Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2008, 17:46
Verwijderd
Er was een man die in mijn hiel begon te snijden en het deed nog echt pijn ook. En nog iets vaags met een kleuter met heel veel rimpels.
Advertentie
Oud 01-11-2008, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Ik was met mijn vriendin aan de telefoon en toen had ik opeens de opa aan de lijn die mij vertelde dat het genoeg was geweest en hij hing op...
Maar het is nu ook echt over. De droom was meer een bevestiging van wat ik eigenlijk al besloten had.
Oud 02-11-2008, 06:16
Verwijderd
ik weet alleen nog dat ik een klaslokaal zat en daar engelse werkwoorden moest vervoegen. maar ik zat niet op te letten en toen de les voorbij was schreef ik snel nog alles op.
Oud 02-11-2008, 06:57
Verwijderd
Weet ik niet meer, maar het zal wel eng geweest zijn want ik werd helemaal bezweet zwakker en ik durfde mijn bed niet meer uit.
Oud 02-11-2008, 10:27
Verwijderd
Hé, Pip en ik hebben een telepathische link! Ik zat ook in een klaslokaal, maar ik weet niet meer waarvoor precies, wel dat ik er met Paranoide aan het zoenen was.
Oud 02-11-2008, 21:07
Verwijderd
nou jongens, ik droomde ook over een klaslokaal vannacht

ik droomde dat ik in ons lokaal zat en dat ik zei tegen bill van: 'wat stom dat we onze beoordeling voor de open dag hebben, nu hebben we al onze muren weer leeggehaald en nu denken alle mensen dat ons lokaal zo saai en leeg is' en daar werd bill een beetje chagrijnig van.
Oud 02-11-2008, 21:25
Verwijderd
ik droomde dat ik als stel samen met een ander bevriend stelletje aan het dineren was in een fancy restaurant ;x
Oud 05-11-2008, 09:33
Verwijderd
Ik ging met de bus naar polen (dat dacht ik iig) en in die bus zat mijn zusje ook. Ze stelde me voor aan 2 jongens die een bus hadden ontworpen met meer comfort. Ze hadden een plastic model bij zich. Ze hadden ook een soort grijze plastic plank met een soort kuil erin, die noemde ze de 'anusstoel'. De andere stoelen hadden als voordeel dat je veel beenruimte had. Later zat ik plotseling in een echte bus van die jongens. Ik probeerde de anusstoel uit, het zat niet echt comfortabel maar in scherpe bochten bleef je goed zitten. In de andere stoelen kon ik languit met mijn benen, maar ik bedacht later dat dat niet zo moeilijk is gezien mijn lengte.
Ik zat weer in de normale bus, die plotseling achteruit ging rijden over een smal landweggetje met allemaal sloten ernaast. Ik vond het eng want we reden best hard en er waren ook allemaal fietsers op dat weggetje.
Toen kwamen we ineens aan in een grote oude winkelstraat, mijn moeder zag ik ook met allemaal vriendinnen en oude leraren van de middelbare school. Zij gingen een restaurant in. Ik ging een souvenirwinkel binnen en zocht een kaart waarop stond 'groeten uit polen' maar die kon ik niet vinden. Toen vond ik een lelijke ketting en bleef daar steeds mee rondlopen. Omdat ik toch die kaart wilde hebben sprak ik een mevrouw aan, maar zij sprak een andere taal. Ik zei gewoon in het Nederlands dat ik geen Pools sprak.
Ik wist niet zeker of ik in Polen was, en ging nog meer twijfelen toen ik iets las dat heel erg op het Nederlands leek.
Ik liep nog door de winkel met een kopje met middeleeuwse afbeelding, maar ik zag dat er oortje kapot was en zette het snel terug. Toen liep ik de winkel uit en besefte toen dat ik die ketting in mijn tas had gestopt zonder te betalen.

Later had ik nog een beeld van mezelf en andere mensen die met chirurgenpakken op een ladder moesten klimmen omdat er iets boven was waar je naar moest kijken. Ik maakte me zorgen over de bewoners van mijn werk, ik dacht, die kunnen nooit die ladder op.

Er was ook nog iets met mijn werk en collega Andres.
Oud 05-11-2008, 14:06
Verwijderd
Ik droomde dat ik aan het downloaden was met F. en dat hij me een virus stuurde. Toen zei hij 'ach, geen paniek, je kan dat zo wel verwijderen.' Dus wij in de tussentijd heftig virusscannen. Maar mijn zus moest ook nog naar haar diploma uitreiking en het werd steeds later en later en we waren al vijf minuten te laat en in de tussentijd bleven we maar naar dat beeld staren.
Oud 05-11-2008, 15:09
Verwijderd
Citaat:
Hé, Pip en ik hebben een telepathische link! Ik zat ook in een klaslokaal, maar ik weet niet meer waarvoor precies, wel dat ik er met Paranoide aan het zoenen was.
Wat vrijpostig!

Ontopic; ik droom al twee dagen over metro's. Gisteren zat ik in een metro met een kladblok en een samuraizwaard. Het was zonnig buiten en die metro liep parallel aan het smalle weggetje waar ik de man met het veulen uit deze droom tegenkwam. Maar in de droom van gisteren waren ze al weg. Mijn samuraizwaard legde ik onder de bank en ik was heel druk bezig met gedichten schrijven in dat kladblok. Toen ik even later uitstapte vergat ik dat zwaard mee te nemen en dat was eventjes heel kut, maar toen ik even later terug naar huis ging vond ik het zwaard weer terug. "Wat onwaarschijnlijk en ongeloofwaardig dat ik in dezelfde metro ben gestapt op de terugweg," dacht ik en pakte het kladblok weer uit m'n tas. Einde.

Vandaag droomde ik dat er een enorm bos om mijn huis zat, vooral aan de zuidelijke kant. Het bos was heel donker want hij bestond voornamelijk uit dennebomen. Ik ging naar de gebouwbeheermevrouw die hier een paar verdiepingen verderop woont om te vragen watskeburt, maar zij beweerde dat zij ook niet wist hoe dat bos er opeens gekomen was. Toen ging ik maar naar de universiteit, want ik had college. Door dat bos moest ik helemaal omlopen voor ik bij de metrohalte was. Eenmaal in de metro ging alles even goed en zat ik een beetje voor me uit te staren en na te denken, maar toen viel het me op dat het wel heel lang duurde voor we bij Zuid WTC waren. Gewoonlijk is dat slechts een paar minuten rijden, maar nu was het toch zeker een halfuur later. Terwijl ik daar over nadacht keek ik naar buiten en viel het me op dat we langs allemaal polders reden en niet door Amsterdam. Verbaasd staarde ik daar even naar en besloot toen eens te kijken naar het kaartje met de metroroutes. De routes van de andere metro's waren gewoon zoals ze altijd zijn, maar de route van mijn metro was enorm veranderd. Het was een enorm traject geworden, zo groot dat het helemaal niet op het kaartje paste en een heel stuk over de muur liep. Ik keek weer naar buiten, we stopten net bij een halte. De halte heette "Gehucht aan de Zonneweg" en inderdaad, achter de metrohalte was een piepklein dorpje met heel ouderwetse huizen te zien. Ik bedacht me dat het voor die mensen ongetwijfeld heel handig was, dat zij nu zomaar een directe verbinding met de stad hadden, maar dat het voor mij wel kut was dat de metro nu zoveel langer deed over een stuk dat gewoonlijk maar twintig minuten rijden is. Inmiddels was het al een uur later en we waren pas halverwege de route volgens het kaartje, dus mijn college zou ik sowieso missen. Daarom besloot ik bij de volgende halte uit te stappen om eens rond te kijken.
Die halte stond midden in een weiland en naast het perron stond een vervallen huisje, of nouja, meer een soort overdekte hal. Je kon Amsterdam niet zien liggen vanaf het perron, het enige wat je zag was een enorm donker bos in de verte. De mensen die ook uitgestapt waren stonden net zo verdwaasd rond te kijken. We besloten met z'n allen de hal te gaan verkennen, maar daar konden we alleen komen via een smalle richel. Eenmaal daar bleek dat de vloer gemaakt was van dunne plafondplaten, dus zodra er iemand op de vloer ging staan zakte hij er doorheen. Dat was even eng want we konden niet zien of er niet toevallig een enorme afgrond onder de vloer zat, maar dat bleek niet het geval en we konden via de richel veilig terugkomen.
Toen werd er omgeroepen dat dit allemaal een experiment was, dat de metro nep was, dat er filmbeelden van ons gemaakt zijn en dat de volgende metro pas over een paar dagen zou komen. Op de een of andere manier kreeg ik het vermoeden dat de gebouwbeheermevrouw uit mijn flat er wat mee te maken had en ik wilde heel graag weten hoe het allemaal zou aflopen, maar jammer genoeg werd ik wakker.
Oud 06-11-2008, 08:33
Missy
Missy is offline
Ik had schijnbaar een hete droom, maar ik kan maar niet meer bedenken met wie.
En er stond de volgende morgen een kind in een bedje naast mijn bed. Juist ja.
Oud 06-11-2008, 08:46
Verwijderd
Dat ik bij de marktkraam waar ik vroeger werkte een kastje wilde en een pizza met muesli en groene pepers erop. Later bedacht ik dat ik helemaal geen pepers kan eten dus toen wilde ik een andere pizza en ging er heel lang over doen om die uit te zoeken. Uiteindelijk werd het er een met de vulling van noten-vruchtenbrood.
Oud 06-11-2008, 09:58
Verwijderd
Ik weet nog maar een paar dingen, ik was in een bos met Barend, later was ik hem kwijt en een vreemde vrouw begon zich met mij te bemoeien. Ik schold haar uit en krijsde tegen haar. Toen kwam ik thuis, het was de oude flat van mijn oma maar dan groter en op een hogere verdieping. Daar likte ik een bord af waar een afbeelding van Brittany Spears op stond. Iedereen negeerde mij, zelfs toen ik hysterisch begon te gillen.
Oud 06-11-2008, 10:51
Verwijderd
Ik droomde trouwens ook nog dat ik héél veel aan het roken was en dat ik er heel bewust geen alcohol bij dronk want dan raakte je er aan verslaafd.
Oud 06-11-2008, 15:35
Verwijderd
Ik weet het niet meer, maar het was een heel lange enge droom. Oja, en Uice kwam erin voor. Hij was heel agressief en rukte zomaar de arm van een postbode van z'n lijf, om die postbode daarna met die arm tot een bloederige pulp te slaan. Gezellig Op een gegeven moment had ik door dat ik aan het dromen was, toen ging ik een beetje rondlopen en doen van 'ha nachtmerrie, je kan wel hier een beetje eng zitten doen maar ik ga zo toch gewoon wakker worden'.
Oud 07-11-2008, 15:55
Verwijderd
Ik had gedroomd dat ik in een soort van kasteel was dat deels onder water zat, maar eigenlijk was het de kunstacademie. Wij hebben een soort van luchtbrug tussen de twee gebouwen waar je alleen doorheen kan met je studentenpas. In mijn droom was dat ook zo, alleen de luchtbrug was gevuld met water en toen ik met de pas de deur opende moest ik mijn adem inhouden en onder water naar de overkant lopen. Net op tijd kwam ik weer uit het water, want mijn zuurstof raakte op. Toen ging ik naar een lokaal en daar ging ik werken aan een tekening, maar een meisje gooide er expres inkt overheen en toen werd ik woest en begon haar te slaan en aan haar haar te trekken. Ik schreeuwde dat ik haar haatte en iedereen keek heel geschokt toe, maar deed niks. Daarna probeerde ik onopgemerkt het kasteel te verlaten, maar hoe het afliep weet ik niet. Ik heb trouwens ook iets gedroomd over in de lucht zwevende kussens, schapen en stukken karton die in de lucht een soort hutten vormden. Op de kussens kon je steeds verder omhoog springen en kwam je weer bij andere hutten uit. Het was allemaal nogal nutteloos want het leidde naar nergens maar het was wel gaaf. Ik kon ook heel ver springen.
Oud 07-11-2008, 15:59
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik droomde iets over een baby. Maar ik weet niet meer wat.
Oud 13-11-2008, 09:13
Verwijderd
ik was op een strand en daar waren allemaal mannen en jongens aan het laagduiken. je moest van een zo groot mogelijke afstand rennen en dan ondiep duiken. Toen de eerste jongen dat deed dacht ik dat hij zijn nek ging breken maar er was niks aan de hand.
Toen reed er een limousine het strand op, en daar kwamen ineens ijzeren 'insecten' poten uit, en begon te klapppen. Ik zag Petra V. (beste vriendin van vroegah) en die begon te rennen, toen zag ik uit die limo een enorme schietmachine komen, echt mega groot. Toen zette ik het op het rennen, Petra klom over een trap maar de treden waren te hoog en ik kon er niet op.
toen werd ik wakker gebeld.
Oud 13-11-2008, 14:13
Uice
Uice is offline
Ik knipte met een nagelschaartje een stuk van mijn lul af en gooide het uit het raam. Het groeide weer aan.
Oud 13-11-2008, 22:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat mijn beste vriendin en ik aan een enorm diner zaten, het was heel sjiek eten maar het zat in van die fastfoodbakjes. Zij schranste echt met haar blote handen van iets wat heeel duidelijk vis was, tonijn ofzo, terwijl ze al 11 jaar heel erg vegetariër is en echt walgt van vlees en vis enzo. En ik zei zo: laure lieverd, dat is vis hoor! En wat je nu eet, is Filet Americain. Dat is rundvlees. En ze riep met haar mond vol JA NOU EN MAAR HET IS VET LEKKER EN HET INTERESSEERT ME GEEN RUK!

Het was echt zo grappig
Oud 14-11-2008, 09:07
Verwijderd
Ik zat in de trein met Kazet, toen we uit wilden stappen bleef hij staan. Ik zei 'snel, stap uit' maar hij twijfelde en toen gingen de deuren dicht. Hij klungelde nog wat en probeerde zijn handen tussen de deuren te doen maar de trein reed al weg.
Oud 15-11-2008, 13:10
Verwijderd
ik droomde over deze post

Spoiler

Er ontstond een discussie over de woordvolgorde
Oud 15-11-2008, 15:33
Smartsmartass
Smartsmartass is offline
dat de grootste nerd van mijn studie kwam opdagen op een vergadering van een vereniging waarin ik actief ben
Oud 16-11-2008, 14:25
Missy
Missy is offline
Ik kwam erachter (weet niet meer hoe) dat een vriendin was overleden. Ik wist alleen niet zeker of zij het was, dus ging ik googlen. En uiteindelijk bleek het iemand anders te zijn.
Oud 16-11-2008, 14:29
Verwijderd
Ohja!

Ik droomde over de kredietcrisis. Liep over een markt en bij elk kraampje waar ik kwam werd alles steeds goedkoper. Tot 4 cent voor een pak brood.

Zei nog tegen de koopman van dat mijn kinderen later jaloers zullen zijn dat ik nu in verhouding zo verschrikkelijk veel verdien.

Oud 16-11-2008, 14:37
Uice
Uice is offline
Over Aquaman. Daar had ik het althans over in mijn slaap. Ik schijn gezegd te hebben: "Aquaman: dat wordt het volgende ding.".
Oud 16-11-2008, 14:37
Verwijderd
Ik was thuis en er was iemand bij me, toen belde mijn vader aan, de voordeur zat opeens gewoon bij de deur van mijn kamer, ik deed open en voelde me een soort van betrapt, en toen zei ik 'eh ja.. dit is dus ..' en volgens mij zei ik kenny maar ik kan me geen kenny bedenken.
Oud 16-11-2008, 15:32
Verwijderd
Ik stond voor het raam en in de weerspiegeling zag ik dat ik allemaal rotte tanden in mijn mond had. Toen merkte ik op dat mijn moeder in de tuin zat en ik ging naar haar toe om mijn gebit te laten zien, maar ze zei dat ze er niks aan zag en toen keek ik zelf ook nog een keer en zagen mijn tanden er normaal uit.
Oud 16-11-2008, 15:57
Verwijderd
Ik liep langs een snelweg, want ik was verdwaald, en het was eng want ik werd steeds bijna aangereden en zo, en toen stopte er een groep mensen en hun leider, en oude man, benaderde me, en i was all like: yay jullie komen me redden EN toen keek de man me raar aan, gooide me op de grond, schopte zand over me heen en knoopte mijn broek los ;(
En daarna was ik thuis en toen vielen er 8 tanden en kiezen uit mijn mond. En toen belde ik de tandarts en die deed heel nonchalant en ik was nogal verontwaardigd, want het is toch nogal wat, 8 tanden die er zomaar uitvallen. Om twee kiezen zat ook nog het ijzeren beugelringetje.
Oud 16-11-2008, 16:00
Balance
Balance is offline
Ik droomde dat twee collega's van mij samen een miljoen euro hadden gewonnen.
Ze werden helemaal in het zonnetje gezet op m'n werk en ik vond het heel tof voor hun maar ik was ook wel erg jaloers
Oud 17-11-2008, 15:39
Verwijderd
Ik zat op de rug van een vriendin en we waren hysterisch door het huis aan het rennen. Toen kwamen er heel gekke grijze katjes die tegen me gingen praten.
Oud 17-11-2008, 15:52
Verwijderd
Dat ik een heel debiel verjaardagsfeest gaf, dat begon om negen uur. Er waren ongelofelijk veel aardbeitaarten en er kwamen allemaal mensen van de middelbare school waar ik nooit mee omging en ook nooit meer mee om zal gaan. Ze deden heel opdringerig, een van hen gaf me een kaart vol met lofuitingen en hij wilde me knuffelen en ieuwk.
Oud 17-11-2008, 22:25
Nona
Nona is offline
Ohja, ik kwam op de uni en toen zag ik een klasgenoot. Daar heb ik een hele tijd mee zitten lummelen en toen gingen we naar college. Bleek dat het college net afgelopen was, en een ander klasgenootje ging ons heel beschuldigend aankijken. Toen moesten we binnen twee uur een hele berg literatuur lezen en er een paper over schrijven. Toen had ik dus wat kutfeedback op de literatuur en ik zocht een pc, bleek er geen meer vrij te zijn dus ik besloot het op een printcomputer te typen. Word stond daar niet op, mar toch weer wel want ik kon het alleen openen door wat vooraf opgeslagen samenvattingen te openen en die aan te passen.

En de docent bleef ons maar lachend aankijken.
Oud 18-11-2008, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Ik zat op de rug van een vriendin en we waren hysterisch door het huis aan het rennen. Toen kwamen er heel gekke grijze katjes die tegen me gingen praten.
Oud 18-11-2008, 06:57
Verwijderd
Ik was in Edwards huis, hij had een 'elmer' (de olifant) dekentje, het dekentje was dubbelzijdig want aan de andere kant was ie groen. ik vond hem heel leuk.
toen was ik in de hema met sam, ik zag die dekentjes liggen in allerlei maten en kleuren.
Toen hoorde ik de stem van kazet, hij vroeg aan allerlei hema-medewerkers 'waar zijn mijn vrouw en kind, waar zijn mijn vrouw en kind?!'. Toen vond ik hem, en ook zo'n grote deken.

Er was ook nog iets met een houten klimtoestel in een huis en water en ook met sam, maar dat ben ik vergeten.
Oud 18-11-2008, 09:54
Verwijderd
Dat een collega van mij dood was, maar niemand zei welke collega en toen was ik er stiekem toch achtergekomen en dat was niet leuk.
Oud 18-11-2008, 10:52
Verwijderd
Ik had gedroomd dat er allerlei zwangere mensen in een kamer verzamelden. Ik was met mijn zus mee want opeens was die zwanger. En de kamer was goed afgesloten want van buiten werden we een beetje aangevallen door iets groots. En Andijvie was er ook en zei tegen een meisje: wat doe jij hier, jij mag hier niet zijn. De trut.
Oud 19-11-2008, 09:47
Verwijderd
Ik was in een vreemde albert heijn in voorburg met kazet. Hij zei 'even kijken hoe goed de beveiliging hier is' en ipv alles in een mandje te doen stopte hij alles in zijn jaszakken. Ik moest erom lachen. We hadden nog een discussie over een doosje tampons. Ik zag ook een camera op een neer bewegen en bedacht dat het wel goed beveiligd was. Zoiets zei ik tegen een kassameisje. Toen we gingen afrekenen kocht kazet nog een doosje batterijen. Hij ging de boodschappen wegbrengen en ik zou wachten. hij liep weg. Er stond iets op het schermpje van de kassa over die batterijen maar ik kon het niet lezen. Ik zei een beetje in paniek tegen de caissiere dat we nog iets moesten betalen, verwijderingsbijdrage voor de batterijen ofzo, maar ze liep gewoon weg.
We zouden naar een café gaan want daar trad iemand op. Ik wachtte buiten en maakte me ineens druk dat ik geen beltegoed meer had. Ik liep de ah weer in maar daar was een mega lange rij. Toen liep ik weg. Toen vroeg zo'n ah jongen 'weet je zeker dat jouw merk er niet bij zit'. Ik zei nee want ik rook malboro groen en dat hebben jullie niet. toen vroeg ik om beltegoed maar die jongen hoorde me niet en ging andere klanten helpen. toen liep ik maar weg.
Ik liep en liep en zag een kledingwinkel waar ik al eens eerder over heb gedroomd waar de deur van was ingetrapt, ik werd heel bang want dacht dat er een gek binnenzat. ik liep snel door weer naar dat cafe om te wachten. Daar zag ik Heino en Sylvia, maar plotseling veranderen ze in Marcel en Ilona. Toen had ik ineens mijn moeder aan de lijn en vertelde dat ze voor me zaten. Meneer Janse was er ook ineens. Ik had geen zin meer om te wachten op kazet en liep het cafe binnen. daar was kazet al, hij had een hamster in zijn mond en deed lollig. Iedereen in dat cafe begon te roepen dat honden niet naar binnen mochten dus ik bracht Meneer Jansen naar buiten.
Het zag er helemaal niet uit of er iemand ging optreden daar.

Er was ook nog iets met de prins hendrikstraat en een pooh bear vloer in mijn oude kamer van daar en mijn zusje was er ook, maar dat is het enige dat ik nog weet.
en nog iets met een man in een flatgebouw.
Oud 19-11-2008, 09:52
Fantôme
Fantôme is offline
@ pippeloen
Oud 20-11-2008, 11:29
Verwijderd
Ik droomde dat Michael Parks (de sheriff uit Kill Bill/Death Proof/Planet Terror) op bezoek kwam bij mijn oma en dat ik ze moest verwelkomen. Hij was heel nors en hij kwam op de parkeerplaats aanrijden in een enorme Hummer, samen met zijn vrouw. Ik schudde ze de hand. Zijn vrouw stelde zich voor als Rosa.
Oud 20-11-2008, 11:35
Uice
Uice is offline
Michael Parks. Hij zit ook in From dusk till dawn.
Oud 20-11-2008, 11:36
Verwijderd
Ik was op kamp met mijn studie en we hadden verkleedavond en ik had een jurkje van vroeger waar ik toen gek op was, en hoge hakken aan enzo en ik ging mijn haar nog helemaal zo met zo'n suffe halve bol op mijn hoofd maken zodat ik eruitzag als een goedkoop hoertje en toen ging ik zoenen met mijn ouderejaarsmentor.

Oud 20-11-2008, 11:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oezem woonde in Rotterdam en ze had daar een heel lief huisje en ik ging wel twee keer bij haar op visite en dat was heel leuk! En in de klas circuleerden naaktfoto's van mij terwijl ik mij helemaal niet kon herinneren dat die ooit gemaakt waren.
Oud 21-11-2008, 05:28
Verwijderd
Iets over gebakken eieren en lopen door mijn oude school waarbij de vloer bedekt was met badkamertegeltjes die net waren schoongemaakt waardoor ik toen keihard op mijn bek ging.
Oud 21-11-2008, 06:22
Verwijderd
weer over Barend en dat ik in de sloot viel maar niet nat was. en over imploderende gebouwen waaronder Den Haag CS.
Oud 21-11-2008, 15:26
Verwijderd
Imploderende gebouwen, wat een gaaf concept.

Ik droomde over heel veel wiebelende garnalen op kleine voetjes die 'wa wa wa wa wa' zeiden. Maar bij nadere inspectie bleek het gewawa mijn wekker te zijn.
Oud 21-11-2008, 15:38
Verwijderd
ik ging een jas kopen
Oud 22-11-2008, 08:19
WolterB
WolterB is offline
Dat we een nieuwe huisgenote kregen, er niet over gestemd was en degene die ik erbij wilde het niet werd. En opeens werd ons huis overspoeld door andere nieuwe mensen
Oud 22-11-2008, 09:28
Verwijderd
Ik werkte in een ziekenhuis. Er was een demente vrouw die zichzelf helemaal had ingesmeerd met poep. een collega zei 'dit ziekenhuis is niet ingericht op dementen'. Toen ik washandjes ging halen en terug kwam was de vrouw weg. Ik ging haar zoeken. Ik vond haar, ze hing over een ballustrade heen maar hield zich nog vast. Ik dacht dat ik haar wel omhoog kon trekken maar toen liet ze zichzelf al vallen. 5 etages lager kletterde ze dood neer. Ik wilde naar beneden maar mijn collega's zeiden 'ach, dat lost de receptie maar op.' Ze deden nogal laconiek.
Ik ging ook gewoon verder met mijn werk. Er kwamen allemaal mensen naar me toe met vragen waar ik geen antwoord op wist. Peter van mijn werk was er ook. Hij flirtte steeds met me.
Later ging ik naast een man liggen, in een ander bed tegen zijn bed aangeschoven. Er kwam een zuster binnen en ik schaamde me dood dat ik was gaan liggen. Maar zij dacht dat ik een patient was en zei dat ze m'n boeken kwijt was geraakt.
Ik was allang vrij maar ik ging nog even wat kasten van binnen afstoffen. Via een nooduitgang aan de achterkant belande ik in een weiland en daar aan vast zat een schoolplein. Vanaf daar liep ik naar huis of naar de bus.

Er was ook nog iets met Pim (willem) waarbij ik in de auto zat en die mij afzette ergens.

Er was ook nog een fragment dat ik mijn haar in een elastiekje deed en plotseling voelde hoe lang en dik mijn haar was geworden, ik dacht nog, dat zal kazet vast leuk vinden.

Laatst gewijzigd op 22-11-2008 om 19:44.
Oud 22-11-2008, 09:29
flyaway
flyaway is offline
Dat mijn vader heel boos werd om iets
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten