken en hopen dat ik niet hoef te werken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kijk uit naar de vakantie. Hoop dat ik daarna een beetje een redelijke balans kan vinden tussen sleur / leuke relatie - werk / vriendje / vriendjes en vriendinnetjes...
Vanavond in ieder geval lekker stappen met beste vriendinnetje en vrienden, morgen wat doen met een goede vriend van me als het goed is en 's avonds bij vriendje hangen / stappen / bios. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En met die andere, ik zei al typisch geval van alleen thuiszitten en teveel nadenken toch? ![]() |
![]() |
|
hoi jongens en meisjes, ik ga een weekje met mijn vriend mee naar zijn familie in Italië. Ze hebben een buitenhuis met zwembad in de buurt van Florance. Beter kan niet! Ook leuk zijn moeder en zuster eens te ontmoeten. Ik zal jullie volgende week vertellen hoe het is geweest! groetjes
![]() |
![]() |
|
Damn, wat is die jongen toch onwijs lief voor mij
![]() ![]() Oke, genoeg gezwijmeld ![]() ![]() ![]()
|
@ Theemuts, Gefeliciteerd!
![]() ot: Hij gaat goeeeed! Tussen vriendje en mij dan! Mijn vrienden zie ik momenteel veel te weinig. Iedereen is op vakantie en maakt carrieremoves, waardoor ik ze te weinig zie. En jammer dat er in de familie steeds iets speelt, waar ik en mijn zus moeilijk ons mond over kunnen houden... Het is eigenlijk een tijdbom. |
![]() |
|
Leuke date gehad
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |