Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ging bij vrienden mijn vakantiefoto's laten zien en toen gingen we aan het bier, en toen gingen we Singstarren, en toen was het bier op, en toen was er nog Schrobbelèr, en toen gingen we daar grote drinkglazen van adten, en toen was die ook vrij snel op, en toen was er nog Coebergh, en daar deden we hetzelfde mee en daarvan kreeg ik ook dubbel zoveel als de rest, want één iemand haakte af en die gaf zijn drank toen aan mij en ik adte vrolijk door en toen zat ik op de fiets en hebben we het ergens over gehad, maar ik kan me er dus niets meer van herinneren, en vanmorgen was ik dus kotsmisselijk... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ja, het is echt naar dus, zo ziek zijn van de drank. Ik heb de hele dag ook nauwelijks iets gegeten. Net een beetje soep met beschuit. En vanmorgen was ik ook nog flauwgevallen, dus zo weinig eten is ook gewoon stom... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
You are 19 years old . . .
or 240 months old or 1041 weeks old or 7293 days old or 175032 hours old or 10501928 minutes old or 630115722 seconds old And, your next birthday is in: 12 days 5 hrs 52 mins 18 secs http://www.mathcats.com/explore/agec...989&timealive= |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Weerwolfsaai #730 Dark Phoenix | 500 | 25-10-2009 21:42 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |