Advertentie | |
|
![]() |
|
Een boycott in zulke kleine getalen als bij chocolade helpt inderdaad niet echt, maar goed, ik loop ook niet mee in een neonazidemonstratie omdat ik weet dat het toch geen effect heeft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee serieus, dit soort marktverstorende maatregelen werkt alleen maar averechts omdat het inefficientie in de hand werkt. Het probleem ligt bij de lokale overheid, die d.m.v. nivellering en bestrijding van corruptie met gemak al die boeren een prima bestaan kan geven, zonder de BMW's van de linkse lullers/rechtse vullers te financieren, zoals jij doet met je Fair Trade-producten. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben het ook met je eens dat sommige dierproeven bullshit zijn, maar die producten boycotten is ook onzin. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Als ik 't niet dacht.
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als het je allemaal koud laat, best, het is niet dat ik iemand van mijn standpunt probeer te overtuigen. En dat het jou niet raakt hoef je niet per se aan de buitenwereld te (willen) laten zien hoor, het is geen bijzondere mening. Voor mensen die zich er wél mee bezighouden al helemaal, want zij worden op elke straathoek doodgegooid met volk dat er niet om geeft en dat om de een of andere reden met jan en alleman wil delen. ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
! omg ik herinner me nu ineens mijn droom
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |