Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
update
Katje Kazet Nagorra (eten) Daboman (eten) Kunst (eten) Tink* Uice (eten) Minke (eten) TopDrop (eten) Waarschijnlijk ben ik er ongeveer net zo laat als Kazet, maar de kans bestaat dat ik 's middags les moet geven i.p.v. 's ochtends. Dat weet ik nog steeds niet, heel onhandig. Dat zou dan betekenen dat ik er later ben, maar dat laat ik dan nog weten. Katje, kun je voor de zekerheid je telefoonnummer pm'en? ![]() |
![]() |
|
Hmmm hoe laat komt iedereen nou aan, ik wil graag rond het eind van de middag aankomen, want ik moet nog even wat studiegerelateerde dingetjes doen 's middags.
Ik eet mee, vega. ![]()
||
Citaat:
En ik ben trouwens allergisch voor tomaten, maar dan mag ik volgens mij nog wel gewoon tomaten eten of ehhhh.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Het kan niet eens, heb ik gezien.
Maar het lopen is goed te doen, ja. Ik denk dat ik zo rond half 5 in Zwolle kan zijn, maar ik laat het nog weten. Ik weet nog niet precies hoe laat mijn stage in Eindhoven afgelopen is, en ik wil tussendoor eigenlijk nog even naar Tilburg. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Toe maar, vertel ons maar wie je al gemeet hebt! hasseltboy | 251 | 14-09-2020 12:50 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK-meet # 6 Verwijderd | 500 | 25-08-2007 20:47 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
DK Meet 2004 @ Utreg Machiavelli | 431 | 24-10-2004 21:34 |