Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Welterusten Kazet, Kruip maar snel in je bed. En zorg dat je niet je teddybeer plet. Kusjes, Sint en Piet |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ja, en nog iets leuks was dat we elkaar altijd met de theatergroet begroetten, die hadden we zelf bedacht. Eén of andere gekke handjeklap en dan in een x aantal seconden doodvallen. Meestal in 20, maar soms ook in 3 en ook wel eens in 60 seconden. Dan moest je goede spieren hebben om zo lang een val in slow-motion te kunnen doen. En dat deden we ook vaak midden een café, zoals net bijvoorbeeld.
![]() Zo, nu hou ik op met gekke anekdotes over een gekke lieve vriend van mij te vertellen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik heb vandaag zijn vriendinnetje ontmoet en toen dacht ik ineens; Jij moet het toch best naar vinden dat je vriend de hele tijd allerlei meisjes innig omhelst enzo? ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Even iets anders; ik vond je vorige ava beter. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |